Keresés

Részletes keresés

Locsi94 Creative Commons License 2017.05.28 0 0 7871

Sziasztok!

Van egy DT 125 Tenerém, 1989-es gyártású.

 

Meg tudná mondani valaki a feszültség szabályzó láb kiosztását, esetlegesen mérésének technikáját?

Illetve hasonló évben gyártott DT-nek a hátsó villát le tudná fotózni milyen alkatrészek vannak a lánc felöli oldalon? Ugyanis menet közben eléggé csapkod a lánc, bár annak feszessége jónak tűnik. Esetleg volt valaha a villán műanyag vagy hasonló kopó felület? Két görgőből is csak a felső van, az alsó az elkopott, ennek méreteit meg tudnátok adni?

 

Köszönöm!

eddy75 Creative Commons License 2017.05.25 0 0 7870

Üdv!

2T motorba szintetikus olaj no de melyik típusa? Motul tecnoszintetikusról tapasztalat?

Köszönöm!

azlk Creative Commons License 2017.05.18 0 0 7869

Szia!

 

Gyárilag fojtott a rendszer. Gianelli rezonátort és hangtompítót próbálj keresni.

Előzmény: Conoren (7866)
solak Creative Commons License 2017.05.12 0 0 7868

Üdv. Mindenkinek!

 

Esetleg valakinek van-e ilyen robogója: EXPLORER RACE 50-2T RACE YAMAHA LICENSZES BLOKK (2012)

 

Vélemény érdekelne róla,hátha ismeri valaki.

 

Előre is köszönöm.

billyencs Creative Commons License 2017.05.04 0 0 7867

sziasztok 46 alapméretű hengerem be dugót cserélnék dugóra irva 1.00 mit jelent

Conoren Creative Commons License 2017.04.26 0 0 7866

Sziasztok. Lett egy csodaszép dt 80-asom. Nemrég volt teljes generál, viszont van egy kis "problémám" vele. Sehogy sem akar 8000 fölé pörögni, és 80km/óránál gyorsabban menni. A rezonátorra és a vegdobra is rá van írva, hogy 80km/h. Ezek szerint valahol folytva lenne? És ha igen, hogy tudom ezeket eltávolítani? 

Sampehun Creative Commons License 2017.04.17 0 0 7865

2E0 a típus :)

Előzmény: Sampehun (7864)
Sampehun Creative Commons License 2017.04.16 0 0 7864

Sziasztok!

Ma sikerült vennem kispénzből (35) egy Yamaha RD50-et.

 

Sajnos kicsit le van lakva, de így is röccre indul.

A világítás nem jó rajta valamiért.
Szeretnék kérni Tőletek egy hivatkozást ahonnan valami szervizkönyvet letölthetnék.

 

Nagyon szépen köszönöm! :)

Üdv.

Tamás Csőgör Creative Commons License 2017.04.06 0 0 7863

Sziasztok! Tapasztalataitokra és tanácsaitokra lenne szükségem. 
Adott egy Yamaha DT 125 LC- blokk. Problémáim a következőek: motorvásárlás után vettem észre hogy a hűtőben nincs sok víz, gyors feltöltést követően elindultam kipróbálni a gépet ami kb 1 órán keresztül nem volt gond, leszámítva hogy a motor 1-es 2-es 4ezres fordulatig alig akar menni, lassan pörög fel, DE ahogy átlépi a 4-4,5 ezret mintha poweres lenne a gép(sima LC még nem poweres) megindul kipörög 8-9,5 ezerig viszont ahogy felrakom 3.ba az ereje elmegy 4-4,8 ezerig alig akar felkúszni és nem is gyorsul tovább, a többi sebesség is ugyan ez. DE EZ MÉG A KISEBB GOND. Az 1 órás kör után megálltam pihenni egyet (10p) majd gondoltam én megyek még egy picit. Elindulást követően kb 5 perc múlva közepesen gyenge tempóban egyszer csak felforrt a víz (a hűtősapkát az előző tulaj valamiért kifúrta és egy 8-as csavart rakott bele) egyből megálltam vártam vele 10-20 percet. Ujraindulást követően megint 5-10 perc és elkezdett forrni. Ismerősök egyből megtámadtak hogy hengerfejes-hengerfejes!. Hazaértem szétszedtem hengerfejet leszedtem nem láttam gátrepedést sem sérülést(biztonság kedvéért bevittem az Unix-ba ők se találtak sérülést rajta) Az előző tulaj a hengerfej tömítés főlé is és alá is hőálló szilót rakott, én ezt leszedtem, megtisztítottam a hengert+hengerfejet. Vettem új tömítést összeraktam olajcserét is elintéztem(10W40) Vízpumpa forog igaz hogy amikor ellenőriztem tengelyirányba 2-3mm-t tudott mozogni, de ahogy alapjáraton néztem pörgeti a vizet a pumpa. Összeszerelést követően kipróbáltam, de már az udvarba 10-20-perc körözés(1-es ritkán 2-esbe) után felforrt. kint terepen tempóval motorozva kb 45 percet tudtam vele menni mielőtt el nem kezdett forrni. Elfogytak az ötleteim, remélem lesztek akik találkoztatok hasonló problémával és a megoldásban is tudtok segíteni. Előre is köszönök minden hozzászólást.

