Kárpitot le kell szedni, rudazatot végigvizsgálni. Kárpit patentes, az ablakemelő kapcsolók részét kell kiimátkozni, asszem alatta van csavar. A fólia az ajtókereten olyan mintha gyurmával lenne felragasztva. (ez már a kárpit alatt lesz)
A kilincs körüli félkör alakú dísz szintén patentes, kicsi csavarhúzóval lejön.
Új tag vagyok itt, mivel pár napja vásároltam egy 1.6 -ost, lenyitható tetővel. Szép és jó autó, de sajnos egyik pillanatról a másikra meghalt a sofőr oldali belső ajtónyitás. Hiába húzom a belső kilincset ...az ajtó nem nyílik csak kívülről. Próbáltam kibontani a belső kilincs környékét, de szinte semmit nem látni onnan. Gyanítom, hogy az egész ajtóborítást le kell szednem, hogy mögé lássak. Lehet nem is mechanikus, hanem elektronikus a belső ajtónyitás? Valami ötlet, gyógyír, ráolvasás.... mi az ami megoldja a problémát? Találkozott már valaki hasonló problémával? Köszönöm a segítséget!
157 es hozzászólásban linkelt videót nézd meg. Itt újraforrasztja az egész panelt meg gongolom kicserélte a maf szenzort is. 3000-8000ft ba kerül ez a szenzor+posta költség 990ft.kovácséknál szegeden.
Lehet neked is ugyanaz a baja mint a miénknek. MAF szenzor. Picit lejjebb olvasd el a fórumon. Én is feltettem ezt a kérdést és az egyik fórumos társ megírta a lehetséges problémát. +linkelt 1 videót is hozzá hogy hol és hogyan cseréld vagy találd meg. Én még nem javíttatam meg de szerintem én is kitudom cserélni ahogy a videón látni, nem bonyolult. A miénk is sokat eszik meg nem megy. Pedig ez a kiskocsi repült úgy ment.
Nemrég vettem egy 2005 ös nissan micra-t 1.5 ös dízel a 65 lovas.
Következő lenne a kérdésem, hogy a jobboldali első féltengely belső csukló-nál lévő függesztő csapágyam lóg szerintetek honnan tudnék ilyet szerezni? unix bárdi nál néztem nincs, és még egy ha valaki ért hozzá leírná nekem, hogy hogyan kell cserélni.
Na de 42000km alatt?? Nem az évek elteltével van bajom hanem a 42000km alatt előfordult hibákkal. Az én kocsimban 326000km van de nem kellett még féltengelycsuklót cserélni se gumiharongot. Lengéscsillapítót is csak 286000km nél kellett cserélni. Na mind1 ez úgy is csak 1 szar fiat.
MAF szenzor rossz, típushiba a benzinesnél. #156-os hozzászólástól van róla szó, linkeltem videót is, hogyan lehet otthon megjavítani. Én kiszerelném a kérdéses alkatrészt, és elvinném egy olyan laptop szervizbe, ahol vállalnak újragolyózást (google). Ez laptop esetében 10-15 ezer forint szokott lenni. És igen, ha nem járatták meg néha és mindig csak állt, az rosszat tud tenni. Ha sokallod a 14 év alatt a szakadt gumiharangot és a lengéscsillapítót, javaslom olvass bele bármelyik tetszőlegesen választott topikba. A fél veséjük odaadnák páran, ha a 4 éves autójukon csak ennyi kaki lenne mint neked 14 év alatt.
A segítségeteket kérném hátha találkozott már valaki ilyennel.
Van 1 2002 es micrank 1.0 16v 60le-s. Bakancs micra vagy hogy hívják.Első tulaj vagyunk szalonkora óta nálunk van az autó.
Most van benne 42000km. Az autó olyat csinál, hogy erősebb gázadásnál befullad. Ha visszaengeded a gázt akkor gyorsít az autó de elég gyengén húz a kocsi. Ez az autó régen sokkal jobban gyorsult. Jah és mellé társul 7-8literes fogyasztás minimum. Gyertyákat kapott újakat 4db-ot. NGK-t. Én lambdaszondára gondolok meg a katalizátorra vagy légtömegmérőre. De ez csak az én gondolatom. Attól még lehet, hogy más baja van. Amúgy borzalmas kis kocsi. Ez idő (km) alatt kellett baloldali féltengely csuklót cserélni gumiszakadás miatt , jobb oldali lengéscsillapító folyik. Most meg ez a fulladásos nem megyek/sokat eszek probléma. A kocsi nagyon sokat állt a 13 -14 év alatt. Azért is van benne ilyen kevés km. Lehetséges, hogy ez miatt a sok állás miatt töbkrementvolna a katalizátor? Vagy van ezeknek is valami rejtett típushibája? Tudja valaki,hogy mi lehet a probléma?
