Keresés

Részletes keresés

marcis Creative Commons License 2002.02.09 0 0 258
Egy kis adatdömping az első napi daytona-i tréning után. Még mondja valaki, hogy a Hendrick Motorsport nem készült fel eléggé erre az évre. Úgy tűnik idén is Yates-Hendrick párharc lesz, remélem változik a helyzet. Roush-ék hátul kullognak, mi lesz itt? Most ez van:

1. Jimmie Johnson Chevrolet 185.033 mph
2. Jeff Gordon Chevrolet 184.505 mph
3. Jerry Nadeau Chevrolet 183.910 mph
4. Ricky Rudd Ford 183.453 mph
5. Ward Burton Dodge 183.438 mph
6. Dale Jarrett Ford 183.326 mph
7. Robert Pressley Dodge 183.242 mph
8. Mike Wallace Chevrolet 183.179 mph
9. Bill Elliott Dodge 183.046 mph
10. Kevin Harvick Chevrolet 183.037 mph
11. Michael Waltrip Chevrolet 182.960 mph
12. Sterling Marlin Dodge 182.901 mph
13. Geoffrey Bodine Ford 182.826 mph
14. Johnny Benson Pontiac 182.800 mph
15. Dale Earnhardt Jr. Chevrolet 182.800 mph
16. Hut Stricklin Dodge 182.718 mph
17. Robby Gordon Chevrolet 182.662 mph
18. Rusty Wallace Ford 182.656 mph
19. Kenny Wallace Chevrolet 182.621 mph
20. Bobby Hamilton Chevrolet 182.419 mph
21. Dave Blaney Ford 182.300
22. Kyle Petty Dodge 182.255 mph
23. Terry Labonte Chevrolet 182.087 mph
24. Jeremy Mayfield Dodge 182.061 mph
25. Jimmy Spencer Dodge 181.951 mph
26. Brett Bodine Ford 181.895 mph
27. Ken Schrader Pontiac 181.895 mph
28. Joe Nemechek Ford 181.832 mph
29. Jeff Green Chevrolet 181.802 mph
30. Rick Mast Ford 181.707 mph
31. Stacy Compton Pontiac 181.613 mph
32. Bobby Labonte Pontiac 181.554 mph
33. Shawna Robinson Dodge 181.382 mph
34. Tony Stewart Pontiac 181.363 mph
35. Ricky Craven Ford 181.180 mph
36. Kurt Busch Ford 180.985 mph
37. Greg Biffle Ford 180.981 mph
38. John Andretti Dodge 180.962 mph
39. Matt Kenseth Ford 180.875 mph
40. Dave Marcis Chevrolet 180.875 mph
41. Casey Atwood Dodge 180.671 mph
42. Elliott Sadler Ford 180.533 mph
43. Mike Skinner Chevrolet 180.462 mph
44. Todd Bodine Ford 180.455 mph
45. Mark Martin Ford 180.132 mph
46. Ryan Newman Ford 180.024 mph
47. Jeff Burton Ford 179.802 mph
48. Buckshot Jones Dodge 178.848 mph
49. Hermie Sadler Chevrolet 177.960 mph
50. Carl Long Dodge 176.225 mph

/off: a Toyotákról csak annyit, hogy az NHRA sorozatban a 3x-os Top Fuel bajnok Gery Scelzi Toyota Celicával!!! indul a Funny Caroknál. Megérjük még, hogy Gordon egy japán kocsival lesz bajnok? Én már semmin nem lepődnék meg./

Mindjárt Bud Shootout, az albumom meg romokban hever... ahogy Gibbsék is és Roushék is ha nem kapják össze magukat :)

marcis Creative Commons License 2002.02.09 0 0 257
Pedig nem fogja... Vannak "tabu" futamok, ez ilyen. Még sosem közvetítették... Bárcsak ne lenne igazam.
Előzmény: _Szeki_ (256)
_Szeki_ Creative Commons License 2002.02.09 0 0 256
Hali !

A Euro nem közvetíti a Daytona 500-at ??????
A qrva anyját ha nem......

