Nálam is volt olyan hogy a kp zár nem volt hajlandó működni,és akkor nálam mindíg megoldotta az akksi saru szakszerű levétele és visszarakása. Egyébként nekem az akksim volt a ludas,volt hogy az immot is újra kellett tanítani.
Azért megy darabosan mert meg kellene tanulnia a két végállást. Egyszer leg alulról fel kell húzni darabosan koppig meg egy kicsit tovább (nyomni a gombot). És jó lesz. Nekem így szokott működni.
Én is hirdetem és voltak is nézi mondjuk az enyémnek a jobb eleje nem tökéletes. De mikor 350-ért kérték meg többen akkor úgy voltam vele akkor inkább áljon otthon mert anyiért nem fogom el adni. (Az összes javításról számla) 1.6 16v monjuk nem dízel
Valaki tud segíteni abban, hogy bezárjon a központi zár kulccsal, illetve a bal oldali ablak is felmenjen egy gombnyomásra ? Bejelentkeztem a Citroen szervizbe, de
tartok tőle, hogy valami drága elektronikát ki fognak cseréltetni velem. Xsara 2003 1.6 16V
Amikor megvettem az autót, tele tankoltam, figyeltem a fogyást a szintmérőn. És volt egy 5 literes kanna teletöltve a csomagtartóban. És megnéztem, mikor gyullad fel a szegénységjelző, és onnan mennyi km-t tudok még menni. Nem vártam meg míg megáll, 80 km után rátöltöttem az 5 litert (a főút mellett).
Szerintem itt nem az akkusaru levétel lehet a dolog kulcsa közvetlenül, hanem hogy nem várták ki az ajánlott néhány percet mielőtt levették. Nekem ez egy autóvillamosságis diagnosztika után maradt így. Más kérdés, hogy azt mondta a villanyász hogy hát sajnos "ezeknél sokat látott ilyet", hogy nem lehet visszatanítani. Nagyon szívesen beépített volna 15 ezerért egy utólagos távírányítót...
Csak azért gondoltam a biztos ami biztos alkatrészcserét pár dologban,mert mindenképp szeretnék elkerülni egy újabb lerobbanást az autópályán. Nekem ott adta meg magát a szivattyú....
Ami biztos,ha marad is az autó,szerelőt biztosan váltani fogok.
Azért vettem ilyet,mert akkor még nem lett volna pénzem drágábbra,semmilyenre. Aztán elhatároztam hogy emellett kitartok,kicserélem a kopó cuccokat,és jó lesz. De megmondom őszintén,hogy már kétszer is trélereztetnem kellett haza,40 km-ről,ez nekem erősen negatív. Az is egy kisebb vagyon volt,hogy haza került a kocsi. Ráadásul autópályán adta meg magát,ahol nem éppen veszélytelen. Na ez az egyik,amit soha többé nem szeretnék.
Ezek után pedig nem tudok úgy megbízni benne hogy nem fog cserben hagyni. Esetleg csak hosszabb idő után. De mint látható szinte minden hónapban akadt valami.
Biztos hogy szerencsém sem volt,hiszen nekem is leállhatott volna pont a ház előtt egy kicsivel,vagy épp itthon nem indult volna el. Legalább a trélert megúsztam volna...
Azt hiszem én is elértem azt a szintet,amit az ismerősöd a Golffal... :)
Jó,hogy nem kellett még soha autómentőznöd,kívánom hogy ne is kelljen,soha!
Keresek kartergáz-visszavezető gégecső köteget, bal első ablakemelő mechanikát (motor nem szükséges, az jó), külső hőmérő szenzort, illetve katalizátort.
A ventilátornál kicseréltem a két tranzisztort. Azt hittem nehezebb lesz kivenni a ventilátort, de nem volt vészes. Azóta az megy.
