erre én is kiváncsi lennék, mert hamarosan műszakizok, műbizonylatot még csak csak tudnék gyártani, de nem tudom, az E betűt hogy oldom meg, van most egy ötletem, lapkára gravíroztatni, és fémragasztó.....
Mint írtam, ha jól emlékszem, ez az egész vagyonadós baromság kiiktatásra kerül - talán már a közeli jövőben (így meveheted álmaid 170 ló feletti autóját) -, és miért ne változhatna más ilyen "egykalapos" ügy is? Amúgy meg akinek nem inge, ne hordja :):):)
Nem kell énnékem Mustang, nincsen rá lóvé, de ha volna, akkor azért vennék valami hasonló gépet. :) Bár én írtam hogy:
"Na nem mintha azok körébe tartoznék akik ilyesmi dolgot meg tudnának venni maguknak, de teljesen egyetértek azzal, aki inkább külföldi rendszámmal üzemelteti."
Mr. Kekec. :PP :DD
Amúgy kicsit pipa vagyok hogy jövőre pl. teljesítmény alapján lesz a kötelező biztosítás, és 96 lóerő felett minden motor egy kalap alá lesz véve. :S No meg az hogy személygépkocsi esetében 100kW teljesítmény fölött sokat kell majd fizetni, így ugrott a Mazda Xedos6 projekt, ugyanis kemény 3kW-tal haladja túl ezt a hatrárt. Le kéne cserélnem a 323F Mazdikámat mert geometriailag kicsi lett, melóba menet alig férünk el benne, kicsi a csomagtér, kicsi az utastér. No, így vagy Mazda 626, vagy Toyota Carina E lesz belőle, esetleg Mitsu Galant. De azért ez a teljesítményadó+vagyonadó is bosszant, szívesen birtokolnék egy 170 lóerő feletti kocsit, és csak ez a sok sarc tántorít el igazán. Pl. itt ez a Honda Prelude, egyszerűen gyönyörű, és fülig szerelmes vagyok belé, igaz ebben még annyira sem férnénk el melóba menet, de nem érdekelne, ha nem volna ez a sok sarc, tuti vennék egyet. :)
Már csak azt nem értem, mi a hüvelykujjnak Nektek Mustang, meg a faxom tudja mi? Én belehányok, van egy 110 LEs Primerám oszt jónapot! Kurva jól megy, keveset fogyaszt, megbízható, mi a p-nak a rongyrázás? Mustang, meg a tököm tudja mi? (Rám enélkül is buknak a csajok :):):))
Már megint olyanon húzzátok a szátokat, ami nem is érinti a csapatot!
Vagy ennyien vagyunk itt 4-6 millával a zsebünkben, hogy ha nem lenne a rohadt g regadó, meg vagyonadó, meg füstadó, akkor mindenki máris rohanna a sarki közértbe egy Mustángért, Ferrariért, Bugattiért? Avagy mustang alatt a lovat értitek? :):):)
Gondolom, suszter a kaptafánál, oszt jónapot!
Oszt még az is lehet, pár hónap múlva nem lesz regadó - már amúgy is szívta magát az Eu is -, meg vagyonadó se (hisz ezt ígérték), szal lehet félretenni a millákat, érik a szuper négykerekű! :)
Váltsunk témát!
Most kezdjük azt ostorozni, hogy az Adrián ringó magyar hajók és a magánhelikopterek és -repülők után is kell vagyonadót fizetni. Ohh, pedig ha nem kellene, mennyi VFR Klubosnak lenne! :)
:D pedig szívesen megnézném a miniszter elnököt, pl egy 10 éves, alap felszereltségű 1.1-es, légkondi nélküli, 3 ajtós, fekete Pözsó 206-ban :D Na, arra tehetnek kék lámpát:D
Nem kötözködés képpen az alap mustang ára 18 900 USD körül van most akcióban. Tehát kemény 3,8 MFt. Innentől kezdve ugyanaz amit írtál, csak a duplán b*szák meg a lehúzós sumák g*ci regadó/vagyonadó-kitaláló (és védő) f*szkalapok.
Ps1: Tudom+vám és ÁFA.... akkor legyen 5M összesen.
Ps2: a kedvencem: minisztériumi v. állami v. milyen autókra nincs(!) vagyonadó. A 2.7T, 3.2 FSI, vagy 3.0TDI Audi az maga a semmit érő 30 éves Lada.... gondolom miután(előtt, közben) megalkották a törvényt utána számoltak, hogy mennyi lenne nekik....
Ps3: amin sírva röhög az egész világ: Magyarországon a vagyonosság mérőszáma a teljesítmény, mértékegysége a kilowatt (lóerő). És ezt néhányan komolyan is gondolták... és ez még semmi ahhoz képest, hogy a regadónál meg a köbcenti (! wtf?) jóhogy nem a szín (nem vicc, pár éve volt róla szó, hogy a piros autó tulajok fizessenek többet - asszem a biztosítónál - mert azok agresszívabbak.... Szegény Faust doki bácsi a 32 éves piros Ladájával....)
...na befejeztem... készülök haza, próbálom felvenni a "pörgést" :)
Persze, én is bringázok elég keményen, van is egy 250.000be kerülő bringám, de azért na. Az 50-es tempó tényleg kemény, de előfordul és így van, oda bukó kell, de nem motoros, hanem valami kis gagyi tökfödő is elég.
A sok kis 14 éves a szénné faszázott "50"-es robogókkal, amik áltba 70-esek, rajítanak, nem érzik a veszélyt, és építik lefelé a motorosok tekintélyét, mert ha egy kis surmó elmegy az autó mellett és megkoccolja a visszapillantót, akkor onnantól az az autós már a nagyobb motorosokat nem fogja elengedni.
Sok kis hülye itt is játssza az eszét,száguldoznak, mert 90 fölött is mennek ezek a kis kerekű lélekvesztők, füstöltetik a gumit, nem baj, majd apa vesz másikat.....
Én pár éve 4.5 millióért néztem cabrió Mustangot. Tv adásban volt, átváltottam a pénzt és elszomorodtam, h ennyi egy cabrió, itt meg pofátlanul elkérnek 10 millán fölül érte.
Bizony én is rendőr vagyok, ennek ellenére nem vagyok "korrupt, g..ci, köcsög". Az általánosítás sértő a részedről! A nagy számok törvénye alapján persze lehetnek olyanok is a több mint harmincezer emberből. A következő találkozón szívesen elbeszélgetnék Veled a milliárdos sikkasztások nyomozásáról, a "pénzbehajtó briganti banda" munkájáról, persze ha Te is úgy gondolod.
Tegnap küldtem a email-t, ezek szerint nem kaptad meg. Az itt megadott címedre küldtem. Ma megismételtem. Ha az nem élő, küldj nekem légyszíves egyet a megfelelőről. Előre is köszönjük :-))). Üdv: Jacomo
A Castrol-ra főleg az ára miatt goldoltam, egy helyi autósbolban 8.6 euró/liter áron találtam, míg a Motult a motoros boltban 19 euró/liter áron vesztegetik. Szerbiában kicsit nehéz a motoros cuccokhoz hozzájutni.
Kinek van tapasztalata idomjavítás, fényezés terén? Mennyiből lehetne megúszni? A kinézett példány jobb oldalán mindkét idom törött, hátul a kapaszkodónál és az üléstáján repedt. Láncszett és hátsógumi alap hogy cserés, ez mennyiből jön ki?+10-15 az olajcsere. Gáz lehet hogy csipegeti az olajat kicsit?
Fölösleges ilyen drága csiribiri olajat tenni bele, főleg ha csak utcán használod. Repsol sintético 4T 10W-40 vagy Motul 5100 10W-40 bőven elég bele, a 4 liter 10ezer HUF alatt van mind a kettő esetében. Szűrőnek pedig simán jó a Hiflofiltro, én évek óta használom megelégedéssel, és feleannyiba kerül mint a gyári Honda olajszűrő.
El a kezekkel a kerékpárosoktól! 50-nél már kötelező a sisak! :)
Amúgy aki 50-et tud bringán, az már tud valamit. Egyébként meg ahhoz nem kell KRESZ-vizsga, hogy valaki az alapokat ismerje! (pl. a piroslámpát...:))
Oszt amúgy, aki tanulta a KRESZ-t, meg vizsgázott belőle, az mind be is tartja? Na látod! (Elég, ha csak itt olvasgatsz egy cseppet :):))
Amúgy én azt sem engedném, hogy sima B-kategóriával bárki bármikor közlekedhessen egy - csak 45-öt - tudó robogóval...
Évekkel ezelőtt - még landosként - már tettünk kísérletet, hogy a személyautós jogsi megszerzése előtt legalább 1 óra forgalmi, és 1 óra rutin legyen beiktatva robogóval, de - bár voltak bíztató jelek a MAK részéről - végül nem sikerült semmit elérni.
És még csodálkoznak hogy sok a külföldi rendszámos autó. :) A röhely, hogy pl. egy alap Mustang 7-8 millióból megvan ha kinnt veszi az ember, csak ugye itt rájön a regadó, vám, és az ÁFA, és hopp, mindjárt 12-13 milla lesz mire a magyar kirakatokba kerül, aztán meg évente fizethetsz százezreket biztosításra + adóra. Na nem mintha azok körébe tartoznék akik ilyesmi dolgot meg tudnának venni maguknak, de teljesen egyetértek azzal, aki inkább külföldi rendszámmal üzemelteti. :)
De ez a vagyonadó egy GEBASZ, azaz garantáltan elcseszett baszogatás, mert nem a jármű értékét, hanem a teljesítményét veszi alapul, ami így totál igazságtalanná teszi az egészet. Mert attól hogy van egy 3000-es benzines Opel Mantád, ami 4-500 ezernél nem ér többet, attól még nem vagy kurva gazdag ember, és mégis fizetheted a sracot. Ellenben ha megveszed Reichsmarshall Hermann Göring 54 fostos lóerejű 1940-es évjáratú 230-as Mercijét 200.000 -ért, vagy Sztálin 140 lovas, 1950-es évjáratú Zisz-ét 650.000 -ért (te jó ég, micsoda árak vannak!) akkor nem kell fizetned egy büdös petákot sem! Ez ám az igazságosság!
Lassan esedékes lenne az olajcsere, Castrol Power 1 GPS 10W-40 fél-szintetikus olajra gondoltam. Szerintetek jó lesz e egy '92-es vfr be? van valakinek ezzel az olajjal kapcsolatban valami tapasztalata? Hány liter kell belőle ha szűrőt is cserélek.
Also, összességében az autóra kell befizetni 696.000ft-ot + biztosítást és még nem is használtad. Az üzemanyag meg horror még:D és még így is 10 milla:D Gratula, amennyit be kell fizetni a "semmire" azért, lehet kapni egy RC 46 -ot:D durva nem?
segédmotor kerékpár megengedett legnagyobb sebessége 45km/h Kerékpár megengedett legnagyobb sebessége 50km/h, mert 40-ről felemelték. A biciklihez nem kell jogsi meg semmi(néhány jó képességű emberkének nem ártana) a robogóhoz bukó, kresz, rutin, városi vizsga, szopások hada ha buziznak a vizsgáztatók.(sosem buktam pedig van A, B, C, E-m 23 évesen). Hol itt az igazság. Jövőre a bicajosokét felemelnék 60km/h-ra, akkor már az autópályán is mehetnének, mert ott a minimális limit a 60km/h:D na az volna az igazán.......szopás.
