Hát legyen az, csak vegyük számításba, hogy onnan sokaknak haza kell jutniuk. Persze nem feltétlenül kell este lenni, lehetne valamelyik hétvégén, akár most is, hiszen azt hiszem szabad ég alatt, felfele nézelődve még jobban lehet beszélgetni, mint zeneszó mellett egy cigifüstös lyukban...
Elárulhatom, hogy egy vidéki nagyváros szemészetén gyógyítja a betegeket, de én nem a betege voltam ám. Egyébként rendes csaj csak ügyeletben harap, pedig vettem neki csontot is.
A 20.-i dátum nekem is jó, pont a főttvárosban leszek.
Képzeljétek tegnap kivittem szívszerelmemet a reptérre (mivel üvöltött a szél, ráadásul oldalszél volt a pályára ezért mert kijönni), amikor meglátta a gépet azt mondta " ő ebbe be sem ülne"
ilyen levárok ezek a mai nők. Ma babonából nem, de holnap reggel repkedek egy kicsit.
Azt képzelte ez a csaj, hogy egy sárkányrepülő olyan mint egy piper vagy cessna: mint utóbb kiderült kicsinek talaálta a gépet.
Gyerekek nekem valaki nem akar 20milkát adni egy kis iratért cserébe
.lehet, hogy lerágott csont: www. landings.com lap egész jó.
A hirekkel ellentetben az ocsenyi repter nem valoszinu, hogy megszunik. Vannak ugyan gondok, de a klub azon van, hogy megoldja ezeket. A legfontosabb a tulajdonviszonyok tisztazasa lenne.
Jovo hetvegen kint leszek es igyekszek megtudni mindent a mostani allapotokrol. Mindenesetre nagy valtozasok vannak kilatasban:(
Addig is ne temessetek el elve!
Az a Petőfi híd körüli dolog szerintem már tárgytalan, mert bezárt a télre, de mit szóltok a másik helyhez, amit itt javasolt valaki, a Gyopár Pilot Pub-hoz (Erzsébet tér)? Ez az a hely, ahol Góbé, meg Dugóhúzó névvel illetik a pizzákat :)
Ha szemrevalo, akkor doktorno se kell, hogy legyen. Nyugodtan harapdalhat!
A befekves mar mas teszta. Nekem volt vesekovem. Este meg repultem, reggel arra ebredtem, hogy valami nem kerek. 2 oraval kesobb mar korhazban voltam es azt hittem, hogy nemerem meg a holnapot. Nagyon hirtelen jott a gorcs es arra gondoltam, hogy ha mindez a levegoben toretenik, akkor hogy a pitlibe szallok le? Azota is eszembe jut. Szoval befekves az nem a legjobb.
Pest nekem jo lenne. A lenyeg, hogy a kulturintezmeny elg nagy legyen, vagy legyen asztal foglalva, mert tapasztalatom szerint egy 10 fos tarsasag mar eros kihivast jelent.
Bocs, de azt hiszem adott esetben te is megbetegednél, ugye? :-)))
Azt hiszem Pesten, legalábbis úgy vettem ki, hogy a fórumosok zömében a "Nagy Faluból" vannak.
Talán meg lehet oldani az éjszakázást néhányunknál, hogy ne kelljen málnaszőrt inni, ezt le kell levelezni.
