Ezen a topicon remélhetőleg nyugodt és békés körülmények között beszélgethetünk a sokunk által méltán kedvelt, legendás mozdonytípusról. Mindenkit szerettel várunk, szabad véleményt formálni, de csak kultúrált keretek között. Ide várunk képeket, híreket eseményekről, történetek leírásait, élményeket, videókat, linkeket, és mindent ami a NoHABbal kapcsolatos!
Isten óvja a NoHABokat!!!
Egy ember volt a gépen,ő nem engedett fel,azt mondta meg kell várni a vezért,csak az engedhet fel látogatót.Na ez már fura volt,de egye fene.Kb 20 perc múlva megjött a majom,felmászott a fülkébe
Én úgy értelmeztem r1232 kártérítési gondolatát, hogy a cég perelje kártérítésért a vezért, mert letette a talicskát.
Ennek nem látnám értelmét. Annyit kellene mondani, hogy idegállapotba került a kirúgásáról szóló hír hallatán, és már nem tartotta magát alkalmasnak járművezetésre. Ezért, tehát közlekedésbiztonsági okból állt meg az első lehetséges helyen. Slussz, vége is a pernek.
Te a másik irányt mondod. Miszerint a vezér perli a MÁV-ot, a munkaviszony megszüntetése miatt. AZt teljesen jogosnak tartanám én is (minimum az elmaradt bérért). Ha van bizonyíték, akkor álljon is bele...
Odamentünk a két kisfiammal hogy szeretnénk megnézni a gépet,hiszen azért voltak ott.Egy ember volt a gépen,ő nem engedett fel,azt mondta meg kell várni a vezért,csak az engedhet fel látogatót.Na ez már fura volt,de egye fene.Kb 20 perc múlva megjött a majom,felmászott a fülkébe és ott kedélyesen elkezdett beszélgetni,jó ráérősen.Egy negyed óra múlva szóltam hogy khmm,akkor mehetünk? Erre odanéz,azt mondja most már nincs rá idő.
Ettől persze rögtön elborult az agyam,szóváltás alakult ki,keresetlen szavakkal.Aztán a feleségem elhúzott onnan megelőzve a további konfliktust.
Soha nem láttam hogy lett átalakítva a géptér,ismerem a típust,többször utaztam is vele de a tizenhetes mindig kimaradt,és most már ki is fog.
Azért rúgták ki mert vegrehajtotta a feletzese utasítását (nem vezeti más a gépet) , gondolom ez irasba is volt adva. Innentől sima ügy a per. Hogyne lenne kár.
Én is lehet hogy eldobnám a kalapácsot, ha az indexen, illetve a cégem hivatalos kommunikációjában azt olvasnám, hogy kirúgtak.
Azzal a lendülettel mennék táppénzre. Hasonló előzményekkel minden háziorvos kiírna idegi kimerültségre hivatkozva.
B*szki, előbb jelent meg hírként, minthogy közölték volna vele személyesen. Ez nagy szarvashiba volt, a kommunikáció, meg a HR oldalról (oda kiosztanék pár fegyelmit ezért). Ha pszichésen tényleg lenne baja a komának, akkor elég cifra dolog is kisülhetett volna. Örüljünk, hogy csak annyi történt, hogy megállt az átmenőn...
Kártérítés? Milyen kár is keletkezett, amiért érdemes évekig bíróságra járni?
A riport (RTL híradó) pont arról szól, hogy eléggé megzavara az üzemet, egy nyilatkozó vasutas konkrétan úgy jellemezte, hogy "a lehető legrosszabb helyen állt meg". Nem hiszem, hogy erre a helyi szolgálattevő adott volna utasítást.
Nem voltam ott, nem láttam, ezért írtam, hogy "Ha ez valóban úgy történt ahogy"...
ja közben elolvastam a cikket, ha átmenőn hagyta akkor a helyi szolgalattevo rendelkezhetett úgy..... Egyébként ezzel még nem.zavarta meg az üzemet az sehol nincs leirva hogy köteles a vonat egyenes átmenőn kozlekedni
Állomás területén, megfutamodas ellen biztositva nyugodt szivvel ott hagyhatja (ahogy nap mint nap megteszik azok a mozdonyvezetok is akiknek letelik a szolgalata). Valószínűleg nem átmenőn hanem kér helyet és ahová mondják.
Ha ez valóban úgy történt ahogy a riportban elhangzik, akkor merem remélni, hogy ez a dolog innentől nem fog megállni egy sima felmondásnál.
Közérdekü üzem megzavarása azért nem játék, egy ELMŰ-s se hagyhatja ott a lekötött vezetéket, csak mert olyan kedve van. Nem hiszem, hogy a MÁV-os munkaszerződésben van olyan kitétel, hogy ha megsértődök, akkor otthagyhatom a gépet a francba az átmenő vágányon, aztán majd megoldja a munkáltató ahogy tudja.
Azt már meg se merem kérdezni, hogy ilyen habitusú ember, egyáltalán hogy vezethetett mozdonyt...
Persze kérdés, hogy mindez valóban így történt-e, de ha így, akkor az azért nagyon meredek.
"A pályavasút (egyébként magas pozíciót betöltő illetékese) ugyanis nem vett tudomást sem a megrendelés betűjéről, sem az előírásokról, és mozdonyvezetőjét azzal az utasítással engedte útnak, hogy ő vezet. "
Most láttam az RTL híradójában, hogy a Nohab 17-saga folytatódott - Pécsen.
A vezér megsértődött, mert megtudta, hogy kirúgják..... és ott hagyta a nohabot. Pestről ment le 2 masiniszta, aki aztán felvitte a mozdonyt Budapestre...
Tényleg röhej, hogy már minden idiótát felvesznek a Vasúthoz, ráadásul mozdonyvezetőnek!!!!
Volt esemény a BKV-nál is meghirdetve csak pár nappal korábban. Engem is elkerült így az információ, pedig közelebb lakom Pesthez, és el is mentem volna, ha tudok róla.