Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Taliga007 Creative Commons License 2012.05.31 0 0 6910

Sziasztok!

Hamarosan (elvileg két héten belül) hozzám is megjön a kis poros, a 4*2-es verze, Cool felszereltséggel. Láttam, hogy itt már vannak már komoly tapasztalatok kiegészítők terén, úgyhogy remélem tudtok tanácsot adni.

1. A könnyűfémfelnire nekem nem futotta :), szóval talált/próbált már vki olyan dísztárcsát, ami jól is nézett ki?

2. Csomagtértálcából melyiket és honnan érdemes megvenni (horgászom, és hát van, hogy kifolyik ez az, tehát ilyet mindenképp szeretnék)?

3. Gyári üléshuzatról mi a véleményetek?

4. Mi az amit még érdemes megvenni kiegészítőként?

A válaszokat előre is köszi.

 

Törölt nick Creative Commons License 2012.05.31 0 0 6909

Inkább minden tankolásnál, az a tuti :D

Előzmény: - Szerzet - (6905)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.31 0 0 6908

Engem nem igazán hoz lázba a rutinpálya, inkább másznék, dagonyáznék, csörlőznék.

Előzmény: Törölt nick (6902)
duralyt Creative Commons License 2012.05.31 0 0 6907

Hali!

Köszönöm a reagálást, úgy lesz !

Előzmény: Maximiliam30 (6906)
Maximiliam30 Creative Commons License 2012.05.30 0 0 6906

Szia!

 

 

Azonnal vissza a márka kereskedésbe a hibajelenséggel , mert nálam ua hiba volt és kiderült kormánymű hiba. Garanciában javították.

 

ügv: Maximiliam30

Előzmény: duralyt (6879)
- Szerzet - Creative Commons License 2012.05.30 0 0 6905
Én 5000 km-enként cserélem az olajat! Senki többet?
Koriori Creative Commons License 2012.05.30 0 0 6904

A dízelben hamar megfeketedik az olaj, de nem kell megijedni tőle! A gázolaj égése miatt sokkal nagyobb a szennyeződés kiválás de a dízel motorban használt olaj megkötötő képessége is nagyobb ezáltal nem veszíti el a kenőképességét. Enyhén szennyezett állapotban még jobb is a kenőképesége -molekulák tűrőképessége a nyíróerő igénybevételnek az oldott részecskék nyíródás alatti kenőképessége miatt. Tehát bármilyen furcsa, a "friss" fekete olaj jobb mint az új átlátszó. 

1 - Ha sok a hideg üzem, sok indítás - rövid szakaszok esetén érdemes gyakrabban olajat cserélni főleg télen.

2 - De nyári időszakban ha nagyrészt városon kívül, hosszú távon van használatban a járgány akkor megfelelő minőségű olaj használata esetén elég csak az olajszintet ellenőrizni a csereperiódusban - -a feketesége ne zavarjon.

Dízel motorokban természetesen első alkalommal javasolt korábban kidobni az olajat. Dízel esetében (mindegy hogy 30 vagy 20 ezres a periódus) az "1" esetben 5 ezernél célszerű, hamarabb felesleges. A "2" esetben 10 ezernél javasolt, hamarabb felesleges. Benzines járgányok esetében mindkét esetben 10 ezernél jöhet a friss olaj. Aztán mindkét motor esetében ha túlnyomórészt hosszútávú a használat, kevés a hideg üzem, akkor bőven jó a gyári csereperiódus. A városi használatú járgányoknál ha a javasolt csereperiódus 50%-nál kap friss olajat akkor a francia blokkal szerelt modellek esetében sanszos, hogy a kasztni, futómű és a további perifériák fognak hamarabb lerohadni a motorról és a hajtásláncról.

 

Előzmény: dusterofil (6900)
okosvinetu Creative Commons License 2012.05.30 0 0 6903

Ahogy elnézem, legkevesebb másfél hétre való programot szeretnénk összehozni szűk másfél nap alatt. Garantáltan ilyesmiből szok lenni az oszkár-díjas káosz...:-)

Előzmény: Törölt nick (6902)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.30 0 0 6902

Sziasztok, Márkatársak!

Ma voltam a Pálmajori Pihenőpark-ban és beszéltem a tulajjal.Többek között találtam kb 6-7 km-re egy olyan területet,ahol lehet kicsit nyúzni a gépeket,füves, dimbes-dombos a pálya.Kérdésem, hogy akartok-e egy ilyen helyen kicsit ügyeskedni? Szlalom, tolatás és egyéb ügyességi nyalánkságok? A fehérvári kereskedéstől ma kaptam néhány Dusteres elérhetőséget és beszéltem is velük. A fele (kb 4-5fő) ígérte is hogy eljön...de majd meglátjuk! Van még néhány meglepetésem a számotokra, de ha mindenki készül valamivel tuti lesz a találkozó sikere!