Megjegyzem: félig én is vidéki vagyok, peremkerületben (Budatétény), nekem még egy Börs közeli meeting is ó lenne, de ennek valószínüleg a Lőrincen, vagy Ferencvárosban lakók nem örülnének. Ezért mondom, hogy valahol a központhoz közel kellene találni helyet (rémlik, hogy valaki már említett egy Petőfi híd közeli üzemegységet)
Volt regebben repulonap Fa-hegyen. A vege fele odajott par srac es kerdezte viszek-e utast. Miutan elvittem oket, jott az anyuka. Fiatal, csinos, minden ami kell! Mondja nekem, hogy O is menne, de meg sosem repult. Nem baj -mondom- majd figyelek, nem csinalok semmi durva dolgot. Mar bekotottem, amikor mondja, hogy megsem. Ennyi melo utan, mar nem szallhat ki -mondtam neki- es elrepultunk. Mar fent vagyunk ugy 5perce, mikor kerdi: kinyithatom a szemem? No, ennek fenyeben repcsiztunk, mikor erzem, hogy szoritasa kezd lazulni. Kerdem:minden OK? Igen! Akkor johet egy kis erdekesseg? Igen! Hat csinaltunk egy szolid atesest. A kornyek vaddisznoi valoszinu akkor szerezhettek maradando hallaskarosodast, akkorat sikitott. Minden OK? Igen! Leszalltunk, szeles vigyor az arcan. Tetszett? A valaszra nem szamitottam. "Ez olyan volt mint egy jo szeretkezes!" Hirtelen nem tudtam mit modani.
Hol lesz az a bizonyos gyogykura? "arpaszorp buli"
"... így az S-klasse mercisek még nem vettek repülőt. "
Talan mert a repuleshez ESZ is kell!
Szerintem nem talál ki, akit érdekel, én is több embert ráncigáltam ki s.k., azért, mert nemérdekelte őket _annyira_, mint mondjuk engem, vagy mert nem tudták, hogy ki lehet menni! Akik nem tudják, hogy egy reptérnek vannak hétköznapjai és sima hétvégéi is, nem csak látogatási napjai, alias repülőmajálisok... Akik nem láttak még ilyesmit:
Elnézést kérek a háromszori elküldésért de hát harapott a doktornő. Egyébként ő is
kipróbálta a sárkányt (sárkány a sárkányon) és nagyon tetszett neki.
Az árpaszörpös bulira amit szerveznek a nagyok eljössz? ( időpont még úgytudom nincs)
Természetvédelmi területekről: Az illetékes nemzeti park és környezetvédelmi felügyelőség szakhatósági állásfoglalása kell, hatásvizsgálatot követően. És kiadható a reptér üzemeltetési engedélye. (Nekem csak jó lenne ha valamelyik nagy fővárosi klub átjönne Kunmadarasra.)
Én nyugodtabbanak érerm a gépet utassal, nem dobál úgy, viszont nagyon merül fordulókban, és kilebegtetni is erősebben kell. Félek is néha az utas reakciójától, nehogy belépjen a pedálba
a leszálláskor.
Ja! nálunk a civileket a reptérre nem engedi be az őrség. ( pedig lehetne villogni a concorde-al)
Egyébként akit érdekel az mindig megtalálja a repülősöket.( De még hálistennek nem divat ez csak hóbort így az S-klasse mercisek még nem vettek repülőt.) ergo kevés az adócsaló újgazdag bumburnyák a reptereken.
Mondom, én pont valami ilyesmit kezdtem tervezgetni, mint amit írsz, és remélhetőleg a fórum is meglesz hozzá. El kellene indítani egy ilyen "hiénaturizmust", bár ez pont egy rossz hangzású szó annak, aki nem tudja, miről van szó :) De itt jegyzem meg, bele lehet venni LHBP-t is, ott sincs túlreklámozva, hogy látogatások szervezését vállaljuk, van skanzen, meg a teraszra ennyi a belépő, és ekkor és ekkor van nyitva... Ki segítene ilyesmiben nekem? Akár erről is beszélhetnénk a leendő pilotpub-ozásunk alkalmával, amit csak meg kéne rendezni, nem? (a múltkor jó kis gitárzene volt ott, nem-mániákusok is élvezhetnék)
Reptér népszerűsítéssel kapcsolatban talán egy-egy honlap tényleg jól jönne. És a szép képeken kívül konkrét információkat is kéne rajtuk feltűntetni. Értem itt a reptér infrastruktúrális felszereltségét (WC, büfé, étterem, bár, szálláslehetőség, stb.), elérhetőségét (ahol be is lehet előre jelentkezni), programlehetőségeket (utasrepülés, hangárlátogatás, fűnyírás, szalonnasütés és még kit tudja mi), a díjakat, illetve azt, ha gratis is hajlandóak valamire. Mert a legtöbb halandó nem kirándul el valahova a családjával, barátaival, ahol nem is sejti, hogy mi várja.