Van 1-2 normálisabb rend őre, de van aki szereti éreztetni, h ő itt az Atya...Isten és rá akkora szükség van.
Szépen szóltál! :) Annyi kiegészítés, hogy - mint legtöbb esetben - itt is fejétől bűzlik a hal: én pl. sok teljesen normális, jó fej rendőrt ismerek. (Na jó, nem sokat, de jónéhányat! :) ) Ők az esetek többségében a tápláléklánc legalján csücsülnek, és nem szoktak gecik lenni, csak azzal, aki súlyosan meg is érdemli. A hülye szabályokat nem ők hozzák, max. (rosszesetben) végrehajtják, ezért rájuk nem vagyok mérges. De azokra a kocsogokre, akik 30-nál, meg kinnfelejtett tábláknál, meg nyílegyenes "senki-nem-autós-nem-jár-arra"-szakaszokon (szigorúan 60-as táblákkal), meg "vak" vasúti átjárókban ELRENDELIK a traffizást, szívem szerint én is ráeresztenék egy jóképességű néger b*zit "analizálás" céljából....
Ez a 30-as tábla amúgy is egy vicc... Pár éve (na jó, JÓPÁR éve;) ) még igaz volt, hogy gyorsabban futok annál! Akkor ne fussak az ilyen táblával "védett" helyeken, mert még a végén elütök egy "hatlábú" öreg nénit?! :-D Röhej.
Ha tönkre megy az út, ami ugye előfordul, azt is a MI pénzünkből "csinálják" elvileg, ugye a benzin árának nagy része az út javításokra van elkülönítve. Ennek a hatását pl nem érzem. Most a 12.kerbe a Farkasvölgyi úton mentünk autóval, hát, komolyan mondom, ha motorral mentem volna és nem figyelem, akkor szerintem bukta lett volna,nem túlzok kb 30 centi mély kátyú 40 centi szélesen. Katasztrofálisak az utak.
A legjobb újabb péda: SZEGED
Frissen átadott Boldogasszony sugárúton megyek motorkával a fene tudja hányadik "átadást" követő pár nappal később és az út szélén áll egy Passat, lassan elmegyek mellette, nézem és látom, h benne van a kátyúban, a felni gatyára horpadva több helyen gumi kilukadva és szarul áll benne a kerék. A kátyú igazából egy 1.5 méter széles és 50 cm hosszú 15-20 cm mély volt. Utána már be volt tömve a lyuk földdel:D komolyan és egy vigyázz kátyús tábla meg ilyenek, felmegy az agy vizem vagy 110 fokra ezektől.
Most kérdezem ez a felújított szakasz sok pénzből?
Az aszfalt réteget nem cserélték le csak a villamos pálya mellett egy olyan 50 centivel, de az is szar, mert hullámos. Csak egy "vékony" réteget kellett volna rá húzni az egészre és 20 évig jó, mert teherautó ott nem jár. Így még szarabb lett, mert a munkás teherautók szétjárták ami volt és úgy van hagyva...áááááá
De ez az új autópálya is vicc, a felüljáró nincs kész a régi 5ös felett, letérsz az autópályáról, körforgalom, vissza az autópályára, ja és 90-nel lehet rajta menni,és 7.5tonna alatt, no ez az igazi autópálya, így hátha 1 évig kibírja.:D
Tipikus... Fogalmazzuk meg adófizetői szempontból! Az adódból (miután ellopták a felét /lsd. mennyibe kerül egy km út Ausztriában, mennyibe itt; "Strabag élet, Strabag madár"; stb./) építenek egy szart, amit ha a leadózott jövedelmedből pl. a munkád végzéséhez használnál (ügyfélhez mész, szállítasz, vevőt látogatsz naponta 500km-t, haladnál), akkor még meg is büntetnek.
Hi Itt meg tudjátok nézni az én remusomról a vidit! :) Habár most cserélek levegőszűrőt,a régi nagyon gáz volt már,szerintem a hangja is változni fog! http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/kipufogo/my-vfr-800-with-remus-exhaust-66267
4-es út Hajdúhadház környéke: fél éve - fel is van festve - elkészült a felújított út - még valami politikus át is adta - csak a padka nincs kész. A 60 és az előzni tilos persze végig kint van. Mérik a 60 -at is és a hosszú egyenes végén kiállnak szedegetni az előzőket. Persze semmi nem indokolja egyik táblát sem.
Megmondom, hogy minek számít. Tragédiának... Mármint, hogy értelmes, nem állat emberek (úgy értem, itt még senki nem szállt be egykerekezve egy óvodás csoportba, meg nem innen szokás a Mecsekben kamikázét játszani sem) ilyenen kell hogy agyaljanak. Hogy nevetséges, bohóc tábláknál a huszonhatszor leadózótt jövedelméből végre megvett drágaságával (amivel utólag is elképesztő módon tömi az államkassza zsebét /képzvar, bocs/) mikor sajtolja ki belőle az utolsó fillérjeit is az alapvető, igazi feladatait ellátni képtelen, korrupt, g..ci, rendőrségnek nevezett pénzbehajtó briganti banda, miközben köztudomásúan milliárdokat sikkasztanak, lopnak az országban.
Ez egy alkalom... Nagy duzzogva az is jó lesz, ha két mérésből jön vissza az ára :o))) max. akkor előre is kerül blokkoló, 1 cpu az LI-nél 4 fejet tud vezérelni. Ha szemből nem tud megmérni, akkor megállíthat, de mivel nincs mérési adat, max az eü csomaggal kötözködhet. Jah és bizonyítsa be a helyszínen, hogy az nem garázskapunyitó, vad riszató stb. Az autómat is max. 11m-ről tudták megmérni a legkeményebb mérőeszközzel szemből. Megnézem azt a rendőr, aki 11m-ről meg tud mérni hátulról egy elhaladó motoros, és mint mindtam, minél messzebb vagy, annál biztosabb a védelem. De majd személyesen könnyebb ezt elmagyarázni, nomeg hátha figyel a nagy tesó... :o))
A Rakpart szerintem elég közút, ahogy megyünk felfelé az emelkedőn, az Árvízi emlékmű felé, először egy 30-as tábla lassított minket, majd pár méter múlva egy 15ös tábla volt mögötte. Ott pl a 15ös táblánál elrongyolsz 50nel, akkor az fincsi nem? Nem is értem, emelkedőn felfelé 15? (hangsúlyozom régebben volt kint a tábla, azóta valakik leszerelték(SZERENCSÉRE))
Kb 5 évvel ezelőtt engem is lekapcsoltam sebesség túllépéssel. Akkor még segéd motorkerékpárként üzemelő robogónkkal, ugye a 45 helyett, 72vel csorogtam le az Izabella hídról, mert egy kamionos a szélső sávban a picsámban volt és nem akartam, h Szulejmán Abdul átmenjen rajtam a 40 tonna plusz súllyal amit visz, így húztam a robogónak a fülét. Lámpánál megállok, a rend őre battyog ki és integet:S mondom fasza:D 5 éve ez 10.000ft helyszíni bírság és 3 pont volt.
Sajnos már az sem jó, h küldesz a rendőrségnek egy levelet,(ha nem kapcsoltak le a helyszínen)hogy köszönöm, ebben az időben nem én vezettem az autót és nem vagyok köteles terhelő vallomást tenni családtagomra......Már ez sem működik, mert az autó tulaját b.sszák meg és kész.
És 50% túllépés esetén, ha helyben lecsap a szerv, akkor jogsi ugrott!!!! Erre azért érdemes odafigyelni! (Városban 50 helyett 75-nél már jó esély van rá!!! De csak ha helyben elkap a "hatóság". Traffi fotó alapján kiküldött csekk esetében nem, de ha a mérést követi a leintés, akkor keresztet vethetsz rá!)
Ez itt nem a reklám helye, de ha autópályán, ahol 130 a megengedett, 180-nal mérnének be, akkor csak a cuccos árának 1/3-át hoztad be...ugyanis az idén az max 60 rugó...
180-at 240 környéki mérésnél kellene leperkálni... vagyis épp a viffer vége környékén :) (Konkrétan 232-247 között között 200 eFt a bünti tétel, a tavaly május 1-től érvényes - és mai napig életben lévő - módosítás szerint :))
Szerintem számít, elviekben használható, bár ben tudom, h űbizonylat kell-e hozzá vagy sem. Venni kell egy gyárit pluszba, és ki kell herélni, megtömetni valami kipufogóssal oszt kész, abba elviekben nem tudnak belekötni, hisz rá van írva, h Honda meg minden:D VTEC-en pl nekem nagyon tetszik a gyári dob, csak halkocska már.
Érdemes a multifunkciósat venni, mert ha van rajta kapunyitó, tolatóradar, akkor ha jön valami rendelet, akkor sem vetethetik le, mondjuk, akkor már büntetik majd, ha használod, akkor tök mind1. Nekem azt mondták, minél több annál jobb, 1 előre 2 hátra vagy 2 előre 2 hátra. H miért kell előre? Ha esetleg nem látod őket szemből és megfordulnak utánad, akkor te már az 52km/h helyett, 50nel mönnyé.:D
Nos,anno a Totalcar-ban teszteltek egyet élesben ami 120eFt+Áfa volttehát 150cakk-pakk. Ennek van motorra való változatában nem 4db érzékelő van, mint a kocsinál, hanem csak kettő,egy előre és egy hátra-ennyi kell mocira.Van hozzá egy kütyü amit beraksz a siakba és oda sípol be ha blokkol. nos,mivel a kocsira 150volt gondolom motorra se több,sőtt kevesebb talán. A típusra nem emlékszem,de fel van írva valahová :) megpróbálom előkeresni.
Küldtem választ (úgy 6-7szer ugyan azt) francos freemail. Bocs.
Embörök.
Sportdobot nézek a vasra 2 variációm van a Scorpion titanium, vagy Remus Viper. Javaslatokat, ellenjavaslatokat várok hátha valakinek van tapasztalata vagy hallotta már valamelyiket.
baszki, ez a videó, de durva, itt kint voltunk Tű autóval, tudom is, h mi történt, szegény kukás emberke...Mondjuk a videóból nem sok derül ki. De egy kedves nem idén barnuló 3 műszakban dolgozó tisztességes "emberke" nekiment a kukásautó hátuljának, csak ugye, azon álltak hátul, a dacia alatt volt a munkás, a lába fityegett, mert a bőr tartotta, a sofőr elmenekült a szomszéd házba, ahol a hasonló "emberkék laktak" Rendőrség bement a házba és nem találta, ennyi..... Büdös.....
Hát nem, de azért durva, h merre fordult a világ, mondjuk, lehet, h valaki ezt élvezi. No meg, h budapesti a "videjó":D Elkezdtünk "Amerikásodni" már, egy ideje....
Teljesen feleslegesnek tartom az LI-hez sisakba jelzőt tenni. Ha szemből mérnek, akkor teljesen mindegy, ha hátulról, akkor neki kell egy bizonyos idő, hogy rádmérjen. Már a szögsebesség miatt sem egyszerű megmérni valakit hátulról, közelről. A lézerblokkoló lényege, hogy minél távolabb vagy, annál nagyobb biztonságban vagy. Tehát, ha hátulról mérnek, akkor nem lassítani, hanem gázt adni! Persze csak abban az esetben, ha van hátul blokkolód :o))) Az LI hangjelzést a ki és megmondja, milyen típusú műszerrel próbálnak megmérni, valamint a kapcsolójába épített led villog, tehát tudni fogod, ha mérnek. LI parkolóradarként is működik. A beltronics pedig hangjelzést ad és az a piros led világít, amelyik frekvencián mérnek ( 4 frekvenciát figyel ) tehát mindkettőt látni és hallani fogod, bár a radardetektort a sok téves riasztás ( automata kapuk stb. ) miatt csak városon ( Bp.) kívül van értelme bekapcsolni. A lézerblokkoló legyen bekapcsolva mindenhol és mindenkor. Ha pályán 180 felett megmérnek egyszer, már visszahozta az LI árát.