Szeki

marcis Creative Commons License 2002.02.08 0 0 255
Én sem vagyok elragadtatva tőle, bár még nem volt időm részletesen tanulmányozni. Odaát persze el vannak tőle ájulva, hogy ez eddig a legjobb... Bevallom, tavalyról nem voltak meg az utolsó hét futam eredményei, gondoltam majd most szombaton utánanézek, de szomorúan látom, hogy visszamenőleg nem tudom megnézni az edzések eredményeit. :( /esetleg valaki segíthetne/
Előzmény: ALEX6 (254)
ALEX6 Creative Commons License 2002.02.08 0 0 254
Hát az új nascar.com ...
Enyhén szólva sz@r lett, 10-es skálán 1-es szerintem :((
Előzmény: marcis (253)
marcis Creative Commons License 2002.02.07 0 0 253
Hééé emberek! Holnaptól Daytona tréning. no és a nascar.com is megújult tegnap...

ALEX6 Creative Commons License 2002.01.28 0 0 252
Nah végre, megjött a szabálymódosítás a Ford-ok számára, RW kb. 3 mp-cel volt gyorsabb vele, ezután meg mindenki a Ford-okat fogja fikázni ???

Inkább legyen egy unalmas verseny Ford győzelemmel, mint 2000-ben DJ tette, talán most Martin első 500-a ??? (csak halkan súgom) :)))

Előzmény: marcis (251)
marcis Creative Commons License 2002.01.28 0 0 251
Sziasztok!

RodRigo! Kenny Brack miatt NE idegeskedj, ő "csak" tesztpilótaként hajtotta a Dodge-ot (egyelőre), mint ahogy Rudd autóját is Andy Hillenburg ésatöbbi ésatöbbi. (Bár Ganassi szerint ha jól megy, ki tudja blabla... szöveg. Ő azért CART-os marad /és bajnok lesz 2002-ben, de ez egy másik téma/.)

A Fordok kudarca Jeff Gordonnak kedvez, néhány esélyes Forddal megy, azaz menne. Jelenleg a legjobban összerakott Fordokat a Bodine testvérek hajtják. Persze nem hagyják annyiban a dolgot Yates-ék, Penske-ék, Roush-ék sem... ...s talán Gordont is lefoglalja majd a Jimmie Johnson feletti "atyáskodás", hisz ő is tulajdonosa a # 48-as kocsinak.

Elemzők szerint a szabályok drasztikus változtatása nélkül további 30 évig nyereségesen "üzemelhet" a NASCAR. Tény, hogy a legalsó házakban már Toyotákkal (is) nyomulnak a nem mindig amerikai pilóták. :(

Nem biztonságosak a superspeedwayek, maga 'Az autóversenyzés' nem biztonságos. A nagyobb sebesség nagyobb veszélyekkel is jár, bár Martinsville-ben is összetörhetik magukat a versenyzők. Észnél kell lenniük, de a superspeedwayeken az utolsó körben magyarázza már meg nekik valaki, hogy nem nyerhetnek, mikor centikre autóznak egymástól. Ezek a futamok nem sok izgalmat hoznak az eséseken, karambolokon és a tragédiákon kívül - "cirkusz és kenyér kell a népnek", hát itt megkapják. Azért vannak kivételek: az áprilisi talladegai versenyen az egész mezőny szinte egyszerre jött át a célvonalon. Nem tudom mi a megoldás, az biztos, hogy a jelenlegi szabályok alkalmazása potenciálisan életveszélyes. Ezt Neil Bonnett Dale Earnhardt és a többiek tragédiái bizonyítják.

ALEX6 Creative Commons License 2002.01.25 0 0 250
Nem alszok én téli álmot, csak kicsit kevesebbet vagyok itten ...

Én se tartom jó dolognak ezt a "vonatozást", 4-wide, 3-wide - nekem túl sok, nem is kedvelem Daytona-t és Dega-t, amíg nincsenek jó szabályok, addig nem lesz jó verseny ...

Előzmény: RodRigo (249)
RodRigo Creative Commons License 2002.01.24 0 0 249
Sziasztok!

Akkor ébredjünk!

Alig kezdődött el a hivatalos idény, máris a rosszullét kering a fejem körül.
És itt most nem a Fordok már már tragikomikus szereplésére gondolok...

Olvasgatom a daytonai listát, és megakad a szemem egy néven.

Kenny Brack???