A szakmának szóló részt is fel lehetne tűntetni, ami a reptér milyenségét, jogosításait, szolgáltatásait tartalmazná. (Más kérdés, hogy erre van repülésinformációs szolgálat és AIP is.)
És mélységesen egyetértek Hamsterrel, hogy a reptereknek is kéne önmagukat reklámozni. Ennek sok módja van. Költségesebb és olcsóbb is. Ki-ki válassza a számára optimális változatot!
Előre a szebb jövőért! :-)))
Ezen a honlapkészítésen gondolkodom én is, remélhetőleg hamarosan lesz rá fórum, Fahegyhez és Budaörshöz gyűjtöm az anyagot, dunakeszii és egyéb meghívásokat szívesen fogadok! :) De tényleg kellene némi rámozdulás a repterek részéről is, egy tábla, hogy ez itt a reptér, itt hajtsd be, itt parkolhatsz, itt a büfé főtt virslivel és sörrel, itt a mellékhelység, ide ülj, ha csak nézni akarod a gépeket, és nyugodtan menj oda akárkihez kérdezősködni, ha további kérdéseid lennének :)
Én rendszeresen járok ki Fahegyre a fiammal (most 2,5 éves). Nagyon élvezi, néha már követeli, mikor megyünk megint. Több barátomnak is javasoltam már ezt a programot, de mind húzza a száját. Inkább cápákat néznek több órás sorbanállás után egy bevásárlóközpontban, vagy egyszerűen csak otthon gubbasztanak hétvégén. Mi járunk időnként Vecsésre, a keritéshez is, a skanzenbe, teraszra, stb...
Egy ekkora gyereket is teljesen leköt, élvezi, levegőn van, és otthon van mit mesélnie este. Még a feleségem is eljön velünk, ami nagy szó.
Ennek eredményeként a fiam még a bilin is Aeromagazint olvas:
Szerintem ez igy jó, és akinek tudom, továbbra is ajánlani fogom.
Lehet, hogy kéne egy honlapot csinálni a magyar repterekről? Hátha többen jönnének ki?
JIM
Na most jól megmondta mindenki mindenkinek! :-)))
Én annyit fűznék a dologhoz, hogy nekem személyesen még nem volt lehetőségem minden repülési ágba belekóstolni, de ha egyszer megtehetem, én is eldöntőm, melyik is tetszik nekem legjobban. Már ha lehetséges választani.(Várom vadállatok (hiénák) utaztatására az ajánlatokat. :-))) )
Itt az ideje, hogy összehozzuk már azt az árapaszörpös, bambis topictalálkozót! Lehet, hogy meg kéne várni a tavaszt vele, nehogy fagyott italt kelljen szopogatni. :-) Külföldön élő topiktársaink: Ti milyen gyakran jártok Mo.-n? Talán úgy is szervezhetnénk a dolgot, hogy ti is részt vegyetek rajta.
Malév torontói járattal kapcsolatban:
Először is köszönet és tisztelet az utast ellátó személyzetnek és orvosnak. Dícséret illeti a Malévot is, hogy ésszerűen gondolkodva, elhelyezett defibrillátort a B767-es gépei fedélzetén. A mostani eset kitűnően példázza, hogy megéri a cégnek olyan befektetéseket is eszközölni, amely nem kecsegtet közvetlen anyagi megtérüléssel. Erkölcsi téren azonban a haszon felmérhetetlen. Csak így tovább!
