17158 - Implausible Data Received from ESP Control Module U0416 00 [032] - - Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
31241 - Internal Control Module Error P2610 00 [096] - Engine Shut-down Timer Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
30925 - Internal Control Module Main Processor Performance P060C 00 [096] - - Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Talán a start/stop miatt szólt, meg 1200rpm volt a kijelzőn, félreállás és leállítás/indítás után megjavult. Vagy lefulladás közeli állapotban voltam, aztán mégsem történt meg, így kissé bezavart? Gombos indítású, így fulladáskor autoban újraindít, a s/s ki van írva belőle, a volt határ megemelése opcióval.
"az ajtoban levo led viszont folyamatos fel seceket villog, ahogy eddig is."
Az baj, nem lépett tanulómódba. Tanulómódban a led folyamatosan világít.
Eljárás: ablakok fel, ajtó bezár kulccsal. Kinyit 3-szor, kinyitások között 0,5sec idő kell legyen, de az egész 5sec-en belül. Ha így nem lép tanulómódba, akkor nagy valószínűséggel komfortmodul hiba. Abban van a rádióvevő is.
Egy kulccsal vettem egy 2015-ös Caddy Maxit. A VCDS szerint van öt immo kőd, ebből szeretném törölni a felesleges négyet, és kettő új kulcsot rátanítani. A távirányítókat elfogadta, de az immo-hoz belépési kódot kér.
Le kell venni az ablaktörlő lapátokat, műanyag burkolatot, majd le kell venni a biztonsági acél rögzítőt, a mi a két csatlakozót rögzíti a vezérlőegységhez. (Leszakadó fejű csavarok.)
Ezután meg kell bontani a csatlakozót és már mérhetsz is. De a kérdéseid alapján nem javaslom a házi hibakeresést.
Tudom nagyon laikus kérdés,de. Hol van a 2012 skoda octaviában a motorvezérlő elektronika. A bizti tábla alatt? A motortérben? a másik ha megvan, akkor hogy csatlakozzak a vezetékre vágjam meg a szigetelést? egy fotó nincs róla hol van ? hogy néz ki?
Nem. +/- 100 a határérték. Ezen belül képes azonos főtengelyszög helyzetre hozni a szelep zárópontját. Ha eléri a 127-et letiltja azt az elemet. Van amelyik csak hibajelzést ad.