a filghradart 3000 önkéntes üzemelteti (egy ADS-B vevővel lehet beszállni a dologba, ahol kék pöttyöt látsz, ott lakik egy) ezek kívűl van még egy tucat másik hasonló weboldal is
A kek szinnel kivett szoveget latod? Tehat nem csak ugy fogja magat a kapitany esmegy akarmerre, ha meg szazszor is megismetled. A polgari repulesnek megvannak az elegge komoly szabajozasa.
2 okbol lehetett ijen manover.
Diszpetcser utasitas.
Fedelzeti helyzet. Ebbe beleillik technikai vagy/es emberi hiba es nem kizart a terrorista cselekmeny se.
Ne az nekem nem jon ossze. A gep szepen repul a nem letezo folyosoban - aztan polgari gephez szokatlan eros manover, aztan visszaalas es tragedia.
Az igazmondó orosz TV (ahol ez először megjelent ez a hamis elmélet) csak azokat a napokat mutatta neked, amikor jóval délebbre ment a gép előtte, azt valahogy elfelejtette megmutatni, hogy más napokon már járt donbasz felett is.
Sorry, de én a felvételt nem a YouTube-ról, hanem az SZBU szerveréröl (oldaláról) töltöttem le! Ott nem áll fenn az, amit idézel. És biztos lehetsz, hogy alaposan elemeztem a felvételt (a metadata-t is). Kérlek ne vedd személyeskedésnek, ha én ezt a cumit nem veszem be. Már vagy 20 éve foglalkozom digitális jelfeldolgozással. Megsúgom neked, hogy az összeállításban más durva szakmai hibák is vannak: Pl. az összeillesztések helyenként (bit-szinten) nem passzolnak pontosan össze (próbálj ki pl. egy Fourier-transzformációt: Érdekes eredményeket fogsz kapni). De nyugodt lehetsz, hogy nálam már sokkal hozzáértöbbek is elemezték az "SZBU hiteles felvételeit" és szakmai körökben egyértelmüen hamisításként minösítették.
nem értem a kérdésedet, az útvonalak a sárga csikok, minden nap egy új sárga vonal, világosan látszik, hogy pl. a KLM járat, a Lufthansa, a Thai még sokkal nagyobb eltéréseket mutat az egymás utáni napokon repült útvonalában Ukrajna felett. és többször is pontosan donbasz felett repültek el az előző napokon.
1. semmi rendkívűli nem volt abban, hogy az MH17 arra repült
2. és az sem rendkívüli, hogy napról-napra eltérő úton menjen minden repülő a világon
Ezt mind tudjuk, ne terelj. 17én lelőttek Donyeck felett egy gépet, mindenki azonnal megskubizta, eddig is ott járt a gép? NEM! Délebbre, az Azovi-tenger fölött. Akkor még a flightradar is mást mutatott
Erre most a 17-ei előtti napok útvonalai is Donyeck felé vannak húzva. MI ez ha szerinted nem manipuláció?
de stimmel, mindennapos dolog hogy egy légijárat nem pontosan ugyanazt az útvonalat járja be minden repüléskor, nézzetek meg más járatok útvonalát bárhol bármikor a világon a flightradar-on vagy hasonló oldalakon.
Ezt már több helyen többször megcáfolták, de tudom, hogy nincs értelme egy conteossal vitatkozni.
Itt a magyarázat a dátumeltérésre, próbáld ki magad.
"I'm sorry guys, but everyone who is yelling "false flag" based on the date-mismatch is wrong. I checked with ffmpeg the metadata of the video uploaded by the Ukranian security services, and it's indeed true that the video by the Ukranian security service has a creation-date of July 16th. However, this timestamp in the metadata generated by the server, in this case youtube-server.
So to check it for myself, I took a sporting event video of today (Tour de France Stage 13) which was uploaded on youtube and did the same metadata-check. And it turns out that metadata shows that creation_date of this video is on July 17th.. Now it's impossible to upload the coverage of a sporting event one day before it actually happens...
See the attached screenshot for proof. If you don't believe me, try it for yourself. The conclusion is: Youtube-servers are creating creation_dates of one day ago."
milyen adatokat igazítanak mihez ? a flightradar24 -et és többi flight tracking oldalt legalább többszáz önkéntes rádióvevővel rendelkező ember üszemelteti (még oroszok is!) 100 ezer ember követi, visszamenőleg is minden gép útvonala letölthető ez nem a Pravda.
Írod: " Bezzeg az ukranok: fel nap alatt megvolt minden".
Sorry, tévedsz: Kb. 3 (három) percre volt szükségük az ukránoknak. Persze voltak már elökészített dolgok is raktáron, mint pl. az SZBU által "lehallgatott telefonbeszélgetések" már egy naposak voltak.
A második bekezdésben általam leírtak ("Egyenlőre sok a bizonytalan tényező, a megválaszolatlan kérdés - egy azonban biztos: még több az összeesküvés-elmélet.") viszont továbbra is állnak.
Talán egy független vizsgálat kiderítené az igazat, csak kérdéses, hogy lesz-e ilyen egyáltalán.
Csak a legiiranyito engedelyevel/utasitasara modosithat repulesi utvonalat (iranyt, magassagot). Az elso napon azt irtak valamelyik amerikai oldalon, hogy a pilota kenyelmetlennek (unconfortable) erezte az utvonalat, ezert tert el az elozo napokban repult iranytol eszakra. Kesobb azt is lehetett hallani egy alkalommal (talan a CNN-en), hogy idojarasi okok miatt valtoztatott iranyt.
Snowden ota tudjuk, hogy egy hangya nem mozdulhat a Foldon anelkul, hogy az USA ne tudna rola, es rogzitene az informaciot. Ezek utan tobb, mint meglepo, hogy nem latunk toluk koherens esetleirast (pl. volt-e idokarasi ok?), konkret informaciokat, felveteleket, adatokat, lehallgatott beszelgeteseket stb. Bezzeg az ukranok: fel nap alatt megvolt minden.
Butaság. Az oroszok már ezerféleképpen csűrik-csavarják a dolgot.
Ugyanis bármelyik interkontinentális járatot kiválaszthatod véletlenszerűen, és meglátod, hogy ennyi eltérést vagy ettől nagyobbat is mind mutat, kérdezz meg egy pilótát, a szélirárnytól, forgalomtól és sok mástól is függően mindennapos az ettől nagyobb eltérés is.
Az északra való eltérés nem 12 hanem 14 km volt. Kézenfekvö kérdés: Ezt a kitéröt a pilóták egyéni kezdeményezésére repülték vagy a légiirányítástól arra utasítást kaptak? Esetleg müszaki oka lehetett vagy valaki átvette (át akarta venni) az irányítást a pilótafülkében? Miért süllyedt (és mennyit) 3 percig a gép? Azt hiszem, hogy nagyon fontos infók lehetnek a fekete dobozokon.
A baloldali a maláj gépek valós útvonala. A jobboldali a jelenleg a flightaware-n és flightradaron szereplő 16-ai útvonal. De ugyanezt a hamisítást vitték végbe a 15-ei és a 14-ei útvonallal is. Lehet tovább nézni.
Kinek érdeke, hogy ez a HAMISÍTÁS? Kinek érdeke az, hogy úgy tűnjön, hogy ez a gép minden nap arra járt???