Ugy nez ki, hogy igencsak elkalandoztal "...harapdalja a ...", mert haromszor kuldted el a leveled.
Egyebbkent miert nevetnelek ki. Bar nem mertem, de hihetonek tunik, hogy a magassag fuggvenyeben valtozik a fogyasztas. Amit viszont tutira tapasztaltam az az, hogy egyedul kevesebbet (legalabb 2 literrel) fogyaszt, mint utassal. Ennek ellenere en altalaban utassal repulok, mert szeretem masnak is megmutatni mindazt amit latok. Persze hebe-hoba repulok egyedul is. A fura az, hogy egyedul a kormanyerok joval kisebbek. Jobbanmondva nem fura, de ez tapasztalhato.
Mas: Irta valaki, hogy keves a civil (nem repulos) erdeklodo a repulotereken. En Fa-hegyen azert mindig szoktam talalkozni parral. Odajonnek, nezegetik, csodalkoznak, a batrabbak kerdeznek es a legbatrabbakat elviszem. Szoval aki olvassa ezt a topic-ot, es meg nem latott kozelrol repuloket, jojjon ki Fa-hegyre. Van ott mindenfele es ha kedve tamad repulni, hat tessek. Lehet, hogy annyira beleszeret, hogy majd megakar tanulni es ki tudja? Egyszer repulos lesz belole.
Udv,
Fuhur
Ps. Fa-hegyen a kocsma tenyleg jo, de Dunakeszin is jo!
Felesleges lett volna vegig olvasni amit irtal es nem is tettem meg.
Fogalmam sincs miröl van szo es ki vitazik vagy ilyesmi.
En tettem egy megjegyzest arra, hogy a JAS39 az nem SAAB es azt, hogy a "kalandregenybe illö" mondatot ironikusnak tartom. Pont, evvel befejeztem a dolgot. Erre jöttek irasok, hogy en megsertödtem meg irod, hogy azt varom terdre essenek elöttem meg ilyenek. Irtam ilyet valamikor? Tettem valami utalast en erre valaha? Nincs nekem arra szuksegem, hogy a szavakat a szamba tegyek illetölegesen felre megyarazzak azt amit mondtam.
Öszinten halalosan nem erdekel, hogy neked vagy akarkinek mi a velemenye rolam vagy arrol amit csinalok. De ha megakarod mondani a velemenyed akkor azt tedd maganba (email cimem megtalalhato).
Igen, leszoltam a civil legiforgalmi pilotakat ezt vallalom. (lehet, hogy ez is ratett a tuzre, hogy te azt gondoltad en azt varom, hogy terdre essen valaki?)
Viszont nem azert mert többre tartom magam hanem azert mert az amit ök csinalnak (vagy inkabb veluk csinaltatnak) az nem egyezik meg avval a keppel amit en a fejemben latok ha a repulesre gondolok.
Leszoltam valaha valakinek is a repulös elmenyet amit irt? Irtam olyant, hogy "öreg azt felejtsd el mert fabatkat sem er stb stb"?
