Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

billencsfuvar Creative Commons License 2017.10.13 0 0 566

Üdv. Tudnátok segiteni abban, hogy 2000 évj. Masterom-nál a bal első rugó pattogó hangot produkál, hol keressem a hibát? Köszönöm

hk35 Creative Commons License 2017.10.12 0 0 565

Üdv!

Köszönöm a segítségeteket, ezen a felületen remélem megtalálható a 772-es motor vezérlése is  remélem holnap lesz időm végig nézni.

Mégegyszer köszönöm.

Mr.Gabson Creative Commons License 2017.10.07 0 0 564

Üdv!

 

Ez hasznos. Köszönöm szépen!

 

Gábor

Előzmény: cross_183 (562)
Mr.Gabson Creative Commons License 2017.10.07 0 0 563

Mail ment.

 

Gábor

Előzmény: hk35 (561)
cross_183 Creative Commons License 2017.10.07 0 3 562

master manual-ok, igaz hogy cseh meg spanyol meg angol

http://en.renault-club.cz/model/renault-master-60

 

regisztrálni kell

Előzmény: hk35 (551)
hk35 Creative Commons License 2017.10.07 0 0 561

Üdv!

 

Annyi infót sikerült szereznem, hogy az első és a második henger váltásánál van a  vezérlési pont.

Eszerint, ha jól értem az első és második dugattyu egyszerre van a felső holtponton, vagy az egyik lent a másik fent ? A hengereket ezeknél is a váltó felől számolják? Ha nincs jobb akkor barkácsolnunk kell mert hétfőn kellene a gép.

Mi a véleményed?

Mr.Gabson Creative Commons License 2017.10.06 0 0 560

Szia!

 

Sajnos a motor-kód amit írtál, nincs hozzáférhető értelmes anyag. Az, hogy mennyi olajat, meg bisz-b@szt kell cserélni rajta milyen időközönként, az meg a lőtéri kutyát nem érdekli.

 

Sajnos nincs dokumentáció.

 

Üdv: Gábor

Előzmény: hk35 (559)
hk35 Creative Commons License 2017.10.06 0 0 559

Üdv Mr. Gabson!

Benned van minden reményem, látsz valami esélyt?

Bárkit kérdezek mindenki azt mondja nem emlékszik mert régi. :(

 

hk35 Creative Commons License 2017.10.03 0 0 558

Üdv!

A master motorszáma: S8UW772 

Köszönöm előre is hogy próbálsz segíteni. Nagy örömömre szolgál mert ez a magatartás már kezd kihalni. Mégegyszer köszönöm. Szép napot.

Előzmény: Mr.Gabson (557)
Mr.Gabson Creative Commons License 2017.10.03 0 0 557

Hát egy motor kód segítene szerintem, mert sokféle lehet.

 

Előzmény: hk35 (555)
hk35 Creative Commons License 2017.10.03 0 0 556

Sziasztok!

 

Segítségre volna szükségem, van egy 95-ös 1,9td passatom. Hengerfejet keresek rá de vagy nincs vagy drágábban akarják adni mint amit a kocsi ér. Nem tudtok véletlen egyet? Minden választ előre is köszönök.

 

hk35 Creative Commons License 2017.10.03 0 0 555

Üdv!

Sajna nem jött be a dolog.a sima nem dci motoron nincs ilyen reteszelési pont. a másik link egy amerikai oldalra vezet. ahol az infoért 30 dollárt kérnek. Azt sem sajnáltam volna, de a fizető portjuk nem műkszik. 

SEGÍTSÉGGGGGG! Van még valami ötletetek???

hk35 Creative Commons License 2017.10.02 0 0 554

Üdv!

 

Köszi a gyors választ, délután lecsekkolom a reteszelési pontot hogy nálam van e olyan mint a videon. Az a motor nem olyan mint az enyém, nálam egy vezérműtengely van. De az nem zárja ki hogy a reteszelés stimmelhet. Ha jól látom a videon ott ki kell venni egy csavat és ott lehet reteszelni. Kipróbálom. Mégegyszen köszönöm a segítséget további szép napot.

Mr.Gabson Creative Commons License 2017.10.02 0 1 553

https://www.justanswer.com/uk-car/3slva-tell-timing-marks-set.html

 

Sajnos magyar-nyelven nem-találok infót.

Előzmény: Mr.Gabson (552)
Mr.Gabson Creative Commons License 2017.10.02 0 1 552

https://youtu.be/814rPLYGqj8?t=35s

 

elméletileg, a lendkeréknél reteszeled.

Előzmény: hk35 (551)
hk35 Creative Commons License 2017.10.02 0 0 551

Sziasztok!

