> változó űrszelvényproblémák miatt vonták ki a gépeket a forgalomból 1996-1997. között.
Ha jól értem a szöveget, nem írja kifejezetten, hogy kivonták a forgalomból, csak azt, hogy akkor még használták ôket. Az elsôt amúgyis átépítették dízel-hidraulikusra. Az ûrszelvény miatt pedig egyszerûen túlméretes szerelvényként továbbították. A kétirányú alagútban a szembeforgalmat az áthaladása idejére le kellett állítani. Érdekes történet...
Ott lesztek a holnapi zólyomin? Ha rákosrendező után a felüljáró alá értek, ne felejtsetek el integetni a fotósnak :-) Már ha nem felejtek el felkelni.
Így utánagondolva én nem hiszem, mivel Szlovákiában gőzös (vontatta vonat) után tűzoltóvonatnak kell közlekedjen, és nem hiszem, hogy a nosztalgia ezt megfizette volna...
Esetleg Párkányig lehet gőzös, de tovább biztosan nem.
109,109 kedden futópróbázik, a tervek szerint a szokásos Istvántelek - Nagymaros távot rohanják le vele. Elképzelhető, hogy egy kocsit is visz magával.