Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Borisz1989 Creative Commons License 2013.10.29 0 0 1010

Üdv nektek népek!

 

Na egy dolog már kiderül a Vezérről. A tömítés teljesen odalett. Remélem ennyinél meg is áll. A többi majd hétvégén derül ki mert még nem vitték ét Bcsabára nyomáspróbázni.

 

A webshopra én is nagyon kíváncsi vagyok. Mikor lehet elsőnek megtekinteni?

paledog Creative Commons License 2013.10.24 0 0 1009
Az árakról annyit. Csáki művek. Asszem elmondtam a lényeget. Cikkszamokat még nem tudom.
Előzmény: koaa85 (1008)
koaa85 Creative Commons License 2013.10.24 0 0 1008

Várjuk várjuk ,csak legyenek barátiak az árak, a szlovák webshop áraival számolva pik pak összejön a gazdasági totálkár. És gyári cikkszámok lesznek vagy népies elnevezés? 

Előzmény: paledog (1007)
paledog Creative Commons License 2013.10.23 0 0 1007

Hamarosan indul a magyarországi TATAWEBSHOP :)

Cikkek feltöltés alatt.

Amint tiszta lesz a kép linkelemaz elérhetőséget :)

Öntevékeny karbantartéshoz még mühelybérlésre is lesz lehetőség nagyon kedvező áron.

koaa85 Creative Commons License 2013.10.23 0 0 1006

Én nyárival járok télen is még sose okozott gondott a tíz év alatt. Akkor ha benne van a forgalmiba akkor mehet persze bontóból is. Vonóhorgos volt az csak valaki valamiért levette, én is így vettem a passatom, be volt jegyezve de nem volt rajta. 

Előzmény: Borisz1989 (1004)
Borisz1989 Creative Commons License 2013.10.22 0 0 1005

A Vezérről meg pénteken tudom meg h mi van :(

Borisz1989 Creative Commons License 2013.10.22 0 0 1004

nem nem áltam neki lecserélni a gumikat. csak ha egyszer odajutok

akkor szeretnék felnire szerelt nyári és téligumit. A vonóhorog meg jöhet 

szerintem bontóbol is. Mert nekem a forgalmiba valamiért beleírták a tavaszi

műszakija során. Pedig nem is volt rajta. 

Előzmény: koaa85 (991)
koaa85 Creative Commons License 2013.10.22 0 0 1003

Elképzelhető, elég hosszú a rendszer és így is eléggé rázkódik a vége főleg amíg hideg a motor. Lejebb is kelett tegyem vagy két centit mert beleért a vonóhorogba. Most műszakin csak lestem a környezetvédelmi mérésnél a motor alapjárata 700 valamennyivolt, de ha meg feljebb csavarom olyan furcsa mintha túl pörögne....így olyan szépen beszélget :)

 

Na nem tom hogy áll Borisz a járgánnyal....kíváncsi vagyok mi a diagnózis.

Előzmény: paledog (1000)
paledog Creative Commons License 2013.10.22 0 0 1002
Enyém az 1000. hsz. :):):) Nem gondoltam , ez így beindul.
Előzmény: paledog (1001)
paledog Creative Commons License 2013.10.22 0 0 1001
A súlya miatt kikezdené a kipufogó többi részét. Hidd el olyan nehéz lenne, hogy elől mindíg törne valahol.
Előzmény: paledog (1000)
paledog Creative Commons License 2013.10.22 0 0 1000
Túl nehéz. Meg a rossebnek se kell annyi túlsúly. :)
Előzmény: koaa85 (999)
koaa85 Creative Commons License 2013.10.22 0 0 999

Az előbb elírtam nem 3mm a vastag falú hanem 4. De ha a vastagfalút meg birod hajtani miért nem jó az? Mondom én simán felraktam volna ha valaki meghajtja, az 20 évig nem rohadna szét. Max erősebb gumi tartók kellenének. Ja meg a dob csatlakozásánál van egy cső perem ami a 2mm es csőbe bele megy de a 4 be már nem de azt is meg lehet oldani.

