Keresés

Részletes keresés

hbe Creative Commons License 2023.08.23 -1 0 237503

Én csak nyáron és kevesebbet megyek erre, de a tavalyi és idei tapasztalat alapján keletről nyugati irányba nézve a vasúton átjutáshoz ha inkább észak felé van a célpont és a kiindulás, akkor van még az Elem utca.

Inkább dél felé meg van még a Szuglói körvasút sor, aztán Tengerszem, és átcibálni a kerékpárt a gyalogos felüljárón, meg a Tahi utca mellett a jobb szélen kell hajtani. Ha meg a zuglói oldalon délebbről van az indulás, akkor eleve a Rákos patak, és egyenesen az M3 felüljáró, és ugyanúgy, mint az előző.

Előzmény: Ashi Valkoinen (237501)
altenberger Creative Commons License 2023.08.23 -1 0 237502

Szerintem akkor inkább a Hungária krt. felüljáró déli járdája, a Hermina út felül megközelítve. A Vágány utcától már legális bringaút van.

Előzmény: Ashi Valkoinen (237501)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2023.08.23 -1 0 237501

Át lehet kocogni rajta csorogva. Inkább, mint a sosem kinyíló sorompót várjam (hajnalban volt, hogy bár két vonat között megvolt a rendelkezésre álló időablak, a sorompót nem nyitották fel, mert autó nem állt ott, a kezelő pedig kényelmes volt), vagy most, hogy már nem is átjárható, tilosban kódorogjak a bringával a sorompórudak között úgy, hogy ha mégis jön a vonat, akkor az akadályok miatt nem tudom elhagyni gyorsan az átjárót.

 

Zuglóból Észak-Buda felé más átjutási mód pedig nekem nincs, a Városliget - Dózsa György már baromi nagy kerülő, az M3 bevezetőre pedig nem hajthatok fel bringával...

Előzmény: altenberger (237500)
altenberger Creative Commons License 2023.08.23 -1 0 237500

Napi szinten szerintem fárasztó, nem rövidít annyit, hogy megérje. Többet amortizál a bringádon, mint 50 km normál úton. Egyszer-egyszer kalandból érdemes megnézni, 2-3 havonta, szerintem.

Előzmény: Ashi Valkoinen (237499)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2023.08.23 -1 0 237499

Számomra fel fog értékelődni ez az útvonal munkába járáshoz, mert nekem az alternatíva az átkeléshez a Rákosrendezői sorompó, amit a felújítás során úgy építettek ki, hogy a sorompó mellett az angyalföldi oldalon már nem lehet elmenni, de még gyalog is nehézkes.

 

Így a vasút gyakorlatilag a saját utasait is elvágta a vasúti peron megközelítésétől...

Előzmény: hbe (237497)
altenberger Creative Commons License 2023.08.23 -1 0 237498

"de járható volt."

 

Azért a "valahogy átevickélek rajta" szint fölött.

 

Számomra a legjárhatatlanabb (elméletileg) út (mert a Google Maps is ismeri) a X. kerületi Fűz utca, nyáron gyakorlatilag dzsungelharc a burjánzó növényzet miatt, télen valószínűleg jobban járható.

Előzmény: hbe (237497)
hbe Creative Commons License 2023.08.23 -1 2 237497

Köszi, tegnap pont ki tudtam próbálni Palota felé, annyi variációval, hogy a híd után véletlenül elmentem a bal oldali csapáson, ami az Őrhely utcánál jön ki, de az is járható volt. A zúzott köves rész nekem kevésbé rossz, ha folyamatosan fel van töltve. Én azt utálom a legjobban (az átlósan rakott macskakő után :) ), ha a földet vagy kavicsos utat szakaszosan töltenek nagyobb kővel, és kipereg, benyomódik, aztán 20 centinként itt-ott kiállnak a kövek, csak folyamatosan pattog rajta az ember, nem gurul. Ilyen is volt itt egy kis darabon, de járható volt.

Inkább montis terep, trekkinggel ha nem sietek, inkább nem megyek erre, de jó tudni, hogy ez is van.

Előzmény: Vilard1 (237496)
Vilard1 Creative Commons License 2023.08.23 -1 0 237496

Kedves hbe,

 

Részemről a rövid válasz: járható! :- )

 

Kifejtősebben:

Az a szakasz ode és vissza is egy Strava szegmens amúgy és top 10ben én is pont benne vagyok szóval nagyon tempósan is meglehet tenni mtb-vel. :- )))

 

Trekkingel is járható, az említett kövek miatt jobban kell figyelni és a szűk híd átkeléseknél is.

