Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Del Tomaso Creative Commons License 2021.03.12 -3 0 89978

Sosem értettem, miért vesznek az emberek dízel 6-ost bármelyik Mazda szériából, nameg úgy egyáltalán dízelt. 

A 6 literes fogyasztásra áll a cerka vagy a 400 Nm-re ?

Nicker1 Creative Commons License 2021.03.12 0 0 89977

Az egyel későbbi skyactiv méginkább  ilyen kategória lett... nem baj,vegyenek TSI meg FSI meg alfát :D  meg DSG-t  németet:D  ahol otthon már egy csavart se tudsz kicserélni...vagy külföldről behozott villanyautót,meg hibridet..amit ott már a veszélyeshulladékba adtak volna le...az új vevőnél cellacserére meg rámegy egy másik autó ára.. :D

Előzmény: Morzsa007 (89976)
Morzsa007 Creative Commons License 2021.03.12 0 0 89976

Köszi, hogy megosztottad velünk. 
A rohadás nagyon berögzült az embereknél, kb a “francia autót nem szabad venni” gondolkodással egyenrangú vagy hogy mondjam. :-)

Előzmény: madotati (89975)
madotati Creative Commons License 2021.03.12 0 1 89975

igazából csak megosztani szeretném tapasztalatomat arról, hogy eladtam GH 2.0D 6-osomat:

csalódásszerű, hogy ennyire nem keresik a dízel 6-osokat, pedig kevés km-es, magyarországi volt az enyém.

lényegében telefonos érdeklődés is alig volt az autóra 3 hónap alatt, totálisan komolytalan ajánlatból volt 1-2, és 3 hónap után is egy nepper vette meg nyomott áron, mert nekem már nagyon elegem lett az egész hercehurcából.

viszonylag normálisabb bizományos és felvásárló kereskedőnél is érdeklődtem, azt erősítette meg, h nagyon elplántálódott a közvélemény a mazda=rohadás, amire az általános dízelpara még ráfejel.

Lehet h másnak meg más tapasztalata van, de az én tapasztalatom elég lesújtó, vegye figyelembe mindkét oldal, akinek van, és az is aki venni szeretne.

kiggyo Creative Commons License 2021.03.08 0 0 89974

sziasztok!

 

Voltatok itt páran akiknek volt 1.8 (L8) vagy 2.0 (LF) benzines hengerfej felújításuk.

Valakinek nincs elfekvőben roncs hengerfeje?

 

Az alábbi kinézetű szelephézagoló poharakból kellene nekem egy marékkal bontva:

Petyus71 Creative Commons License 2021.03.05 0 1 89973

Halihó! Üdv. mindenkinek!

A segítségeteket szeretném kérni! Megvettem sorrendben a harmadik mazdámat! Ez egy 2017-es gyártású 6-os kombi. Németországí autó volt, így német nyelvű leirásom van hozzá, ha valaki tudna segíteni, hol lelhetnék magyar nyelvűre!

Mazda 6 kombi 2.2 diesel  Alvázszám: JMZGL691691525654   Motorkód:SH30747241

Előre is köszönöm!

Morzsa007 Creative Commons License 2021.03.05 0 0 89972

A bal kezednél nyomkodod a jobbra nyilat, nem kezd el villogni a felső kijelzőnél,( ahol írja a beállított hőmérsékletet, legkondit, stb) a karakter, ott kellene rámenned a pillanatnyi fogyasztásra, aztán fel vagy le nyíllal beállítani, mit szeretnél, hogy mutasson. 

Előzmény: Roszko87 (89971)
Roszko87 Creative Commons License 2021.03.05 0 0 89971

Fotót megpróbálok feltölteni, egyébként, a kormányon a bal oldali kiosztás úgy néz ki, hogy fent vannak a nyilak, alatta set gomb, egy telefonos gomb, némító gomb. Érdekesség a kormány jobb oldalán gondolom a tempomatot kezeli. Fent cancel, set +-, resume alatta off, on , és üres gomb amin nincs írsás be se tudom nyomni a gombot. Szerintem nincs rákötve semmire. Lenne még egy kérdésem. Mazdánál most fogok érdeklődni mikor volt utoljára cserélve üzemenyagszűrő. Egy ismerősöm azt mondta ő nem cserélne a helyemben, benzinesen felesleges és utána nem lesz ugyanolyan. Szerintem ez nem így van, de érdekel a véleményetek. 

Morzsa007 Creative Commons License 2021.03.04 0 0 89970

egy képet esetleg a kormányon lévő gombkiosztásról tudnál mutatni?

Előzmény: Roszko87 (89964)
Morzsa007 Creative Commons License 2021.03.04 0 0 89969

Szia. Nekem ugyanolyan az autóm, mint a tiéd. Nekem gyári navim van, de szerintem eredetileg nem volt benne navigáció, hanem a CD-s rádió Bose hifis kialakítás csak. A gomb kiosztásból gondolom. Én át tudom rakni átlag fogyasztásra, de nem tudom nullázni, mert nincs SET gomb, pedig minden gyári. 

