Keresés

Részletes keresés

pocok2007 Creative Commons License 2007.03.04 0 0 320
:D
Utas2 Creative Commons License 2007.03.03 0 0 319

Milyen érdekes, hogy az ökörség szóban csak két betű helyét kell felcserélni és az eredmény: örökség.....

;-)

Előzmény: kiskockas (308)
pocok2007 Creative Commons License 2007.02.26 0 0 318

Szegények..... mik lettek belőlük:(:(:(

hülyeség de legszívesebben hazavinném őket:)

olyan szépek nem?

Sipi73 Creative Commons License 2007.02.26 0 0 317
Itt is van (remélem):
Sipi73 Creative Commons License 2007.02.25 0 0 316
Hali!

Csütörtökön voltam alatta... Le is fotóztam :)
Előzmény: pocok2007 (315)
pocok2007 Creative Commons License 2007.02.25 0 0 315

A HA-MOI-VAL KAPCSOLATBAN: HÁT SZEGÉNYKE ELÉGGÉ LEPUKKADT:(

NA MEG EL VAN KERÍTVE........

AZ ÉPÜLET A REPÜLŐVEL ELADÓ, DE NEM KELL SENKINEK....:(

 

((((HA LENNE SOK MILLIÓM.....))))

pocok2007 Creative Commons License 2007.02.25 0 0 314

mINDEN KÉPET SZÍVESEN FOGADOK A HA-MOG-RÓL.

E-MAILOM: kicsilaibl@freemail.hu

 

KÖSZI MINDENKINEK

kiskockas Creative Commons License 2007.02.25 0 0 312
http://www.planepictures.net/netshow.php?id=586848
Előzmény: pocok2007 (310)
Coolboybadboy Creative Commons License 2007.02.25 0 0 313
Kedves pocok2007!

Van két, viszonylag új (2007.01.26-i) képem a HA-MOG-ról. Ha eredeti méretben érdekelnének a képek: mailto:balazs111@net.szombathely.hu



cébé

HA-MOG

HA-MOG 2
Előzmény: pocok2007 (310)
még1MbR Creative Commons License 2007.02.25 0 0 311
Viszont jó közel van a HA-MOI :)
Előzmény: pocok2007 (310)
pocok2007 Creative Commons License 2007.02.24 0 0 310

ÚJ KÉPEK NINCSENEK HA-MOG-RÓL VALAKINEK?

ÉN MENNÉK FOTÓZNI, DE GYŐRTŐL MESSZE VAN A FERIHEGYI SKANZEN...:(

BJani Creative Commons License 2007.02.12 0 0 309

Huh, ez azért így már jobban hangzik.

Hol tárolják majd a szárnyat? Berakják a gép alá, oszt jóvan?

Előzmény: kiskockas (308)
kiskockas Creative Commons License 2007.02.12 0 0 308
Azért egy fontos dolgot jegyezzünk meg, ami itt talán még nem hangzott el:
Az LCE szárnyait nem levágták, hanem szakemberek leszerelték. Vagyis eredeti formájában helyre állítható, ha a MOK-nak már nincs szüksége a gépre, és ki akarják állítani valahol.
Ez azért nem ugyanaz!

(attől még ökörség:-()
Előzmény: Airbus A320 (279)
Vgyuri Creative Commons License 2007.02.12 0 0 307

Pardon, rosszul fogalmaztam: nem rosszindulattól tartok, hanem aggódom.

 

Előzmény: Vgyuri (306)
Vgyuri Creative Commons License 2007.02.12 0 0 306

Én nem rosszindulattal, hanem aggodalommal állok hozzá a dologhoz. Az utóbbi időben (is) már túl sok visszavonhatatlan döntés születik hirtelen felindulásból, szükséghelyzetben, ha ezt még pártpolitikai szempontok is felerősítik, akkor tényleg van miárt aggódni.

 

Előzmény: Foltos (305)
Foltos Creative Commons License 2007.02.12 0 0 305
Az megnyugtató, hogy nem dönt senki azonnal, és hogy konzultálni akarnak, a feltétlezésed, úgymint poros raktár, nem igazolható, és nem vagyok hajlandó azonnal rosszhiszeműen gondolkodni a dologról.
Előzmény: Vgyuri (304)
Vgyuri Creative Commons License 2007.02.12 0 0 304

Mi ebben a megnyugtató. Ha a közlekedési múzeumnak nincs pénze fenntartani a PeCsa részleget, akkor konyec.