Előzmény: paledog (998)
paledog Creative Commons License 2013.10.22 0 0 998
Még szogekkel sem lenne baj. 180 fokot tud. Csak nagyon vékony nekem a 2mm falvastagság.
Előzmény: koaa85 (997)
koaa85 Creative Commons License 2013.10.22 0 0 997

Igen ezt meg elég durván meg kell hajtani. Egyébként a hatsó rész a dob után 1,7 méter cak pakk. Én úgy voltam vele amikor lebontottam, hogy majd én meghajtom 1,5 colos vastagfalú csövem van hajlító pofáim is majd olajemelővel, aztán rájöttem hogy komolytalan próbálkozás :D Majd próbaképp felhívtam a kipuffogóst hogy mégis mekkora összegért kínlodok itt, aztán másnap mentem is. Mondta hogy mivel az autót nem vittem csak a mintát így nem válall felelősséget, de nagyon profin megcsinálta. Ja és vittem volna a 3mm es falú csövet is neki de azt mondta hogy nem jó mert a hajlító nem bírja. De én simán felraktam volna, tovább bírja alapon, ha valaki meghajtja.

Előzmény: paledog (995)
paledog Creative Commons License 2013.10.22 0 0 996
16 tonnás 80mm-ig hajt. De nincs rá meló:( El is kéne adnom. Nem epìtek már homokfutót.
Előzmény: paledog (995)
paledog Creative Commons License 2013.10.22 0 0 995
Nekem az kicsit messze lenne. Most próbálok egy srácot rávenni, hogy hajtson nekem mintára. Sajnos az én hajlítómmal majd csak télen lehet fagyban vékony csövet hajtani. Akkor fagy meg a víz szabadban :) Homokkal hiába tömöm vékony az anyag a homok meg vándorol benne a rosseb egye meg. 3 métert meg nem tudok a fagyasztóba dugni. Vastagabb anyag simán megy. Kuszobvédő stb vastagfalu csőből simán megy. :(
Előzmény: koaa85 (994)
koaa85 Creative Commons License 2013.10.22 0 0 994

Csak a leghátsó idomot cseréltem ami a difi fölött kígyózik el. Békéscsabán a dobozi úton a kis eifel toronynál van egy kipuffogós gyorsszervíz. Bevittem a régit két darabban és az alapján profin lehajtotta, hagyott rá 20 20 centit a végeinél.  Így hogy adta a csövet meg meghajtotta volt egy 5-ös okosba. A csatlakozókat meg a pótkeréknél a hővédő lemezt én hegszetettem föl, meg hát igazgattam a helyére. Azért vagy 6-7 szer biztos fel le csavaroztam mire jó lett. 

Előzmény: paledog (993)
paledog Creative Commons License 2013.10.22 0 0 993
Kipufogó csövet hol hajtattál? Mennyiért?
Előzmény: koaa85 (991)
paledog Creative Commons License 2013.10.21 0 0 992
Ne cinkeld ezt a szegény embert. :) Felni olyan 5 körül mozog. Vonohorog csak új. 1.5t ritka. Nekem 1.25 van asszem. Kb 30 bol megvan.
Előzmény: koaa85 (991)
koaa85 Creative Commons License 2013.10.21 0 0 991

Deee persze.....csak olyan verzióm van hogy Jenna Jameson sztriptíz közben felolvassa neked és lefordítja magyarra amit nem értesz, csak győzz jegyzetelni......:D

 

Ugye nemáltál neki kicserélni otthon a gumikat, és ezért kell az 5 felni???

