Sajnos nem a lakasban akarja.
Van egy KICSI foldunk, es ott szeretnenk.
Persze en sem vagyok milliomos. Csak aprankent.
Elmelkedtem azon is, hogy kamerat kellene bele tenni es a szamitogep elott ulve vezetni. buli lenne.( Nem fanta). Hol lehet ilyenrol infot szerezni?
CSak annyit fűzök hozzá, hogy Kenny Schrader sem nyert '91 óta (Dover), szegény ember...
+ a többiek:
Brett Bodine 370 4/22/90 North Wilkesboro
Ken Schrader 347 6/2/91 Dover
Derrike Cope 273* 6/3/90 Dover
Jimmy Spencer 245 7/24/94 Talllladega
Kyle Petty 194 6/4/95 Dover
Geoffrey Bodine 123* 8/11/96 Watkins Glen
Terry Labonte 104 3/28/99 Texas
John Andretti 103 4/18/99 Martinsville
Mark Martin 70 4/9/00 Martinsville
Jeremy Mayfield 54 6/19/00 Pocono
Az egyáltalán nem nyert aktív emberek listája meg itt van :
Rick Mast - 362
Hut Stricklin - 313
Ted Musgrave - 299*
Dick Trickle - 269*
Kenny Wallace - 248*
Wally Dallenbach - 226*
Chad Little - 216*
Johnny Benson - 205
1. A Talladega Superspeedway - a Winston-kupa legnagyobb és leggyorsabb pályája a maga 2,66 mérföld hosszával (4,28 km). 1969-ben több mint 4 millió dollárba került a megépítése és először Alabama International Motor Speedway volt a neve. Aszfaltja finoman szólva is pocsék. 48 láb széles, a pálya a kanyarokban 33 fokban döntött, a "célegyenesben" csak 18 fokban. További infók: www.talladegasuperspeedway.com
2. Tony Stewart Davey Allison óta a legsikeresebb stock car újonc volt 1999-ben, akkor "zöldfülü" létére 3 futamot is nyert. Egyébként Allison épp Talladegában halt meg helikopterbalesetben 9 évvel ezelőtt.
3. Gordon résztulajdonosa a 48-as Hendrick Motorsport Chevyjének, amit Jimmie Johnson vezetget egyre jobban... Mark Martin is tulaj: Matt Kenseth 17-es autójáért felel Jack Roushal együtt.
Egyébként Shawna Robinson férje Jeff Clark a Dale Earnhardt Incorporatednél dolgozik - de ezt nem is kérdezted :o).
4. S hogy ki nyert a legrégebben: Az aktív pilóták közül Kyle Petty '95-ben, Ken Schrader '94-ben, Jimmy Spencer '93-ban nyert, de szerintem Brett Bodine '90-es North Wilkesboro-i győzelme a legrégibb a rendszeresen induló versenyzők közül.
Én remélem, hogy TS lesz a bajnok :) Racionális okot ne kérdezzetek miért drukkolok neki, talán mert az atlantai futamot - az elsőt amit néztem - ő nyerte és a kocsija festése is teccik :) Annyira hogy azt használom a NR 2002-ben is.
Azért remélem Busch és Jarrett is jól megy majd. Utobbinak nem sok szerencséje van mostanában.
A Daytona 500 környékén beszélgettünk arról, hogy a Fordok gyengélkedése gyengébb superspeedway-csomagjuknak volt köszönhető. A Fordok túl "lassúak" voltak a teszteken, ezért a hátsó spoiler nagyságát fokozatosan kisebbítették, végül 5 3/4 collban határozták meg, a Dodge-nál és a Chevynél 6 1/4, a Pontiacnál 6 1/2 coll maradt ez az érték. Továbbá lekerültek az autók tetejéről az áramlásterelő lapocskák. Ezek a szabálymódosítások csak a superspeedwayeken figyelhetők meg. Aztán volt valami a Chevyk orrával is, szerintük a Pontiacok eleje van a legjobban kiképezve. Igazából olyan – nem nagyon ismert – szabályokra gondoltam, hogy még inkább betartatják, hogy mikor (mettől meddig – óra/perc) nyúlhatnak hozzá a szerelők az autóhoz meg hasonlók. A topic elején néhányan megkísérelték leírni a szabályokat, ez talán Dauby-nak (Hova tűnt!?) sikerült leginkább úgy a 40. hozzászólás környékén. A szezon vége előtt szavazgattunk egy-két kérdésről, nekem tetszett az ötlet.