Az istenért. Ne.
Aki olvasott engem már más fórumokon is, az tudhatja, hogy mi a véleményem
az európai versenyzőkről. Ez a vadbarom Ganassi ugye nem gondolja ezt komolyan.
Egy sorozatot már sikerült tönkretennie az európai versenyzőivel. Most a NASCAR jön?

Persze tudom én, hogy ide eredmények is kellenek, de Brack mégiscsak IRL, meg
Indy 500 bajnok. Azt is gondolom, hogy ez "csak" a daytonai versenyre szól, de akkor is.
Tudom, hogy hülyén hangzik, de szerintem idén 100 emberrel kevesebb nézi majd a Daytona500 -at.
Az a 100 ember a Brack helyén ülő amerikai versenyzőnek szurkolt volna.

Ha jól tudom a National kifejezés még mindig az első tagaj a NASCAR rövidítésnek...

Más.
Pár hónapja egy rendkívül érdekfeszítő cikk jelent meg a nascar.com oldalain
Gaylen Duskey tollából, "Do restictor plates harm or help?" címmel.
Ez a cím már önmagában vitaindító, így szeretném ha elmondanátok a véleményeteket.

Látom idén is felkerütek az áramlászavaró lapocskák az autókra, úgyhogy Rusty Wallace tavalyi
aggodalmai most is érvényesek. Ugye voltak itt olyan nyilatkozatok is, hogy nem állnak rajthoz a
versenyzők, ha a szabályok tovább élnek. Na ezt fejtegeti Duskey, példákon és ellenpéldákon
keresztül 1986 -tól a legutóbbi talladegai Bobby Labonte féle vízszintes szaltóig.

Szóval tavalytól, a max. szárnydőlésszög, illetve a légellenállás növelő lapocskák miatt
változott a SuperSpeedway versenyforma. A háromoszlopos vonatozás biztonságos?

Köszönöm, hogy elolvastatok.
Rod.

Real Drugs Creative Commons License 2002.01.21 0 0 248
Kössz a linkért!!
marcis Creative Commons License 2002.01.21 0 0 247
http://www.nascar.com/2002/NEWS/01/17/thur_cumul/index.html - azaz a Daytona Beach-i tesztek végeredménye:

