Hát igen, csak nézd már meg hány (tízezer) lexus fut a világ útjain és hány (tízmillió) BMW.
Kezdem érteni.Olyan 10 éve nem követed a híreket.
2013-ban az usa-ba 270 000 lexust, olyan 300 BMW-t és 312 mercedest adtak el.
Nem rossz egy márkától,ami 25 éve még nem is létezett,nem igaz ?
:D
A japán autógyártás nem rég mozdult el a luxusautó gyártása felé, ezidáig egyszer-használatos népautókat gyártottak. Milyen felsőbbrendűségről beszélsz?
A mercedes szarja az autókat és nem képes eleget gyártani belőlük. A piaci igény magasabb mint a gyártókapacitás.
Hogy is van ez a japánoknál?
Ez a gond, sz***a őket,ahelyett hogy minőséget gyártana jó áron
Javallom,hogy nézz utána a közelmúlt eseményeinek.2004 óta történt pár dolog.Az oroszoknál,a japánoknál,és a németeknél is
Elnezest - igazad van - az vagy, akinek leirtad magad - vissznemlat!
ui.
Minden "alldemokratanak". Amikor nalatok a kenyelmes fotelban vege az erveknek es tenyeknek es kezditek az ov aluli sertegetest, csak a primitiv kulturatokat es gyenge neveleseteket mutatjatok ki.
Nem hinnem hogy a gengszertervaltas ota kinove, ez lenne a nyugat orientacio vivmanya. Tehat a modorotokon, primitiv polemikatokon meglatszik az uj ertekrendszer eredmenye. Szomoru :)).
Gratulálunk X elvtárs! Jól megmondtad ezeknek a rohadt, szakadék szélén álló rohadt kapitalista szemét agresszor jenki bandának. Visszamehetsz műhelyt söpörni!
Pont minket nézel hülyének? Ugyanaz a mafiózózás megy ott mint nálunk a gengszterváltás óta. Csak ott sok-sok milliárdos tételben és gyilkolászva. Tudod, hol hazudozzál? Dél-Nyasszaföldön, ott talán vevők rá.
Ott a hejzet tenyleg bonyolult. A Tatarok egyszeruen elfoglaltak teruleteket.
S bizony, gyakran maganteruletet, vagy muemleki vagy mas vedetseg alatt allokat. Errol az Ukran media vegig kussolt, nyugati elven. Huje elv "nekunk minden jo - ami az orosznak rossz".
Na es hozzatennem, hogy ojan 5-10 ev mulva arrol lett volna a kerdes, hogy Krim a Torokoke :)). De a sorban van meg nehany allam...
Nem latok semmi rosszat abban - ha az ingatlan dolgokat tiszta laprol rendbe teszik.
Zsirinovszkij már meg is hirdette, hogy teljesen fel kell osztani Ukrajna területét: a keleti és déli részeket Oroszország kaparintaná meg, a nyugati területeket meg felosztaná Lengyelország, Magyarország és Románia között. Putyin ehhez képest maga a visszafogottság szobra.
Messzi vezetnek ezek az ügyek. 1944-ben a tatárokat a szovjet belügyi alakulatok összefogták, s deportálták a keleti szovjet területekre. Nem igazán maradtak meg a hivatalos iratok arról, hogy kinek mi volt korábban a tulajdonában. Amikor már tehették a tatárok deportáltak (illetve a leszármazottaik) visszatértek a Krímbe, s letelepedtek a korábbi saját földjeikre, amik persze közben már más tulajdonába mentek át.
Most pedig el akarják őket újra zavarni onnan, ahol közben házakat, mecseteket építettek, s ahol vagy 20 éve megművelik a földjeiket.
"Magyarország felkészült-e arra, hogy elveszítse az orosz gázimportot?" - tette fel a kérdést a CNN műsorvezetője a Brüsszelben tartózkodó Martonyi János külügyminiszternek, aki a többi uniós kollégájával épp az Oroszország elleni szankciókról tárgyalt. A magyar miniszter csak reménykedik, hogy a szankciók újabb fázisát nem kell életbe léptetni.