Az olaj fogyasztás: nyaralásból hazafelé , múlt héten eldurvult a helyzet. Elkezdte nagyon durván enni az olajat. Szétszedtük a motort. Először hengerfej tömítésre gondoltunk, hogy talán átégett. De nem. Azután kifűztük a szelepeket, hát a szimeringek nagyon felkeménmyedtek, azoknak csere.
Illetve mértünk kompressziót, ezután kiszedtük a hármas hengert. No, azon az olajlehúzó gyűrű egyik fele annyira elkopott, hogy már hogony sem volt benne...
Illetve a kompresszió gyűrűt kézzel meg lehetett tekerni nyolcasba, nem akart elpattanni. Szerintem anya kicsit megmelengette a motort, kilágyult. Majd számolok vele... :-)
Úgyhogy hengerfej tömítés, szelepszár szimering tömítés, gyűrűzés, stb.
Az ablakemelő: javító szettet nem találtam, bár lehet hogy nem, voltam elég alapos. Eltörött a két műanyag tartó,az a hiba. Csakhogy közben becsavarta gubancba a bowdent is, megtekeredett, azt nem tudom rendbe rakni, attól tartok nem fog visszacsévélődni rendesen a dobra. Így kell vennem másik mechanikát. A motor jó.
A leömlőt levettük, kollégáim meghegesztik, remélem jó lesz, de köszönöm az infót róla.
Hitelhez nekem sincs sok kedvem,de attól tartok hogy a spórolt pénzemet is szépen rá fogom költeni a kocsira. Tehát így is úgy is bőven költhetek rá még,mert már most tudom hogy mi kellene még rá.Viszont az árából,meg amit teszek hozzá,és hozok ki egy új kocsit hitelre,akkor van egy havi fix kiadásom,egy vállalható összeg,és nem pedig az egyik hónap 97 ezer ,a másik meg 76.... És ez csak egy meghibásodás kijavítása,szállítás meg ilyenek...
Hát sajnos nem fog már kiderülni hogy szerelési hiba történt-e. De azért csalódás mindenesetre ez a csapágy dolog is. Viszont a hozzászólások alapján,ha meg is tartom a kocsit,ahhoz a szerelőhöz biztosan nem viszem már. Jobban belegondolva biztos hogy lehúzott rendesen.
A Laguna II. 1.9 dci (120le) kézi 6-os váltóval csodás páros. 7 év alatt csak kopó alkatrészeket cseréltem. A szokásos olaj, fékek, futómű.
Megjegyzem: a futóműnél érdemes jó minőségű alkatrészeket felhasználni (nem feltétlen gyárit), mert az nem nagyon szereti a kiváló magyar utakat. Egyébként a futómű hangolása nekem nagyon tetszik, sokat elnyel az útból.
Különösebb betegsége nincs, használattól függ minden. Én 105e km-el vettem és 260 ezerrel adtam el. Akkor kezdett el csörögni a turbo, de hibátlanul működött még. Ha nincs rajta chf alapú hitel maradt volna, de a mellett nem ment volna a nagyszervíz. Ezért adtam el, így jött a Xsara.
Amire érdemes figyelni: a gázolajra télen. Nekem csak ezzel volt gondom, beledermedt a kúton tankolt gázolaj. Érdemes a motortérben lévő műanyag ház alján lévő csavaron keresztül leengedni az üzemanyagból ott maradt vizet, mielőtt bejön a hideg.
Hirtelen ennyi jutott eszembe, ha van kérdésed írj és próbálok válaszolni.
Én is ugyanebben a dilemmában voltam nemrég, hogy költsek-e rá vagy sem és hogy maradjon-e. Hitelt nem szerettem volna felvenni, kp-ból meg hasonlóra futná, így maradt. Ahogy írtam nagy szervíz alatt áll. Októberben műszaki.
Érdekes az enyém 15 éves, radiátornak nincs baja, műanyagok újszerűek, semmi ilyen gondja nincs, egyedül a rádió gombja vált ragacsossá, szóval tök egyben van a jószág...