1. No. 48, Jimmie Johnson, Chevrolet, 48.962 seconds, 183.816 mph

2. No. 22, Ward Burton, Dodge, 48.980, 183.748

3. No. 1, Kenny Wallace, Chevrolet, 49.050, 183.486

4. No. 8, Dale Earnhardt Jr., Chevrolet, 49.053, 183.475

5. No. 24, Jeff Gordon, Chevrolet, 49.110, 183.262

6. No. 15, Michael Waltrip, Chevrolet, 49.112, 183.255

7. No. 19, Jeremy Mayfield, Dodge, 49.121, 183.221

8. No. 55, Bobby Hamilton, Chevrolet, 49.143, 183.139

8. No. 25, Jerry Nadeau, Chevrolet, 49.143, 183.139

10. No. 7, Casey Atwood, Dodge, 49.150, 183.113

11. No. 14, Stacy Compton, Pontiac, 49.157, 183.087

12. No. 4, Mike Skinner, Chevrolet, 49.187, 182.975

13. No. 5, Terry Labonte, Chevrolet, 49.230, 182.815

14. No. 31, Robby Gordon, Chevrolet, 49.236, 182.793

15. No. 09, Geoffrey Bodine, Ford, 49.255, 182.723

16. No. 33, Mike Wallace, Chevrolet, 49.267, 182.678

17. No. 11, Brett Bodine, Ford, 49.280, 182.630

18. No. 40, Sterling Marlin, Dodge, 49.291, 182.589

19. No. 29, Kevin Harvick, Chevrolet, 49.359, 182.338

20. No. 81, Kerry Earnhardt, Chevrolet, 49.392, 182.216

21. No. 92, Robert Pressley, Dodge, 49.407, 182.160

21. No. 10, Johnny Benson, Pontiac, 49.407, 182.160

23. No. 18, Bobby Labonte, Pontiac, 49.435, 182.057

24. No. 9, Bill Elliott, Dodge, 49.466, 181.943

25. No. 88, Dale Jarrett, Ford, 49.471, 181.925

26. No. 36, Ken Schrader, Pontiac, 49.501, 181.815

27. No. 97, Kurt Busch, Ford, 49.517, 181.756

28. No. 6, Mark Martin, Ford, 49.546, 181.649

29. No. 71, Dave Marcis, Chevrolet, 49.558, 181.605

30. No. 30, Jeff Green, Chevrolet, 49.574, 181.547

31. No. 41, Jimmy Spencer, Dodge, 49.596, 181.466

32. No. 28, Andy Hillenburg, Ford, 49.599, 181.455

33. No. 2, Rusty Wallace, Ford, 49.600, 181.452

34. No. 49, Shawna Robinson, Dodge, 49.616, 181.393

35. No. 23, Hut Stricklin, Dodge, 49.657, 181.243

36. No. 43, John Andretti, Dodge, 49.677, 181.170

37. No. 20, Tony Stewart, Pontiac, 49.682, 181.152

38. No. 77, Dave Blaney, Ford, 49.685, 181.141

39. No. 42, Kenny Brack, Dodge, 49.690, 181.123

40. No. 66, Todd Bodine, Ford, 49.752, 180.897

41. No. 45, Kyle Petty, Dodge, 49.767, 180.843

42. No. 44, Buckshot Jones, Dodge, 49.814, 180.672

43. No. 32, Ricky Craven, Ford, 49.827, 180.625

44. No. 57, Derrike Cope, Ford, 49.866, 180.484

45. No. 17, Matt Kenseth, Ford, 49.868, 180.476

46. No. 12, Ryan Newman, Ford, 50.051, 179.817

47. No. 16, Greg Biffle, Ford, 50.057, 179.795

48. No. 99, Jeff Burton, Ford, 50.131, 179.530

49. No. 59, Bobby Gerhart, Pontiac, 50.178, 179.361

50. No. 90, Rick Mast, Ford, 50.184, 179.340

51. No. 02, Hermie Sadler, Chevrolet, 50.229, 179.179

52. No. 26, Joe Nemechek, Ford, 50.294, 178.948

53. No. 21, Elliott Sadler, Ford, 50.430, 178.465

54. No. 84, Norm Benning, Chevrolet, 51.671, 177.075

Előzmény: Real Drugs (245)
Nascar94 Creative Commons License 2002.01.20 0 0 246
Sziasztok,

Rusty Fannal már beszéltem magánban, de nem tudott segíteni, ezért megkérdeznélek Titeket is, hogy egészen véletlenül nem vette-e fel valaki a Best of-ot az AB Moteurs csatornáról. Én sajnos nem tudom fogni, de rettentő módon érdekelne a dolog.

N94

Real Drugs Creative Commons License 2002.01.18 0 0 245
Forrás?

Ha lehet pontos linket írj.

marcis Creative Commons License 2002.01.17 0 0 244
Hali! Téli álmot alszunk?

Eddig ilyen eredmények születtek Daytonában (a Fordok sehol, de ez nem meglepő :/ ):