Risen Creative Commons License 2017.03.13 0 0 7862

Sziasztok!

Van egy léghűtéses Yamaha DT 50-em.

Szeretnék rá venni 70-es Polini hengerszettet.

Érdemes mást is kicserélni ilyenkor?

 

Köszi a segítséget!

atibatyo Creative Commons License 2017.03.06 0 0 7861

Sziasztok!
Nincs valakinek Yamaha RD 80MX hez gyújtás kapcsoló,vagy a bele való lemezkarika ?
Köszönöm válaszotok.

ketyóka Creative Commons License 2017.02.26 0 0 7860

Sziasztok! 

 

Van egy Yamaha rd 50 mx-em, ami már 6 éve áll. Használat közben egyszer csak leállt. Kompresszió volt benne, szikrát adott, mégsem indult, csak dadogott. Azóta sikeresen szétkapták, de nem lett összeszerelve. Fogalmam sincs honnan induljak, hogyan tudnám újra használhatóvá tenni. Előre is köszönöm mindenkinek a segítséget, szép napot kívánok, Kitti

MateY19 Creative Commons License 2017.02.20 0 0 7859
MateY19 Creative Commons License 2017.02.20 0 0 7858

Üdv hol kaptál hozzá hajtókar felújító készeletet, nekem is 51 es a furat levegős. 
Csak csőrög és a tűgörgő a ludas mert minden más új. 
Légyszíves ird meg nagy segítség lenne. 
Köszi.

Előzmény: sada66 (7842)
zééé4 Creative Commons License 2017.02.18 0 0 7857

Sziasztok! Bont valaki dt 50 mx-et?!?

Török Szilvia Creative Commons License 2017.02.11 0 0 7856

Sziasztok

Segítséget szeretnék kérni...

Yamaha dt 50 mx es karburátorba tű szelepet keresek de nem találok csak 80 hoz. Jó bele az is? Vagy tudtok oldalakat ajánlani? 

a Kopasz 71 Creative Commons License 2017.02.10 0 0 7855

tvaszra= tavaszra

Előzmény: a Kopasz 71 (7854)
a Kopasz 71 Creative Commons License 2017.02.10 0 0 7854

ultrahangos tisztítás? régi japán vasakban nem jellemző a kopás, inkább ez a qva jó korszerű környezetbarát benzin, amiből tvszra kirakódik a fél jurassic park...

amúgy osztom a véleményt az öreg vasakról... 

a fiam is jó úton jár, megvette azz első motorját: dt 50 m, most újítja fel. ha tudnátok hozzá egy ép kuplung belső részt, az nagy segítség volna...

Előzmény: bergli (7853)
bergli Creative Commons License 2017.02.04 0 0 7853

Más téma. A karbiban átszivárogtat a tűszelep. Itt a yamahás bolt 22000ft ot mondott a tűszelepre,én ezt sokallom. Vettem már neten felújító készletet de nagy minden,gondolom a 125ccm esé. Valaki nem tud esetleg valami megoldást vagy infót a hibára? 

bergli Creative Commons License 2017.02.03 0 0 7852

Hát nem szivesen használom segédmotorként de ez legalább elbír a homokba. Így valamijen szinten muszály,bár ez nem mentség. A jelenlegi törvények szerint ha kidobom a dt ből a blokkot és beleteszek egy simó blokkot,semmi gáz nincs. Ez így jelenleg törvényes. De mi lesz az ijennel ezután ha rendszámozzuk? A dt m be nincs is motorszám,kerestem de gyárilag nincs beütve. De senki nem is kéri. Nagyon ragaszkodnék ezekhez a régebbi gépekhez mert a mostaniak nem az igaziak. Tavaj télen vettem egy generic triggert,kinai szarrakás. Teljesen felújítottam,de teljesen. Ujj főtengej,hengerszett 70ccm,új fag csapágyak. A simóm kikerülte,több ijen nem kell. Hát ezért ragaszkodom a dt hez,bármijen formában is 

