Keresés

Részletes keresés

furano Creative Commons License 2002.12.03 0 0 94
Menj ki Csepelre ( Budapest XXI. kerülete ), a főpolgármester állítom 12 éve alatt egyszersem járt arra. Három nagy főközelekdési utat találsz, a Szabadkikötői utat, Kossuth Lajos utcán és a II. Rákóczi Ferenc utat, ezekeb 20 méter sík út nincs annyira szar mind

Furano

Előzmény: raider (90)
Veszpremi Creative Commons License 2002.12.02 0 0 93
Az M7 nincs határidőre átadva! Elmúlt nov.30, az M7 felújítás átadási határideje. Nehogy valaki azt higgye, hogy átadták, kész, mert össz-vissz még mindig jó pár km-en keresztül különböző korlátozások (100 ill. 80 km/h) boldogítják az autósokat, a 80 milliárd iszonyatos összeg egy kis aszfaltozásért, és erre a felújított átereszek sem adnak vigaszt, ennyiért majdnem új pályát lehetett volna építeni. A nagy fáradsággal és drágán megépített átjárókat meg rendre elbontották, eszetlenül, hogy pár év múlva újra lehessen őket építeni. Elszórják a közpénzeket és még szivatják is az autósokat éveken keresztül ilyen borzasztó dilettáns módon szervezetlen útépítésekkel! És hányan kellett, hogy meghaljanak a terelésekben, ebben az őrületben! Elég volt belőle, nagyon elég, ebből- és hasonlóból soha többet nem kérek!!!!!!!!! Nyugaton ezt pár hónap alatt "megették" volna, jószerivel észre sem vettük volna!
lakos Creative Commons License 2002.12.02 0 0 92
Tudom, hogy erősen off, csak a történelmi hűség kedvéért, most, hogy már minden részlet tisztázódott (üldözött: Garas, a kezdő autós, egy használtan vett Fiat Topolínóval; üldöző Alfonzó a régi autós, egy ősrégi Audival, narrátor Kibédi)
szóval a jelenet helyszíne nem a Teleki Bl., Szegedi út közötti vasúti átkelő, hanem Hungária körúti "hármas sorompó", a Hajcsár, Dévényi, Vágány utca térségében, az azóta felépült nagy (és nemrég felújított) felüljáró helyén :)
Előzmény: BLASIUS (88)
BLASIUS Creative Commons License 2002.11.29 0 0 91
A Határ útig Soroksári, az erzsébeti szakasz Helsinki, utána Grassalkovich. Mindegy igazából, végig egyforma szar. Haller u. kereszteződés nem is olyan vészes, inkább finom kis huppanó van kifelé a sinek után. A Közvágóhíd után tiszta életveszély.
Előzmény: raider (90)
raider Creative Commons License 2002.11.29 0 0 90
+1, tudom az elejét Helsinkinek meg ilyennek hívják, nálam a Soroksári az a Petőfi hídtól végig a Templom térig tart, bocs.
Előzmény: raider (89)
raider Creative Commons License 2002.11.29 0 0 89
A Soroksárin ritkábban megyek, de ha megyek akkor fullra végig, Soroksárig: az az út bizony megérett a rendes felújításra. Csak halványan rémlik: az elején a Haller utcai gyilkos sínek? aztán úgy az egész út en bloc? aztán a HÉV felüljáró után még durvább repedések, kátyúk, keresztbordák? Húzós nagyon.

Filmtéma: igen, ők azok. Jó kis film volt.

Előzmény: BLASIUS (88)
BLASIUS Creative Commons License 2002.11.29 0 0 88
A "Kár a benzinért" c. filmben Alfonzó üldözte Garast, a narrátor Kibédi Ervin volt.

raider: a Soroksári úton nem szoktál járni? Borzalom. Szerencsére a befelé vezető oldalon a Koppány utcai szűkítőnél megcsinálták a kereszteződés burkolatát, de szerintem inkább ideiglenesen kiskanállal elegyengették.