1. No. 48, Jimmie Johnson, Chevrolet, 48.962 seconds, 183.816 mph

2. No. 22, Ward Burton, Dodge, 48.980, 183.748

3. No. 1, Kenny Wallace, Chevrolet, 49.050, 183.486

4. No. 8, Dale Earnhardt Jr., Chevrolet, 49.053, 183.475

5. No. 24, Jeff Gordon, Chevrolet, 49.110, 183.262

6. No. 19, Jeremy Mayfield, Dodge, 49.121, 183.221

7. No. 55, Bobby Hamilton, Chevrolet, 49.143, 183.139

8. No. 15, Michael Waltrip, Chevrolet, 49.153, 183.102

9. No. 7, Casey Atwood, Dodge, 49.156, 183.091

10. No. 14, Stacy Compton, Pontiac, 49.157, 183.087

11. No. 4, Mike Skinner, Chevrolet, 49.187, 182.975

12. No. 25, Jerry Nadeau, Chevrolet, 49.206, 182.905

13. No. 5, Terry Labonte, Chevrolet, 49.230, 182.815

14. No. 31, Robby Gordon, Chevrolet, 49.236, 182.793

15. No. 09, Geoffrey Bodine, Ford, 49.255, 182.723

16. No. 33, Mike Wallace, Chevrolet, 49.267, 182.678

17. No. 11, Brett Bodine, Ford, 49.280, 182.630

18. No. 40, Sterling Marlin, Dodge, 49.291, 182.589

19. No. 29, Kevin Harvick, Chevrolet, 49.359, 182.338

20. No. 81, Kerry Earnhardt, Chevrolet, 49.392, 182.216

21. No. 92, Robert Pressley, Dodge, 49.407, 182.160

22. No. 9, Bill Elliott, Dodge, 49.466, 181.943

23. No. 88, Dale Jarrett, Ford, 49.471, 181.925

24. No. 36, Ken Schrader, Pontiac, 49.501, 181.815

25. No. 97, Kurt Busch, Ford, 49.517, 181.756

26. No. 10, Johnny Benson, Pontiac, 49.519, 181.748

27. No. 18, Bobby Labonte, Pontiac, 49.525, 181.726

28. No. 6, Mark Martin, Ford, 49.546, 181.649

29. No. 71, Dave Marcis, Chevrolet, 49.558, 181.605

30. No. 30, Jeff Green, Chevrolet, 49.586, 181.503

31. No. 2, Rusty Wallace, Ford, 49.600, 181.452

32. No. 49, Shawna Robinson, Dodge, 49.616, 181.393

33. No. 28, Andy Hillenburg, Ford, 49.622, 181.371

34. No. 41, Jimmy Spencer, Dodge, 49.649, 181.273

35. No. 23, Hut Stricklin, Dodge, 49.657, 181.243

36. No. 43, John Andretti, Dodge, 49.677, 181.170

37. No. 77, Dave Blaney, Ford, 49.685, 181.141

38. No. 42, Kenny Brack, Dodge, 49.690, 181.123

39. No. 66, Todd Bodine, Ford, 49.752, 180.897

40. No. 20, Tony Stewart, Pontiac, 49.762, 180.861

41. No. 44, Buckshot Jones, Dodge, 49.814, 180.672

42. No. 32, Ricky Craven, Ford, 49.827, 180.625

43. No. 57, Derrike Cope, Ford, 49.866, 180.484

44. No. 17, Matt Kenseth, Ford, 49.906, 180.339

45. No. 12, Ryan Newman, Ford, 50.051, 179.817

46. No. 16, Greg Biffle, Ford, 50.057, 179.795

47. No. 59, Bobby Gerhart, Pontiac, 50.178, 179.361

48. No. 90, Rick Mast, Ford, 50.189, 179.322

49. No. 99, Jeff Burton, Ford, 50.225, 179.194

50. No. 02, Hermie Sadler, Chevrolet, 50.229, 179.179

51. No. 45, Kyle Petty, Dodge, 50.254, 179.090

52. No. 26, Joe Nemechek, Ford, 50.294, 178.948

53. No. 21, Elliott Sadler, Ford, 50.446, 178.409

54. No. 84, Norm Benning, Chevrolet, 51.671, 177.075

Persze ezek "csak" tesztek. Még 1 hónap és...

ALEX6 Creative Commons License 2002.01.11 0 0 243
Hi!

Tipikus ..., mondhatnám, a Chevy-k Dodge-ok nagyon jól el vannak eresztve, a Ford-dal meg mi van ??????????

Lesz még itten rules change, szerintem még a Shootout elött, a Fordok javára, akkor majd jobb lesz Martin is :))))))

Robinson meg máshol komolytalankodjon, o lesz az év legnagyobb leégése, én már elore odaadom neki ezt a címet, legalább valamit kapjon :))

#6

Előzmény: marcis (242)
marcis Creative Commons License 2002.01.08 0 0 242
Hali!

Elkezdődtek a tesztek Daytona Beach-en. Az első napon a rookie Jimmy Johnson volt a legjobb, mögötte az A. J. Foyt autóban Stacy Compton (a srácnak nincsenek kvalifikációs gondjai a superspeedwayeken). Jó látni az első 10-ben Geoffrey Bodine-t, de jól ment még Ward Burton, a Gordonok, T. Labonte, Earnhardt, K. Wallace és Marlin is. Persze ezek "csak" tesztek. Marcis a 12. a 26-ból, idejével tavaly a 7. helyről rajtolhatott volna...

Apropó újoncok. Idén legalább hárman lesznek: Johnson, Ryan Newman és Shawna Robinson(!). A Nascar "első nője" új csapatában legalább 26 versenyen szeretne rajtolni a Winston Cup-ban.