Előzmény: a Kopasz 71 (7851)
a Kopasz 71 Creative Commons License 2017.01.31 0 0 7851

Ne feledkezzetek meg arról, hogy a segédmotort nem csak a löket térfogat határozza meg, hanem a max. 45 km/h végsebesség is ( meg az egy személy) Tehát ami több mint 49 ccm, VAGY többet tud 45 km/h- nál, VAGY két személy szállítására alkalmas, az hivatalosan nem segédmotor!!! Más kérdés az, hogy a bevizsgálás, szerintem, ki fog merülni a váz- és motorszám ellenőrzésében, ugyanis nem hiszem, hogy a felügyeletnek lesz kapacitása arra, hogy köbcentiket méregessen, számolgasson. Azt pedig, hogy végsebességet mérjenek, kizártnak tartom.

lábjegyzet: a nem segédmotornak minősülő motort segédmotorként használni, okirat hamisításnak és hatósági jelzéssel való visszaélésnek minősül...

bergli Creative Commons License 2017.01.29 0 0 7850

De akkor minek vizsgálják be? Érdekes lesz ez,mer ugye valójában a ccm nek kéne számítania. De az alváz szám is módosítható. Csak azért szeretném meghagyni mert nagyon egyben van. Amúgy azt olvastam hogy a biztosító ad majd rendszámot amit a vizsgabázison,vizsgálat után szerelnek fel ha minden oké. Biztos vagyok benne hogy hatalmas lesz ebben is a fejetlenség.

Előzmény: sada66 (7849)
sada66 Creative Commons License 2017.01.29 0 0 7849

A levegősre lehet tuti, de nem az fog számítani, hanem az alváz szám kódja.

Akkor pedig az én Mx 80 asom is kuka...:(((

 

Előzmény: bergli (7848)
bergli Creative Commons License 2017.01.29 0 0 7848

Üdv mindenkinek. Van egy jó állapotú lc2- es 80ccm- es DT-m. Nagyon szeretem de mi lesz ha jön a segédmotor rendszám,természetesen segédmotorként fut. Azt kérdezném tapasztaltabbaktól hogy esetleg lehet e a 80-as henger helyére 50-est felrakni? Természetesen hengerfejjel együtt.

SulyRicsi Creative Commons License 2017.01.28 0 0 7847

ezt még elfelejtettem írni kapcsoló nem megy a kormányon és az oldaltámasz  kapcsoló se megy( így vettem a motort). kábelezés gyári nincs tákolva és ezeket a kapcsokat is kimértem jók.

SulyRicsi Creative Commons License 2017.01.28 0 0 7846

Sziasztok!

Olyan gondom van ,hogy leraktam 2 hónapja motort(1999 DT125R) működöt most meg már nem. Hiba jelenség gyújtás nélkül van szikra amint ráteszem gyújtásra eltűnik a szikra trafót kimértem jó jeladó kimérve jó gyertya új merre keressem a hibát? Akkumulátor jó

Még 1 a kiegyenlítő tartályánál van egy relé az mi?


köszi előre is a válaszokat

sada66 Creative Commons License 2017.01.22 0 0 7845

Igaz nem olcsó cuccok de legalább van elég sok minden mx ek hez ezen a hirdető oldalon!!!

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/yamaha-dt-rd50-80-mx/582873667-306-6091

 

Jó böngészést, szerelést és motorozást!

 

Az idén már lesz veterán kismotoros találkozó valahol az alföld közepén a Yamaha Tenerre-s csapat szervezkedik ez ügyben!!!

 

Innen is várunk mindenkit szeretettel, majd értesítelek benneteket!

 

Kis kedv csináló!!! a fiam ki próbálta a DT 80 MX emet! ( ő még szimszon fan )

 

Előzmény: a Kopasz 71 (7839)
sada66 Creative Commons License 2017.01.22 0 0 7844

Érdemes a motor block csillag fejű csavarjait kicserélni imbus acél csavarokra!!!

sada66 Creative Commons License 2017.01.22 0 0 7843

A hengert sajnos végre fúrattam 51mm lett, de kaptam hozzá rendelésre dugattyút 3 héten belül... t

Tömítés készletet is kértem hozzá de az sajnos az 50ccm es hez lenne jó.

Viszont a kuplung lamella készlet az frankón hozzá való.

A mx80 as hoz 4db lamella való!!! az 50ccm es hez3db. 

sada66 Creative Commons License 2017.01.22 0 0 7842

Hajtókar az ugye megegyezik az 50 ccm el!!!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!