 

Az nem megnyugtató, ha inkább behányják valamilyen romos raktárba az egészet inkább, minthogy odaadnák egy fityeszes városnak, aki ki tudja miért (pl. a régi igazgató személyes ambiciónak kielégítésére, amit a kutya sem bán, ha tényleg a magyar "boscombdown" vezetője lesz) pénzt invesztálna a dologba.

 

Előzmény: Foltos (303)
Foltos Creative Commons License 2007.02.12 0 0 303
Nem tudom, röviden beszéltünk, én azt kérdeztem, tudok-e vele interjúzni, és ő türelmet kért, hogy tisztábban lásson, de eléggé keményen beszélt a siófoki verzióról. Ennyit tudok, semmi többet, de mostanság ennyi is elég megnyugtatónak tűnik.
Előzmény: Vgyuri (302)
Vgyuri Creative Commons License 2007.02.12 0 0 302

Csak legyen kikkel, legyen milyen szervezettel tárgyalnia - ez már az én magánmegjegyzésem.

 

Ennél  nagyobb kérdés, hogy az egész akcióra van-e pénz? Ha van, elköltésére mindjárt lesznek szervezetek is :-)

 

Azt nem mondta Kócziánné, hogy ő a Közlekedési Múzeumot átmeneti kipipálandó feladatnak tekinti-e, vagy szívügyének? Mert ugye neki a fél élete a Műszaki Múzeumban van és annak a körülményei százszor rosszabbak a Közlekedési Múzeuménál. Tehát ha ő a pártkapcsolatait kihasználva tud is valami pénzt kisirni, akkor azt vajon melyik "gyermekének" érdekében teszi?

 

Előzmény: Foltos (301)
Foltos Creative Commons License 2007.02.12 0 0 301
A Közlekedési Múzeum főigazgatónője felhatalmazott, hogy itt is közzétegyem az infót: a Petőfi Csarnokban (és gondolom a ferihegyi skanzenban) lévő gyüjtemény kiköltöztetésének folyamatát, előkészítését felfüggesztették egy hónapra, ezalatt Kócziánné a repülésben érintett civil szervezetekkel is meg szeretné beszélni a gyüjtemény jövőjét! A főigazgatónő a siófoki megoldással a mostani formájában érezhetően nem ért egyet. Csak legyen kikkel, legyen milyen szervezettel tárgyalnia - ez már az én magánmegjegyzésem.
Rep-Air-rer Creative Commons License 2007.02.10 0 0 300
Vgyuri! Szeretnélek arra kérni, hogy hasonlítsd össze az általam javasolt keresőn azonos magasságból a francia és a budaőrsi hangár alapterületét. Ott 2006-ban mintegy 80 gépet tároltak és galéria csak az U alakú épűletrészben van. A napi használtban lévő gépek tárolására területbérleti jogot biztosított a helyi prefektúra /önkormányzat/ 30-40 éves időtartamra sajáterős hangárépítési lehetőséggel. Budaőrsön a jelenleg beszedett bérleti díjjból és az állandóan akadozó üzemanyagforgalmazásból az MRSZ véleményem szerint képtelen fenttartani a b.őrsi létesítményeit és rákényszerűl az állam kegyelemkenyerére, vagyia a mi adóforintjainkra költsévetési kiegészítés formájában. Felteszem a kérdést, érdemes-e továbbra is egy feneketlen kútba dobálni az adóforintjainkat ami egy szűk réteg kedvtelését szolgálja, vagy az országimázst javító tevékenységre fordítani azt?
Előzmény: Vgyuri (299)
Vgyuri Creative Commons License 2007.02.10 0 0 299

Megnéztem, aki akar, tényleg oda tud menni. De...

 

Érzésem szerint az MRSZ hangár (ha el is zavarnak mindenkit Tökölre) magában kevés a PeCsából kiszedett és még itt-ott fetrengő gépekhez.

 

Utána jön a CentroPlane épület, ők nem szívesen mennének el és egyébként is ők lehetnének a műszaki háttér a múzeum repülőképes részéhez.

 

Az utána levő (ex-MÉM RSZ?) épületekben nem tudom mi van most, igencsak arra is szükség lenne.

 

Úgyhogy további építések nélkül (valahol a Kőérberki út- Repülőtéri út ficakban) szerintem a budaörsi ingatlan kevés a repülőmúzeum végleges megoldásához.