Sziasztok lenne egy találos kérdésem Micra 1,3 sri (2000) évjáratú hiba tünetei akksi néha lemerül valamikor 1-2 nap de van hogy 3 hétig semmi gond vele , másik hibája ezt most kezdte csinálni mikor jó az akksi csak forgat de nem indulbe ac már cseréltek rajta most megint elkezdte
Sziasztok! Segítséget kérnék Tőletek! Van egy 1.2-es,2003 as,benzines Micránk és pár napja valami cicergő hang hallatszik a generátor,vagy a klima kompresszor környékéről. Találkozott-e már valaki ilyesmivel,és ha igen mi volt a megoldás? Persze a szerelők rögtön a fél autót kicseréltetnék velem,ezért először itt próbálkozom. Válaszokat köszönöm!
A gond a fojtószeleppel van. Nekem ez volt a baja , de a tiednek is ez a baja ahogy olvasom a tüneteket. Nem vettem újat belőle mert nagyon drága.. a bontott... hát rossz nekem is van..ezért abból sem vettem.
Viszont eszembe jutott , hogy volt itt valaki régen aki leírta nekem emailben vagy itt a fórumon a javítási folyamatot, ezt megkerestem. Találtam valakit aki megcsinálta ez alapján. ÉÉÉÉSS láss csodát megjavult a kocsi. Jobb lett mint volt. :)
Írj emailt nekem és leírok mindent. Ha kell a szerelőm akkor azt is jelezd!
Nissan Micrank padlója a hátsó utasnál beázik. Valószínűleg a vízelvezető eltömődése miatt. Sokan írták ezt több helyen problémaként, viszont magát a tisztítási folyamatot sehol nem találtuk.
Valaki tudna egy részletesebb tisztítási folyamatot leírni?
MAF szenzorra sokan panaszkodnak, a hibája hasonló tüneteket produkál, egy próbát megér ránéznetek. Új MAF helyett lehet javítani a régit újraforrasztással, ahogy a videón:
Szia! Nekem is ugyanez a baja! Sajnos még mi sem jöttünk rá, hogy mi lehet a hiba...amikor gázt adok, akkor olyan mintha le akarna fulladni, sokszor le is áll magától, de nem mindig csinálja, csak mikor már üzemi hőmérsékleten van, akkor is 10-ből 6-szor...ezért is hittem, hogy biztos csak gyújtás...ha megtudod a választ kérlek értesíts engem is, mert nagyon idegesítő a rángatás, fulladás..előre is köszi.
Van egy k11 es 1.3 as micrám. sajnos a napokban olyan tüneteket produkált ami arra enged következtetni,hogy a fojtószeleppel vannak gondok. Rángat, előzésnél úgy csinál mintha nem kapna elég benzint, leáll. :( Az elektromos gyújtás rendben van megnézettem de ezt kb két éve megcsináltattam már.
Volt itt valaki aki régebben leírta,hogy hogy kell ezt a fojtószelepet megjavítani.
Angol szerelési könyvet találtam a neten, de elég szar, csak a facelift előtti cuccok vannak benne, dízelhez sincs leírás...és persze angol. Meg szervizeknek szól, így elég szűkszavú, nem Haynes féle csináld magad, ahol részletesen leírják, mit hogy kell. Ha kicsit guglizol, neked is meglesz. Ebayen lehet kapni kb 8 rongyért Haynes-t is (szintén angol).
Sziasztok! van egy 99-es k11-esem és szeretnék hozzá felnit venni. 15colost néztem és 185/60 R15 a gumis azt mondta hogy a 60 az magas lesz és 175öst rakna rá ESETLEG VAN VALAKI AKINEK K11-ESE VAN ÉS 15-ös FELNI VAN ALATTA???? MERT A GUMIMÉRETE ÉS A TAPASZTALATAI ÉRDEKELNÉNEK! köszönöm!
a 2006-os K12-es micránál ki lehet olvasni házilag a hibakódot. Van egy metódus azt kell követni és akkor elkezd villogni a kis sárga motor ellenőrző lámpa. Megszámolod majd megnézed, hogy a kidobott hiba mit jelent. Ugyan így lehet törölni is.