Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

RMCF Creative Commons License 2017.07.14 0 0 65661

Igen,az üzemanyagszivattyú 33000 volt,az stimmel. Csak ugye azt nem tudtam hogy az a baja,amiatt kellett hazaszállíttatni. A szerelővel kapcsolatban annyit,hogy párszor már elgondolkoztam azon hogy esetleg lehúz... Pedig a páromnak rokona...

Az a baj hogy már előre félek hogy mi baja lesz még,hol fog leállni,és mennyibe fog kerülni. Főleg ha olyan hibák is jönnek amiket itt a fórumon is olvastam.. Atya Ég... Autómentőkre neg a gatyám is rámegy már..Szóval nem tudom tartsam -e még,vagy szabaduljak tőle. Még az autómentős is mondta: pedig ezekkel a benzines xsarakkal nem szokott sok fond lenni.  Pedig de. .. Vagy csak az enyémmel....

Előzmény: toji76 (65660)
toji76 Creative Commons License 2017.07.14 0 0 65660

Nem ezek ebben a korban szokásos cserék, viszont amit fizettél érte az valami bődületes.....

 

üzemanyag szivattyú komplett 35.000 ft, és te is be tudod szerelni példa, vezérlés 25-30ban megáll anyagban.

 

 

Cserélj szerelőt.

Előzmény: RMCF (65659)
RMCF Creative Commons License 2017.07.14 0 0 65659

Sziasztok!

Tavaly augusztus óta vagyok tulajdonosa egy Citroen Xsara II  2001 1.6 16V 109 LE kocsinak. Magánszemélytől vettem,garázsból, 102.000 km -rel,szép állapotban. 12 éven át ő volt a tulaja az autónak. 

Érdekelne,hogy nektek mik a tapasztalataitok,mert egyszerűen már kivagyok attól hogy a nem egész EGY év alatt,több mint 400 ezer Ft-ot kellett kiadnom a kocsi miatt!!! Tényleg ilyenek a franciák?? Én nem akartam elhinni,hisz rengetegen járnak ilyen,vagy más francia autóval. Leírom hogy milyen költségek keletkeztek. Légyszi írjatok,hogy tényleg ilyen sok a hiba az ilyen kocsikkal,vagy csak egyszerűen szerencsétlen vagyok?

Augusztus:Teljes vezérlés csere,vízpumpával (minden gyári volt benne) 71 000 Ft

 

szeptember: Kiderült hogy csal a műszerfalon az üzemanyagszint jelző. Autópályán kifogyott a benzin mint utóbb kiderült,pedig az óra szerint bőven negyedig volt ! Autómentő haza, 35 000Ft.

 

szeptember: 4 db,még jó minőségű használt téli gumi vásárlása, 32 000 Ft

 

December:  Bal első ablakemelő tönkre ment,csere: 39 000 Ft

 

Április:   olajcsere,gyertyák cseréje: 15 000 Ft

 

Május:    Jobb oldalról jövő daráló,néha kopogó hang,de csak terhelés alatt,kanyarban és gázadáskor. Mivel csapágy csere már volt ott,gondoltam féltengely. Szerelő szerint is. Kicserélte a féltengelyt, 56 000 -ért,és a hiba nem szűnt meg!! Akkor csapágy. Mondta. Csapágy csere is ismét, 20 ezerért,probléma megoldódott. összesen: 76 000 Ft

 

Június:   Futóműbeállítás, koptatta a gumit az elején,és rázott is a sima úton: 8400 Ft

 

Július:    Ismét lerobbanás az autópályán,autómentővel haza,majd másnap a szervizbe szállítás. Megállt egyszerűen és nem indult. Eco üzemmód bekapcsolt. Hiba oka: Tönkrement üzemanyagszivattyú. De ha már ott volt,feltöltettem a klímát is,mert nem volt benne gáz... de az nem volt elég,javítani is kellett, valami dióda volt,nem tudom pontosan.. mindegy. Jó lett. mindennel együtt: autómentés összesen 43 000 + 54 000 (javítás+új ü.a. szivattyú,klíma) összesen: 97 000 Ft 

 

Korábban még kaptam kavicsot a szélvédőre,elrepedt természetesen. Fény és eső érzékelős. Csere ára: 28 000 Ft

 

Így összesen eddig 401 400 Ft !!!  11 hónap alatt..... 

 

Valószínűleg érik az egyik típushiba is,a hátsó híd felújítás. Kezdi koptatni a gumit a bal oldalon belső oldalon hátul.

Ez úgy tudom kb. 65 - 70 000 lesz majd..  És a benzinszint jelző azóta sem jó!

