Na egy dolog már kiderül a Vezérről. A tömítés teljesen odalett. Remélem ennyinél meg is áll. A többi majd hétvégén derül ki mert még nem vitték ét Bcsabára nyomáspróbázni.
A webshopra én is nagyon kíváncsi vagyok. Mikor lehet elsőnek megtekinteni?
Várjuk várjuk ,csak legyenek barátiak az árak, a szlovák webshop áraival számolva pik pak összejön a gazdasági totálkár. És gyári cikkszámok lesznek vagy népies elnevezés?
Én nyárival járok télen is még sose okozott gondott a tíz év alatt. Akkor ha benne van a forgalmiba akkor mehet persze bontóból is. Vonóhorgos volt az csak valaki valamiért levette, én is így vettem a passatom, be volt jegyezve de nem volt rajta.
Elképzelhető, elég hosszú a rendszer és így is eléggé rázkódik a vége főleg amíg hideg a motor. Lejebb is kelett tegyem vagy két centit mert beleért a vonóhorogba. Most műszakin csak lestem a környezetvédelmi mérésnél a motor alapjárata 700 valamennyivolt, de ha meg feljebb csavarom olyan furcsa mintha túl pörögne....így olyan szépen beszélget :)
Na nem tom hogy áll Borisz a járgánnyal....kíváncsi vagyok mi a diagnózis.
Az előbb elírtam nem 3mm a vastag falú hanem 4. De ha a vastagfalút meg birod hajtani miért nem jó az? Mondom én simán felraktam volna ha valaki meghajtja, az 20 évig nem rohadna szét. Max erősebb gumi tartók kellenének. Ja meg a dob csatlakozásánál van egy cső perem ami a 2mm es csőbe bele megy de a 4 be már nem de azt is meg lehet oldani.
Igen ezt meg elég durván meg kell hajtani. Egyébként a hatsó rész a dob után 1,7 méter cak pakk. Én úgy voltam vele amikor lebontottam, hogy majd én meghajtom 1,5 colos vastagfalú csövem van hajlító pofáim is majd olajemelővel, aztán rájöttem hogy komolytalan próbálkozás :D Majd próbaképp felhívtam a kipuffogóst hogy mégis mekkora összegért kínlodok itt, aztán másnap mentem is. Mondta hogy mivel az autót nem vittem csak a mintát így nem válall felelősséget, de nagyon profin megcsinálta. Ja és vittem volna a 3mm es falú csövet is neki de azt mondta hogy nem jó mert a hajlító nem bírja. De én simán felraktam volna, tovább bírja alapon, ha valaki meghajtja.
Nekem az kicsit messze lenne. Most próbálok egy srácot rávenni, hogy hajtson nekem mintára. Sajnos az én hajlítómmal majd csak télen lehet fagyban vékony csövet hajtani. Akkor fagy meg a víz szabadban :) Homokkal hiába tömöm vékony az anyag a homok meg vándorol benne a rosseb egye meg. 3 métert meg nem tudok a fagyasztóba dugni. Vastagabb anyag simán megy. Kuszobvédő stb vastagfalu csőből simán megy. :(
Csak a leghátsó idomot cseréltem ami a difi fölött kígyózik el. Békéscsabán a dobozi úton a kis eifel toronynál van egy kipuffogós gyorsszervíz. Bevittem a régit két darabban és az alapján profin lehajtotta, hagyott rá 20 20 centit a végeinél. Így hogy adta a csövet meg meghajtotta volt egy 5-ös okosba. A csatlakozókat meg a pótkeréknél a hővédő lemezt én hegszetettem föl, meg hát igazgattam a helyére. Azért vagy 6-7 szer biztos fel le csavaroztam mire jó lett.
Deee persze.....csak olyan verzióm van hogy Jenna Jameson sztriptíz közben felolvassa neked és lefordítja magyarra amit nem értesz, csak győzz jegyzetelni......:D
Ugye nemáltál neki kicserélni otthon a gumikat, és ezért kell az 5 felni???
Vonóhorog csak új mehet ha nincs benne a forgalmiba, és műszakival egybekötve. Nemtudom hogy áll mostanság a jogszabályi háttérvilág de nekünk annó kelett valami nyilatkozat hogy telephelytől bizonyos távolságon belül használjuk csak futóval és így nem kell hozzá tachográf. Ja meg szerintem 1,5 tonnás futóval már kell a BE kategóriás jogsi de ez nem biztos.......
Nem mindig habos az olaj ha hegerfejes a gép. Ha nem jutott le a víz a dugattyú mellett vagy ha nem sérült annyira a hengerfej. Elég durván repedt ha az olajkörig reped. Ám nem lehetetlen. Na elég a rémisztgetésből. Várunk Borisz valaszára és bízunk a legjobbakban. Vele együtt.
Ahogy a koaa85 biblia mondja. Első a gyors kárfelmérés. Aztán a hibafeltárás és esetleg komolyabb kárfelmérés. Az legyen meg. A többin utána ráérsz aggódni.
A henger max akkor reped ha a hajtókar kiüti az oladlát, remélhetőleg ott még nem tartasz.
Első körben bízni kell benne hogy ccsak a hengerfej tömítés, az nem drága, ha gátrepedés akkor másik hengerfej. Az már drágább.
Ha jutott víz az égéstérbe akkor kell agódni a blokkért, ez esetben át kell nézettni a hajtókarokat tényleg hozzáértővel. De ezért én nem dobnám ki ezt a motort, főleg úgy hogy még azt se tudni mi a gond.