Világos, mint a Nap. Kókánál a (vörös helikopterből átalakított) világos daszterben egy igen szeretetre méltó és egészen kíváló emberrel, magával Kóka Jánossal találkoztál...:-) Bár nekem lenne egyszer ekkora szerencsém...:-)
Fogyasztásról még nem tudok semmit mondani, az első tank benzinemet hajtom, a szalonból mindjárt a szemközti kúthoz mentem és jól tettem. kb. 50 méter megtétele után 50,5L tankoltam az 50-es tankba. Sok nem lehetett benne. Amúgy kiszámoltam, nálunk 352 az etanol, így benzinnel 3-4 forittal olcsóbb a közlekedés kilóméterenként. Ha most 500 felett lenne a benzin, akkor lenne érdemes etanolt tankolni, a gyári fogyasztási adatok alapján.
Amíg várom a 4str válaszát, addíg megkérdezném,hogy kivel találkozhattam kedden 12h felé Kóka irányában sietve. Világos Dusi, és miután rávillantottam,a tükörben láttam, hogy fékez,de én már késésben voltam, így döngettem tovább.
Kíváncsi leszek a fogyasztásodra. Nekem jelenleg rövid városi szakaszokon hajtva ethanollal, a fed.comp. 12 liter körüli fogyit jelez. Remélem megy még lejjebb. Sokan mondták, hogy rövidek a váltó áttételek, hát az enyémben jó hosszúak, még az egyes is. Városban 50-nél a 4.-et is épphogy elviseli. A Cliommal 50-nél már régen 5. ben mentem.
A lényeg, hogy apróbb bakikat, hiányosságokat egy olcsóbb autónak meg lehet bocsájtani, el lehet egy kézlegyintéssel intézni, de egy kategóriával feljebb, árban is, ezek már főbenjáró bűnnek számítanak, legalább is az én szememben.... :-)
Ennél az autónál is lehet sokmindenért morogni és a végén sk. megcsinálni, de szinte mindegyikkel így van és azért jó egy ilyen fórum, ahol úgy a hibákról, hiányosságokról, mint a megoldásukról is információkat kaphatunk, nem kevés időt, fáradságot spórolva meg magunknak.
Írja csak meg mindenki bátran mit tapasztal, főként a bosszantó dolgokat és ha talált rá megoldást azt is.
Gratulálok az autóhoz. :- ) Majd néhány hónap múlva megbeszéljük ezt. Én sem értettem amikor Vinetu morgott, hogy már érti miért ilyen olcsó ez az autó, mert egyszer kitakarította és itt-ott lógott ez meg az , csimbókosodott a szőnyeg stb... , de inkább nem írnám le mi az ami nem tetszik, mert véres rongy lenne ez sokak szemében... és különben is imádom :-)
40 ezerért biztos nem ezt venném, hanem egy komolyabb fejegységet ami alapból nagyobb teljesítményű.
Egyébként aki direkt áramot keres a rádióhoz közel, az nyúljon a kormányoszlop alá jobbra, nagy vastag piros , sarus vezeték, az akksiról jön, direkt betáp.
Bármit rá lehet kötni, persze biztosíték szükséges. (a rádiónak nem mert annak van saját) üdv.
Megnéztem, nálam is van vas a jobb lápa alatt a karosszérián belül, de nem rozsdásnak tűnik, hanem mintha valami kulimájsz lenne rajta csak olyan rozsdás színű. Az alján a konzerváló cucc is ugyanilyen színű, az átvételnél alámásztam, megnéztem. Minden oké volt, csak azért duzzogtak, mert a kereskedés webcímét leszedettem a hátsó ablakról. Szerintem nagyon randa volt 2 centis fehér betűkkel keresztben. A rendszámtartón így is rajt van. Hogy miért utálom enyire a direkt marketinget? :-)
Kérdésem: Hol lehet hozzájutni a Duster kapcsolási rajzához? Engem a generátor paraméterei érdekelnének, mert a szervízben halvány "F"-juk sincs semmiről,sőt baromságokat dumálnak.
Hát tüzetesen átnéztem a gépet, nem értek eggyet veled. A párom Toyota Yarisa sokkal bóvlibb műanyagokat tartalmaz, a motor tér is renben van, egyedül az üléshuzat minősége tűnik gyengének, de erre már több kolléga is panaszkodott. Persze a Grand Scenicből átülve, hirtelen kevésnek tűnik a pakoló hely, de majd belakva gépet ezt is megszokom. Annó kispolossal is jártam Kecskemétre Veszprémből 4 személlyel, azt minden elfért. Igaz a Reni lába végig a nyakamba volt, csak azt sajnáltam, hogy menetközben nem tudok hátrafordulni. :-))
Köszönöm! Benzin 4x2 cool. Ma már megjött a csomagtér tálcám is, aki sokat cuccol, annak elengedhetetlen. Mint nálam is sáros bakancs, ijász cucc, holnap festékes vödrök, szóval már rendesen be van fogva mint amire való is. Ma már bele kóstoltam a 120-as tempóba is nem veszem észre hogy nagyon zavaró lenne a hangja, legalábbis nem nyomta el Cseh Tamást:-)
Igen, de én úgy akarom megcsinálni, hogy kikapcsoljon kulcskihúzásta. Így az A/4 -re kellene egy kapcsolt 12V, ami csak S állásban kapcsol ki.
Ott van a fix 12V az A/7-en, de ha ezt átkötöm az A/4-re is akkor csak kézzel lehet kikapcsolni.