 

Most ott tartok hogy elég volt,anyagilag padlóra tesz a kocsi. Soha egy kocsimmal sem robbantam le. Ezzel pedig kétszer is már. Ezt nem lehet győzni anyagilag,havi majd' 40 ezer,csakhogy működjön,de még akkor is cserben hagy. Most van benne 125 ezer km. Amikor megy nagyon jól megy, kényelmes,csendes,a motorja egy csepp olajat nem fogyaszt. Minden igényemnek megfelel,de nem tudok megbízni benne úgy érzem. Még egy lerobbanás és ismét százezer kb... és bármikor bármiért képes lerobbanni. 

Ennyit inkább fizetek egy új kocsira,ha már mindenképp ki kell adnom....

 

Szóval szerintetek ennyire peches vagyok,vagy a tapasztalataitok alapján ez egy nagyon elhanyagolt autó,hiába szép kívül-belül,és kevés benne a km,akkor is váljak meg tőle? Úgy érzem soha nem lesz vége a javításoknak... :(

 

Köszönöm a válaszokat! 

 

 

 

 

toji76 Creative Commons License 2017.07.14 0 0 65658

Érdekesség képpen.....nekem is többször volt levéve az akkusaru volt hogy több napon keresztül és mégis minden működött amikor vissza raktam a sarut. Soha ilyen anomália nem történt......

 

 

Most akkor hogy is van ez?

 

Mert nekem fingom sincs róla mások miért szenvednek ezzel?

Előzmény: Medvepajtas (65657)
Medvepajtas Creative Commons License 2017.07.14 0 0 65657

Az egy dolog. De a bal oldali ajtóban be van rohadva a zárszerkezet... ahhoz, hogy bejussak, mindig a jobb oldali ajtót kell kinyitnom. Az asszony örül. Én nem.

Előzmény: aydeen (65655)
Medvepajtas Creative Commons License 2017.07.14 0 0 65656

Oké, pontatlanul fogalmaztam. Túl sokáig volt levéve az akkusaru. A bosszantó az, hogy eljutottak egy darabig a felprogramozással, 

állítólag az ablakok se mentek fel-le, de a központi zár kifogott rajtuk. Fez_ van erre megoldásod ? Írtam mailt is, de itt is 

örülnék a válaszodnak :)

Előzmény: FeZ_ (65654)
aydeen Creative Commons License 2017.07.14 0 0 65655

Én is ugyanígy jártam, én sem tudtam visszatanítani. Azóta is kénytelen vagyok kulcsozni... A megoldás nagyon érdekelne engem is :D

Előzmény: Medvepajtas (65652)
FeZ_ Creative Commons License 2017.07.14 0 0 65654

"elkövettek egy hibát.

Levették az akkusarut. "

 

Ez nem hiba, technológiai folyamat.

Az, hogy a Xsara 2 hajlamos az amnéziára, na az

a hiba, de azt a gyár követte el sajnos. 

 

Előzmény: Medvepajtas (65652)
Kornél 2 Creative Commons License 2017.07.14 0 0 65653

Nekem már volt,hogy segített,hogy le vettem az akksi sarut mégegyszer. Persze kulcs kivesz a kocsiból ajtok becsukva (nem zárva) vársz kb egy két percet és aztán veszed le. Kicsit hagyd levéve,aztán vissza.

Hátha...

Előzmény: Medvepajtas (65652)
Medvepajtas Creative Commons License 2017.07.14 0 0 65652

Sziasztok!

 

Ma otthagytam a szervizben 109.000 forintot, kuplungszettet, kinyomó csapágyat és féltengely csapágyat cseréltek, azonban elkövettek egy hibát.

Levették az akkusarut. Nos, ennek az lett a következménye, hogy a központi zár nem működik. A nyomkodós módszeren túl vagyunk, nem 

vezetett eredményre. Valaki tud segíteni ennek a programozásában? Köszi előre is.

toji76 Creative Commons License 2017.07.14 0 0 65651

Nekem a híd cseréjekor csinálták meg a szervizben, odatettek egy védő lemezt és láng hegesztővel felmelegítették vidáman.

 

Előzmény: MS85 (65650)
MS85 Creative Commons License 2017.07.13 0 0 65650

Féltem a kereket, túl közel van a gumi hozzá.

Előzmény: FeZ_ (65649)
FeZ_ Creative Commons License 2017.07.13 0 0 65649

Ha körül lehet bástyázni valamilyen hővédővel, én melegíteni szoktam gázlámpával. Ha nem lehet sehogy hozzáférni és semmi más sem segít már, akkor jöhet a Flex, igen. :-P

 

 

 

Előzmény: MS85 (65648)
MS85 Creative Commons License 2017.07.13 0 0 65648

A berohadt pótkerék leengedő problémára tudtok megoldást? Sajnos a csavarlazító nem segít? 

Az jutott eszembe, hogy elvágom, leengedem és veszek egy csavart bontva? Van jobb megoldás?