 

József vagyok győrből,én csak olvasgatni szoktam a bejegyzéseiteket, de most van egy nagy gondom. Sajnos a renault magyarországtól hiába kértem segítséget le lettem rázva.Tehát a gond, van egy 1999-es renault masterem, 2,5 szivó dizel. Még nem a dci, vezérlést kellene rajt cserélnem de nem találok rajt rögzítési vagy beállítási pontot. A vezérmű tengelyé meg van, az adagoló is. A fótengely poziciót mem találom. Tudna ebben nekem valaki segíteni? Az összes tippem elfogyott.

Vanett user1 Creative Commons License 2017.09.27 -1 0 550

Szia Gábor !

 

Látom, megint bejött a papírforma....

Kérdeznek, aztán annyit se mondanak, hogy fapapucs, vagy köszi, vagy valami ilyesmi.

De a segítség az bezzeg jól jön. Hát ez van, drága portéka lett mára már a jó szó is, szűken méri mindenki. :(

Azt az egy pluszt is én nyomtam.

 

Üdv: István

 

Előzmény: Mr.Gabson (549)
Mr.Gabson Creative Commons License 2017.09.22 0 1 549

Üdv!

 

http://www.dieselgodollo.hu/

 

Nem olcsó, de érti a dolgát. Nekem régebbi Master 2.8 DTI-van hagyományos (Bosch rendszerű) úri huncutkodás nélküli. Én Őt ajánlanám. 

 

Gábor

Előzmény: pityinger66 (548)
pityinger66 Creative Commons License 2017.09.22 0 0 548

Tisztelt kollégák!

 

15 év Ivekózás után vettem egy 2.3 dci Mastert, más jellegű autó mint az iveco de kezdem megkedvelni.

Ami a gondom vele hogy gyorsitáskor véletlen szerűen megtorpan,mintha falnak menne,  én ez EGR- re tippelek de mivel drága alkatrészekről van szó, nem akarok kísérletezni.

Tudnátok ajánlani hozzá értő szakit, vagy korrekt márka szervizt Bp. és környékén.

Hallottam már olyan infót is hogy ennél a típusnál az EGR lefalazása, amennyiben azzal van a gond , megoldja a problémát.

előre is köszi minden infót!

 

steve1000000 Creative Commons License 2017.08.10 0 0 547

Köszi!

Előzmény: Turzul (546)
Turzul Creative Commons License 2017.08.07 0 0 546

Jófogáson hirdet egy ceglédi manus, neki biztosan van, nézz utána.

Előzmény: steve1000000 (545)
steve1000000 Creative Commons License 2017.08.07 0 0 545

Sziasztok!

Tudna vki segíteni, hogy a képen látható elemet hol tudnám beszerezni? Most egy lyuk tátong ott, azt tömném be vele, ha más ötlet nincs... :-)

Vanett user1 Creative Commons License 2017.07.17 0 3 544

Szia !

 

Az egyes kérdésedhez:

Az izzító gyertyáid épségét egy Ohm-mérővel ki tudod mérni.

Azt, hogy izzításkor kap-e feszültséget a relé felől. szintén ki tudod mérni egy fesz. mérővel, vagy akár egy 12V-os indikátor lámpával. Ha nem kap feszültséget a relétől, akkor tovább kell keresni az okot (relé hiba, kábel szakadás stb.)

 

Üdv: István

 

 

Előzmény: petya08 (543)
petya08 Creative Commons License 2017.07.16 0 0 543

Sziasztok!

 

Van néhány problémám az autóval.

2005-ös 2.5 dci, 100 ló, Gu 754 motor, mint a legtöbb ilyen évjáratban, 5 sebességes, rengeteg kilóméterrel

 

1.

Télen -5 alatt csak húzásra indul...
Egyáltalán nem izzít, csak gyújtás ráadásakor villanik fel a kontroll lámpa 1 másodpercre. (miszerint ugye minden okénak kell, hogy legyen :) )

Kérdésem, hogy ez lehet annak a következménye, hogy már rossz az összes izzítógyertya, vagy esetleg relé gondja lehet? (relé kattanást nem hallani egyáltalán, tudom elöl van a fényszórónál)

 

2.

Váltóban régebben difipoharat és rövid féltengelyt cseréltettünk, mert a pohár ki volt kopva és rázott a futómű.

Ezután egy darabig nagyon minimális rázás volt, majd utána a hosszú féltengely középen tönkrement (nagyon rázott, teljesen használhatatlan volt az autó, de szerencsére csak 1 km-t kellett hazáig menni, mert pont akkor indultam el), komplett hosszú féltengely csere. (minimális rázás)

Most ott tartok, hogy 5e km után ismét elég jól ráz, gondolok itt ilyenre, hogy a hosszú féltengely, bár újat szereltek be, rossz minőségű volt és ismét ugyanaz a hiba, vagy esetleg a váltó lehet elkopva, hogy folyton szétrázza a féltengelyt?