En összesen reagalltam egy hibazasra (vagy elirasra) es egy ironikus megjegyzesre. Erre itt mar olyan dolgokat huzol a mondataim möge amikre meg csak nem is gondoltam. :-)
Legközelebb akkor mar nem is kell irnom mert elöre megmagyarazod amit irni akarnek? Elöre is kösz a faradozasert. :-))))))
Lacháza és Kunmaradas nem mindenféle természetvédelmi területek közelsége miatt let terv szinten leépítve? (A tulajdonjogokról most ne beszéljünk)
Sajnos idén nekem is minden budaörsi tartózkodásom alatt az jut eszembe, hogy talán két év múlva már csak nyomok látszanak az egészből :( Pedig hát ott van a nagyhangár, amiből azért nincsolyan sok, a MÉM-es épületekkel nem tudom mi van, a világításos pálya, az adottság, hogy több tömegközlekedési eszközzel is elérhető, plusz közúton is igen jól. Nem tudom hogyan lehetne népszerűsíteni, nem titkolom, hogy örülnék neki, ha az érdeklődők csak úgy vaktában kimennének hétvégeken, leülnének a fűbe, esetleg elmennének egy sétakörre. De nem mennek, mert nem tudják, hogy lehet, valahogy olyan morc kinézete van kívülről, pedig Fedőék&Co. még egyszer se kergettek el, amikor le akartam fényképezni valamelyik kedvencemet csak úgy :) Népszerűsítésnek kevés az az évenkénti egy repülőnap, de nem is abból kéne sok, hanem valami más mód. Vajon egy topic, vagy egy weboldal segítene? Attól tartok nem eleget. Egyébiránt Fahegyen valahogy jobb hangulatú a korcsma :) De nekik meg az a szerencsétlenség, hogy tömegközlekedéssel nehezen megközelíthető, messze van, pedig hátha be lehetne rángatni arra kiránulókat. Vagy csak a mi családunk járt hébe-hóba LHHH-ra és LHFH-re, csörlést bámulni? (az is igaz, hogy Fahegyen mindig van egy-két civil érdeklődő is az állóhelyeknél, de valahogy nem mernek odamenni senkihez, hogy izé, mi repülni szeretnénk, pedig megéri, én is így beszélgettem pár órát egyszer szegény Palotai Nándival) Szóval szerintetek a dolog nemhivatalos részét tekintve hogyan lehetne a helyzetet jobbá tenni?
"Apropó: most, hogy Őcsényben voltam (szintén kedvenc repülőterem, mert szép és hát a sok élmény), a volt MRSz hangár most egy gyertyaöntő cég és kamionokkal állnak be. Egy hangárba! Ősényről is azt mondják, hogy perceken belül megszűnik."
Az Őcsényi Repülőtér honvédségi tulajdon volt, amit az RNÁ használt több mint húsz évig és gyakorlatilag újjáépítette. Korszerűsítettük a hangárt, felépítettük ("bővítésként" adminisztrálva) az irányító épületet, új üzemanyagtárolót létesítettünk. Így az ország egyik legkedveltebb és legszebb sportreptere fejlődött ki, amely alkalmassá vált a légijárművek javítására és komplex kiszolgálására.
Amikor a "nagy" átalakuláskor felmérték a cég vagyonát érdekes módon Őcsény egyszerűen kifelejtődött belőle.
Gyerekek ne essünk már egymásnak! Nagy a légtér (cybertér is) elférünk benne, politikáról pedig nem volna szerencsés itt társalogni hiszen a repterek területei jó helyen vannak, ezért alkalmasak bevásárlóközpontnak, egyébnek. Ezt már a gazdaság szabályai döntik el sajnos visszafordíthatatlanul. Egyébként a betonozott pályákat drágább felbontani mintsem új területet kijelölni e célra. Úgyhogy a nagy reptereken repülők megnyugodhatnak egy időre. Egyébként voltatok Kunmadarason a reptéren, na az ám a kihasználatlan gyöngyszem az alföldön, kitűnő példája a pazarlásnak. Halottember élménybeszámolóit pedig érdekesnek és olvasányosnak tartom, persze olvastam Münchausen kalandjait is.
Lehet, hogy békés természetemnek köszönhető de ha erre jár akkor még egyszer meghívom, hogy próbálja ki milyen a motoros sárkány. Nekem a vitorlázógép is túl zárt, hát még egy utasszállító ahol még kormány sincs az ember előtt brrrr! Különben ami repül, azt ne fikázzuk már.
üdv:hk.
Fuhur : lehet hogy kinevetsz de, ha 400m- en repülök sokkal kevesebbet fogyaszt a gép ( ugyanis nem dúsul be a keverék a nagy magasságon) ergo 2 l.-el kevesebbet óránként. (Pedig imádok 1500 m.-en repülni)
Zolibá : miskolcnak utánanézek majd leírom, hogy mi is történt ott.