Nem-nem, a lézerblokkoló csak a lézeres cucc ellen jó, radart manapság nem sok helyen használnak, bár ahogy hallottam, mostanában lesz telepítve egyre több fix radar is... szóval a legjobb ha leszereljük a rendszámot a 'csába! :)))
No, ezért nem foglalkozik a közeli rokon a motoros lézerblokkolóval...LI+ez alsó hangon 230 eFt...behozza az árát? Ennyiből hetente le lehet vezetni az ingereket a Juroringen, és kitart az összeg monnyuk 30 héttel számolva több, mint egy szezonon keresztül...és nem is kell egyszerre kifizetni :) Sőt! Havi bérlettel számolva 3 hónapon keresztül minden hétköznap, és az esti motorozáds alkalmával is :)
Mégis biztonságosabb, mint közúton 180-nal:) És talán hosszú távon is olcsóbb!!!!
Hiába, akinek nem telik lakásra, annak is kell egy kis élvezet! :)
A múltkorit nem is tudom ki linkelte be, lehet, nem is itt láttam - hopp, egy kedves klubtárs küldte a "csetszobán" keresztül! -, de az király volt, ahogy a végén a magamutogató, éppen guggoló csajt seggberúgta az arra haladó járókelő :):):)
(Nna, azon hangosan felnyerítettem....:):):)) Ahogy legutóbb Messi alányúlt a lasztinak a 4. gólja előtt, csak kicsivel erősebben :)
Szal asszem nem írtam olyat, hogy "radarblokkoló"...bár nem értek hozzá, de egyik közeli rokonom ezzel foglalkozik, ennyi már ragadt rám :)
És - amint Te is írod - nem is akkora hülyeség, hogy mindkét eszközből kellene a motorra tenni... Pláne, ha Szlovákiába is jár a derék biker egy kis kanyarvadászatra!
Csak úgy kíváncsiságból kérdezem, hogy a jelzést hogyan oldják meg? (A lézerblokkoló-radarsokkkoló jelzését :):):)) Valami ledes rendszer, vagy "blútuszos" hangjelzés, vagy mi a rák? Mintha valahol azt olvastam volna, hogy LI hangjelzéssel jelez. Vagy rosszul emlékszem? (Mert azt pl. nem tudom, hová gurult a cavintonom :)) A közeli rokon ugyanis valami olyasmit mesélt, hogy a látómezőbe kellene valami jelzőt elhelyezniük, hogy ne kelljen a műszerfalat lesni, meg hogy sisakon belül próbákoznak ezzel, meg ilyen sci-fibe illő dolgok...
Nékem itthon a Powertuning gyönyörűséges boltban, 57.000ft-ért akartak adni 3 fejes "bokkkkolót", ami jelez is, a 2 fejes 53.000ft. Van a garázsnyitós, tolatóradaros, babám, f.szát is tudó cumó, 150-200között. Nem vettem, mert az "olcsó" 57.000-res és a "drága" 200.000-res között azért van egy kevéske árrés és nem tudom, h ez hatásban mit jelent. Nem akarok "olcsón" szart sem, meg drágán sem, így egyenlőre szünetel a dolog:D
Itthon radar csak fixen telepített kamerákban van, azt pedig táblákkal jelezniük kell! Ami mindenre jó, az semmire sem. Én lézer ellen LI = Laser Interceptor-t használok, radar-t nem is lehet blokkolni, csak radar aktivitást jelezni, erre pedig a Beltrnocics 966R-t használok. Leginkább azért tettem be, mert Szlovákiában mozgó járműből is mérnek radarral és egyszer megfogtak.. ott még kevesebb a lézeres mérés, de ami késik, nem múlik. Sárkány ellen pedig sárkányfüvet... :o)))
Igen, annyi kb. a kétfejes LI és mindenképpen megéri... Főleg, hogy egyre többször mérnek hátulról. Ha majd a tesztek alapján sikerül levédeni a gépet hátulról, mindenképp megosztom veletek a tapasztalatokat. Autóval még egyszer sem tudtak megmérni, pedig már próbáltak többször itthon, Horvátországban, Szlovákiában, Ausztriában. Az is balesetveszélyes lehet, ha az ember állandóan az út szélét figyeli, mikor próbálkoznak a birodalmiak.
én is úgy gondolom, hogy egy féle műszarfal volt 90-93ig, és 93tól a kerek műszeres van. A nagyon kockás műszerek meg 90ig. Már úgy értem, hogy a fordszám és a km/h óra nekem kerek, a víz/benzin műszer szögletes. 93tól meg kerek az is. 90elött megg szögletes. nem találok képet.
A VTR klubban egy srác most szereltetett fel a gépére lézerblokkolót, ha jól emlékszem alles zusammen 180e körüli összeget kellett leszurkolni érte. Hát nem kevés pénz, de hosszú távon megtérülhet. :)
én úgy tudom, hogy 36/I csak egyféle műszerfallal volt. (ráadásul az egylámpás is elő van vezetékelve kétlámpáshoz, legalábbis az én kábelkötegem dupla H4 foglalatos, a gépe viszont csak 1 lámpás, és gyárilag az)
Ugyan már nem azér' mondtam, csak hogy dicsérjem a gépet! :) A Tiéd "dupla lámpás"? Innen pont nem látszik. Régen ez volt a kedvencem, ez volt számomra A motor.... mármint a dupla lámpás RC36/I. Aztán valahogy mindig elkerültük egymást... és még most is. Tényleg. Valaki világosítson föl VFR-ológiából, mert nem alszom jól. A 36/I 2 féle műszerfallal készült - nem? (kocka és kerek) ... ilyenekkel foglalkozom, míg nem ülhetek motorra... :( kezdek becsavarodni.
A klub oldal korszerűsítése sajnos úgy néz ki ismét elmaradt. Pedig már tényleg alaposan ráférne. Kontaktálok Zsolaxxx mesterrel, hátha mégis lenne ideje a dologra.
Mindkét helyen ott alvós lehet a buli, így a borok, sörök, páleszek rendben vannak, ezért a Vtec-szekció akár egy esztrád műsort is begyakorolhat dobozfelrakásból, a Te vezényléseddel :) No, az lenne az igazi sztár videjó a jutyúbon! :)
Jah! Tőlem renelhetsz matricát, illetve Jozsnak írhatsz némi bemutatkozó szöveget is!
Pénteken gyere a Don Pepébe! Tarthatsz bemutatót a dobozok felrakásából is, bár ez az idei találkozóink egyik fő attrakciója is lehet! :):):) Akár Orfűn, akár Almáson :)
Ez az igazi gépállat! Igazi kuriózum a kopottas rozsdaszínű dukkózás, a gumik is kicsit kopottak, de a 2-es ekét még elviszi, bár nagyon nem szabad már döntögetni vele, szóval 30cm-es borozdában azért már csúszhat a gép. A kipuff is igazi kályhaezüsttel van lefújva, az egy ideig bizti nem pörög le, nem olyan kényes, mint egy remus. A bukókeret is hasznos lehet, ha véletlenül beleborulna a csatornába. A pótkocsi nem rossz, bár láttam már jobbat is. Biztos többet elvisz, mint akármilyen kappa doboz. Szóval király a verda! Azt nem értem, miért takarja ki félig-meddig az a két motor az előtérben.
Ez az igazi fasza Viffer! :) Az enyém ugyanilyen színű (a felnit leszámítva)! :) Nem akarsz bal oldali idomot cserélni? :) Az enyém kicsit karcos, de nem törött és a matrica is sértetlen :) ha gondolod ráfizetek ;)
A legnagyobb probléma, általában, hogy mikor az idom megsérül azt gyorsan megjavítják, mondván, hogy csak annyi baja lett. Csak általában a fejidom tartó konzol is deformálódik. Gyakorlatilag azt meg lehetetlen kiegyengetni, hogy minden csatlakozási ponton passzoljon.
Este lehet, hogy itt kapsz hamarabb választ, de én reggel gugliznék néhány Honda márkaképviseletet, és felhívnám, írnék email-t. Így seggeltem le én is a plexire mondott ártól, de Karasna becsüleletére mondva, asszem még aznap megjött a válasz.
Van egy vfr 400r nc-30-as alkatrésznek darabokban eladó, ha esetleg van valakinek még alkatrésze hivjon mert lehet hogy tudunk alkudni mert még nekem is kell egypár cucc, pl müanyag idomgarnitura(kivéve farok). 2 motort probálok öszerakni egy nyúzost-egy pedig teljesen gyárira!!!! hivjatok a gyári az s.o.s hogy kész legyen!!! Segitsetek!!
Nagy Erik tel.: 06 30 593 94 09 24 órásan hivható!!!
Nehogy má megjegyzés nélkül maradj! A géped gyönyörű, a Bandit se csúnya, de a Viffer!!! Bár fehérben NEKEM jobban tetszik! ;_)))) hehehehe (vajon miért?)
ma kiszedtem a kerekeket, gumicsere (metzeler sportec m3 és michelin pilot power). átjárattam és megpucoltam a fékdugatyúkat. mennyire egyszerre kell elindulni a dugattyúknak? egyik oldalon egyik dugó megy persze, de később indul jóval. tárcsát még nem zabálta félre.
Ma megcsináltam az oldalsztender általam soknak ítélt lötyögését. Konzervdobozból vágtam hézagolót, és 5 lépcsőben fúrtam ki 12-re. Ma összeraktam, lehetne icipicit vastagabb, sokat javított rajta. Lehet, teszek bele még egyet, hátha azzal sokkal jobb lesz!
Realunit már lecsapott rá... esetleg azt tudom felajánlani, hogy műanyagos ismerősnél megkérdezem, mennyiért gyártja le. Megkérdezzem azt is, hogy carbon-ból mennyi..? :o)))
Sajna nem jó a jövőhét hétvége mert a gyárban leszek péntek, szombat, vasárnap. De a loki ellen szeretnék kimenni a kisfiammal, persze ha az idö is engedi. Egyébként látom, hogy szerencsével bukdácsolva de megy a szekeretek. Ettől függetlenül ki lesz fújva az orrotok !!!
Mellkékelt képeken látszik amit próbáltam elmagyarázni. Tényleg nem ott van a csavar hanem az index mögött, és az idom aljánál a 3 csavar. Egyik oldalon hiányzik az index mögötti csavar, másik oldalon az alsó háromból egy. Elképzelhető hogy azért áll csálén az idom mert nincs benne az összes csavar? A baloldal még egyszerűbb esetnek tűnik mert olyan mintha kb. egy centit hátrébbtolódott volna az idom, a jobboldalon viszont eléggé eláll az idom eleje a fejidomtól. Hogyan szokott sérülni az idom feldőléskor? Képek alapján mit gondoltok mennyire körülményes javítani?