Hf1968 Creative Commons License 2017.07.12 0 0 65647

Butaság. Az egész nincs egy pillanatragasztó mennyisége. Mentem vele 1-2e km,semmi baja a kocsinak, a rokonok sem panaszkodnak. Ők majdnem 100e km óta használják. Én sem hiszek a csodákban! Ez kb olyan mint a 12e ft-os CataClean adalék. Műszaki vizsgán az ellenőr 3x dudta rá a műszert az autóra. Azt mondta,ilyen értékek nem léteznek. 14 éves autó,1.4 benzin,131e km. Most bele lehet kötni abba, hogy kevés a km az autóban stb. Második tulaj vagyok,113e km-mel vettem az autót,de érzem a külömbséget. Egyenletesebben jár a motor,jobban húz,kevesebb a fogyasztás,pedig csak napi 20 km-et autózok. Egyszeri próbát megér.

Előzmény: toji76 (65600)
Hf1968 Creative Commons License 2017.07.12 0 0 65646

Mentem vele 1-2 ezer kilómétert,semmi gond.

Előzmény: csuresy (65599)
toji76 Creative Commons License 2017.07.12 0 0 65645

Ilyet használtam nyári gumiban, elöl nem ért bele, de cserélve voltak a lengőkar szilentek tehát nem kotyogott a futómű, kopottal engedhet annyit hogy beleér, nekem volt 2 cm minden irányból.

Hátsó futómű ugyanez, volt 1.5-2 cm a dobtól, ahogy lefeküdt a hátsó híd azonnal belecsiszolódott az oldal falba.

Előzmény: MS85 (65639)
peti.olah Creative Commons License 2017.07.12 0 0 65644

Nekem statikusan nem ért bele. De alászedve elindulásnál mozdul annyit a lengőkar, hogy beleér a kerék a burkolatba.

Előzmény: MS85 (65643)
MS85 Creative Commons License 2017.07.12 0 0 65643

Beleér alászedve?

Előzmény: Törölt nick (65641)
MS85 Creative Commons License 2017.07.12 0 0 65642

Igen, pont a 2 centi miatt kérdeztem. A téli nekem is gyári váltóméretű.

Előzmény: TrOn (65640)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.12 0 0 65641

Szia! Nekem téli van fent ez a méret elől a műanyagot meg marta de más probléma nem volt!

Előzmény: MS85 (65639)
TrOn Creative Commons License 2017.07.12 0 0 65640

Nem próbáltam, de ugye tudod, hogy ez majdnem 2 cm-el (1.9 cm-el) nagyobb átmérő a gyári 195/55-höz képest? A gyári váltómerete 185/60 R15, vagy 185/65 R14 (én ez utóbbit használom télire).

Előzmény: MS85 (65639)
MS85 Creative Commons License 2017.07.12 0 0 65639

Sziasztok!

 

195/60 R15-ös méretű nyári gumit használt már valaki Xsara II- vel? Ez elfér alatta?

 

Köszönöm előre is!

 

Üdv.

tökfejű Creative Commons License 2017.07.12 0 0 65638

Akinek esetlegesen cserélnie kell üzemanyagszivattyút egy kis technikai támogatás benzines verziókhoz!

 

XSARA 1,4 B 2003:sajátomban VDO üzemanyagellátó egység került beszerelésre melynek száma: 228-222-008-011Z. de vannak alternatívák 

az alábbi képen pl: az ERA 775058 számú üzemanyag ellátója, bosch stb......

bontottat nem javasolnák:

 

toji76 Creative Commons License 2017.07.12 0 0 65637

A külön álló test vezetéket is vissza dugtad a helyére?

Előzmény: Törölt nick (65623)
toji76 Creative Commons License 2017.07.12 0 0 65636

Nem én vigyáztam a korongra ahogyan ti írtátok itt korábban, viszont érdekelne mit a feladata a korongnak?

 

Mintha valami félvezető korong lenne az.....

 

Mivel a teljes kraftot a relé viszi a motorra, így a tekerő gomb mint poti lehet a ludas, vagy pedig annak a vezetéke szakadhatott meg vagy kontaktos esetleg.

 

A különálló test vezetéket vajon vissza dugta?

Előzmény: soryton (65630)
Medvepajtas Creative Commons License 2017.07.11 0 0 65635

Köszönöm a tippet, holnap utánajárok.

Előzmény: BXtwelve (65634)
BXtwelve Creative Commons License 2017.07.11 0 0 65634

Igen.

Előzmény: Medvepajtas (65633)
Medvepajtas Creative Commons License 2017.07.11 0 0 65633

Mármint a futóműben ?

Előzmény: BXtwelve (65632)
BXtwelve Creative Commons License 2017.07.11 0 0 65632

Saját tapasztalatom alapján megnézném, egyben van-e minden rugó.

Előzmény: Medvepajtas (65631)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!