 

Én ha tehetem arra megyek 16ból HHH fele mert kalandos és jópofa ösvény.

 

Üdv: Vil

 

Előzmény: hbe (237479)
Ati_66 Creative Commons License 2023.08.22 -1 0 237495

A Strava csak a HR szenzort tudja csatlakoztatni.

én órát használok, de az app store keresőbe beírod a bike cadence szavakat és válogathatsz. 😉

Előzmény: Herjan (237493)
Re:barbara Creative Commons License 2023.08.22 -1 0 237494
Előzmény: Herjan (237493)
Herjan Creative Commons License 2023.08.22 0 0 237493

Sziasztok! Olyan appot keresek ami méri a pedálfordulatszámot. Garmin pedálfordulatszámmérő szenzor lenne vásárolva. Köszönöm a segítséget!

xrami Creative Commons License 2023.08.20 0 0 237492

Kétoldalról kell a bivaly gyereknek.
Viszont dobj csak fel egy oldalnézeti képet a bringáról és egy ülésnézetit a kormányról.

Előbb az ülést a pedélhoz kell igazítani, nem pedig a kormányhoz közel húzni, mert az a lábadra hat. Ha az megvan, akkor jön, hogy a  kormányt milyen közel magadhoz. Namármost nálad egyszerűen csak a kormányt kellene kicserélni egy "cruiser" szerűségre, aminek szípen hátranyúló szarvai vannak, és azzal már be tudod állítani a bringát jól is, nem csak összetaknyolva-rámondva.

 

Előzmény: LRJudit (237491)
LRJudit Creative Commons License 2023.08.20 0 0 237491

Szeretném közelebb hajtani a kormányt, de nem bírtam kitekerni az oldalsó csavart. 

A másik oldalon is csavarfej van.

Kettővel kéne? Beleadhatok anyait-apait?

Mert ha igen, akkor délután jön bivaly gyerek, ha addig nem boldogulok.

A nyereg már teljesen előre van húzva.

xrami Creative Commons License 2023.08.18 0 0 237490

bazalt

Előzmény: altenberger (237486)
hbe Creative Commons License 2023.08.18 0 0 237489

Azt nem tudom. Nem országútira tervez, az valószínű. Szerintem az utak adatait kombinálja az azoktól jövő adatokkal, akik kerékpáros módban terveztetnek, és vagy használják az alkalmazást kerékpározás közben, vagy pedig a háttérben lévő alkalmazásnál is engedélyezik a helyadatok megosztását (én egyik sem vagyok ebből). Hozzáveszi még a sebességet is valószínű, ebből tippeli, hogy ki lehet kerékpáros, persze az e-rolleresek, gyorsabb futók megkavarhatják ezt. Nézegetem pár hónapja, és eleinte csak annyit tudott, hogy a dedikált kerékpáros infrastruktúrát használta, amíg lehet, utána meg ha valahol el lehetett menni, akkor a legrövidebbet. De így eléggé autós útvonalakat tervezett.
Először azt vettem észre, hogy a gyakori útvonalamon változtatott akkor is, ha incognito módban, google account-ba nem belépve kerestettem rá. Először nem nagyon vitt rá olyan helyekre, amiket zöld szaggatottal jelöl, de most már sokkal jobban igen, még akkor is, ha nem sok különbség van közte. Domborzatot, és szerintem a forgalmat is kicsit jobban figyelembe veszi, nem ereszt rá a legforgalmasabbra, ha az a legrövidebb.
Most nyáron meg, hogy sok különböző helyről indulok, adott olyan ötleteket, amiket a merretekerjek nem hozott ki.

Előzmény: altenberger (237487)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2023.08.18 0 0 237488

Újpest felé vezető oldal.

 

Elvileg a térkép pont a kép közepére teszi a pici lejtős szakaszt:

https://merretekerjek.hu/#zoom=18&lat=47.54325&lon=19.10105&scope=varosban

Előzmény: hbe (237485)
altenberger Creative Commons License 2023.08.18 0 0 237487

Nincs tisztázva, hogy mit ért "kerékpár" alatt, országútit, montit, gravelt vagy kosárkás városit?

Nekem az országútis tervezés mindig kerülő.

Előzmény: hbe (237481)
altenberger Creative Commons License 2023.08.18 0 0 237486

Van a macskakőnél is rosszabb: a vasútnál használt, főleg a sínek között látható kő.

Emlékeim szerint van ilyenből itt is.