Ha gondolod megoszthatjuk mindenkivel, a privát levelezésünket, csak nehogy szégyenkezés legyen belőle. :DDD Nem véletlen írtam neked privátban, de nem bánom ha gondolod ide másolhatjuk a levelezésünkben szereplő "marakodásunkat"! :DD Küldtem egy emailt még melyben kifejtem, hogy van itt még egy érdeklődő hátha neki kell. Tudod én már másikat választottam a már ismert okból. :D
90-es évjáratú VFR km óra mutatója remeg. Mi lehet amit cserélni kell rajta? Ha álló helyzetben oldalra borul, az oldalidom-fejidom csatlakozás csavarjainál lévő sérülés mennyire javítható jellegű probléma? Idomcserés vagy anélkül is meg lehet esztétikusra csinálni?
Én meg ma már épp azt hittem, hogy megúszom, de hazafelé az utsó pár kilóméteren csak megáztam motoron... csak arra volt jó, hogy az éppen szépen kipucevált gép tetőtől talpig retkes legyen.... ezt úúúúúgy nemszeretem... :( Persze, ennél nagyobb gondom sose legyen az életben!!!!!!
Jajjmá' kínomban írkálok. Ragyog a napsütés, megy a Superbike, én meg egész nap az "Európai iskolák legfelsőbb tanácsa bővített ülésének végleges jegyzőkönyve" c. csemegét fordítom itt bent kuksolva. A fórum a cigiszünet...
Köcsögék ismét kitesznek magukért? Gondolom, minden rendszám felhajtható, csak kellő erővel kell rá hatni. Egyébként kíváncsi vagyok, hogy a vonatkozó jogaszabályok hogyan szabályozzák ezt a kérdést, azaz van e joga a sünnek basztatni a motoromat. Hozzányúlhat e egyáltalán, feszegetheti e, nyelezheti e fékpadon, stb. és mi van, ha eltöri, csapágyas lesz, hengerfejes, stb. épp akkor.
Mielőtt jönne a szentbeszéd, az én rendszámom a legszabályosabb a világon. Csak mindemellett vérlázító, hogy amikor haverom szól a rendőrnek, hogy egy autós épp most kezdett el ütni egy biciklist egy szóváltás során egy sarokkal arrébb, akor a válasz egy vállvonás, meg egy "És én micsinájjak?". Amikor felvetettem nekik a Domus mögötti utcában, hogy este egy járőr néha, esetleg... mert hogy elképesztő, ami ott megy, a rendőr válasza: ":)))) Uram! Hol él maga? Golyószóró. Sortűz. Az kell ezeknek."
A reggeli hírekben bemondták, hogy sebességmérések és ellenőrzések mellet, megnézik a motorosoknál, hogy felhajtható e a rendszámtábla... Azt nemtom, pajszerrel vagy csőfogóval esnek e neki, de remélem nem törik le a helyéről :o))
Lehet, hogy így lesz, én az animare-n néztem, ott 10.30-ra írja a superstock-ot, 12.00-tól a Le mans-i 24 órás autóversenyt, 21.00-tól pedig a Győri Audi ETO-Valcea női kézilabda BL elődöntőt...(Eurosport1) (A textben nem néztem a műsort...)
Ha meg méretre nem jó, akkor már nem is egy gyönyörű és korszerű sisak? Honnan tuggyam, h elég-e a péz a malacban, ha nem tom mennyinek kéne lennie a csudakobakhoz? :))
A hetfű példul jó, meg a bármikor is. Akár gurulhatnánk is egy tejest Fótra:))
SBK 1. futam pontban 12.00-kor, élőben, 2. futam 20.15-kor. Egyébként elmennek a bús ....ba a sehol nem fogható zseniális digisporttal! Régi szép idők, amikor 10 órától 15-ig folyamatos közvetítéssel adták a Júrón a MotoGP-t (illetve ahogy akkor hívták)!
Előbb a malacperselyt nézd meg Öreg Barátom, hogy elegendő apró forint gyűlt-e össze benne egy ilyen minőségi, kitűnő állapotú, kivehető béléses, hallókészülék előkészítéssel rendelkező, stb. sisak megvásárláshoz! :):):)
Komolyra fordítva, tudom, hogy minden cigi a maga négylábúját tolná előtérbe, de ha méretre jó, akkor ez egy gyönyörű és korszerű sisak egyébként. Nekem nagyon tetszik, de ott van a Scubi-doo, meg még egy pár...:)
Oszt mikor néznéd meg? Monnyuk hétfőn valamikor? Vagy akármikor bármikor? :)
Mivel a hengerfej tömítés egy szál acéllemezből van, egy gumis bevonattal, így, ha az kiég akkor ott már kapáltak sok mindennek. Erre a foghézag beállítása miatt van szükség. Ha zavar a 104fok, akkor állítsd át a levegő hőmérsékletre:)
A forr pont jelző 120 foknál jelez. És ha akkor leállítod még akkor sincs baj. Így használd csak nyugodtan.
Áááá, nem koóperálunk bele, kitalálták ezt a kis álmos szeműek, csak itthon felmerült a kérdés Édösapám (autószerelő is(volt)) részéről és ezen tanakodtunk itthon.
Semmi baja nem lesz a városi araszolgatás miatt. Mivel nyomás alatt van a víz, így a forráspontja is magasabb. Az SP-n is 103-nál kapcsol a venti, és pillanatok alatt visszahűti a vizet, és semmi baja nem lett idáig se nekem, se másnak még a géppel. A kritikus hőmérséklet ennél magasabban van, ami már károsítja a motort, mégpedig 122 Celsius foknál. De ha nagyon aggódsz, építs be egy plusz kapcsolót magadnak! ;)
Köszi az infót, amit én találtam közben a manual-ban, ott 80-84 fok van írva. Elviekben nem tesz jót a motornak, ha a városban folyton kapcsolgat a ventilátor 104foknál. Nem ég meg hamar a hengerfej tömítés a nagy hőtől?Nem volna jobb, ha 95 körül indulna a ventilátor? Lehet, h láma kérdések.....várom a szakik véleményét, Danke.
Van egy eladó, gyakorlatilag vadiúj Caberg Jusstissimo GT sisakom. Felnyitható, napszemcsis, sisakzsákkal. Ha kell, a dobozt se nyomom ki a szelektívbe :)
Kaptam, de már van egy hasonló Schubertem, nekem az megfelel :), ráadásul jobban megy a ruhámhoz, mocimhoz, mivel "szürke" :)
Az ár klubtagok közt természetesen baráti! (Jó, ez valamivel magasabb, mint a piaci, de ettől még baráti! :):):)
Most úgy láttam, holnap az euro1-n csak a stock-ot adják, a 2-n lesz este az SBK, annak is csak a 2. futama. Pedig Valenciában van a verseny, tehát időeltolódás sincs!
Viszont hétfő délelőtt "ismétlik" az 1-en mindkét futamot, egymásután!!! Szal lehet szabit kivenni, vagy dvd-t bekapcs! :)
De itt van az enyém is mindegyik vfr bátyja!!!Hisz ez a legelsö egyenesen 86-ból!:))))
És mint tanácsolta mindenki meg én magamnak is leszedtem a matricákat amit olasz barátunk elöszerettel alkalmazott.Rendszám május elsöfelébe lesz,mostmár remélem!
egen, ez is olyan "magyar"... Oké, hogy Talma már nem az a sztár, mint volt, de akkor is magyar, akkor is az egyik legnagyobb presztízsű sorozatban versenyez... de nekünk ez (sem) kell.
Némi öröm az ürömben, hogy az SBK eddig az idén izgalmasabb, mint valaha, és azt meg adják az euro1-2n... nem ugyanaz, de azért azok a srácok is jól nyomják.... ;)
Szomorú szívvel tudatom, hogy a Moto Gp közvetítés kizárólagos jogát - 3 évre - a digisport szerezte meg ... így most járhatok a XV.-be, az írkrimóba (vagy valami steak-es hely, már nem is tudom, legutóbb is csak másnap olvastam el az eredményt, hogy azért azt tudjam :) - továbbjutott a Bayern :))
Sokszor szoktam, mivel Nyíregyháza Tokaj felőli végén lakok, és így nem kell átmenni a városon. Van úgy hogy továbbmegyek Hollóháza, Kéked felé és úgy Gönc, Mád stb. Erre picit rosszabb az út, viszont a Kéked-Hollóháza szakasz szép kanyargós:))
azt tudja valaki, hogy a VTEC-en hány °C-on nyit a termosztát?Köszi
Ejj Repics apánk, kaptál tablettás bort a VFR-es kollégától? A dobozokat sikerült neked is fordítva feltenni? Ha nem, akkor nem volt elég a bor mennyisége...
Beugrottam a munkahelyre, szigorúan robogóval, mert induláskor is csepegett az eső és nem akartam összecsapkodni a drágaszágot:D, de visszafelé xarrá áztam:S Ejj, de nem mén sehova a 125-ös rotyogó...de nem baj, "nem mén sehova, de legalább sokat eszik!!!"
Szíevn találtál...:( Este már kerestem, de sehol semmi (Illetve SBK van, tán az Eusp2-n?)...épp most indultam volna, tv-műsort böngészni, jelkezem még!
Én kerregtettem egy 80-as karikát, de a végére eléggé átfagytam, pedig síaláöltözőt is vettem fel...xart se ér, max nyáton fogyózni jó.
Ecser felé csepergett, no meg itthun is, kb. 10 csepp - eddig. A szél helyenként nem kedves, de amúgy gond nélkül megúsztuk.
Viszont hallom, megint fokozott piásvezető vadászat van folyamatba helyezve. Szerencsére még Bp határain belül eszembe jutott, hogy forgalmi nélkül indultím útnak...persze annak is megvan az előnye, nem tudják elvenni :) Legközelebb jogsit sem viszek :)
Haggyad má'! Nekem fél éves volt az idei tél, utána néhány napot jártam motorral, azóta megint áll. Most a szerelőnél. Már két hete, de a műanyagos csak hétfőn tud vele rendesen foglalkozni. Legjobb esetben jövő hét végére lesz kész.
Mondjuk úgyis bejött egy hirtelen meló, amivel holnap megkereshetem egy heti alapbéremet. Ez most nagyon nem jön rosszul. Majd elverjük hamarosan az Euroringen egy részét. ugye, Ratrak kolléga? ;)
Vász iszt total commander? :) Csak nem PowerCommander-re gondoltál? :) Amúgy karbis mocikra DynoJet fúvókakészlet van, egyik VTR-es kolléga dícsérte! :)
A HSz-ban írt útvonalad dobbantotta meg a szívemet! Ugyanis én eredetileg a Zemplénből származom, ott nőttem fel, csak az élet immár régóta a Dél-dunántúlra vetett.
Szoktál gyakran Tokaj-Gönc-Pálháza-Sátoraljaújhely irányában gurulni? Én sráckoromban 50-es motorokkal ezt igen nagyon sokszor megtettem. Most Somogy vidékét nyúzom.
Gyönyörű a géped(ilyenre cserélném én is), csere egy kék VTEC-re, meg dobsz rá mondjuk egy milliót:D? Na jó, csak vicc volt, de nem akartam kihagyni, hátha. :D
egen, nekem is ez volt a tippem... ;) Csak elképzeltem: az RC36 nincs 100 paci, nagyobb a tengelytávja és a tömege, nyélgázra, ha jól jön ki a lépés, simán elkönnyül az eleje. Utassal már volt véletlenül wheelie-m is, igaz, csak pár centi lehetett, szerencsére neki nem is tűnt fel (különben megölt volna utána... ;) ) Na, plusz ~60 ló, mínusz 40 kiló (vagy több), rövidebb tengelytáv, rövidebb áttétel... ez nekem brutál egykerék-kombónak tűnik... ;))
Az Extra -n fizetőssé váltak az oldalak, ezért nem érhető el az egri RoadBikers klub oldala. De nem nagy kár érte, mert igazából már évek óta nem módosult.
versenypályán nem kell top speed így is nagyon hosszúak egyes gépek utcai váltóáttételei kisebb fogaskereket belerakni meg pár ezer előre, a váltó áthangolása pár százezer :)
Nem szoktam ilyet írni, de ezt a csodaszép gépet szívesen feltenném a web oldalunkra. Elküldhetnéd nagyobban ( min. 800x600 ) a képeket. Nagyon tetszik, gratula hozzá !