Ez a Tony Stewart dolog már megint csak egy rossz vicc volt tőlem. Csak hangosan gondolkodtam. Ha idén sem lesz bajnok, vagy nem szerez legalább 5-6 győzelmet, elmegy a kedve az egésztől. Na, már megint képzelődöm…
Rendesen zajlik az élet odaát. Lehet, hogy már jövőre nem Charlotte ad otthont a Winstonnak, hanem mondjuk Las Vegas vagy Forth Worth. Rengeteg pálya szeretne bekerülni a sorozatba, az egy futammal rendelkezők meg persze kettőt szeretnének.
Pettyék szélnek eresztették Buckshot Jonest. A 44-es autóba Steve Grissom csücsül Talladegában, ahol a 49 induló már csak 47 /nem indulnak Marcisék, a fene.../. De látom a Nascar is írja már. Grissom ugye a fehér 41-es Kodiak Chevyből talán ismerős.
Mivel Buckshot mindig tök esélytelenül indult, mindig szurkoltam neki. Hihetetlen, de egyszer 8. is volt: még első évében Doverben. Majd jött az ezüst Crown Fiber-es, dupla 00-s Pontiac, amivel alig tudta magát kvalifikálni. 2000-ben maradt a Busch széria. Azért arra ügyelt, hogy Atlantában elinduljon a helyiek örömére. Nagy meglepi volt, hogy ő örökölte Kyle Petty autóját. Remélem nem tűnik el végleg.
Ennek orulok. Csak azt nem tudom, hogy a Busch-ban mert nem indul. Mert kellet neki mindjart a Winstonban szerepelni sponzor nelkul. Jo kevesebb a penz de ha eszrevetted mar mindegyik Winstonos nagymeno ott van a Buschban. Honnan szedted a Toni gyozelmet? Nehogy azt mond, hogy a Nascar is olyan mint a WCW vagy a WWF , ahol elorre megirjak kie lesz a bajnoki cim. Ezt nem szeretnem elhinni. En is europai szemmel nezem az amerikai sportot, es szeretem megbeszelni.
Szavazhatnank ki-kit tart az idei evad gyoztesenek.
Szabalyok:
Sajnos nem talaltam meg.
Megkerhetnek valakit irja le (magyarul) a teljes szabalyzatot (akarmilyen formaban. doc vagy xls )
Ne a nascar.com-ra mutogasson.
DJ nek 1x ha jól emlékszem tavaly kifogyott a kakaó. Az öszi richmondi versenyen talán. Pár kör lehetett hátra a futmból, sárga zászló, megállitották a futamot és az ujraindulásnál DJ nem indult el. Azt hiszem végül odaállt mögé egy böhöm és az tologatta le a pályáról. Talán 3 kör ha lehetett hátra.
Gratula!!! Már ketten vagyunk, mármint Robinson imádók, persze én csak módjával, nem vagyok egy fanatikus : )!!! Ja, és az idei bajnok Tony Stewart lesz... ha csak vmelyik Roush pilóta nem gondolja másképp (Martin : )). Most leginkább Rusty Wallace futamgyőzelméért szorítok, 1986 óta minden évben nyert legalább 1 versenyt.
Azért a fiatal tehetségeknek és a nagy öregeknek is szurkolok. Most a mezőny 2/3-át felsorolhatnám, de inkább nem teszem.
Milyen szabályokra gondolsz? Az egyik legfontosabb, hogy egy motorral kell teljesíteniük az egész hétvégét, ha ez nem megy >>> szigorú büntetéseket eszközölnek (pl. utolsó rajthelyről indulás). Van még 1-2 "lényegtelen" műszaki módosítás, amikbe én most nem mennék bele. Évadkezdetkor ment a huza-vona a superspeedwayeken alkalmazható terelőszárnyakról. Olvass vissza : ).
Na még pár szót erről a témáról, aztán nem offolok tovább.