SPECIALIZED TECHNOLOGY Creative Commons License 2012.05.30 0 0 6901

Nekem most van benn 2500, de hétvégén én is lecserélem az olajat, meg a szűrőt.

Előzmény: dusterofil (6900)
dusterofil Creative Commons License 2012.05.30 0 0 6900

Nagyon ajánlott még hamarabb megejteni az elsőt. Igaz, hogy a gyárban járatják a motort, de nincs igazi terhelés alatt. Nekem 2400 körül jött meg a nyomaték, de a szervizesek szerint az a tapasztalat, hogy 10 ezerig "bejáratós". Én nem foglalkozom ezzel a bejáratásos örök vitával, mert nincs értelme, a fémsúrlódás az tény. Megnéztem az olajamat, kifejezetten koszos volt, egyértelmű cserére szorult. Más kérdés, hogy meddig lehet kitolni a periódusokat, én a másik részecskés dízelemben is 10-ezrenként cserélek. Bajt nem okozol és messze nem felesleges.

Előzmény: SPECIALIZED TECHNOLOGY (6899)
SPECIALIZED TECHNOLOGY Creative Commons License 2012.05.30 0 0 6899

Szia!

 

Én 15 ezrenként gondoltam olajat cserélni. Szerinted sok? Indokolt a 10 ezrenkénti csere?

Előzmény: dusterofil (6885)
duralyt Creative Commons License 2012.05.30 0 0 6898

Hali!

Sajnálom, de válaszomban valótlant írtam.  Mivel a klavi bökdösése számomra macera, az alábbi linket ajánlom figyelmedbe. www.autofitt.hu/futelm.htm

Előzmény: PorkaTurbó (6880)
okosvinetu Creative Commons License 2012.05.30 0 0 6897

Szpaszíba! De talon86 művésznős megoldása valahogy jobban tecc. (De most aztán csapok a lovak közé, mert ha ellazsálom veletek a napot, cseszhetem a találkozót...:-(

Előzmény: Törölt nick (6896)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.30 0 0 6896

 

Tessék, csakhogy link nélkül se maradjál. A taiwani félvezetőipar remeke felcserélendő a szilaj szittya rézbőrű ülepeddel és már kész is az üléshűtés.

Előzmény: okosvinetu (6886)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.30 0 0 6895

Egyszer én is megmutattam a paripát egy szerelő barátomnak aki szentül hiszi, hogy csak a németek tudnak autót gyártani. Mormogott olyat, hogy szokásos hozzáférhetetlen motor meg sorjás a lemez ahol legfeljebb endoszkóppal látni, végül annyit mondott "Marci, ez egy jó autó".

Előzmény: okosvinetu (6893)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.30 0 0 6894

Hoppáré! Mentségemre szóljon, hogy ha egy köztársasági elnök nem tud írni, akkor az egyszeri közaktakukacnak is elnézendő ha nem tud olvasni. :P

okosvinetu Creative Commons License 2012.05.30 0 0 6893

Ha már megakasztottatok a gályázásban röviden elmesélem, hogy elvittem SZSZSZD-t a régi szervizesemhez (aki igen sok életmentő műtétet végzett az előző tragacsomon), amit már fél éve megígértem neki. Náluk persze az ismert okokból daszter még nem fordult elő. Igen bánom azonban, hogy nem vittem magammal a mozgóképkészítő kézi készülékemet. Összeröffentek rögvest vagy öten (mind hétpróbás matador), és mondhatom, hogy jobban örültek a látványnak, mint egy kiscsoportos majom a faszának. Minden szegletbe belebújtak, felemelték, alulról kukkolták (az egyikük távolról, ránézésre megállapította, hogy a mislenek lengyelben készültek, csak a motor nem érdekelte őket, mert olyat már sokat láttak)... Hát, igen régen röhögtem már ekkorát. Eljövetelkor az egyik előállt a farbával: már rég tököl azon, hogy ő is vesz egy dákót. (Egyébként mindannyian vadiúj béemvéket, meg hasonló méregdrága járgányokat hajtanak.) De ezek után újragondolja a dolgot...:-) Egyszóval a szakma krémje veregette a vállamat, hogy választásom telitalálat volt.

okosvinetu Creative Commons License 2012.05.30 0 0 6892

A szívmelengető „ifjú” jelzőért majd jelentkezz egy potya pikoló világosért a talin...