Én sima kertislaggal nyomom, és azzal a kézi zuhanyzóval. Autósamponnal mosom. A felniről forró vízzel és autósamponnal lejön a lánckenő. A vaxot én is a teknőcös zöld spriccelőst ajánlani tudom, esetleg vettem a simonz fekete színűt. Illatosított, fekete, és vax. Nekem a fekete moci szebb mint a teknőcössel. Kevés kell belőle. A műszerfalat meg autós műszerfal ápolóval nyomom. Gumit meg gumiápolóval.prevent. Holnap csinálok képet végre én is a vfr emről.
Ma valamikor 3-4 között jártunk arra Moto Guzzi-s barátommal Kisvárda_Nyíregyháza_Tokaj_Sárospatak_Kisvárda vonalon. Gurulhattunk volna együtt, vagy letáboroztunk volna nálad és elfogyasztottuk volna a maradék borocskát :-))))))))).
Nagynyomásúból csak a felni kap és a középállvány mocskos része, tényleg odafigyelve, hova jut víz. Tőzsgyökeres belvárosi ördögfióka vagyok, nincs slag a kő dzsungelben :o)) A minute wax azért jó, mert elég csak a felvitel után eltörölni, nem kell megszáradnia és nem kell körkörös mozdulatokkal szinte felpolírozni a felületet.
Én nagynyomásút a motorra nem használok, elég a kerti slag ereje. "wax"-ból már többel kísérleteztem, nekem a Turtle wax jött be, abból a legjobb a sötétzöld sorozat. De a munkatársam a teleshoposat isteníti. Mondjuk 8e -ért lehet is. Egyébként meg a magyar gyártmányú kemény viasz kis sárga flakonban is jó. A pergő viasz meg 1-2 mosást ha kibír, csalódás. Persze nem akartam reklámozni semmit, csak a tapasztalataimat írtam le.
Már oda is került nem kis adag wax... Precízen használt nagynyomású mosó és a 100 % cotton alapú, elhasznált póló, zokni stb. remekül használható trutyitalanításra :o))) Lánc spray-t pedig akkor teszem fel, amikor leállítom a motort, másnap már nem veri annyira össze magát.
Ok! De mi a helyzet a felnire felverődő olajjal? Brigéciol? Lántisztító spray? Nekem a szürke tónusú felnin sem mutat valami jól, Neked a fehéren meg pláne.
wax, mikroszálas törlőkendő. Legközelebb már semmilyen "makacs" bogármaradék, olaj és egyéb trutyi nem tud rátapadni a fényezésre, sokkal könnyebben lemosható.
Nem ér beleszeretni, mert nem akarok féltékeny lenni :o))
Még szerencse, hogy tisztaság mániás vagyok, az autómnál használt technika itt is bevált. Sajna még nem tudták átírni, az ocsmányiroda lassúsága miatt, úgyhogy ma vissza adtam a forgalmit, hogy átírják, de legalább már nálam van.
bazz, 150 lóhoz hova kisebb első lánckerék?! ;) jah, wheelie-bajnokságra készülsz, oké, így már értem... ;) Persze, gondolom annak is szériában hosszú az egyes fokozata, mint a vonatfütty... Nah. Én valszeg meghalnék egy olyan gépen.
Café Racer, állati szép a motorod! Gondolom, takarítani egy rémálom, de ha épp tiszta, akkor gyönyörű!!!
Tegnap csináltam pár képet, ahogy ígértem. A kipiuff-ot belealkudtam, így arra nem kellett költenem, viszont márcsak az eredeti dobok súlya miatt is érdemes lecserélni. Valamint, ahogy Ratrak írja, azon a fordulaton motorfék, nomeg visszaváltásnál a gázfröccs: ÁÁÁÁáááááááá... :o))))
tudom hogy láma kérdés meg ezerszer volt már téma, de '88-as RC24-be milyen olajat használtok? Eddig ActEvo volt benne, és miután harmadjára is azt tettem bele már nem tetszett annyira. Volt valami váltás castroléknál asszem. Lehet plészbu de nem tetszik?
Le kell venni a kuplung munkahengert, sebességmérő jeladót és ezután tudod levenni a lánckerék fedelet. Én szerdán csináltam meg. Érdemes leszedni, mert rengeteg trutyi tud berakódni a fedél mögé.
Akra került a gixerre is most. K3-as gixer 750. Kapott még sport légszűrőt, meg hengerenkénti lambdás Power Commander hagnolást fékpadon. Eredmény: 149.6LE és 90(!)Nm főtengelyen.
Elvileg vmelyik hétvégén (most sajnos trágya idő lesz pályázáshoz) az Euroringen nyúzhatnám egy fél napig felváltva a cimborával. A fenti adatok fényében kisebb első lánckerékkel és vmi tapadós gumival nem igérkezne rossz élménynek. :)) Úgyis lóg még egy "közös ló" félnappal cserébe azért, amikor ketten nyúztuk az öreg fogaskerekest itt
Mátraszelei Handó-dob 35e HUF-ért (+2,5 a hangtompító bele) szerintem nagyon ott van! Azóta kicsit bekormolódott, vagy tudomisén, picit tán erősebb is lett a hangja - nem hangosabb, tán mélyebb... kedvencem, amikor 5-6ezres fordulat körülről motorféken lassulok 2-es 3-asban, az ááááááááállat...;)) Amúgy az ember elég sok dobot szétszedett már (állítása szerint kb. minden nagyobb gyártóét), azalapján építi a sajátjait. Az akrákra mondja, hogy na, AZOK ott vannak... az övét is azok alapján gyártja. Csak nem 150ezerért adja.... ;)) Ja, és nem lett tőle gyengébb a vas! Szerintem erősebb sem, de gyengébb az biztosan nem.
Ma kitakarítottan kicsit a mocit. Kimostam a láncot. Még mindig nem tudom milyen var rajta. ez van ráírva: JAPAN RK 50XSO 1018. asszem 113szemet számoltam. Ez akkor most erősített, vagy xgyűrűs vagy milyen?
rc36I nél hogyan tudnám kipucolni az első lánckereket és környékét? A váltó mogatója vagy mi van ott. az csak egy fedél amit le kell venni? vagy inkább ne nyúljak bele. Bár marad a következő takarításra, mert most már be is kentem kenőanyaggal a láncot. Sikerült leszednem a 1993as tankpadot is. még ilyen habszivacs volt. rohadtul oda volt ragadva. Féktisztítós ötlet bevált, szépen lejött. Kapott kis autópolírozó szet, aztán egy kis fekete vaxot az egész gép. Biza fényképeztem volna, de sajna a rohadék telefonom akkuja megadta magát. na majd következőbe. Olcsó tankpadot tud valaki?
Ismerem a helyet mivel néhány kilométerre születtem onnan. Érdekes, hogy mi kerül be manapság a hírekbe. Ez egy idős bácsi volt egy Simson-on, viszont aznap szintén Hajdúnánáson egy fiatal versenyző 140-el csapódott egy busz hátuljába. Jelenleg mind a ketten kórházban vannak.
Hétvégén én is ledobtam a régi olajat, viszont szintén maradt a tavalyi Liqui Moly garnitúrából egy fél lityó, és sajna kevésnek mutatkozott a 3L Mobil oil ( sajna az importőrnél is pillanatnyi Li-MO készlet hiány volt, gondoltam kipróbálom a Mobil olajat) ezért a tavalyi Liqui Moly-ból belekutyultam még 2-3 decit, de azon egyáltalán nem láttam színeltérést még a Mobilhoz képest sem, szép aranysárga színű volt. :)
Heló ! Én is pont ezt vettem észre. Tavaly 4 literes kiszerelésben vettem a Motul 5100-at. Így maradt 1 liter az idei szezonra. Kicsit meglepődtem rajta én is, hogy sötétebb a régi de nem izgattam magam miatta.
Nálunk Május 1-re van szervezve motoros felvonulás, fatornyos városkámba. Még a rendőrségi engedélyre várunk és remélem én is tudok hasonló fotókkal szolgálni.
Ma délután készült képecskék, a múltkori elmaradt, most pótlom a hiányt....(csak a többi viffer hiányzott) A második képen, a háttérben éppen egy elsuhanó Mustang is belepofátlankodott a képbe.
A képeken feketének tűnhet a vas, de igazából a mélykék-lilás az övé. :) Persze ennyire Milka-lilának semmilyen fényviszonyok közt sem mutatja magát, de nem én voltam az egyetlen, aki a motor láttán erre asszociált. :)
Üdv mindenkinek! Ma egy szép nagy körút után lecseréltem az olajat. Véletlenül vettem észre valamit: A tavalyi olajcseréből kimaradt kb.1L olaj valamint a most betöltött olaj közt mekkora különbség van.Mindkettő 5100-as Motul,nem használt :) Két dolog lehet:
-vagy nem eredeti,amit kétlek ,mert egy nagynevű cégtől rendeltem mindkettőt,valamint tök ugyanaz a kannája is minden szempontból.
-Ennyire oxidálódik,ha levegő éri felbontás után (ezt tartom valószínűnek) Azt hiszem,a motordokiban volt erről szó. Csak érdekességképpen a kép:
Látom sikerült kiugrasztani a Gyulát a kocsmából !!! Egyébkén a pirossal nincs baj ha egy szép zöld fehér sál van rajta. De egy ciklámen (és legyen az bármi) szal nehéz lenne kidumálni.
Valszeg benézte az átjárót, vagy fehéren villogott a lámpa (láttam már ilyet, ment a vonat, vasúti jelzőfény szép fehéren villog), aztán mire látta a vonatot áthaladni már a fékút túlmutatott rajta. Ennyi.
Hihi, buzerfelni, ez jó. Na ezt sem mondom el a többieknek... ;D Amúgy ez az eloxált lila szép szín, számos tuning alkatrész jön ki ilyen színben (pl autómodellezésnél) és amelyiknek emilyen színe van, arról lehet tudni, hogy valami komoly cucc, a gyári gagyi műanyag helyére. :) Élőben amúgy nem volt még, aki lecsúnyázta volna... Egyik haverom, az mondta, hogy nem teszik neki, de miután kitisztítottam alaposan és jött mögöttem, mondta, ahogy rásütött a nap, és szépen csillogott, jól nézett ki. Azóta ő se fikázza. No meg mondhatják, hogy láttunk téged itt és itt. Nem azt, hogy egy fekete VFRt, hanem téged, mert ilyen kereke csak egy hülyének van. :D
Más, más, attól függ milyen szempontból más... Más vagyok, mint Te, vagy, mint horizsoo, vagy, mint a Béla, mert nem vagyunk egyformák, de nem vagyok más, mint a férfiak többsége: Szeretem a motorokat, a sört és a csajokat (!). :D
Amúgy a felni színe már a megvétel pillanatában ilyen volt, valamelyik előző olasz divatdiktátor tulajdonos fejéből pattant ki, és így utólag azt mondom, nem lett rossz, annak ellenére, hogy soha eszembe nem jutott volna ilyet csinálni. :D
Azok a vad '90-es évek, azok már csak ilyenek voltak, a motorokon fel-feltűntek rikító színek, rózsaszín, lila, meg ilyesmik. :) Főleg a Jamakkákon volt divat, FZR-ek, YZF750-ek készültek hasonló színű felnikkel és idomokkal. :) Egyik motoros cimborámnak volt lila felnis FZR600, amit csak buzerfelninek neveztünk. :DDD Pont olyat most nem találok, de itt van 2db YZF750, amik ilyen buzerfelnisek:
Ákos! Megértem én. Sokszínűség. Te is más vagy.... ;) (Mondjuk én már azt sem értem, férfiak hogy viselhetnek rózsaszín inget, pólót, de lehet, hogy a hiba az én készülékemben van.)