 

Előzmény: Rep-Air-rer (298)
Rep-Air-rer Creative Commons License 2007.02.09 0 0 298
Vgyuri! Figyelmedbe ajánlom: Gogle Earth 48fok29'44.54"N, 2fok20'36,80"E.
Rep-Air-rer Creative Commons License 2007.02.09 0 0 297
Természetesen a leendő látogatók az üzletközpontok előtti parkolókban és az odavezető utak mentén is tájékoztatva lennének a közelben lévő reptörténeti kiálításról, hasonlóan más országokhoz pl. Franciaország. La-Ferte-Alaisban alapítványi formában működik a repülőmúzeum és az is repülőtéren található ahol szintén lehet a repképes gépcsodákkal sétarepűlni. Közel 80db 1.-2. v.háborús és 1960-ig épített gépük van és ennek több mint fele a mai napig repűl. A kisváros üzleteiben lehet belépőket vásárolni állandóan és egy limtált összeg feletti vásárlás esetén ajándékba belépőt adnak. Az ajándék belépőket a kereskedők a múzeunak nyújtott "anyagi támogatásért" kapják, amiket a saját marketingtevékenységükhöz használnak fel. Láthatóan nagyon jól működik aminek egyik jele, egy DC-3-as kivételével minden kiálított gép fűtött hangármúzeumba van elhelyezve. Egyébként 2006-ban az augusztusi légibemutatóra onnan sikerűlt idecsalogatni a JAK-11-est és a LA-5UM-et.
Előzmény: Vgyuri (296)
Vgyuri Creative Commons License 2007.02.09 0 0 296

3. A reptér közvetlen szomszédságában található bevásárló központokkal közösen végzett marketing tevékenységgel véleményem szerint fokozatosan növekvő látogatószámot lehet elérni, ami mindkét félnek gyümölcsöző lenne.

 

Nézegettem a Repülőtéri út-M1/M7 találkozópontját az iGo autós térképen, de nem látok tisztán. Az Auchan stb. parkolójából nyilik, tehát egy jóképű táblával a parkolóban megállókat oda lehetne terelni a múzeumhoz?

 

Előzmény: Rep-Air-rer (290)
Miocsó Creative Commons License 2007.02.09 0 0 295

 

 

  Üdv

 

 Véleményem szerint is Budaörs lenne a jobbik választás. Rep-air-er nagyon jól megindokolta. Ott van két igazán jó műemléék ami szervesen kapcsolódik a repüléshez, mi kéne még hogy a látogató tényleg repülőtéren érezze magát.

  Ha meg még utána a hangárban is kijelölnének egy sétautat látni lehetne a javítási, restaurálási munkákat is. Az angolok mintha hasonlót csináltak volna Duxfordon.

  De mi lenne a felszállómezővel, ez érdekelne mert úgy nézem lassan megfolytják a környerző épületek a repteret.

 Lehet, hogy hosszabb távon mégis Siófok lenne a nyerő? Már mint ha repülni is akarnak a régi üzemképes gépekkel.

 

 Egy megjegyzés: ha 8 millióból akarják szét-összeszerelni és szállítani a gépeket akkor jobb ha egyből a szemétbe viszik azokat, mert ha barbárok szedik szét és szállítják az rettentő károkat okoz majd a szárnyakban stb.

 

  Bár már lenne egy rendes repmúzeumunk!

 

  Üdv

Utas2 Creative Commons License 2007.02.08 0 0 294

Melyik is volt az utolsó mondat?

 

Ja, hogy a redneck-ek ökrök.

 

Igaz.

Előzmény: viricsi (293)
viricsi Creative Commons License 2007.02.08 0 0 293

Emlékeztetnélek kedves Vince, hogy a gép Malév tulajdon.

Ha jártál mostanában arra, akkor úgy néz ki a dolog, hogy csak a bal szárnyát nyesegették meg, így beljebb került az épületekhez a madár. A jövő héten csinálok fotókat és közkinccsé teszem a képes topicban. Ezt hagyjuk meg a tizennyolcasnak.

Az utolsó mondatoddal azonban, teljes mértékben egyetértek. :)

Előzmény: vince (285)
Rep-Air-rer Creative Commons License 2007.02.08 0 0 292
Köszöntelek HA-Roli. Megtudhatnám, hogy mi az a "horror összeg"?
Előzmény: HA-Roli (291)
HA-Roli Creative Commons License 2007.02.08 0 0 291
Szia!

Nem az a gond a PeCsával, hogy nem lehet fűthetővé tenni, hanem az hogy évente horror összeget fizetnek a BÉRLÉSÉRT. Az épület nem a múzeum tulajdona, piaci áron bérlik, több tízmillió Ft-ért! Ha ez a pénz a gépek restaurálására lett volna költve, akkor a repüléstörténeti kiállítás már régen kinőtte volna a PeCsát, ugyanis felújítani való van bőven a raktárakban...

Üdv: Roli
Előzmény: Vgyuri (288)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!