Előzmény: Roszko87 (89964)
Roszko87 Creative Commons License 2021.02.28 0 0 89968

Köszönöm az elöző segítséget. Még egy dolgot tapasztaltam az autón ami eddig nem tűnt fel idáig. A lámpamosóm szerint nem üzemel. Töltöttem folyadékot hátha csak alacsony a színt, de nincs változás. Esetleg ezzel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? 

jurgenbrauer Creative Commons License 2021.02.27 0 0 89967

A műszerfal tetejèn lèvő, kis mutatóban ilyenkor nemtudsz lèptetni. Ott megtalálod az átlag fogyasztást, amit hosszan a set gombbal tudsz nullázni. 

Előzmény: Roszko87 (89964)
BenceM Creative Commons License 2021.02.27 0 0 89966

a hátralévő kilométer mellett még van ott pár hasznos funkció,amit nem érdemes szerintem elvesziteni egy fejegység cserével.,pláne ha a gyárinak semmi baja. Na de ha így vetted,esetleg meg lehetne próbáléni egy gyárit ideiglenesen betéve átállitani arra,amire neked kell.

Előzmény: Roszko87 (89964)
BenceM Creative Commons License 2021.02.27 0 0 89965

Emiatt nem nyultam hozzá én sem a gyárihoz. Sajnos valamit valamiért,szinte nincs olyan tipushoz illő,ami mellett minden funkció megmarad.  Nekem azt mondták csak a gyári,ami  tudja vezérelni.  Esetleg van még pár távolkeleti,de annak meg a hangminősége kuka.

Előzmény: Roszko87 (89964)
Roszko87 Creative Commons License 2021.02.26 0 0 89964

Szisztok pár napja vásároltam egy  Mazda6 2009-es 2.5 GH-t, pioneer avic f970dab navival. Nincs info gomb a kormányon. A fedélzeti computer a pillanatnyi fogyasztást mutatja, amit szeretnék átállítani átlag fogyasztásra. Ma azt mondták nekem, mivel a navi nem gyári nincs megoldás. Az érdekelné, hogy valóban ez a helyzet vagy esetleg létezik valamiféle megoldás. Előre is köszönöm a segítséget. 

Blast78 Creative Commons License 2021.02.21 0 0 89963

sziasztok

 

injektor szinkronnal kapcsolatban valaki tudna infót adni, esetleg foglalkozik vele valaki? 2.2 es 11es mazda 6

wolves004 Creative Commons License 2021.02.14 0 0 89962

Szia!Facebookon keresd Korinek Mártont. Alsónémediben van a székhelye,őt említették lejjebb is.

Előzmény: lptkgbr (89961)
lptkgbr Creative Commons License 2021.02.14 0 0 89961

Igen pesti vagyok es abszolút egyetértek azzal amit írtok,mi több meg is fogadom szórol szóra nem szeretném kukázni az autót mert nagyon csípem.Ha ez a gondja akkor nincs min lamentálni csak ugye vékony jég, hogy mikor dobja el magát.Ha megkérlek esetleg nem adnád meg az elérhetőséget hozzájuk?Hálás lennék érte mert félek hogy beszarik!Emlékeim szerint a mitai mikor anno figyelmeztetett erre 270 körül mondta és egy teljes na kubikolás.Ne haragudjatok meg a nagyon blőd kérdésért de ha lánccsere lesz és ízekre szedik miatta,az egyhónapos olajom es szűrővsere szettem kuka?

Előzmény: jurgenbrauer (89960)
jurgenbrauer Creative Commons License 2021.02.14 0 0 89960

Ha már felvillan az olajnyomás, kèső lesz. Azt inkább ne várd meg. Ha Bp-i vagy vagy környèki pest mellett van egy mazdás szaki gárda, szerintem vidd le hozzájuk, olcsóbban is kijössz ès rendesen megcsináljàk, nem úgy mint mirai. 

Előzmény: lptkgbr (89958)
gsis Creative Commons License 2021.02.14 0 1 89959

Családtagunk két éve Németországból behozott dízel Mazdája előéletének felderítésében Miraiék segítőkészek voltak.

Így derült ki, hogy még nem történt meg a lánccsere. Megrendelte a munkát, és kis alkudozás után, ötven százalék

engedményt kapott a fizetésnél, mivel a gyártó nem hivatalos visszahívásként kezeli ezt a cserét, de állja a költség felét.

