Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Peti251 Creative Commons License 2016.09.04 0 0 15452

oké.

Előzmény: Törölt nick (15451)
Peti251 Creative Commons License 2016.09.03 0 1 15450

Mindkettőből elég lesz egy egy dobozzal bőven. A Penetrátorból a vöröset vedd, az jobban takar. Teljesen fölöslegesen fested le az egész alját, semmit sem érsz vele. VASRA VALÓ, NEM ALVÁZVÉDŐRE! Mégegyszer írom: igen alaposan át kell nézni az alját, a doblemezeket, a csomagtartó alatti részt, a sarkokat. Minden egy kicsit is gyanús részt megpiszkálni csavarhúzóval. Ha megrepedt a gyári védelem, akkor addig drótkorongozni, amíg körben egészséges nem lesz. Ezután fested két sorral(két óra elég a sorok között) majd a javított részeken ecsettel húzod rá a masszát, azért hogy a kavics ne verje le a festéket. Rugalmas marad. Az "alvázvédőnek"  feladata a víz és a só távol tartása. semmi több. A lentebb ajánlott bitumenes cuc biztos jó lehet, de kell egy másik ilyen méretű edény abba a felét leöntöd, vagy kanalazod, és a legjobb a lakkbenzin. vagy rücsipisztollyal fújod fel, vagy ezzel a piacos alsótartályossal. A pisztolyoshoz kell egy kiürült rücsis vagy alvázvédős doboz amit töltögetel. 

 

Ha ks 500-at veszel akkor négyet vagy ötöt azért vegyél. Teljen el egy fél óra a sorok között, és egymásra merőlegesen vidd fel. Ja, és vegyél nejlon fóliát meg maszkoló szalagot, mert az atya isten is olyan lesz körülötted. (a kocsi fényezett részeit maszkold.)

Előzmény: Törölt nick (15444)
Steven 68 Creative Commons License 2016.09.03 0 0 15449

Nitro hígítóval,vagy benzinnel. 

Előzmény: Törölt nick (15448)
Steven 68 Creative Commons License 2016.09.02 0 0 15447

Én ezt az alvázvédőt használom 5 liter 8000-Ft,és még hígítást igényel, lesz belőle 8 liter fújható anyag.

Előzmény: Törölt nick (15446)
Steven 68 Creative Commons License 2016.09.02 0 0 15445

Milyen Ford Orion az,hogy 3,6 m széles ? 

Előzmény: Törölt nick (15444)
Peti251 Creative Commons License 2016.09.02 0 0 15443

Az nagyon jó, ha lemosod magas nyomásúval. azzal kezdd. Aztán védőszemüveg, majd a flexre csavart drótkoronggal a gyanús helyeket megbasztatod. rögtön kiderül, hogy kilyukad vagy sem(sajnos ki fog)  Ha kilyukadt, akkor az lakatosmunka. ha nem akkor addig drótozod amíg a rozsda tart(látni fogod. Majd 1.6-os vagy 2-es koronggal óvatosan kiköszörülöd a rozsdát, aztán lekened penetrátorral. (4000 egy dobozzal) Ahol jó a lemez ott is kenheted ezzel, de oda a 2K epoxy alapozó a legjobb, ez is kb ilyen áron van. Aztán el kellene masszázni, ez valamelyest pótolja a kavicsverés elleni védelmet. Pl Body 999, vagy Carsystem, vagy ami még jó, az a Würth K+D. Ezek után le lehet locsolni ilyen bitumenes alvázvédőkkel, de javaslom a carsystem márkájút, az sokkal jobb mint a body.

Előzmény: Törölt nick (15442)
Peti251 Creative Commons License 2016.08.31 0 0 15440

Van most egy busz. Iveco Daily alváz, a többi egyedi felépítmény nagyrészt üvegszál. A többi zárt szelvény. Na ez van elrohadva, erre kellett most árat mondani. Ja, meg hogy mennyi idő lesz...

 

Képtelenség. Még az ár az hagyján. de hogy mennyi idő!?