A rajtig ajánlom figyelmetekbe Tom Wolfe: Kandírozott mandarinzselé színű áramvonal című könyvét (ha eddig még nem olvastátok). Könyvében az 1966-os Grand National évadnak szentel 1 fejezetet, benne sajátos infó a kezdetekről, Junior Johnsonról és másokról...

ALEX6 Creative Commons License 2002.01.07 0 0 241
Üdv !

Ez új nekem, hogy Pemberton PE-nél, Rusty csak azért nem akarta megtartani vmi irodában, mert nem volt rá elég pénze ...

A dolgok Roush-nál is rendeződhetnének, remélem fognak is, de hamar eltelt az offseason nagyrésze, hejjj már nincs 1 hónap !!!!
A gyári tesztnapok hamarosan indulnak Daytonában, nomeg T. Wayne Robertson Winston Cup preview, az idénykezdet hivatalosan ... Jan 19

Előzmény: marcis (240)
marcis Creative Commons License 2002.01.03 0 0 240
Hi!

Hát igen, ez az, amiről már korábban is gagyogtam, ez már fel sem tűnik. Nálunk mostanában kevés helyen írnak a NASCARról (sajnos), de '98-ban több helyen lehetett róla olvasni, azaz több volt a hülyeség is.

A nascar.com-on lassan vége a 10 leg... "sorozatnak" (bár szerintük is szar volt # 5, # 77 festése /ez legyen a legnagyobb bajuk/, meg a legnagyobb blama Harvick "tündöklése" Sears Point-ban (miatta nem nyert R. Gordon) blablablabla...), szóval lassan kezdődik az évad (tesztek...).

A Petty Enterprises-nál úgy tűnik, rendeződnek a dolgok: a Király második embere nem fia (Kyle), hanem Rusty volt crew chief-e, Robin Pemberton(!) lett. Robin alelnöki tisztét szeretné a nyugdíjig kihúzni. Nagyon fogadkoznak, hogy most aztán megmutatják a jó motorral + a régi-új Pemberton tapasztalatával. Másfél hónap múlva kiderül az igazság...

The_Visitor Creative Commons License 2002.01.01 0 0 239
43. Daytona 500 nevü versenyen

bocs.

The_Visitor Creative Commons License 2002.01.01 0 0 238
A tegnapi vasárnapi bikkben volt egy összeállitás olyan Best of szerü valami.

Ami nekem felkeltette az érdeklődésemet.

egy kép az Iroc-ról, Jeff Burton neki megy a falnak, alatta a képaláirás.

A Daytonai az egyik legrangosabb verseny a világon.... Jeff Burton nem a hagyományos módon hivta fel magára a figyelmet, győzelmeivel, hanem azzal, hogy végiggyalulta autójának oldalát. Pechjére az IROC nevü sorozat egyik sztárját Dale Earnhardtot is magával sodorta a 43 daytona 500 versenyen.

No comment.

Szucs Lajos Creative Commons License 2001.12.31 0 0 237
Sziasztok!
Eloszor is BUEK!

A 14 eves fiam nyuzza a progit (es engem).
Csinalhatunk egy magyar oldalt.
Ha kell akkor megcsinalom a neten.
Varom a javaslatokat.
Referencianak ajanlom a vasutas oldalt.

Előzmény: Gabor Szabo (231)
marcis Creative Commons License 2001.12.27 0 0 236
Sziasztok! Minden jót és izgalmasabb Nascar évadot kívánok Nektek!!!
Rusty Fan Creative Commons License 2001.12.23 0 0 235
Hi,

Nem tudom ismeritek-e az American Classic Cars című magazint, de érdemes figyelni. Amerikai autós kultúrával foglalkoznak benne, de Nascarról még nem sok szó esett. Most szereksztőket keresnek, szerintem vevők lennének a témára, de nekem sajnos most nincs időm. Ha valakit érdekel tudok adni címet és telefonszámot.

Nézzétek az AB Moteurson a Best of-ot!

marcis Creative Commons License 2001.12.19 0 0 234
Igazad van, '98-ban és '99-ben is a 3-as rajtszámot viselte. Harvické a # 2...
Előzmény: ALEX6 (233)
ALEX6 Creative Commons License 2001.12.18 0 0 233
Hali!