Előzmény: cs!rke (6888)
okosvinetu Creative Commons License 2012.05.30 0 0 6891

Talán első „langyosító” fokozatnak el fog menni az anyósülésen. Csak a kanyonfordulóban az asszonypajtás nehogy észre vegye...

Előzmény: talon68 (6889)
okosvinetu Creative Commons License 2012.05.30 0 0 6890

Úgy látom, inkább neked sikerült bemaszlagolni valami minőségi ukrán tudatmódosítót már korán reggel, amitől nem tudod a h-át az ef-től megkülönböztetni...:-)

Előzmény: Törölt nick (6887)
talon68 Creative Commons License 2012.05.30 0 0 6889

Nem fűtés kell neki, hanem hűtés. Nem tudom... én ilyet találtam, talán be lehet építeni.

Előzmény: Törölt nick (6887)
cs!rke Creative Commons License 2012.05.30 0 0 6888

Ifjú apacsunk továbblépett, mert nem ülésfűtést, hanem üléshűtést tervez beépíteni. A prérin, meg a kanyonokban uralkodó klímaviszonyok miatt neki arra van szüksége.

Előzmény: Törölt nick (6887)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.30 0 0 6887

Nem ismerek rézbőrű tezsvéremre...ülésfűtés?? Valami nagyon csattanós maszlagot keverhettek a békpipádba tótéknál. ;-)

Előzmény: okosvinetu (6886)
okosvinetu Creative Commons License 2012.05.30 0 0 6886

Mi ez a nagy kussolás nyavalyások? He? Nyilván fúrtok-faragtok ezerrel a sufniban, hogy villoghassatok a közelgő tunning-fesztiválon. Lefogadom, hogy még beépített kivehető ajtós endékás turmixgépet is fogunk látni. Hogy le ne égjek az erős mezőnyben, vettem is még egy plusz légfrissítőt. De az is erősen foglalkoztat, hogy netán berakok SZSZSZD-mba egy sokfokozatú üléshűtést...:-) Szóval küldjetek egy linket ízibe, hogy melyik kótyavetyén juthatnék hozzá egy ilyenhez.

dusterofil Creative Commons License 2012.05.29 0 0 6885

4WD 1.5 dCi 2.400 km.nél "elkezdett menni", no akkor olajcsere, vittem a Renaulthoz az ELF Solaris 5W30-dpf-et, ők adták a többit. Megnéztem az olajat,háááááááááát....nem ártott lecserélni uraim. A 20.000-es csereperiódust ők sem ajánlották elsőnek. Én később is 10-esenként cserélni fogom, ez a motort nagyon kíméli. Benzineseknél persze nem gond ez.

Törölt nick Creative Commons License 2012.05.29 0 0 6884

Bio-etanol tankolással van valakinek tapasztalata?

SPECIALIZED TECHNOLOGY Creative Commons License 2012.05.29 0 0 6883

Nincs mit, használd egészséggel. üdv.

Előzmény: szistipisti (6882)
szistipisti Creative Commons License 2012.05.28 0 0 6882

Részemről ma meg volt az első Duster találkozó. Találkozhattam SPECIALIZED TECHNOLOGY-val és Ixepsönjével. Részemről nagyon gyümölcsöző volt a találkozó, sok hasznos tanácsot kaptam, nem beszélve a motorháztető tuningról, és az ajándék légterelőről.

El kell, hogy mondjam itt nyilvánosan, hogy SPECIALIZED TECHNOLOGY egy nagyon rendes Dusteres. Ezúton köszönöm neki az ajándékot, és a tanácsokat. Amint megjön a kabát a gombhoz, azonnal lefotózom, és bemutatom, hogy milyen jól néz ki az ajándék légterelőm.

Egyébként rohadt nehezen megy az idő mostanság… :) JÚLI 17!!!

duralyt Creative Commons License 2012.05.28 0 0 6881

A nagyobb kerékátmérő nem jó, mert gyengítené az amúgy sem nagy lóerejü motor hatékonyságát. A kormány visszaforgásáért tulajdonképpen a csapszegdőlés is felelős, de leginkább a kerék összetartás. Azt nem tudom még, hogy a Dusi futómü paramétereivel tisztában vannak-é a renault szerelői. Ezt csak azért írtam, mert több idáig felmerülő problémára a legtöbbször "újraindítás" volt a megoldásuk. Ez olyan részükről,mint, ahogy régen mondták: ez kérem ilyen autó.

Előzmény: PorkaTurbó (6880)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!