Előzmény: lptkgbr (89958)
lptkgbr Creative Commons License 2021.02.13 0 0 89958

igen,benne van a pakliban en is tartok ertől a lehetőségtől.197nel vettem át,hollandiabol 2 éve használom semmi baja nem

volt eddig.A online szervizkömyvéből

kellene 120 es 140 körüli szervizeknel megnézni ezt anno megvsinaltatta e rajta az elöző tulaj de ezeket ki kell fordíthatni meg hollandul vannak és csak a Mazda lát rá.Nem tudom fognak e ebben segiteni nekem hogy ez kiderüljön és kizárható legyen.remelem én is hogy nem nagy a gáz,de köszi az együttérzést!Csak most nem tudom merhetem-e használni igy az autot vagy mellőzz inkább!?Nekem még nem írt olajnyomás vagy motorgondot csak ennyit. De nyilván nem erőltetném ki belőle,kicsiben játszunk csak a gondokkal.

Előzmény: gsis (89957)
gsis Creative Commons License 2021.02.13 0 0 89957

Nagyon komolyan kellene venni ezt a hibát, mert lehet, hogy Téged is elért a dízel skyactiv átok, az olajszivattyú meghajtó lánc

nyúlása, ami ha elszakad , motor KO. Nem riogatni akarlak, és ne legyen igazam, azt kívánom.

Előzmény: lptkgbr (89956)
lptkgbr Creative Commons License 2021.02.13 0 0 89956

Nem írt semmit csak ezt az üzenetet.Olajszint maxon van,úgy ahogy visszaadta a mirai egy hónapja.Még látszik is rajta hogy friss,ráadásul azóta minden hétvégén megnéztem.Tegnap mentem vele az első rendeset az olajcsere óta egy Szeged oda-visszát. Visszaviszem de ver a víz azért engem is mi lehet.

Előzmény: Nicker1 (89955)
Nicker1 Creative Commons License 2021.02.13 0 0 89955

Márpedig ez tipikus skyactiv probléma...

Menj vissza  és olvastasd ki a hibát. Kevés az olajnyomás,vagy lecsökkent,vagy épp ellenkezőleg,megemelkedett az olajszint. Nívópálca mit mutat?

Előzmény: lptkgbr (89954)
lptkgbr Creative Commons License 2021.02.13 0 0 89954

Sziasztok,

 

2013-as Mazda 6 2.2D ma egy "Vehicle Sysytem Inspection Required" üzenettel "szólított meg".

Valakinek van itt tapasztalata vagy tippje mi lehet ez?Több, nem egybehangzó véleményt és megfejtést olvastam külföldi fórumokon halálra rémült tulajdonosoktól és lehetséges megoldásokról, de rendre ezzel a típussal és évjárattal jött elő ez az üzenet és probléma.

Állítólag a további használat során átvált motorhiba üzenetre és a motorolajnyomásra fog panaszkodni. Az olajat 3 hete cserélte a mirai szűrőkkel és hűtővízzel együtt.

 

Tökéletesen megy az autó semmit nem érezni rajta és nincs semminek szokatlan hangja.

Több lehetőséget olvastam kinek mi lett a diagnosztikája erre a hibára de érdeklne itthon volt e valakinek ilyen gondja és esetleg tudja-e hogy mire számítsak.

 

Előre is köszönöm a segtséget!

mica-r Creative Commons License 2021.02.13 0 0 89953

Még Audikon is megjelenik a rozsda, pedig azok talán a legjobban védett karosszériák.

Előzmény: Nicker1 (89952)
Nicker1 Creative Commons License 2021.02.13 0 0 89952

Gh már osztrákban külön alvázvédelmet kapott .

Előzmény: mica-r (89951)
mica-r Creative Commons License 2021.02.13 0 0 89951

Drágának mondanám, de nem láttam. 

Az osztrák autókat alaposan át kell nézni, mert sóznak erősen. A Mazda meg egyáltalán nem bírja.

Előzmény: szibalint (89949)
Nicker1 Creative Commons License 2021.02.13 0 0 89950

Pár dologra odafigyelve jó vétel lehet,bár 2milla 12évesen már soknak tűnik. Állapotot kell venni,nem kilométert.

 

Egyik,hogy a kinti adatai alapján a kilométert mindenképp le kell ellenőrizni osztrák vizsga oldalon.

Még mindig sok olyan autó van amit kintről hoznak be és magyarországi első forgalomba helyezésre  bűvös 100köré állítják be a kilométert.

Alvázszám alapján,és ami mégjobb az eredeti osztrák rendszám alapján kéne érdeklődni odakint . Biztos van aki erre itt tud oldalt ajánlani.

 

 

Másik a rozsda és az osztrák só.Ezt meg kell nézni. Sokan eleve osztrák mazdát meg a többi tipust is kizárják a só miatt,közben azt nem tudják,hogy az osztrák mazda és sok más tipus is,ha ott lett forgalmazva is,akkor egy + alvázvédős réteget kapott az alváz pont a só miatt.A GH szériáknál szinte biztos.

 

 

 

 

 

Előzmény: szibalint (89949)
szibalint Creative Commons License 2021.02.12 0 0 89949

Sziasztok!

Mazda 6, 1.8,TE - 2009 autót vásárolnék. 130ezer km (elvileg). Ausztriából hozták be. 2 millió lenne. Szerintetek érdemes? Köszi! 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!