Sziasztok. 109.109 sikeresen átesett a futópróbáján. Nagyon jól sikerült, nagyon jól húzott a gép, rendkívüli megállásra nem volt szükség. Szokás szerint visszafelé lett jobban meghajtva. Néhány kép...
Köszi a térképet, tudom, hogy nincsen vasút Komárno és Sturovo közt, csak az érdekel, hogy Érsekújvárra el lehet jutni Pozsonyból Komárno kihagyásával, vagy mindenképpen érinti? Ha van ilyen térképed kicsit nyugatabbra Komárnotól, az jó lenne.
> A nosztaliga lapján már vörös csillaggal és zománctáblával virít.
Biztos, hogy ugyanarról a mozdonyról van szó? Gumidani fényképén, nekem úgy tûnik, egy NDK-s 424-es látható. Nézzétek meg a vasutas sapkáját az elôtérben. A zászlók is így, elsô pillantásra németnek tûnnek. Úgy emlékszem, az NDK-ban az ott maradt 424-eseket (vagy egy részüket) felszerelték Witte-féle szélterel6ovel.
A vörös csillagos viszont egy magyar kísérleti példány, szintén Witte szélterelôvel. De a széria Wagner terelôt kapott (remélem nem keverem a két W-betûs urat :-))))
475.196 + 331.037 MDC + 464.202 ČD + 1 WLAB ČD + Salon Istropolitan WGS Bratislava + 1 F + 1 Daa-k + 1 WLAB + 1 Da MDC
Párkányból indul kb. 13 órakor, Rákosrendezőre érkezik kb. 17 órakor. A vonatot Párkányig a T679.019 vontatja, de nem lehetetlen, hogy utána is a vonaton marad, csak hidegen. Max. sebesség: 60 km/h
19.-én ugyanezek mennek:
Rákosrendezőről indul: kb. 11 órakor, Párkányba érkezik kb. 13:30