Nem vagy az, először nekem sem tetszett, vissza akartam festetni a felniket az eredeti színre, de egyre többen mondogatták, hogy jól néz ki az, idővel nekem is megtetszett annyira, hogy maradjon. Amúgy ilyen eloxált lila szín, nem gagyi lila (megy a VFR matrica alsó széléhez, meg a tankon levő lilás Honda felirathoz), csak hamar koszolódik, nehéz tisztán tartani. És egyedi.
Utána még dicsértem is a kollégáknak, hogy egy kattitással milyen pikkpakk felment:))
Aki nyíregyháza környékén jár, kaphat ebből a borból:)) (maga a bor szekszárdi, úgyhogy nem kell megijedni:))
A fordított dobozon túl annyi történt, hogy az elmúlt pár hétben beledobtam 1500 km-t, megvolt az első szerviz, és végig kéne hallgatnom, hogy milyen kipufok vannak hozzá:) Feketét azért nem akartam mert van 400 méter földút amig eljutunk hozzánk és a kocsik mosásának eredménye is percekig tart csak.
Akkó nekem mennyit kellene innom, hogy a nemlétező dobozaimat fordítva feltegyem? Na de ha sikerülne szerintem másnap én lennék a legjobban meglepődve.
Nem hagyott nyugodni a dolog, kimentem a garázsba megpróbálni feltenni fordítva a dobozokat.:))) Hát sehogy sem bírtam.:)) Gratulálok, hogy neked sikerült:)) Lehet este újra próbálkozom, becsapok addig én is két lityi bort, hátha ügyesebb leszek:))
Vásárlás előtt égen-földön ilyen képet kerestem (ti. hogy néz ki a fekete, gyári dobozokkal) nem találtam. Azért rakom ide, ha vki hasonló cipőben jár:)
érdekes, tegnap is jártam arra (ma meg holnap is fogok) és pont Farád meg Csorna között sütött a nap :) országos hírűek a közlekedési rendőreitek, az már egyszer biztos
:)) én tavaly augusztusban toltam az orfűi talira menet zuhogó esőben Kámtól Böhönyéig, esőruha nélkül, csak azért, hogy az öreg zsivány széltolovicsot meg a bandáját megismerjem :)))) Most azt mondom megérte, akkor "csak" egy doboz sörrel meg egy klubmatrinyával voltam paraszolválva :)))))))
Netán erre a hangra írták, hogy ezzel a kipuval nem kapja meg az NKH engedélyt?? :) Mondom én, hogy sufni-tuning :) Ál lelkesedés. Szerintem V4Janinak teljesen igaza van, ha egy retrot csináltak volna elérhető áron, még az is jobb lenne.
Vegyük csak pl. az MZ-t. Azok is alkottak újat, és hol vannak?
De azért szorítok nekik, hátha mégis! Hajrá magyarok!
a nagyokosnak küldeném ezt a képet aki nem tudja elképzelni egy márciusban behozott motor miért kerül novemberben forgalomba .. ha a képből sem jönne rá akkor elárulom azért mert az 1000res Aprilia szeptemberben kelt el és annak az árából lett fogalombahelyezve
Én pár éve 2 kilómétert toltam az RC36II -t ( Farád-Csorna távolság ). Zuhogó esőben, természetesen full esőruhában, sisakkal a fejemen. Ki lehetett bírni, pedig tényleg nem vagyok egy svarcenegger. Mondjuk az igaz, hogy igen közel voltam ahhoz, hogy egy határozott mozdulattal az árokba taszajtsam a gépsárkányt, és stoppal jöjjek haza :-)
egyébként a gyári kábelkötegben elő van vezetékelve a kétlámpásnak is, ha ez segít valamit :) viccen kívül, nekem sp2 nem férne bele, sp1 kis hitellel, ami max vállalható lenne. de akkoris, olyan jó álmodozni néha :))))
Kezelési könyv szerint, mikor a mutató eléri a piros zónát, akkor még 2,8l van a tankban, és a lámpa akkor kezd világítani, mikor 3,3l maradt. Ennek ellenére nekem is hasonlóan csinálja mint neked. A lámpa akkor gyullad ki, ha már teljesen kifeküdt a mutató, és akkor van még benne egy jó két liter nyál.
Egy hete motoroztam ki belőle az októberi benzint, amivel eltettem. Sikerült 21 litert tankolnom a 21 literes tankba. Nem toltam a kútig... :)
Igen nem tagadom asszon pajtás is befogja a szemét amikor egy kézzel huzigálom ide oda Sonny-t :-) De hát anyámék nem spóroltak az "anyaggal" :-D
Valószínűleg ha kimennék távol keletre, hamar elkészítenék a Godzilla visszatér című magyar-Japán koprodukciós filmet! :-DD
Én 190 magas vagyok 119 kg-al, szóval nem éppen egy 56-58 kg-os Talmácsi! :-D
De Sonny így is jól bírja.
Hétvégén úgy gondoltam megtekerem a szarvát és elengedem kicsikét a hosszú egyenesben és igen csak bele szaladtam egy 260 km/h-s végsebességbe! Persze zárt pályán.. nem volt bekötő út! :-DDD mindenesetre jó tudni hogy még nem lustúlt el a kicsikém.
Monnyuk a háromjegyű súly, ha csupaizom, akkor nem okozhat gondot a tologatás sem :) Amúgy lejtőn felfelé rohadt nehéz :) Pláne ha rajta ülsz, és nem ér le a lábad redesen :)
A kommenteket érdemes elolvasni. Mélyenszántóak. 3 év "fejlesztés"? Vajúdtak a hegyek... Komoly fejtörést okozhatott az eklektikus alkat- és alkotórészek összeillesztése valóban.
Érdemes a 17. és a 18. képen Talmácsi arcát megnézni ...:)
Kétségtelen, hogy nem egy anorexiás darab. Ha tologatni kell, bizony beleizzad az ember. De ha rajta ülsz, elég jól álcázza a súlyát. Nyilván nem fogod olyan flikk-flakk dobálni a sikánban, mint egy supesport gépet, de normális utcai használatban nekem nem tűnik túlsúlyosnak (hacsak úgy nem, hogy még ennél is jobban menne, ha ledobna 40kg-ot ;D ), pedig nem vagyok egy ogre, mint pl. Sün úr, őméltósága. ;)))
Komolyra fordítva a szót, én 29 évesen hülyültem meg és Simsonról váltottam. Haverom, tapasztalt motoros húzta a száját a 216kg-os szárazsúlyt hallva. Mivel se jogsim, se tapasztalatom, ő próbálta ki a motort (igen, úgy vettem meg, hogy nem is ültem rajta). A próbakörről visszatérve azt mondta, hogy "Nem is olyan nehéz, mint gondoltam."
Mennyire mondanátok nehezen mozgathatónak, súlyosnak a 750-es VFR szériát? Súlyban kábé egy 1.3-as cb, olyat próbáltam és azért érezhető hogy nem egy bicikli.
Nézve a gazdaságelnyomó adó és egyéb járulékrendszerünket,nem hiszem hogy nagyon alá tudnak menni a külföldi gépek árainak.Hacsak a leendő kormányunk nem bizonyít az ellenkezőjéről majd.Ha eljut sorozatgyártásig.Ha......
Ha már kész a prototípus,és be is mutatták,mi a francért nem lehet több képet közszemlére tenni?
Amúgy a "ruhaszárító csipesz" tényleg jó ötlet! (Vagy a répanadrág esetleg?)
Srácok! RC36II-nél mikor kezd el világítani a benzin lámpa? Nekem indításkor a kontrollt elnyomja, de a mutató már rég a pirosban van, még nem világít... mennyire lehet ezzel hazárdírozni? Vagy nem is világít pedig már kellett volna neki?
Felvilágosultam.Úgy értettem eddig,hogy amit te említettél ál kétlámpásként:egy búra,egy foncsor,egy izzó középen egy kis optikai tuning elválasztó műanyag csíkkal.Tehát nem így értetted.
Itt arra célzok, hogy valójában egy lámpaburás a dupla lámpás is, csak ott két izzónak van foglalata, illetve a közepében van egy mélyedés az elválasztó műanyagnak. Amúgy a lámpatest formája és mérete ugyan az, mint az egylámpásé, ezért hívom én kétlámpásnak álcázott-nak. :) Amúgy nem tudom mi értelme van, mert tompítottan fele akkora foncsorral világít, mint az egylámpa, úgy lenne értelme, ha tompítottnál is 2 izzó világítana és refinél is (mint az RC46-nál). Bár be lehet úgy kötni. No szóval nincs itt semmiféle rejtélyes harmadik féle lámpás modell. :) Amúgy az RC36/II-ben is ugyanaz a lámpa van tudtommal, mint a Tiedben, csak már méginkább dupláak mutatja a fejidom.
Valamint volt egy belinkelt kép egy duplalámpás RC36-ról,csak annak hiányzott a két lámpa közötti idomösszekötő műanyag.(Erre mondta Kozmax hogy utángyártott idom volt.)(Közben egy kis nosztalgia:Megtaláltam Repics első hsz-ét is mikor bejelentkezett a "Napsugár"-ral! :))
Hoppá!
Már egy ideje megvan a vasam,de pár napja este is mociztam vele: a tompított nem rossz,de a fényszóró oda.aszik,olyat világít! Éjszakai vadászatra is kiválóan lehetne használni,ha a fácánok csak az aszfaltozott úton közlekednének.Persze,inkább ne tegyék!
Igen ezzel képben vagyok, itt arra próbáltam célozni, hogy ár alapján az RC36/II is szóba jöhetett volna, de jobban tetszett az I (abból is az egylámpa).Lehet, hogy én fogalmaztam félreérthetően, bocsi. :)
Nekem is dupla lámpás szerű van és két H4 található benne(ráadásul mindkettő működik,a tompítottnál csak az egyik :)),az olaszból behozottaknál van az egy lámpás szerű egy lámpás,egy foncsoros,egy H4-es.
Én ezt a két változatot láttam eddig,mind élőben,mind hirdetésekből.Szóval nem igazán értem az idézett variésönt.Nincs képed esetleg?
Kinek a pap kinek a lánya, szokták volt mondani. :) Nekem pl a dupla lámpás szerű egy lámpaburás változat néz ki butának. :) Én direkt egylámpásat is kerestem, az tetszik. A /2.esnél is jobban, az is szóba jöhetett volna.