Lehet kicsit régi leszek, de Junior is ama dicső #3 Chevy-vel ment a Busch szériában, mint a fater, csak Junior szponzora az Ac Delco volt, és a kocsi kék volt ...

Jól hangzik az online liga, csakhát a N4-hez legfontosabb egy jó kormány, ami nekem nincs ...

Előzmény: marcis (219)
Gabor Szabo Creative Commons License 2001.12.18 0 0 232
C:\my documents\my photos\Dec16$08.JPG
Gabor Szabo Creative Commons License 2001.12.18 0 0 231
Üdvözlet mindenkinek!!!!!!!!Örömmel értesültem arról hogy kicsiny hazánkban is dúl némi NASCAR láz.Nem akarom hosszúra nyújtani (majd meglátjátok :)) ) mondanivalómat,csupán annyit szeretnék hogy éppen azon fáradozom hogy egy jó kis NASCAR csapatot szervezzek azokkal az emberekkel akiknek megvan a NASCAR4 és van internet kapcsolatuk.Nagyon szeretném ha lennének olyanok akik nagyon komolyan játszanak a játékkal.Én minden nap ott lógok a szerveren (persze ez csak eredeti játékkal lehetséges esetleg akinek megvan annak nem kell taglalnom a többit a magyarnyelvű kézikönyv mindent elárul!!!) )és 20-55 évesig játszottam emberekkel akik mellesleg nagyon profik.Iszonyatosan jó futamokban volt részem és mindet fel is vettem 20-200 körösig.PL:volt olyan futamom is ahol 40 körön keresztül kb 50-60 centire voltak egymástól a kocsik és kb 3 kanyaronként oda-vissza előzgettük egymást.Bár ezt szavakkal nem tudom leírni de ha annyit mondok hogy a kormányomon a tenyerem alól szabályosan folyt a veríték és átázott a póló ami rajtam volt akkor azt hiszem mindent elárulok.

Thrustmaster Modena Force Feedback kormány + kuplungpedál + gázpedál + fékpedál+ H (4) sebességes váltó....szóval én elég komolyan "játszom" ezt a játékot.

Ha esetleg valaki vagy valakik késztetést éreznek aziránt hogy szervezzünk egy jó magyar 10-20 esetleg 30 fős csapatot kérlek írjatok.(ilyen versenyélményt soha nem adott egyetlen F1 játék sem ezt garantálom)

előre is köszönöm mindenkinek aki meghallgatott.

emilem: rieltai@chello.hu ja és az itt használt felhasználónéven szerepelek a nascar4 szerverén is!

ui:a szerveren valódi hús-vér NASCAR pilóták is játszanak!!!!! pl Dale Earnhardt Jr. is (ez komoly)

szaki2 Creative Commons License 2001.12.14 0 0 230
Nagyon helyes ! A NASCART nem ovodasoknak talaltak ki !

Apropo, tudnatok egy olyan honlapot mondani, ahol reszletes arhivum van a nascarrol ??

Előzmény: marcis (229)
marcis Creative Commons License 2001.12.14 0 0 229
Ciao!

Új szabály, hogy csak 18. életévtől vezethetnek a nascarban. Így Kyle Busch (Kurt Busch öccse, össz.16 éves) terveinek befellegzett, pedig már szerződése volt Roushéknál a 99-es pick-upra.

Hát, Dave Marcisnak nagyon kell nyomnia a gázt, ha ott akar lenni a rajtnál Daytonában. Felgyorsultak és sokan is vannak a többiek: '96: 15., '97-ben: 17., '98: 36., '99: 16., de az utóbbi 2 évben nem tudott elindulni (nem volt az első 15-ben és gyors kört sem ment, provisional meg szóba sem jöhetett nála). Azért reménykedem, hogy sikerül neki. Annak idején Darrell Waltripért a szívem szakadt meg, mikor az utolsó őszi bristoli versenyén viszonylag jó helyről egy Mark Martin nevű tag épphogy hozzáért hátulról... "Mosolyembernek" folytak a könnyei, de nem volt mérges, hisz jobbaknál nem ez a divat. Nehéz lehetett neki, ő a bristoli csúcstartó (14 win) és végre egyszer jól is ment. De hát ez az élet...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!