Gyerekek ne essünk már egymásnak! Nagy a légtér (cybertér is) elférünk benne, politikáról pedig nem volna szerencsés itt társalogni hiszen a repterek területei jó helyen vannak, ezért alkalmasak bevásárlóközpontnak, egyébnek. Ezt már a gazdaság szabályai döntik el sajnos visszafordíthatatlanul. Egyébként a betonozott pályákat drágább felbontani mintsem új területet kijelölni e célra. Úgyhogy a nagy reptereken repülők megnyugodhatnak egy időre. Egyébként voltatok Kunmadarason a reptéren, na az ám a kihasználatlan gyöngyszem az alföldön, kitűnő példája a pazarlásnak. Halottember élménybeszámolóit pedig érdekesnek és olvasányosnak tartom, persze olvastam Münchausen kalandjait is.
Lehet, hogy békés természetemnek köszönhető de ha erre jár akkor még egyszer meghívom, hogy próbálja ki milyen a motoros sárkány. Nekem a vitorlázógép is túl zárt, hát még egy utasszállító ahol még kormány sincs az ember előtt brrrr! Különben ami repül, azt ne fikázzuk már.
üdv:hk.
Fuhur : lehet hogy kinevetsz de, ha 400m- en repülök sokkal kevesebbet fogyaszt a gép ( ugyanis nem dúsul be a keverék a nagy magasságon) ergo 2 l.-el kevesebbet óránként. (Pedig imádok 1500 m.-en repülni)
Zolibá : miskolcnak utánanézek majd leírom, hogy mi is történt ott.
(Ui: TOPGUN-t nem veszek többé mert tele van tankokkal, rakétákkal, és gügye cikkekkel. repülőről meg alig írnak benne. Ez a szerkesztőnek szólt.)
Gyerekek ne essünk már egymásnak! Nagy a légtér (cybertér is) elférünk benne, politikáról pedig nem volna szerencsés itt társalogni hiszen a repterek területei jó helyen vannak, ezért alkalmasak bevásárlóközpontnak, egyébnek. Ezt már a gazdaság szabályai döntik el sajnos visszafordíthatatlanul. Egyébként a betonozott pályákat drágább felbontani mintsem új területet kijelölni e célra. Úgyhogy a nagy reptereken repülők megnyugodhatnak egy időre. Egyébként voltatok Kunmadarason a reptéren, na az ám a kihasználatlan gyöngyszem az alföldön, kitűnő példája a pazarlásnak. Halottember élménybeszámolóit pedig érdekesnek és olvasányosnak tartom, persze olvastam Münchausen kalandjait is.
Lehet, hogy békés természetemnek köszönhető de ha erre jár akkor még egyszer meghívom, hogy próbálja ki milyen a motoros sárkány. Nekem a vitorlázógép is túl zárt, hát még egy utasszállító ahol még kormány sincs az ember előtt brrrr! Különben ami repül, azt ne fikázzuk már.
üdv:hk.
Fuhur : lehet hogy kinevetsz de, ha 400m- en repülök sokkal kevesebbet fogyaszt a gép ( ugyanis nem dúsul be a keverék a nagy magasságon) ergo 2 l.-el kevesebbet óránként. (Pedig imádok 1500 m.-en repülni)
Zolibá : miskolcnak utánanézek majd leírom, hogy mi is történt ott.
(Ui: TOPGUN-t nem veszek többé mert tele van tankokkal, rakétákkal, és gügye cikkekkel. repülőről meg alig írnak benne. Ez a szerkesztőnek szólt.)
Képzeljétek el egy orvosnő harapdálja a nyakamat úgyhogy befejezem ( a levelet)!
Bizony fáj látni azt, hogy gyerekkorom, ifjúságom (egyik) színhelye lassan, de biztosan lepusztul.