Előzmény: hbe (237485)
hbe Creative Commons License 2023.08.18 0 0 237485

Evickélős az elmegy, csak macskakő ne legyen benne, főleg nem átlósan rakott, mint a Tahi utcai. Meg mély, laza homok, a többin valahogy átmegyek. Angyalföldi oldalnál az út Újpest felé lévő szakaszát érted, vagy a híd Angyalföld felé eső oldalát?

Előzmény: Ashi Valkoinen (237483)
hbe Creative Commons License 2023.08.18 0 0 237484

Igen, ezt találtam meg én is, csak nálam fotó panorámának nevezte. Illetve nem volt egyértelmű, hogy ez mikor készülhetett. Láttam rajta kerékpáros nyomot félúton, emiatt reméltem, hogy akkor járható.

Előzmény: RadiX (237482)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2023.08.18 0 0 237483

Evickélős kicsit azért, sok helyen a vasúti bagikővel van feltöltve az út. A Marcheggi híd keskeny, egyszerre egy bringás fér csak el rajta. Az angyalföldi oldalon van benne egy elég váratlan lejtó, amibe félig lelóg egy betonból készült cucc, és akác is sok nő arrafelé. Járható, de figyelni kell.

Előzmény: hbe (237479)
RadiX Creative Commons License 2023.08.18 0 0 237482

Végig is van fényképezve Streetview-ban: https://goo.gl/maps/uzdqTvJjpvKnQbqq9

Előzmény: hbe (237481)
hbe Creative Commons License 2023.08.18 0 0 237481

Köszi, akkor megpróbálom. Érdekes, hogy a Rákospatak utca, felüljáró, Tahi utcai mászás felé nem hajlandó kerékpárral tervezni (csak gyalog), erre meg igen. De amúgy szerintem egyre ügyesebb.

Előzmény: altenberger (237480)
altenberger Creative Commons License 2023.08.18 0 0 237480

"járhatónak tűnik egy trekkinggel"

 

Már jártam arra, de nem mostanában, normál városi bringával járható. A "valahogy átevickélni" szintnél egy fokkal jobb! :-)

Előzmény: hbe (237479)
hbe Creative Commons License 2023.08.18 0 0 237479

Sziasztok, a google kerékpáros tervezője szerint a Rákospalotai körvasút sor után egyből ahol kezdődik a Taksony sor, át lehet vágni balra a Marcheggi híd felé Újpestre a Bécsi út, Madridi út sarkához a sínek északkeleti oldalán és a hídon. Én nem szoktam arra járni, de jövő héten adódna ez az útvonal egy párszor. Google fotó panoráma alapján járhatónak tűnik egy trekkinggel, de ha esetleg valaki ismerős arra, megköszönném, ha tudnátok valamit mondani. Ha át lehet valahogy evickélni, akkor nem mennék fel az Elem utcáig.

RadiX Creative Commons License 2023.08.17 0 0 237478

Ami volt és ami lett:

 

A váltás beállításával elvacakoltam egy darabig, de végre meglett a B tension csavar jó állása, és akkor már nem volt gond.

Előzmény: RadiX (237473)
főgóré Creative Commons License 2023.08.16 0 0 237477
főgóré Creative Commons License 2023.08.16 0 0 237476

a 20 ezer/db áráért adjon is valamit

némely helyen , a neten , az alatt is árulják , de csak 1-2 darab van készleten.

hozzám közel , 10 ezerért  ilyen kapható , ennek sokkal vékonyabb a betétje, 

ezért csak fele az ára.

ha az ember komolyan gondolja, legjobb lenne személyesen elutazni oda ahol kapható , és talán egy jó ideig 

gumiügy letudva.

egyébként, a defektguard nélküli köpenyt megnézve  szabályosan ijesztő , hogy mennyire vékony a 

futófelület alatt, szinte mint a papír.

 átlagos használatban többet bírhat, de felni/küllő oldalról is okénak kell lenni.

Re:barbara Creative Commons License 2023.08.16 0 0 237475

Hallottatok esetleg információt arról, hogy a VB után mikor nyitják meg végre a csepeli új biciklis hidat (és odavezető utat)?

odba14 Creative Commons License 2023.08.16 0 0 237474

Schwalbe Marathon Plus-t használok, garantáltan akácerdő és királydinnyeálló és roppant tartós.

 

A lepényfa (gledicsia) tüskéjének viszont tegnap megadta magát..

Az első defekt 4 év és kb. 12 ezer km. alatt.

 

 

 

Előzmény: odba14 (237432)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!