Amúgy jó nagy monyák az arctic music. A rádiót a szervíz szereli be, úgy hogy még iso csatlakozó sem volt benne, vagy nem jó, mert át kellett forrasztani mindent. Az A/4 lábat pedig egy másik csatlakozóról oldották meg, ami nincs is bekötve sehová. Szerintem a kormányvezérlőé lenne.
Szia. A fólia 3Mes, a fél m2 volt 8ezer, a kilincsekkel együtt. Nem gagyi, úgy gondolom. A kamera miatt ha gondolod, hívj fel,30 90 787 49. Üdv, villantsatok!
A rádió, a szivargyújtó és a ventillátor egy biztosítékról (és mindhárom ACC-ről) megy. Ha ez problémát okoz, az ábrán a C-csatlakozó 3. lábát á kell kötni állandó 12V-ra. Ebben az esetben elméletileg meg kell növelni a biztosíték értékét, ahonna leveszed az állandó 12V-ot, és a régi biztosítékot (ACC) pedig csökkenteni. Én az utastérvilágításról venném le a fix 12 V-ot.
Nekem is ez volt az első problémám. A szervízzel konzultálva kategórikusan kijelentették, hogy nem lehet megoldani. :(
A rádiónál még nem lenne gond, de CD-nél vagy MP3 lejátszásnál HDD-ről már eltart egy ideig míg újra elindul a rendszer. Engem kifejezetten idegesít, meg a cuccnak sem tesz jót. Úgyhogy még agyalok a dolgon. Érdekes módon a venti alól is elveszi a feszültséget egy pillanatra.
Más:
Megkérnék minden kartársat, hogy a felhasználó neve mellett lévő adatlapon a bemutatkozáshoz írja be, hogy milyen autója van.
Így nem kell mindig visszaolvasni, keresgélni, visszakérdezni, ha valamit leír róla.
Szigorú vagy ezzel az autóval. Szerintem ezért a pénzért teljesen rendben van... Én mondjuk nem igazán vagyok fogékony a puha műanyagokra és gumírozott fogantyúkra, meg általában a csillogó parasztvakításra. Igaz, a Duster egy hajszálnyit se több egy célszerű használati tárgynál, viszont mint ilyen szerintem tökéletes....vagy csak nálam van magasan az ingerküszöb.... :)))
Talán azért, mert a Focus jobb autó. :-) Ha tárgyilagosak akarunk lenni, a Dusterban elég sok olyan dolog van, amiket egy jobb falusi búcsú céllövöldéjében is égés lenne kitenni, pedig ott aztán van bóvli rendesen. :-)
Gratula a géphez! Benzin, vagy dízel??? 4x4 vagy 4x2???? :)) Sok boldog kilométert! Szerintem is nagyon állat kocsi. Tényleg nem értem, hogy emberek miért adnak milliókkal többet mondjuk egy 1.4-es Focus ért....
Nagyon köszönöm, hogy megmentetted varázserejű totemszerelésemet. Köszönöm a több évtizedet kiszolgált söröspoharam miatti aggodalmatokat. De vanni van még a háztartásunkban dögivel söröskligli, amiből nem folyik ki a sör...:-) Nem olyan nagy tragédia. Még mindig jobb, mintha SZSZSZD-mat hagytam volna el. Nemiga'?
Egy kicsit valóban zavaró, hogy ACC (accessory - tartozék) állásból gyújtásra, vagy onnan visszakapcsolva van egy kis szünet, amikor is a rádió lekapcsol. Ez tényleg különös, mert a japán autókon a gyújtáskapcsoló forgatása közben az áramellátás az indítózásig folytonos szokott lenni, a német kocsiknál pedig állandó 12V-ról megy a rádió.
Azon, ami foglalkoztat téged, már én is elgondolkodtam, igazából nem is lenne nehéz megoldani - bár az sem egy túl nagy kellemetlenség, amit egy ki/bekapcsoló rádió okoz. Garanciavesztéstől ne tarts, legfeljebb a hanyag szerelés következményetől (akksi lemerülése, zárlat).
Hát meglett a csoda, sikerült felrakni a képeket az ftp-re. A lányom segítsége nélkül nem ment volna. Remélem találtok benne számotokra is emlékezetes képet. A találkozóról csak annyit, hogy nagy élmény volt, ahogy jó harminc ember összegyült látatlanba és villámszerű gyorsasággal egy húron pendültünk. Persze az egy húr, az a Duster volt, melyre mindenki olyan büszke volt, mintha csak neki lenne ilyen, közben úgy 13 állt egymás mellett. Szóval nagyon jól éreztem magam, én és oldalbordám is. Egyetlen fekete pont, hogy termetes pocakomra nem jutott megfelelő nagyságú poló és így mint alapító őstulok, nem rendelkezem ezen becses ereklyével.
A mai postával elment a szerencshozó textiled, szerintem a hétvégén már aggódhatnak az ártéri csukák...!
A fotókról nem feledkeztem meg, csak hát én nem igen értek a feltöltésükhöz...Eszter lányom az utolsó napokat tölti a gimiben és a hétvégére már talán lesz ideje foglalkozni apuka dolgaival is ! Addig is türelem!! A sörös bögrédről sajna nincs információ, de ígérem kapsz tőlem másikat!
Itt van Freddy ecsénk szamárvezetője. A jelszó: palmajor. Ha még nem csináltál ilyet (a total commanderben kell), valaki csak akad a környezetedben, aki megoldja helyetted...
Megvan a Duster. Komoly férfias autó! Szépen megy. Majd a szombati Pesti út után autó pályás tapasztalatom is lessz. Ma nem mentem többet 100-nál, de cseppet sem volt nagyobb a menet zaj, mint a Scenicben.