15-20 éve még egy nyüzsgő repülőtér volt Börs, a nagy cégeken kívül hétvégeken sportrepülők hasítottak, ma meg egészen temető hangulata van és lassan több a nem repülős cégek fennhatósága, mint a repülőké. Pénz nincs a karbantartásra, ezért - ahogy az lenni szokott - azzal foglalkoznak felelős emberek, ki hajthat be autóval, meg hogy hol lehet gyalog, hol gépkocsival bemenni. Más országokban az ilyen repülőterekből (főváros központjától fél óra autóval, gyönyörű környezet, stb.) aranybányát csinálnak, nálunk meg...
Ugyanez vonatkozik a többi repülőtérre is. Az önkormányzatok azt hiszik, hogy itt a reptér, oszt a sok pénzes külfüldi csak úgy özönleni fog. Naná! Amikor meg rájönnek, hogy néhány százmilkót be kell fektetni, azon kezdenek gondolkodni, hogy egy bevásárló központ, vagy golfpálya milyen jövedelmező lehetne.
Apropó: most, hogy Őcsényben voltam (szintén kedvenc repülőterem, mert szép és hát a sok élmény), a volt MRSz hangár most egy gyertyaöntő cég és kamionokkal állnak be. Egy hangárba! Ősényről is azt mondják, hogy perceken belül megszűnik.
Az utóbbi években gyakran járok Németországba, ott is kis sportrepterekre. Majdnem mindegyiken van étterem, kocsma, a német polgár szombat-vasárnap bepakolja a családot az Audiba, kimegy a legközelebbi füves sportreptérre, beül a csehóba, eszik, iszik, bámulja a repülőket, ejéseket, aztán kimegy a placra, befizet az egész családdal egy 20 peres körre, megnézi a házát felülről. Ezzel vége is a napnak, hazamegy és nagyon elégedett.
Jó, nálunk az emberek egy picit szegényebbek. De: Kovács János nem megy ki a legközelebbi reptérre, mert az lepusztult, és még egy pad sincs, ahova leüljön. Ha enni, inni akar, vissza kell mennie a legközelebbi városba. Repülni se tudna mindíg, mert manapság már hétvégeken is sűrűn pang a reptér (meg aztán nincs is szegénynek pénze).
Lehetne aztán ragozni a nagyobb reptereket, pl. az említett Lacházát. Évek óta beszélnek egy cargo reptérről. Mire ebből lenne valami, már annyira széthullik az egész, hogy nem lesz érdemes belekezdeni.
Stb, stb. Néhány év múlva fele ennyi repülőtér marad, a többin üzletközpont, meg dinnyeföld lesz.
Komoly befektető hiányában, sajnos kétes egzisztenciájú hiénák martaléka lehet (lesz) a B.örsi Repülőtér. Ehhez hosszú idő óta nagy "segítséget" nyújt az ÁPV Rt, ahol személyes tapasztalataim szerint még ma is -az eltávozottakat nem számolva-, jó néhány "fehérgalléros" szarháziban jó parterre
lelnek a magyar kapitalizmus árnyoldalának haszonlesői.
A nyiregyházi repülőtér átjátszása az önkormányzati maffiának, (szintén ÁPV RT-s segédlettel), sem igazán szolgálta a kisgépes repülés ügyét. De megemlíthetném az elkótyavetyélés alatt álló Air Service, Kaposvári, Őcsényi, Kenderesi, Telekgerendási milliárdos értékeket megtestesítő objektumainak felelőtlen "széthordását" is.
Őszinte fájdalmam, hogy a kisgépes repülésben az elmúlt rendszerből örökölt óriási vagyon ellenére, a repülés ezen ágát a rablóprivatizáció koldusszegénnyé tette!
A totális kifosztás koronája lenne, a B.örsi repülőtér végleges megszüntetése. Sajnos jelenleg nincs aki segítsen.