 

Vonóhorog csak új mehet ha nincs benne a forgalmiba, és műszakival egybekötve. Nemtudom hogy áll mostanság a jogszabályi háttérvilág de nekünk annó kelett valami nyilatkozat hogy telephelytől bizonyos távolságon belül használjuk csak futóval és így nem kell hozzá tachográf. Ja meg szerintem 1,5 tonnás futóval már kell a BE kategóriás jogsi de ez nem biztos.......

Előzmény: Borisz1989 (990)
Borisz1989 Creative Commons License 2013.10.21 0 0 990

Magyarul sehol nem lehet ezt megszerezni ugye?

 

Majd ha kész a motorom akkor két dolgot keresnék és a körülbelüli ára felől érdeklődnék.

-5 db felni. 

- vonóhorog

Előzmény: koaa85 (988)
Borisz1989 Creative Commons License 2013.10.20 0 0 989

Isten fizesse meg!

Előzmény: koaa85 (988)
koaa85 Creative Commons License 2013.10.20 0 0 988

Nézessed meg, hozzáértővel, aztán ráérsz totózni. 

 

A javítási könyve meg ehun e :D

 

http://data.hu/get/7049565/Tata-TL-WM-pdf.pdf

 

Alkatrészkatalógus meg itten e :

 

http://data.hu/get/7049600/TATA.pdf

 

Előzmény: Borisz1989 (987)
Borisz1989 Creative Commons License 2013.10.20 0 0 987

Böngésztem az előzmények közótt és ezt találtam... (amire most 

válasszolok). ha netán az enyémnek nem csak tömítésbaja van 

akkor nekem is ez lenne a legjobb megoldás? Valamint kerestem 

a letőlhető szervízkönyvet. de sehol nem találtam. Ebben tudnátok 

segíteni?

Előzmény: paledog (224)
Borisz1989 Creative Commons License 2013.10.20 0 0 986

Én mindíg pozítív embernek vallom magam. Az asszony is azt

mondta. hogy most ment szarrá a kocsim és alig vagyok ideges.

Én nem nagyon merem tesztelni. Inkább elvontatom a doktorbácsihoz.

Előzmény: koaa85 (985)
koaa85 Creative Commons License 2013.10.19 0 0 985

:D Így van bármi lehet .....látni kéne..... ámen 

Előzmény: paledog (982)
paledog Creative Commons License 2013.10.19 0 0 984
Ja de ha csak a tömítés sérült akkor lehetséges hogy úgy hogy egybe nyílott az olaj meg a vízkör.. Akkor keveredhet. Na befejeztem ám...
Előzmény: paledog (983)
paledog Creative Commons License 2013.10.19 0 0 983
Nem mindig habos az olaj ha hegerfejes a gép. Ha nem jutott le a víz a dugattyú mellett vagy ha nem sérült annyira a hengerfej. Elég durván repedt ha az olajkörig reped. Ám nem lehetetlen. Na elég a rémisztgetésből. Várunk Borisz valaszára és bízunk a legjobbakban. Vele együtt.
Előzmény: koaa85 (980)
paledog Creative Commons License 2013.10.19 0 0 982
Ahogy a koaa85 biblia mondja. Első a gyors kárfelmérés. Aztán a hibafeltárás és esetleg komolyabb kárfelmérés. Az legyen meg. A többin utána ráérsz aggódni.
Előzmény: koaa85 (981)
koaa85 Creative Commons License 2013.10.19 0 0 981

A henger max akkor reped ha a hajtókar kiüti az oladlát, remélhetőleg ott még nem tartasz. 

Első körben bízni kell benne hogy ccsak a hengerfej tömítés, az nem drága, ha gátrepedés akkor másik hengerfej. Az már drágább.

 

Ha jutott víz az égéstérbe akkor kell agódni a blokkért, ez esetben át kell nézettni a hajtókarokat tényleg hozzáértővel. De ezért én nem dobnám ki ezt a motort, főleg úgy hogy még azt se tudni mi a gond. 

 

 

Előzmény: Borisz1989 (979)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!