Nemrég megkerestek egy 2001-es RC46-os ajánlattal (olasz import, full dobozszett, sportkipu), szó volt egy esetleges tegnapi motorvizitről, de aztán ez elmaradt, nem is baj, mert csapattam egy jót a Mátrában. :) Bár ezt csak óvatosan lehetett, mert eléggé tropa lett pár helyen az út, a tél odavágott nagyon most, ilyen szar még sosem volt a 24-es. :( Nemrég lejjebb vittem az SP árát 1.9M-re, a sok hiéna egyből vérszemet kapott, mert ugye 2.05 milláról indultam, és sokan azt hiszik hogy szaré-húgyé el fogom adni mert fúde kell a pénz, és elkezdtek bombázni a nevetségesebbnél nevetségesebb ajánlatokkal, így visszaemeltem 1.95M-re, talán elmaradnak a komolytalan email-ek is, mert ugye telefonra már nem akar áldozni a sok fillérbaszó (by Kettőke, azaz Kilencfan :) A legmeglepőbb email egy Vespa robogós csere volt, bár igaz hogy csak annyit írtam a hirdetésben hogy elsősorban fogaskerekes VFR800 és 1100XX csere érdekel, végülis sose lehet tudni, hátha beszámítanék egy ilyet is. :) Vissza is írtam röviden és tömören, köszönés és minden egyéb nélkül hogy "Köszi, robogó nem kell!", ugyanis az illető által küldött email sem volt tartalmasabb, a levél tárgya annyi volt hogy csereajánlat, az email tartalma pedig csupán egy link volt a Vespa hirdetésével. Legalább annyit írt volna hogy "Szevasz köcsög, kő Veszpa cserébe? Itt a link, sasold meg vazze!". :) Amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten! :)
Hát hogyha nem az a buta egybelámpás olasz kivitelű VFR lenne, még lehet hogy beneveznék akár egy csecse állapotú RC36I-re is. :)
Akurvaéletbe, na ez az istenkirály gép! A hirdetését láttam amíg fennt volt, valóban patent állapotúnak tűnt. Gyorsan elkelt, nem kellett sokáig hirdetnie, gondoltam majd felhívom nem e erdekli egy SP csere. :) De akkor ez már felesleges... :)
egenn, sebességsötétzöld /I-es :)), egy fireblade-s haverral voltam. a lackner kristófon viszont 1-2-3-ban drifteltem mint álat, pedig nem is fehér aszfalt, tiszta horvátország feeling volt :) én kőszegen vagyok, ha gondolod, bármikor ütközhetünk! nem táv :)))
Az utsó bekezdésnek semmi köze a KRESZ-változáshoz...sőt, iegészíteném azzal, hogy az autós, ha hirtelen észerevsz egy kátyút, akkor is félrekapja a kormányt, és már - jó esetben "csak" - fel is borította a mellette (lévő sávban) éppen elhaladni szándékozó motorost.
A másik: eddig is előregurultunk a sávok között, ha lehetett, sőt, menetközben is, amiért most már nyakonvághat a rend derék őre is, hivatkozva arra, hogy csak forgalmi okból álló járműsor mellett haladhatunk el...talán abban van valami magyaros, hogy néhány egyéb közlekedő "bosszúból" most ismét nem enged.
Egyedül a buszsáv a kritikus, mert valóban van sok fax autós, aki - szabál ide, szabál oda - simán használja a buszsávot.
És ami hiányzik a cikkből, hogy a bringások is kaptak némely kedvezményt, amivel még mi sem vagyunk igazán tisztában, de ők sem! És helyeneként rosszul is értelmezik, mint pl. azt, hogy a "Behajtani tilos" táblával jelzett útra ők behajthatnak bármikor...miközben csak akkor, ha ezt kiegtábla jelzi!
De amúgy nem győzzük hangsúlyozni: figyelni, felkészülni, figyelni, edzeni, figyelni, gondolkodni a másik fejével is!
Két napja vidáman ki szerettem volna kanyarodni egy olyan útra, amiről tudom, hogy jobbról egyirányú. Már messziről befigyeltem jobbra, nem jött semmi, már majdnem elindultam, amikor benéztem balra is - amerre ugye kellett volna mennem -, és onnan egy fekete Merciben egy szemüveges vadparaszt érkezett....pedig abból az irányból az utca minden sarkán jól látható módon ki van téve a behajtani tilos tábla...
Ennyit az autós versus motoros ügyekről. Ilyen állatok vannak ma a közutakon, sajnos.
Most próbáltalak hívni, de sajnos a szám nem kapcsolható! :-( A lényeg átjött!
Kiváncsi lennék a részletekre, úgyhogy max 20percen belül újra hívlak!
Az a bajom, hogy most már nagyon rászaladtam én is a 800FI-re... nekem NC30-am van, és az 93-as... és ha most újra motor vásárlásra adom a fejem, akkor szeretnék 1 viszonylag új kétkerekűt venni! :-)
én nem mondom azt, hogy tudok vezetni, bár egész nap ezt teszem, és sokféle járművel.szal rutin az jön rendesen. napi szinten az autóm, akkor a céges toyo targik egész nap felváltva 3 féle. aztán pár dízel rakteres kocsi még erre, megint saját kocsi, saát moci. egész nap. szal rettentő marha embert látni. az autósok nagy részének fingja sincs se az eredeti kreszről, se a változásról. mindenki beül a kis tütymörgőjébe, és dönget leszarva a másikat. szerintem. aki ma közlekedik, az életveszélyben közelében van.
sajna ma nem tudtam mocizni, mert esőnap van.
ennek örömére leszedtem a 17éves tankpadot, felpolíroztam a tankot, kivettem a beleejtett benzintöltő csatlakozót.
szal mára ennyi.
kéne valami jó tankpad. valami névreszólót lehet rendelni vhol?
Gondoltam segítek neked némi infóval a Black Berry Black színű VFR RC 36 II-vel kapcsolatban ami TAMÁSI-ban van. :-) Voltunk lent ott tegnap és megnéztük a gépet. A srác egy korrekt gyerek. NAGYON SZÉP MOCI! SZINTE makulátlan. A képeket mellékelem. ISTEN KIRÁLY A GÉP nah most mit kerteljek?! 1-2 apró szépség hiba van.
Szállításnál hátul ahogy levolt kötve, megsérült az idom és ezt műanyagos javította meg stbstb.. Ha gondolod hívj fel és elmondok róla mindent. Telszámom: Vodafon- 380-huszonhét kilencven.
A srác nem árulja hanem ELAKARJA ADNI! hogy az ő szavaival éljek. Én azt mondom neked ha zsebedben 530.000 Ft-al oda mész akkor tuti odaadja!! Szerintem csörögj rám és akkor minden apróságot elmondok ami hasznos lehet!
Nem tudom, okoskodni nem akarnék, de... Egyébként nem fiatal "gyerekek" száguldoztak, hanem 40 körüliek voltak, feleséggel, ha jól emlékszem puttonnyal a motoron. Külön tanulmány lehetne az autósok reagálása is, ahogy a röpke összejövetel során "mondták a tutit" (egy gyöngyszem: "akinek ilyen motorja van, annak előbb meg kellene tanulni vezetni!")! Mintha 20 éves kölykök száguldoztak volna fekvős gépeken! Volt még egy motoros is a "lelátón", szintén 40-45 körüli, ZZ1100-sel, ő jobban bírta a sok okosságot.
Akkor ezek szerint a motoros volt a hunyó? Mármint hogy nem tudott lelassulni, megállni, és netán belement az előtte haladó járműbe? Illetve el/alá/neki/árokbacsúszot/vágódott/csapódott?
Rohadtul kell figyelni nekünk is! Hiszen elég hosszú ideje nem ültünk a gépen, és elkapja az embert a mámor könnyen, márpedig elég egy pillanatnyi kihagyás, és kész a baj :(
Bocs, kicsit késői reagálás, de most jutottam gépközelbe. Szóval tiszta jó idő, napsütés, elmentem én is egy 200 km-s túrára, kezdünk összeszokni a Kékséggel, de hihetetlen élmény vezetni! Néha megpróbáltam, mit tud, de a piros tartomány közelébe sem (!) kerülve is elképesztő, csak lobogok a kormányba kapaszkodva! Aztán a nagy örömködésbe belefutottam az 52-esen a feltorlódott kocsisorba, egy "jól értesült" már mondta, hogy motoros baleset. Előrementem, kiderült, hogy hárman mentek motorral, kettő ott állt a rendőrkocsi mögött, egy Varadero meg egy túra BMW, előrébb az Octavia, az árokban meg a motor, a srácon meg épp dolgoztak. Kérdeztem az egyik cimborát, mi volt, azt mondta, egy traktor mögött lelassult a sor ők megtudtak állni, a haverjuk nem. Érdekes, mindkét cikk előzést ír (baon.hu-n is van cikk), pedig a qurva hosszú féknyom a végig egyenesen a jobb sávban volt! Kicsit hosszú lettem, de qurva szar érzés volt ott tehetetlenül állni aztán nézni, ahogy egy motorost elvisz a mentőhelikopter, meg az összetört motor... Szóval vigyázzatok magatokra, széles utat!
Ha jobban megnézed, a szegecshez képest oldal irányba eltud mozdulni a tárcsa. Persze egy próbát meg ér. Én biztos, hogy ne fogok kísérletezni vele. Elől nem fér el nagyobb lánckerék. Hátsóban pedig én eddig csak nagyobbal találkoztam.
ez jó hír mert nekem is ilyen motorom meg gumim van. ámbár párszor közel voltam vele hogy lefektessem, egyszer egy parkolóházban 1. ben alapjáratról gázadásra majdnem lefeküdt. Másodszor meg egy kereszteződésben ugyanúgy csak a zebra festett csikján. ez a szupermotos csúsztetott stílus még nem nagyon megy nekem, mindkét esetben majdnem lett csíkom nekem is a gatyámban :-)
Üdv és Boldog Húsvéti motorozást a kedves társaságnak!
Pénteken végre sikerült elhoznom Szombathelyről, a múlt év végén magamévá tett fehér V-tec kicsikét :o))) Ahhoz képest, hogy 10 éve nem motoroztam, egész jól összebarátkoztunk, sikerült azóta 400km-t beletenni. Közben kiderült, a VFR érzés semmit sem változott ennyi idő alatt, nem is értem, hogy bírtam ki :o))
Délután gurultam a fijjammal egy laza 200-at. Érd és Biatorbágy között jött szembe egy kék VTEC nem innen volt valaki? Esetleg Tatabánya és Oroszlány között egy piros Rc 36 l 2 személlyel, nem ismer valaki magára?
Úgy írták, hogy Rétság felé vezető oldalon, de Göd és Sződliget felé terelték a régi útra a forgalmat, mert ezen a szakaszon lezárták a "A-t... Hát Sződligettől még kicsivel odébb van Rétság! No, de a lényeg sajnos nem ez, hanem az értelmetlen, otromba halál. Bár ha a srác amúgy szervi beeg volt, akkor felelőtlen is...