 

A múltkor csináltam egy Ford EscorD-ot. '92-es. láttam alulról, úgy mondtam a két küszöbre oldalanként egy huszast, a taposókra hátul egy tizest, meg az első taposókra is egy tizest. Aztán hozott egy tanklyuklemezt is, hogy azt is kéne. A szét-össze szereléssel együtt bő öt műszak ment el rá. Pénteken fél 8-kor álltak felettem, hogy zárnák már a műhelyt. 75 lett a vége, de ebben volt egy doboz massza és egy ilyes sprés üregvédő is. Az anyagot ő hozta.

ksyy Creative Commons License 2016.08.31 0 0 15439

Sajnos mindenki végső árat akar rögtön. Hozza el és ránézel,ha már a taposónál is gáz van akkor úgy mondod az árat. Nem bontod meg,szerintem senki se engedné csak az akinek mindegy mennyibe kerűl. 1000-ből talán 1 ilyen.

Előzmény: Steven 68 (15438)
Steven 68 Creative Commons License 2016.08.31 0 0 15438

Csak az a baj,hogy ilyen esetben az értelmes ember is hülyévé válik, vagy csak annak teteti magát, és nem akarja érteni a dolgokat.

Előzmény: ksyy (15436)
golyopapa Creative Commons License 2016.08.31 0 0 15437

Lassan készülget a waresz.

 

ksyy Creative Commons License 2016.08.31 0 0 15436

Ezt valahogy soha nem értettem,egy min- max árat lehet mondani. Szinte minden kasznis tudja,ha annyira rohadt akkor ott már mást is kel csinálni. Értelmes ember megérti,aki nem annak meg jobb nem csinálni. Ahogy Peti is leírta,teljesen korrekt.

Előzmény: Steven 68 (15432)
Paco155 Creative Commons License 2016.08.31 0 0 15435

Erről beszélek.

 

Látatlanban/neten adtál volna rá árat?

Előzmény: Peti251 (15434)
Peti251 Creative Commons License 2016.08.31 0 0 15434

Hát, azért valamelyest lehet tudni. főleg olyannál ahol nincs burkolat rajta. Az "új" főnököm akart lakatoltatni velem egy bravo-t. tudta hogy szar a küszöb, de azt akarta, hogy két nap alatt hajtsak rá táblalemezből, mert nem lehet rá kapni. aztán megmutattam a kalapácsot a küszöbperemnek alulról, és a két oldalról hat nagy lapát rozsda jött le. taposó-belső-középső majd a külső burkolat. nem lett belőle semmi. deficites lett volna, lebeszéltem róla. Az ilyet akkor éri meg, ha a, magadnak csinálod, b, a gazdájának megéri mert annyira szereti, c, megéri mert értékes és/vagy ritka.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

Előzmény: Paco155 (15433)
Paco155 Creative Commons License 2016.08.31 0 0 15433

Nem. De ha látatlanban túl sokat mond akkor eleve máshoz megy. Ha túl keveset akkor ordasul megszívja.

 

Ez az egyik olyan amikor először le kell bontani, megnézni mi a helyzet és utána lehet mondani mennyiért vállalja el. Namármost a bontásnak is van költsége, és az ügyfél sem tud elmenni fél küszöbbel - szóval necces az eset.

Előzmény: ksyy (15431)
Steven 68 Creative Commons License 2016.08.31 0 0 15432

Akit én még eddig megkérdeztem,hogy mennyiért csinál javításokat,az csak mellé beszélt,de konkrét választ senki nem adott.

Előzmény: ksyy (15431)
ksyy Creative Commons License 2016.08.30 0 0 15431

Vajon miért,titok?

Előzmény: Steven 68 (15428)
ksyy Creative Commons License 2016.08.30 0 0 15430

Akkor átlagban 20 körűl van mostanábyn egy külső küszöb csere kisebb javitással. Köszönöm.

Előzmény: Peti251 (15429)
Peti251 Creative Commons License 2016.08.30 0 0 15429

Mostanában úgy kérdezősködtem árazásokról... Ha csak a külső borítást kell, és alatta minden hibátlan, oldalanként 15. ha a középsőt, a belsőt és a taposót is javítani kell akkor +15-20 oldalanként tekintve hogy mennyire szar. A nyúlvány ha a hátsóra gondolsz az szopó, mert nincs hozzá javítóelem(MIÉRT NINCS!?) Eléggé alakos. oldalanként 15 körül.

