Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Quattroman Creative Commons License 2018.04.18 0 0 169468

passz.

talán valaki az iq értékét akarta volna beírni de nincsenek ott számok csak jelek és nem jutott tovább.

vagy a minuszmanó valakit megdelejezett

Előzmény: Zoli550 (169464)
Tech 2 Creative Commons License 2018.04.18 0 1 169467
Előzmény: Vappali (169463)
C20NE Creative Commons License 2018.04.18 0 0 169466

Aki(k) az adott időszakban a gyár által előírt minőségben a legolcsóbban gyártanak.

Előzmény: Vappali (169463)
Zoli550 Creative Commons License 2018.04.18 0 0 169465

Sajnos nem írja be a program mint pl a bmw,hogy ate/jurid,textar stb. Úgy gondolom a Ford is ezek közül válogathat,de hátha majd valaki tudja. 

Előzmény: Vappali (169463)
Zoli550 Creative Commons License 2018.04.18 0 0 169464

Erre a hozzászólásra miért kaptál minuszt szerinted? 

Előzmény: Quattroman (169440)
Vappali Creative Commons License 2018.04.18 0 0 169463

Sziasztok!

Arról nincs valakinek infója, hogy a Fordnak,, 2013-as Focus, ki gyártja a fékbetéteket, illetve fékpofákat? 

Morghy Creative Commons License 2018.04.18 0 0 169462

Sziasztok!
Egy 2002-es Nissan P12-es, dízel YD22-es motorral szerelt gép tulajdonosa vagyok.
Sajnos azt vettem észre, hogy egyre nehezebben indul, fel kell pumpálni a
szűrön hogy induljon. Ki lett cserélve a szűrő, a csövek. Be lett építve
egy visszacsapó szelep a szűrő elé, de a hiba fenn áll. Nem látni sehol, hogy
valahol szivárogna. Van valakinek ötlete, hogy hol lehet gond?
Köszönöm a segítséget.

mica-r Creative Commons License 2018.04.18 0 0 169461

Itt is járt egy csattogós  5 hengeres tdi, annak egy idő után elment a szíjhajtása, és 4 veztengelyes lett a motor :-)

Előzmény: Quattroman (169460)
Quattroman Creative Commons License 2018.04.18 0 0 169460

volt ilyen vw dízel főtengelyem többször is. Az egyik újként vásárolva münchenből, egy hónapig működött.

a különbség az volt hogy a második sonka tört és járt a motor de csattogott...

Előzmény: zsoltmester (169456)
jakuza80 Creative Commons License 2018.04.18 0 0 169459

Csere lesz mindenképp. Megilleti, mert a szörnyű hírnév ellenére-ami persze megalapozott- ez egy hibátlan darab. 70.000 km (most valós 199.000) és 4,5 év alatt sosem hagyott cserben. 

Camaro, a vízpumpa nekem is meghalt 2szer, de ki lehetett bírni.

A hangja még tényleg nagyon szép.

Ajánlani viszont nem szoktam a típust senkinek, mert ekkora mák csak ritkán van! ☺

Előzmény: Zoli550 (169450)
majkel Creative Commons License 2018.04.18 0 0 169458

pfffff, kispolákban láttam anno ilyet

jött az ügyfél, h kicsit elkezdett "zörögni" a motor :)

meg a szomszéd műhelyben, a felújított (köszörült) micu főtengelyek végezték így rendszeresen

Előzmény: zsoltmester (169456)
Zoli550 Creative Commons License 2018.04.18 0 0 169457

Ne már,én sem azt mondtam hogy mindjárt veszek egy kéket,egy zöldet,meg egy dízelt,hanem hogy tetszik a benzines motor hangja. 

Előzmény: cam aro (169453)
zsoltmester Creative Commons License 2018.04.18 0 0 169456

http://indafoto.hu/zsoltmester

sikerült képetcsinálni a neminduló és a következő pecben szépen járó pdtdi skodáról.az autó egyébként 3 napja üzemel,ez szép meg jó,csak az az aggasztó,hogy nem tudom mitől...

szakértenétek a képeket?

Előzmény: zsoltmester (169309)
cam aro Creative Commons License 2018.04.17 0 0 169455

nagyon reg lattam az utolsot, (saccolni se tudok, tiz eve ? )  pedig ugye itt beltenyeszttet. 

kihalt... okkal.  

 

erre ket hete bejott egy, (vizpumpa folyasal. )  raadasul biztositos. (fizet )

azota is itt all a parkoloban, mert kozoltem hogy hozza nem nyulok.  