Előzmény: raider (82)
raider Creative Commons License 2002.11.28 0 0 87
Bocs ha néha egyoldalú vagyok, mert nem mindig tervezési hibákról beszélek.

33, Egyik kedvenc az m1-m7 ahogy BP-re beérünk. Emlékszem a régmúltban hoztam haza egypár emberkét, éjszaka, akik az egész utat végigaludták (jó kocsi, jó sofőr, nincs kockázat :-)) ) azonban egyből felébredtek amikor beértünk a fővárosba. Mondtam, ez már Pest. Miért is? Egy iszonyat nagy sallert kap az autót, ahogy a lassító kanyaron érkezel a belsőben és középsőben jelentkező keresztborda miatt. Még most is megvan, pedig azóta eltelt 3 év. És azelőtt is bizti megvolt.

34., Ha még lehet ilyet akkor a Kiscelli út felső szakasza, a templom után egy szakaszon fel lett újítva majd elvágólagosan szar az út, max speed 30-40.
34b., Ehhez jön a Mátyáshegyi út. Nos kiharcolták a lakók hogy fekvőrendőrök legyenek végig az úton, mert sokan elkerülő útvonalként használták és egyes szakaszokon nyomták neki. Nos az úton olyan hullámok, mondhatni deflációk, én nem is tudom milyen hibák (nincs már szókincsem erre), lyukak voltak, hogy csodálkoztam hogy ez még nem minősül katasztrófa sújtotta övezetnek.

35., A fekvőrendőrök felelőtlen és rossz kihelyezését is meg kell említeni, pl. meredek budai utakon előszeretettel tesznek ki ilyen szarokat, amelyek a kuplung leégetésén túl semmi másra nem jók. Jóhogy lassítanak, de ilyen alapon aknamező és lángszóró is mehetne. Kedvencem a Farkasréti temető környéke, ahol van olyan hogy egy szakaszon 30m-en belül többet is kitesznek. Így aztán biztos lassan megyek, fasza.

Előzmény: raider (86)
raider Creative Commons License 2002.11.28 0 0 86
Folytatom kis magán performance-omat.

27., Verseny utca, a Keletinél. Egy az egyben ki kellene dobni, jelentem megdöglött. Fél méteres lyukak, egyes helyeken csak lépésben lehet haladni, hatalmas hullámok. Ja és két BKV járat is, a 20-as és a 30-as is jár erre + a Postás maffia. Ja, megoldása egyszerű a la Demszky: kint van a 30-as tábla egy pár éve.

28., Ha lehet a Kerepesi út Népstadion és Keleti pu. közötti szakaszát is itt említeném, hatalmas tengert idéző hullámjaival, méretes foltozásaival, és hibáival, lyukadásaival. Na de kérem, azért ez nem semmi.

29., Ideírnám a Jászfelsőszentgyörgy és Jásberény közötti útszakaszt, amely igazából csak középen járható, a Pusztamonostor és Szentlőrinckáta közötti szakasz egy részét, ami szintén elég nagy lyukakkal bír, a Szentlőrinckáta és Jászfelsőszentgyörgy közötti utszakaszt azonban, amely a Kerepesinél azért jobb volt, újraburkolták.
És az nem egy világváros.
Ja és ideírom még a 31-e út (Budapest-Jászberény) nem éppen ideális vonalvezetését, amely inkább népszerű nevén nevezve az ökörhugyozás jelenségét testesíti meg. Ez tudom hogy igen nehezen módosítható, de maximalista és idealista berendezkedésű vagyok alkatilag.

30., Nem szerénykedünk, a reptérről bevezető út, a Ferihegy 1-től, a gyorsforgalmi mellett, és az utat övező városkép. Mondjuk a külföldi vendégek első benyomása nem biztos hogy rossz, mert a nagy rázkódás és zötyögés mellett, miközben lefejelik saját térdüket a hirtelen fékezések miatt melyeket a tankcsapdát felidéző úthibák okoznak, nem túl sokat látnak.