Előzmény: ksyy (15427)
Steven 68 Creative Commons License 2016.08.30 0 0 15428

Ez az a  téma amiről senki nem akar beszélni.

Előzmény: ksyy (15427)
ksyy Creative Commons License 2016.08.28 0 0 15427

Hali. Mennyiért cserélnél 2 küszöböt Suzukin,97- es küszöb és a 2 nyúlvány ott alul,vagy csak az emelési pont.

Előzmény: Peti251 (15410)
Atti6909 Creative Commons License 2016.08.26 0 0 15426

Jól befékeztem. :) A lakkozásig még nem jutottam,talán majd ma.

Atti6909 Creative Commons License 2016.08.24 0 0 15425

Már több mint egy éve megvan az st 3000mini,de eddig csak bázist fújtam vele. Tegnap nem volt kedvem még plusz öt métert sétálni, mivel apróságokat festettem (tejes doboz méret) azt fogtam be akrilt fújni. Pár próba után,tökéletes képpel működött. Később teszek próbát lakkal is.

ksyy Creative Commons License 2016.08.23 0 0 15424

Lehet beáldozok 1-2 deci akrilra kipróbálni,hogy milyen. Ipari 2k akrillal szoktam csak fújni. Kiadósabb sokkal mint a normál.

Előzmény: RM 66 (15423)
RM 66 Creative Commons License 2016.08.23 0 0 15423

Narancsos nem lett,de a két hátsó sárvédő nem olyan sima mint a többi elem,ami forgatón lett fujva.Persze ez természetes.

Előzmény: ksyy (15422)
ksyy Creative Commons License 2016.08.22 0 0 15422

Akkor jónak tünik akrilnál is. Mennyire lett narancsos?

Előzmény: RM 66 (15421)
RM 66 Creative Commons License 2016.08.22 0 0 15421

Kész lett a kis opel, a 2k csak 10% lett higítva igy is kicsit sürü volt az anyag.Nyomás 1,5-2,0bár között mozgott a fiuk szerint.Lényeg,hogy egyenletesen porlasz,szépen és nagyot terít 1,4-s fuvókával van szerelve.

   1,2L+edző+hig. volt az autóra,ebböl 0,8L+e+h fogyott el 2rétegben.Elég takarékos is.

Előzmény: ksyy (15396)
Atti6909 Creative Commons License 2016.08.22 0 0 15420

Nem gond ha megy festett felületre is. Alvázvédelmet nem csinálok csak magamnak. Sok különböző anyag van van forgalomban,festékboltban adnak rendszert szerintem.  Mivel mindig öreg autóim voltak,én felfőztem a fáradt olajat,zsírt,alvázvédőt és nyomtam az üregekbe s az aljára. Utána hosszabb poros út,majd ismétlés pár hét mulva. Nekem bevált,ami rozsda volt annyi is maradt. A rozsdába is beszívódó olaj+olajsár tud szigetelni. De ez nem mai történet,már vagy 15 éve játszottam meg utoljára.

ksyy Creative Commons License 2016.08.21 0 0 15419

Most beltérre megy a taposókra meg pár kisebb helyre. Esetleg a csomagtartót is kifújom belülről. Ha festék is marad pár helyen ott is jó lehet? Kívülre mit tudnál ajánlani alvázvédő alá javitás után?

Előzmény: Atti6909 (15418)
Atti6909 Creative Commons License 2016.08.21 0 0 15418

Nem volt gond a fújással. De ha beltér padlólemezre akarod,akkor ecsetelheted is szerintem. Teljes száradás után pedig átvonod fedőfestékkel.

ksyy Creative Commons License 2016.08.21 0 0 15417

Köszönöm az infókat. Remélem jó időre megvédi majd a lemezt. Lekezelem ezzel majd pasztázom és lefújom. Jól fujható s penetrátor?

Előzmény: Atti6909 (15416)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!