Amúgy meg Rétság előtt is egyenes az út, csak hepehupás :) Talán egy ív van benne :)
Sziasztok! Volna egy-két VFR-750F '94-'97 RC36II-re való motyóm eladó. -Lánc+ első lánckerék(gyári!)8000km-t futott -Komplett kipufogórendszer,dob nélkül(kitűnő állapotban) -Ülésidom(jobb+bal odali) -Ekeidom -Alsó,motoralatti idom,komplett -Hátsó lámpa alatti keret -Oldal burkolatba az "Y" légbeömlő jobb+bal oldali. Olcsón adom őket ,már csak a helyet foglalják. Érdeklődni lehet:06-70/535-6871
Mindenesetre nagyon vicces volt... Ahogy beléptem kiszúrtam a pariát, körbejártuk, és kész TOTÁLIS sokk... Ettől függetlenül amikor elkezdük nézni, és mondtuk a hibákat, valamint hogy annyira azért nem tipp-topp... azonnal át tessékeltek a másik szektroba, 1 Deauvilléhez, ami asszem 2006-os volt! Természetesen azon nem volt hiba, de Horror-áron kínálta!
az a visszajelzés minden gumiban megvan ha mélyre megy, azt lehet hinni ott borul, de nem, ott kezdődik a motorozás :) (najó most ne próbálgasd uton, majd vmi zárt pályán ha eddig nem tetted, inkább ott kezd el, bár már nekem is csak emlékeim vannak róla :)
Ezt nem értem én sem. Ha valamit is ad magára egy márkakereskedő, akkor hogy lehet, hogy ilyen szar bekerül az állományba? Eldöntöttem, náluk veszek 1200-ast, ha ilyen felületesen számítanak be használt mocit :):):)
Egy érdekesség. Nemrég fordult át a húszezredik km a hátsó gumimban (Michelin Pilot Road 2), készítettem pár fotót, hogy milyen most... tanulságos... ;) Mindez úgy, hogy többnyire kétszeméllyel megyek, megpakolva, ja, és van benne vagy 5000 km autópálya is (sajnos)... Szerintem elmondhatjuk, hogy kopásállóságból jeles! :-D És AHHOZ KÉPEST a tapadása is az. (Nyelezésnél még nem kapart el soha, nyilván bedöntve más lenne a helyzet azért... ;) ) Egy dolgot nem szeretek benne, hogy ha mélyre akarom dönteni a gépet, bizonytalanok a visszajelzések... De ha valaki tud motorozni (nem úgy, mint én) és ismeri a motorját, valamint elsősorban túrázni szokott, akkor ez a gumi valóban No1!
Mennyire fér el egyel nagyobb első lánckerék, abból van gyári? Csak túrára használom, így nem hiszem, hogy nagy gondot jelentene a nyomatékvesztés. Esetleg hátra kisebbet?
A tárcsán először egy pici, ámde 7 szerkezettel lefixálom a szegecseknél a tárcsát, és gépre szerelhető kettős ködzörűvel fogom kipróbálni. Most 4,3 mm-es a tárcsám, de üt. Nincs kedvem 80000 Ft.t kiadni ennyiért. Ha vissza tudom szedni 4 mm-re, akkor is bőven jó, 3,5 a limit. Megpróbálom, ha nem jön be, odaadom a Simsonosoknak, oda még jó lesz! :)
Szia Süni, Mosolyogtam, alkudoztam, illetve a Húsvétra való tekintetre komoly árengedménnyel megvettem az aksit! :-) Minden úgy volt, ahogy írtad, köszi a tippet ! Ha valaki RC46-t keres megvételre, tudok egyet eladót, most már új aksival, 15.000 km-rel. Sajnos. :-( Kellemes ünnepeket mindenkinek! Üdv.
A probléma csak az hogy a szegecsek nem egyenletesen, engednek oldalirányú erőnek. ezért csak úgy tudod megoldani, hogy szét szeded a szegecseket, azt síkköszörűn meghúzod mint két oldalát. Azt újra szegecseltetni. Ekkora már bőven limit alá fog kerülni. Ésszerűbbnek tartom a cseréjét. A zaj csillapítás nélküli első lánckerékkel valóban, egy kicsit zajosabban fút a lánc, de szerintem nem zavaró.
Hát ezt a HISS-t jól elírtam. Pedig úgy emlékeztem hogy az a lengéscsillapító, pedig mikor az 1000-es CBR-en ültem a kormányon volt vmi felirat csak már nem emlékeztem rá pontosan. Legközelebb inkább utánaolvasok nehogy megint hülyeséget írjak be :S
Megtaláltam azt a bizonyos 4 dugattyút. Ehhez viszont le kellett vennem a levegőszűrőt. Apukám babramunka, de megérte. Szóval a 4 dugattyút működteti egy központi "dugattyú" és egy rudazat amelynek a végén menetes állítási lehetőség van. Most belőttem kb. 1800-ra a hideg indítást, simán jár nem ingadozik és hamarabb beáll az alapra. Egyébként elég a tankot felemelni és hozzá lehet férni az állító csavarokhoz. Én kíváncsiságból bontottam le a levegőszűrőt mert kíváncsi voltam, hogy mit-miért csinálok és így legalább megápoltam egy s mást.
"- Fényezés gagyi, kissé kopottas, fakó! Ráadásul újra fényezett, mert nincs rálakkozva a matrinya." Gyárilag a tankon lakk alatt, az oldalidomon lakk felett van a matrica!
Szóval mi is voltunk ott megnézni a WILKER-nél a mocit.
EEEEEZ EEEEEGGGYYY NAAAAAAGYYYY! FOOOOOOSCSIIIIIII! :-) Ez egy komoly vicc volt.... Alábbiakban láthatjátok a képeket. Ajánlanám figyelmetekbe az alábbi képeket!
- féktárcsák: Hátul hullámos - tárcsa + betét csere Elöl egyik vékonyabb volt mint a másik. komolyan mondom ha egy csöppet megerőltettem volna magamat, még ketté is töröm a jobb oldali tárcsát. olyan volt a vastagsága mint egy vízzel átitatott A4-es lapnak ami kissé megdagadt... Pffff
- Fényezés gagyi, kissé kopottas, fakó! Ráadásul újra fényezett, mert nincs rálakkozva a matrinya.
- Jobb index törött képen látható módon.
- Lánckerék egész normális, lánc nem volt megnyúlva de az is lehet hogy csak azért mert rávolt már száradva a zsír és az tömítette kicsit
- jah azt nem is mondom hogy a far idom szarul volt felrakva rá
A képen is látszik, hogy az életbe nem volt ez még lemosva. Azt hittem dobok egy hátast amikor benéztem a blokkhoz!
Nah nem is mondok semmit tovább mert a képek az igénytelenségre utalnak.
IGEN Ez az a motor ami tavaly is ott volt a kereskedésben! A Csab által belőtt képen észrevettem egy pénzérme nagyságú karcot a jobb visszapillantón és az most is ott volt.
pedig pont én is vasárnap délután voltam siófokon az omv kúton. megitattuk a banditát meg a vfrt, betoltunk egy kólát meg egy sportszeletet, és mentünk a völgyhíd alá. megnéztük. aztán go haza.
Hasonlóképpen jártam pár éve, Szlovéniából hazafelé, Balatonlellén. Húztam el a sor mellett, amikor egy audis állat úgy gondolta, hogy most jött el az a keresztutca, ahol neki balra le kell fordulnia - természetesen index és tükörbenézés nélkül. Szerencsére egyrészt alacsony volt a tempó, talán 40 körüli, másrészt épp a hátsó sárvédőjénél volt az első kerekem, amikor bedobta a balost, még tudtam egy satut nyomni sűrű káromkodások közepette, így "csak" felborított minket...
múlt héten mentünk a völgyhídhoz, és siófokra mocival. 130al,120al. de tényleg.
normálisan ha megyek akkor reflektor, és fel vannak tekerve picit a lámpák. hogy észrevegyenek.
megyünk mendegélünk 130környékén, erre egyik pillanatról a másikra elsuhan mellettünk egy x5.
úgy ahogy a donor motorosok szoktak a kocsi mellet menni. állítom 200k vagy afelett mehetett. nem is láttam tükörben, hogy jön. meg is rémültem mikor elsuhant mellettem a nagy dög. olasz idióta volt.
Megnéztük ma a gépet... Hát nagy csalódás! 2000-nek van hirdetve, de 99-es mondták, tehát manual szivató, és NO HISS...:-D ezen felül, jobb index búra megrepedve, az ülésen kb 20cm-es karc, sztem esés... Valamint karcos műszerfal, és eléggé lelakott állapot! Engem egyáltalán nem győzött meg, és még rendszám sem volt rajta! Ettől függetlenül, az én 400-as gépemet, 250.000Be akarták bevenni... Csak gumi cserére szorul! Szóval kereskedések kilőve...
vendégeink vannak, aztán nem akarok elszabadulni ilyenkor. majd megnézem "jövő" hétre az időt, hétfőn húzom neki. múlt hétvégén így is pályáztam egyet a viadukthoz mocival.
és kimértük melyik gép mit bír. bandit650-230 vfr750-242
hihi
havernak meséltem. azt mondta "állatok vagytok vazze".... :)
Ugyanis holnapra, azaz vasárnapra, is elviselhető időt mondanak, ma - vagyis szombaton - azért lehetett húzni nekirendesen, én is megtettem...vizsont holnaputánra mondja az esőt. Az pedig hétfő, azaz a hét első napja, semmiképp nem a hétvége :):):) Kekec Benő :)
Ma elkezdtem kitakarítani a mocit. Az első lánckerékről, meg az oldalsztenderről kb egy marék ragadós, csúnya taknyos lótúrót szedtem le, mostam le. Hátra van még a láncvédő, lengővilla... Nemsokára meg is lesz.
Viszont, levettem az oldalsztendert, és megméricskéztem. Az oldalsztender szárán 4,5 mm-es a bevágás, az oldalsztender alapja pedig csak 4! mm-es. Azt eredményezi, hogy lötyög. Vadhorgászé is lötyög. A tiétek is? Nekem nem igazán tetszik, és ekkora felületű 0,4 mm-es hézagolóm nincs. Mit tegyek vele, hogy jobban biztonságban érezzem a szerkezetet?
Szeki
Orbb!
A fékcsövekre fel van írva az évjárata!!! Érdemes megnézni. A feszszabályozót méréssel le tudod ellenőrizni, de fordulaton is nézd, volt már olyan, hogy 3500 után eldobta a töltést, adig teljesen jó volt. A termosztátot úgyis csak ősszel fogod észrevenni, illetve egy esős hosszú menet esetén. Ha nyitva marad, akkor azonnal melegszik egyébként a hűtő. Én ma kihoztam melegíteni az olajcseréhez, 70°-ig melegítettem. A hűtőm még hideg volt. Esetleg ez lehet irányadó. Amúgy Sünié, és az enyém is egy hosszú városi menet után produkálta ezt az állapotot, ahol is sokszor volt nyitva a termosztát. Utána meg felakad.
Ma megvolt az olajcsere is. Élvezet volt a meleg motorról levenni az olajszűrőt!!! :) Megkapta a MOTUL 5100-at! Eddig szuper.
van kettő vfr 400-am nc30-as az egyik gyári a másik alkatrésznek eladó, akár egyben is, vagy cserélek belöle alkatrészeket, ugyanis keresek müanyag idomokat, meg gyári kipu rendszert kicsit sérült nem gond!! csere fizetés minden lehetöség érdekel!! FONTOS!! hivjatok!!
Ugyan nem tudom, hogy miről beszélsz, de tegnap sajnos nem Lock-oltam a gépemet, és valaki alighanem matathatott rajta. ;)
Azért érdekes ez a dolog. A cikk végén lévő kivonat erősen értelmezés kérdése. Ez alapján, aki digitális kamerát, vagy mozgókép és hang egyidejű rögzítésére alkalmas mobiltelefont vásárol, annak irány a hűvös?
Megkérdeztem a GN4 megszűnt helyette van ez a továbbfejlesztett. A száma: API SL 10W30 gyári Honda olaj. Ezt tették ez 1200-be a gyárban is és ez ment bele az 1000-es szerviznél is.
A bátorság és rutin megszerzéséhez megfelelő. Ha meg már valaki ezzel simán karistol a bóják közt akkor már le lehet venni mert akkor meg van a megfelelő motorkezelés.