Szerintem abban semmi rossz nincs, ha a nézők megbeszélik a versenyeken történteket. Az már nekem sem tetszik ami a f1 topikokban zajlik, miszerint van MS fan klub, JPM fan klub stb, és a hívek egymást anyázzák a kedvenceik miatt. Ez itt szerencsére nincs.
Nekem se tetszik, hogy "sterilizálni" akarják a F1-et. Akkor majd sok olyan "érdekes" futamot láthatunk majd mint ez az imolai... De ez már tényleg off
--Eszükben sincs olyan gagyi szabályokat hozni--
Akkor milyen modositasokat vezettek be az idei evadkezdeskor? Nem tudom most pontosan, de volt valtoztatas. Jo nem nagy dolgok, de volt.
En Robinson drukker vagyok, a fiam JG imado.
A poloja tele van JG kepekkel. Lassan mar abban alszik.
Félre ne értsd tisztelt Athos_VO101! :)))
Nem akralak én leszólni, távol álljon tőlem, és abban pedig tökéletesen igazad van, hogy
feldobod a topic -ot, de akár hiszed akár nem, a Dale Jr. rajongók kb. így reagálhattak
az eseményekre:
"Francba!"
...aztán semmi több.
Szóval, ezzel az európai dologgal én csak arra szerettem volna kitérni, hogy
mennyivel más elveket értenek odaát az autóversenyzés alatt.
Az ilyen "egyszerű" balesetek hozzátartoznak a NASCAR -hoz, és ezek
szinesítik a párbajokat. Eszükben sincs olyan gagyi szabályokat hozni, mint
itt Európában, hogy ki hányszor változtathat irányt a rajt után, meghogy
kinek mikor kell a másikat elengedni.
(...az ilyenektől falra tudnék mászni.)
Az európai és amerikai versenyekről hosszas vita volt annak idején
a cart illetve az F1 topic -okban. Ha van türelmed... ?
Amikor a Formula1 -ben ütközik valaki, hetekig beszédtéma.
Amikor nem, mint mondjuk Imola -ban, akkor olyan versenyt láthatunk,
amin még a legfanatikusabb rajongók is elalszanak. :)))
Tobbszor is elofordult mar hogy kifogyott az anyag valakinek a kocsijabol, peldat most nem tudok mondani.
Bar az is igaz hogy zommel az utolso nehany korben tortenik ez meg.
Ezek szerint nem tudjak igazan pontosan kiszamolni az uzemanyagmennyiseget.
Sejtettem hogy lesz ilyen reakció is :)
Képzeld, amikor néztem a futamot én is úgy gondoltam hogy ez versenybaleset, ennyi. Eszembe se jutott hogy most bárkit is fel kéne ezért négyelni, kerékbetörni stb...
Bevallom csak azért dobtam be a témát, hogy ne csak az eredmények bemásolásából álljon a topik. (Ez önmagában nem baj, sz'al nem kötekedni akarok :)
Szerintem nem kéne itt belemenni kultúrantropológiai elméletekbe az európai ill. amerikai gondolkodásról. Nyilván az amerikai D. E. Jr szurkolók sem csak egy vállrándítással nyugtázták kedvencük kiesését, hanem utána még morfondíroztak rajta, mi is történt.
Amúgy meg mit csináljak, európai vagyok, európai fejjel (ha egyáltalán van ilyen) gondolkodom... :)
Harvick: jah, a nascar.com-on volt erről cikk, a bristoli eset után "próbaidős" volt aztán az előfutamon kilökött vkit. Ha jól értettem a mostani eltiltáson kívül a próbaidőt is meghosszabbították aug. 28-ig.
De még visszatérve Texasra, szerintetek van ilyen hogy nem veszik észre hogy porzik a tank (DJ)? Vagy nem is ez volt a gond?
Tényleg, itt is olyan telemetria rendszerekkel figyelik a csapatok az autókat mint a f1-ben?
Már megbocsássatok, de látszik, hogy tiszta európai fejjel gondolkodtok.
EZ NEM A FORMULA1, itt nem vitatkoznak hetekig, hogy ki húzott rá kire,
kinek az autója volt előrébb, kinek kellene kit elengedni! Miért engedné el?
Robinson ügyes volt, hogy a koccanás után is megfogta az autót.
Mindenki védte a poziciójtát és erőszakosan harcolt a helyéért.
Összeakadtak.
Na bumm.