Előzmény: mica-r (169454)
mica-r Creative Commons License 2018.04.17 0 0 169454

Nem is emlékszem mikor láttam ilyet a forgalomban.

Előzmény: cam aro (169453)
cam aro Creative Commons License 2018.04.17 0 0 169453

Ezeknek az autóknak nagyon szép motor hangjuk szokott lenni""

 

 szerelmes ne legyel bele, mert nagyobb posvany mint a c5 csigaja.

 

 

 

 

Előzmény: Zoli550 (169450)
Ata61 Creative Commons License 2018.04.17 0 0 169452

Persze,ez így van. Mindegy,a lényeg van töltés,ahogy lentebb írtad is.Többi meg majd idővel kiderül.

Előzmény: cam aro (169446)
Quattroman Creative Commons License 2018.04.17 0 0 169451

ráadásul nem barázdásodik

Előzmény: mica-r (169449)
Zoli550 Creative Commons License 2018.04.17 0 0 169450

Értem,akkor csere sajnos,nincs mit szépíteni. Az ABS azért jutott eszembe,mert ha valamelyik jeladó kerék koszos,revés,rozsdás, akkor is tud hasonló hibát okozni. Mondjuk te írtad hogy nem OK a tárcsa felülete,így az elhasznalodás/rozsda a reálisabb. 

Ezeknek az autóknak nagyon szép motor hangjuk szokott lenni,kb Nissan maxima finomságú járáshoz tudnám hasonlítani. 

Előzmény: jakuza80 (169445)
mica-r Creative Commons License 2018.04.17 0 0 169449

Jó betéttel szerintem használható, a saját betétjük elég gyengusz.

Előzmény: Quattroman (169448)
Quattroman Creative Commons License 2018.04.17 0 1 169448

zimmermant még hungaroringen is járattam, semmi baj vele

Előzmény: Törölt nick (169447)
Törölt nick Creative Commons License 2018.04.17 -1 0 169447

1) OEM (ez esetben mindegy, ki a beszállító)

2) Jurid

3) Textar/Pagid

4) Ate/TRW/Bosch/Ferodo

 

Zimmermannt/EBCt én levélnehezéknek használnám.

Előzmény: Törölt nick (169433)
cam aro Creative Commons License 2018.04.17 0 0 169446

az amper(áramerősség)változik az üzemi körülmények függvényében ""

 

ez pontosan igy van, csakhogy az /felvett /aramerosseget nem a generator szabalyoza, hanem a rendszer igenye. 

 

generator nem tud aramerosseget csokkenteni ugyanazon a feszultseg erteken. 

(gerjesztes szabalyzas van, es slussz. )  

Előzmény: Ata61 (169438)
jakuza80 Creative Commons License 2018.04.17 0 0 169445

Sikerült elvinnem szerelőhöz, a hátsó betétek kukásak, meg valószínűeg a tárcsák is.

Előzmény: Zoli550 (169434)
Törölt nick Creative Commons License 2018.04.17 0 0 169444

Az 1 éves tárcsád biliacélból van, és megvetemedett a hőterhelés miatt. Indikátorórával mérd ki, látni fogod az oldalirányú ütést. Feszabályoztathatod, de ugyanilyen szar lesz idővel, úgyhogy kuka.

Előzmény: jakuza80 (169430)
1995peti Creative Commons License 2018.04.17 0 0 169443

19mm a minimum megengedett tárcsavastagság elől ennél a típusnál, szóval mindenképp csere.

Előzmény: sasi1 (169436)
sasi1 Creative Commons License 2018.04.17 0 0 169442

Ok.

Holnap cserélem :)

Előzmény: Paco155 (169439)
Paco155 Creative Commons License 2018.04.17 0 0 169441

Akkor azt kell megnéznie.

Előzmény: Quattroman (169440)
Quattroman Creative Commons License 2018.04.17 -1 1 169440

minden féktárcsába bele van ütve (egyesekbe öntve) a min.TH  méret

Előzmény: Paco155 (169439)
Paco155 Creative Commons License 2018.04.17 0 0 169439

Nem ismerem pontosan a te autód paramétereit, de azt tudom, hogy egy 22 mm-es gyári vastagságú tárcsának általában 20 mm körül van az alsó limitje. Magyarul a te 18,5 mm-es tárcsád nem, hogy kopott de valószínűleg inkább életveszélyes.

Előzmény: sasi1 (169436)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!