Lesznek újabb szankciók
Az Európai Unió egységes lesz az Oroszország elleni esetleges súlyosabb szankciók betartásában, mert tagországai nagyon függnek egymástól - jelentette ki Martonyi János külügyminiszter a CNN-nek adott nyilatkozatában, amelyet az amerikai hírtévé szerdán tett fel a honlapjára.
A CNN műsorvezetője azt kérdezte hétfőn a Brüsszelben tartózkodó Martonyi Jánostól, aki előtte részt vett a külügyminiszterek tanácskozásán, hogy Magyarország - amely nagy mértékben függ az orosz gázimporttól - betartaná-e az újabb szankciókat, ha a már bevezetettekkel az unió nem ér el eredményt. A külügyminiszter úgy válaszolt, hogy reméli, újabb szankciókat nem kell bevezetni.
"Az Európai Unió vezetői egyetértenek abban, hogy a válságra diplomáciai és politikai megoldást kell találni. Ha az EU mégis bevezetné a szankciók harmadik fázisát, akkor az egy teljesen más helyzet lenne. Akkor tagországainak nagyon alapos hatástanulmányt kellene készíteniük, és szolidárisnak kellene lenniük egymással, mert az egyes tagországokat (a szankciók és várható ellenintézkedések) különböző mértékben érintenék, és meg kell osztaniuk a terheket" - mondta Martonyi János.
Függünk az oroszoktól
"Vannak olyan tagországok, amelyek energiaellátás szempontjából függnek teljesen Oroszországtól, vannak olyanok, amelyek kiterjedt pénzügyi szolgáltatásokat építettek ki ott, vannak olyanok, amelyek jelentős mennyiségű fegyvert adnak el Oroszországnak, vagy amelyek sok milliárd eurót fektettek be az országban. Mégis, lehetnek olyanok, amelyeket inkább sújtanának az orosz ellenintézkedések, mint másokat. Magyarország ezek között van földrajzi elhelyezkedése miatt is" - tette hozzá.
Cinikusok azt mondják - vetette fel a műsorvezető -, hogy ha kenyértörésre kerül sor, akkor az egyes országok majd mind a saját érdekeiket helyezik a közösek elé, és mindegyik kihátrál majd a szankciók alkalmazása mögül.
"Ez nem történhet meg az Európai Unióban, mert a tagországok nagyon függnek egymástól, egységes piac van, egy hajóban evezünk, és szolidárisnak kell lenünk egymással" - válaszolta a külügyminiszter.
A riporter azt mondta: az az érzése, hogy az orosz vezetés csak nevet a szankciókon. Martonyi János erre azt válaszolta: ha így is van, ez a nevetés nem tart sokáig, mert hosszú távon Oroszország is megérzi a gazdasági kapcsolatok romlását.
"Magyarország felkészült-e arra, hogy elveszítse az orosz gázimportot?" - kérdezte a műsorvezető.
Martonyi János úgy válaszolt: Magyarország egyáltalán nem szeretné (elveszíteni az orosz gázt), de ha ez megtörténne, akkor az eggyel több ok arra, hogy az EU felgyorsítsa az energiaipari egységes piac kiépítését, és sokkal több lehetőséget szeretnénk teremteni a külső energiaforrások igénybevételére", egyebek között az Egyesült Államokból történő gázimportra.
Ez messze nem a know-howról szól, hanem célközönségről, volumenről, marketingről. Lásd Rolls-Royce ami szintén nem a know-how miatt drága. Amúgy az autóipar az, ahol a Toyota Priuson kívül érdemi fejlődés nemigen volt, ma is ugyanazok az ipari forradalom hajnalából ittragadt bűzös és zajos robbanómotorok hajtják a kocsikat mint 50 éve, max picit kevesebbet esznek és sokkal kevésbé tartósak.