Keresés

Részletes keresés

Timcsike28 Creative Commons License 2015.09.17 0 0 36163

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni Tőletek.Fűnyírótraktort szeretnék venni,talán így szezon végén több akció van.

2500m2-re sík területre kellene.Abszolút laikus vagyok a témában,visszaolvasva a 8-as előtti  Briggs motorokról nem volt túl jó a vélemény.

Nekem  fontos lenne,hogy jó legyen a szervízhálózat,megbízhatóan működjön a traktor.

Ezeket néztem:

McCulloch M115-97T kidobós fűnyíró traktor ,  

MTD Mastercut 96 kidobós fűnyíró traktor - transmatic váltóval,

MTD DL 96 H fűnyíró traktor hidrosztatikus meghajtás

 

Ezeken kívül milyen trakit lehetne venni max 500e-ig,amivel nem lesz probléma?

 

A használtaktól félek,hisz nem tudni,hogy bántak vele,miért adják el.

 

Köszi

Kapa bácsi Creative Commons License 2015.09.16 0 0 36162

Fontos,hogy a permetlétartály teteje jól(légmentesen)zárjon.Ha nem akkor nics túlnyomás a tartályban,és nem hord messze,plussz a gázállás is max legyen.

Előzmény: Bubinko (36161)
Bubinko Creative Commons License 2015.09.15 0 0 36161

Heló,

segítséget szeretnék kérni. Van egy Hecht 451 vadi új motoros permetezőm. Összeraktam azt ahogy a hozzá csomagolt "nagy könyvben" meg van írva. A problémám a következő: teljes fordulaton is csak úgy adagolja a permetet, hogy majdhogynem vízszintesen all a fúvócső. Ha minden igaz - legalábbis a referenciái szerint akkor 12 métert el kellene fújni (gondolom ez vízszintesen nem függőlegesen felfelé). Hihetetlen számomra, hogy a 5-7 méter magas fákat majd egy ugyanolyan magas létráról kell, hogy permetezzem!?

 

 

(kép forrás: internet)

rbillyk Creative Commons License 2015.09.14 0 0 36160

Itt egy jó videó egy fűnyíró motor berántó cseréjéről:

 

https://www.facebook.com/kertigep.alkatresz

rbillyk Creative Commons License 2015.09.14 0 0 36159
emcett79 Creative Commons License 2015.09.12 0 0 36158

Akkor szétszedem, kitakarítom!

Előzmény: alfi13 (36156)