Fontos,hogy a permetlétartály teteje jól(légmentesen)zárjon.Ha nem akkor nics túlnyomás a tartályban,és nem hord messze,plussz a gázállás is max legyen.
segítséget szeretnék kérni. Van egy Hecht 451 vadi új motoros permetezőm. Összeraktam azt ahogy a hozzá csomagolt "nagy könyvben" meg van írva. A problémám a következő: teljes fordulaton is csak úgy adagolja a permetet, hogy majdhogynem vízszintesen all a fúvócső. Ha minden igaz - legalábbis a referenciái szerint akkor 12 métert el kellene fújni (gondolom ez vízszintesen nem függőlegesen felfelé). Hihetetlen számomra, hogy a 5-7 méter magas fákat majd egy ugyanolyan magas létráról kell, hogy permetezzem!?
B&S TWIN I/C 14,5 Le-s motorú fűnyíró traktoromnál elkezdett hullámozni az alapjárat, ill kis terhelésen "repked" a fordulatszám. Magas fordulaton semmi gond, indulni is könnyen indul.
Betudnád linkelni az egész rajztot cikkszámostúl ?
Gyanítom ,hogy maradt vmi kis fém reszelék és belemart az egyik alkatrészbe. Nem tőmít és az olaj ide oda megy.Vagy vmi kis kosz van és nagy a rés olaj veszteség. Esetleg leragadt szelep pl
A 10 es cikkszámon én egy belső fogaskerekes szivattyút látok talán de ebből a kicsiből nem vehető ki pontosan.
A gond az, hogy nagyon kicsi a terület, de emellett lehet rajta egy top minőségű, nagyon sűrű, erős pázsit, ha figyelmesen követed a fűápolási előírásokat. Ebbe törhet bele a villanyos gép foga, mint ahogy az ügyfélnél is előfordult (barenbrug Supersport volt vetve, mindent én csináltam nála a fűvel a nyírást kivéve, 200 nm füvön). Ha nem is megy tönkre, lehethogy nem lesz szép a nyírás, tépi majd, szálazza, mert gyenge lesz, fél fogással kell nyírni, meg ilyenek. Csupán mások tapasztalatait osztom meg veled, jómagam sose dolgoztam ilyen elektromos géppel.
Azt sem tudom sajnos, milyen a belépő benzines gép az elektromoshoz képest (1600W), mert belépő benzines gépem sem volt sosem. A lóerő az egy dolog, ehhez párosul egy késméret, ami annál jobb, minél kisebb az adott motorhoz. Aztán ott van a kés kialakítása, élessége (az utóbbit tudod figyelni). Mindez összességében adja a nyírás minőségét. A benzines gép, ha nem bírja szuflával, leesik a fordulatszáma, ezáltal fogja tépni és szálazni a füvet, az eredmény megint fél fogás, fél magasság...
Megint csak azt kell írnom, mint már olyan sokszor, hogy teljesen hibás a gyártók általi besorolás, miszerint pázsit terület szerint sorolják be a gépeket, pici gép kicsi fűre, nagy gép nagy területre. A fű minősége fogja meghatározni, szenvedsz-e vagy örömödet leled a fűnyírásban egy adott géppel.
Konkrét gépet nem fogok ajánlani, amikkel én dolgoztam, ahhoz neked legfőbb ideje elkezdeni lottózni.
Véleményem szerint sikeresen tudsz majd használni elektromos gépet is, he betartod az egyharmados nyírási szabályt, rendszeresen szellőzteted a pázsitot, és megpróbálsz olyankor nyírni, amikor száraz.
Szerintem vegyél egy John Deere fűnyírótraktort, az biztos sokáig fogja bírni 80 nm-en :-))
De most komolyan ekkora területre benzines nírót.. tvább tart bemelegíteni a gépet, mint a nyírás, meg évente alapos karbantartás, olajjal vacakolni, stb... Persze jobb a benzines gép, de szerintem 80-100-150 nm-re teljesen felesleges. Azt lehet nyírni akár hetente is....
Persze én véleményem, korábban kb 8-10'000 nm-en nyírtam füvet a 2 kertünkben 51-es benzinessel (2 teljes hétvége hajnaltól szürkületig) arra kellett is, de ilyen picire.. Akár még egy kézi suhanó fűnyíró is elég lehet...
Van egy kuncsaftom, sok évig használt Gardena Powermaxot. Aztán egy szép napon amikor szabin voltak, édesapja beletolta a magas sűrű fűbe és leégett a motorja. Vett egy benzineset, azóta szép a világ és nem érti, hogyan tudott évekig kínlódni a villanyossal. Azzal ugyanis ha jobban megnőtt a fű és netán nedves is volt, fél fogással kellett nyírnia, vagy fél magassággal lejjebb, aztán a végleges magasságon még egyszer végig nyírni. A benzinessel meg teljes fogással végignyírja oszt annyi volt.
Igen volt is rendesen fémreszelék a difiházban is (mivel egybe van építve vele) A rajzon a C felől kapja kardánon az állandó hajtást (ez a változtatható állásszögű rész) aztán a B felé kellene leadni a fix ferdetárcsás résznél.
Teljesen ki lett takarítva az egész rendszer magasnyomással, aztán jött az össze szerelés és semmi Van rajta Bypass szelep, ugye ennek benyomása nélkül nem lehetne mozdítani a gépet.Most lehet sajnos.
Amikor elromlott akkor azonban be kellett nyomni hogy valahogy hazakerüljön, és így lett vontatva kb 1km et de nem hiszem hogy ez okoott volna valami károsodást ?!
Rajz alapján próbáltam leellenőrizni a rugók/golyók meglétét de elég nehéz, illetve volt amit ki se mertem csavarni mert nehogy valami fixre belőtt nyomásállító legyen.
Az egy axiál dugattyús szivattyú (energiaátalakító). Szépen végig kell menni a rendszeren . Ha leszakadt a dugattyú akkor ott a rendszerben tutti van még fém. Pár db fém sorja kitudja nyírni az új alkatrészeket. Lehet ez történt.
Ha több fotót mellékelsz a hidro hajtásról akkor talán sikerül segíteni.
Eldugult az útváltó szeleped ,munkahenger karmantyú megadta magát , a fogaskerék szivattyú nem szállít elegendő olajat , kevés az olaj a gépben , fals levegőt szív.
46 cm-t elektromosban ne is keress, mert akkora villanymotort senki nem rak fűnyíróra, amivel az tisztességesen tudna nyírni. Szetinrem már a 41 cm is sok villanyos gépre.