30b., Nehéz jelzőket találni a Felsőcsatári "út" minőségére, én kifogytam belőlük. Talán az aknamező az amelyik kicsit közelít, de az az út az igazi gyilkos fajta, amelyik kocsink minden futóműelemét átmozgatja, a felnijét szétüti, és a szerkezeti/csavarási/hajlítási merevséget radikálisan csökkenti. Valakinek az anyja sokat csuklik amikor én arra járok.

30c, Továbbhaladva a Maglódi úton az Élessarok felé, a kínai piac előtt kettőslámpás kereszteződésben csak óvatosan, a járdászegélyre ráhúzódva, a gyalogosokat néha meg is ijesztve érdemes menni, különben újabb sebeket nyalogathatunk autónkon a nyomvályúk és érdekes amorf úthibák hatásaként.
Maga a Maglódi út csak kispályás a néhol keresztező iparvágányok által indukált résnyi úthibákkal.

31., Viszont igazi csemege a Kőbányai Sörgyár és az Élessarok közítt elterülő csatatér, ahol igen nagy hullámvasutazásban, és kerékcsavarlazító ütésekben lehet részünk, a keresztező sínnél pedig ajánlatos az addigi 30-ból is visszavenni.

32., Külön pontot érdemel nálam az Élessaroktól az Örs vezér teréig vezető útszakasz kockaköves része, beleértve a villamossínekkel közös útpályát is. Ilyet, ha akarnék se tudnék még csak kitalálni sem, alkotni ég kevésbé, talán egy találékony tűzszerész és egy jól képzett utász segítségével, ha megkérném őket egy út tökéletes hatástalanításával, az arra járó járművekben való minél nagyobb pusztítás létrehozásával, akkor kapnám ennek az útnak a 30-40%-át.

Előzmény: raider (85)
raider Creative Commons License 2002.11.26 0 0 85
Kösz, akkor folytatom.

23b., A 8-as utat akkor én is felírnám, mivel legutoljára 2 éve (2000-ben jártam ott) sízésből jövet-menet, és ilyen ködös havas idő volt, és teljesen átláthatatlan kaotikus életveszélyes terelések, felfestetlen út, semmi nem látható- és ezek szerint, mint írtátok legalább két éve ilyen. Meg is jegyeztem anno, hogy nem normális aki ilyet csinál, és nem tesz ki villogókat.

24., M3-as kivezető szakasz, utolsó felüljáró. Kifelé a külső sáv, de még a belső is, hatalmasat dob (üt) egy keresztborda szerű képződmény jóvoltából, amely valószínűleg a felüljáró egy főtartója amiről az aszfalt már lekopott. Meg kell találni a nyomot, akkor nem üt akkorát, de csak a belsőben.

24b, Ugyanaz az M3 kivezető szakasza, most már a legeljén is a sávok tele vannak keresztbordákkal, és ütnek.

25., A Városligetben a Kós Károly sétányt leszűkítették egy sávra+biciklisáv. Ennek forgalomlassító és keresztmetszet-szűkítő célja volt. Sajnos miután demszkipajtás and co. nem igazán feccölt zsozseszt a tömegközlekedésbe, és ez az út vezet a városba, ráadásul a P+R parkoló mind a Szecskánál, mind a Mexikói úton zsúfolásig tele van, így az eredeti célt, a gépjárműforgalom csökkentését nem sikerült elérni. Viszont biciklis nem jár arra, és állandó napközben, de még este is a sor, ami felesleges lég-, és zajszennyezést okoz, de még rosszabb, hogy a gyalogosok nem tudnak átkelni, ha pedig megindulnak az egyik oldalon, ahol áll a sor, akkor a másik oldalon esetleg hirtelen kell fékezni a takarásból kilépő gyalogos miatt, és ez esetleg balesetet okozhat (azért írom, mert tanúja voltam egy ilyennek). Sokszor meg nem mernek lelépni a gyalogosok, pl a városligetnél levő zebrán folyamatos a forgalom.
Ja és a rendőrök jó szokás szerint a biciklisávban sarcolnak. Fákingos idők ezek, kérem.
25b., Ugyanezen út elején az M3asról jövet a közlekedési lámpák elhelyezkedése néha igen félreérthető az autós számára, vannak néha nagy fékezések, mert azt hiszi neki piros, pedig nem is, hanem a balra kanyarodó sávnak.