Dale Jr. meg megvakarta a farát a texasi betonfalon.
Ennyi. Pont.
Ezt hajdan rég még európában is úgy nevezték, hogy VERSENYBALESET.
Ilyen ütközés egy szezonban van vagy harminc.
Semmi különleges nem volt benne.
Mindenkinek felhívom a szíves figyelmét, hogy a Spektrum TV, újra műsorára
tűzte a SEBESSÉG TITKAI -t !!!
A film 70% -ban az IRL -ről szól, de van benne CART és NASCAR is.
Rendkívül sok érdekességet tudhatunk meg, személyesen olyan egyéniségektől
mint Johnny Rutherford, Eddie Cheveer, Billy Boat valamint Scotty Goodyear.
Ezek mellett gyönyörű felvételek, elképesztő pillanatok várnak ránk!!!
Szóval készítsétek a videót !!!
Spektrum TV - Sebesség titkai - április 19. 10.05 !!!
Jó szórakozást, ne hagyjátok ki!
(...ez tök olyanra sikeredett, mint egy reklámfilm. :))) )
E hét: Bobby 1st short track win
Mondtam én, Martin csendben lopakodik előre :)))))))
Harvick-ot meg jól kibannolták vasárnap reggel, feltűnt nektek ???
Más : egy újabb nagy bajnokkal kevesebben vagyunk:
NASCAR Legend Buck Baker passes away: Buck Baker [Buddy Baker's father], a two-time Winston Cup champion on NASCAR's 50 Greatest drivers list, died Monday at 83. He won 46 Winston Cup races -- 13th on the all-time list -- and 44 poles. Baker was the first back-to-back series champion, winning titles in 1956 and 1957. Baker started 631 races, seventh most in NASCAR, and ran the most laps and miles for three consecutive years beginning in 1955. He was a three-time winner of the Southern 500 at Darlington Raceway, one of NASCAR's most storied races. Baker, who retired in 1976, was inducted into the National Motorsports Press Association's Hall of Fame in 1982 and the International Motorsports Hall of Fame in 1990.(ESPN) Baker is survived by his wife of 30 years, Susan Painter Baker; two sons, Buddy of Sherrills Ford and Randy of Kannapolis; a daughter, Susie Baker of Charlotte, a sister, two grandsons and two great granddaughters. The funeral will be held Thursday at the Calvary Church Chapel in Charlotte
Szánom-bánom, de nem láttam a Forth Worth-i versenyből semmit. Még a szombati Busch futamon is elaludtam, pedig újra nyert a Nesquick-es autó, ráadásul 1 újonccal (a pick-up menő Scott Riggs) + Kerry Earnhardt végre bejött nyolcadiknak.
Az Eurosport lassan olyan nekem, mint az F-1; nem hiányzik. A versenyeket máshol nézem. Az egyik csatornán minden részletre figyelnek, a másikon meg "Ohlalaáznak" a franciák, de kit érdekel...
Martinsville ismét szuper volt. Bobby Labonte győzelme nagy űrt pótólt. Ő jó superspeedway-menő + King of Atlanta, de ez az első diadala rövidpályán. És a bátyó másfél év után újra első helyen állt egy futamon!!! Óriási!
Ryan Newmanért azonban kezdek aggódni; Robby Gordonért is, bár az ő pillanatai nyáron jönnek el. Jeff Gordon egy fennhéjázó, önző alak. Még mielőtt anyáznátok, ezt a kijelentést Jeff Fisher, Gordon feleségének - Jennifer Brooke Scaley-nek - ügyvédje mondta.
Darrel Waltripnak nem igazán sikerült a visszatérés. Már a 4. körben kilökte őt Morgan Shepherd... végül 34. lett. Egyébként Compton betegsége miatt ő ült az utolsó edzésen a 14-es Pontiacban is.
Alig várom Talladegát. Csupán 49-en neveztek, újra itt van Bodine, Pressley, Mike Wallace... Ja, és Kenny Wallace rajtszáma 198. Csak szegény Joe Nemechek nincs sehol...
Hát szerintem is Earnhardt volt a hibás. Robinson kocsija fél autóhossznyival mellette volt amikor ráhúzott. És Robinson nem befurakodott, hanem már mellette haladt egy ideje (legalábbis nekem így tűnt).