 

3.

Tele tanknál ritkábban, üresebb tanknál gyakrabban megtorpanik az autó.

Üzemanyag szintjelző üresebb tanknál gyakran rossz szintet mutat, majd pár km megtétele után valós értéket produkál.

Levegőt kap rendesen, egr nincsen rajta, légtömeg mérőt kapott újat, de nem oldotta meg a problémát.

 

Mann filteres üza. szűrő, tiszta szűrőház, átfolyik rajta szépen a gázolaj, nem levegős a szűrőig a rendszer. (szűrőház után sajnos fekete cső van bánatomra, nem nagyon látom mi történik)

Nagyobb gázadásnál, jellemzően 3-asban 50 körül, valamint 5-ösben 110 körül, meg-megtorpanik az autó, de csak egy pillanatra, kiadja a piros stop lámpát, majd eltűnik és megy tovább, mintha semmi nem történt volna. (véleményem szerint tele tanknál ritkábban, üresebb tanknál gyakrabban műveli ezt)

 

Amikor régebben levettem a gázolajszűrőről cserekor a motor felé menő csövet, pofánvágott a gázolaj, most semmi, ránézésre üres a cső (de sajnos fekete színű, így nem látni)

Az autó egyébként indul, tehát nem levegős, de olyan mintha elengedné a gázolajat, vissza a tankba.

Lehet hogy a nyomástartó szelep szivat meg, és emiatt néha megtorpanik az autó? (elég idegesítő és veszélyes is ez)

 

-----

 

Nagyvárosban élek, de az osztrák határ közelsége miatt nincsen a városban normális szerelő, szinte már az összesnél jártam. (van egy pár furgonunk ami folyamatos karbantartást igényel)

Mindegyik szerelő csak 2-3 hét múlva vállal javítást, arról nem is beszélve, hogy marhára nem ért senki semmihez, csak az olajcseréhez, aki meg igen, az az osztrákoknak szerel vastag pénzen, bekerülni hozzájuk lehetetlen.

Azt mondanom sem kell, hogy ez egy munka eszköz nem állhat hónapokig, a szerelőnél.

Két javítani valóból a könnyebbiket megcsinálják, a másik nyomozni való hibára ráfogják, hogy "nem érünk rá majd gyere vissza máskor", csak hogy ettől még nem lesz használható az autó, jelen esetben ilyen pl. a megtorpanásos probléma.

 

Köszi, ha válaszoltok, lehet hogy együtt többre megyünk (vagy elviszem a megyeszékhelyre, talán ott korrektebben állnak a kuncsafthoz)

Vanett user1 Creative Commons License 2017.06.20 0 2 542

Szia Batka !

 

Beszéltem ma a fiammal, aki tanult szerelő és azt mondta, hogy sok autónál ez az izzító szimbólum jelzés több motorhiba-kód közös visszajelzője is lehet.

Szóval óvatosan a diagnózissal..... nem csak kizárólag izzítási problémát jelenthet.

Mondjuk az izzító gyertyákat könnyen ki tudod mérni, még ki sem kell szerelni.

Az én 2003-as Masteromon magunk között szólva elég sz@rok az izzító gyertya csatlakozói, az is egy potenciális hibaforrás lehet.

Nekem is világít, mert bár kicseréltem az izzító gyertyát, de nincs eszközöm a hibatörlésre.

 

(Köszi a pluszt!  :)    )

 

Üdv: István

Előzmény: Vanett user1 (541)
Vanett user1 Creative Commons License 2017.06.19 0 1 541

Szerintem nagy valószínűséggel az izzító gyertyáidnál van valami probléma, ha ez a szimbólum világít.

 

Előzmény: Vanett user1 (539)
Batka77 Creative Commons License 2017.06.19 0 0 540

Jogos. Pótoltam. 

Előzmény: Batka77 (538)
Vanett user1 Creative Commons License 2017.06.19 0 0 539

Szia Batka77 !

 

Lehet, hogy pont ütköztek elsuhantak egymás mellett az üzeneteink.

Sem a hibakódod, sem a keresett szimbólum nem jelenik meg a hozzászólásodban....

Előzmény: Batka77 (537)
Batka77 Creative Commons License 2017.06.19 0 0 538

Előzmény: Vanett user1 (536)
Batka77 Creative Commons License 2017.06.19 0 1 537

Sziasztok. Esetleg tud valaki segítwni hogy ez az ikon milyen hi át, vagy hibákat jelenthet. Renault Master 2.5 dci 2006 os.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!