26., A komplett Bosnyák téri kereszteződés burkolata, a kiálló sínekkel, hiányzó kockakövekkel, huplikkal, keresztbordákkal, villamos/busz megállóba átfutó gyalogosokkal, igazi Sztálingrád feeling.

Előzmény: Flex (84)
Flex Creative Commons License 2002.11.25 0 0 84
raider, jól nyomod, minden tiszteletem a tiéd.
Vegyük akkor a rossz útfelújítások közé a Nagykőrösi utat, most már végérvényesen elmondható hogy teljesen elbénázták ott is a csatornafedeleket, aki nem kerülgeti annak szétrázzák a futóművét. Egy ideig úgy nézett ki hogy kijavítgatják, de úgy látszik nincs pénz mind a 100 darabot megcsinálni, így mutatóba elkészült egy-két kijavított példány.
Előzmény: raider (83)
raider Creative Commons License 2002.11.25 0 0 83
19-es természetesen Nagykónyi és Dombóvár között van....
Előzmény: raider (82)
raider Creative Commons License 2002.11.22 0 0 82
Télleg, de a Garas Dezső nem a narrátor volt? Vagy ő volt maga a "bolond kakadu"? :-)))))

Na folytatom, csakazértis, ha addig le nem lőttök.

15., Hol is tartottam. Fővám tér, Közgáz Egyetem(?:-)), az egyetem előtt a lámpás kereszteződésben simán kialakíthattak volna két sávot, hely van, hasonlóan az Erzsébet-híd felőli oldalhoz. Garantált a több perces várakozás ha már 6-7 autó van, és csak az egyik indul később. Amúgyis nagyon rövid a zöld jelzés ideje + a gyalogosok mindig belemennek még abba is.

16., Nagy Lajos úti felüljáró, az M3-as felett. A két egymást követő kanyarban sorozatban olyan szintű bordák vannak, hogy még 30-nál is dob az autón.
16.b, Ugyanott nagyon érdekes kereszteződés ha balra mentek tovább, amerre a troli: az M3-asról érkező forgalomnak elsőbbsége van a keresztező forgalommal szemben ha egyenesen halad a felüljáró felé, de elsőbbséget kell adnia a felüljáróról érkezőknek, ha kis ívben jobbra kanyarodik.

17., Bosnyák téri buszvégállomás, kifelé haladva az úton eszméletlen nagy hullám van az úton a 73-as megállójának magasságában, amióta az eszemet tudom (5+ év egyesek szerint).

Az eddigiekből látszik hogy budapesti közlekedési vállalkozó vagyok. De azért egy kis országosat is. Általában sokkal jobbak az utak az országban mint pöstön.

18., Általánosságban azonban az utak felfestése és az útjelző póznák tisztítása szvsz nagyon sokat dobna a dolgon (pl. Szlovákiában sokkal jobb a helyzet), főleg esti-éjszakai közlekedés során.

19., Nagykónyi után Szekszárd felé van egy egészen durva kanyarkombináció domboldalnak felfelé, ami mindemellett még tele van huplival, hossz és keresztbordával, elég emberes akár felfelé akár lefelé (nyáron láttam legutoljára, de jóideje ott van).

20., Jászberény és Hatvan között, Jászberény felé a a jászfényszarui vasúti átkelő egy nagy lassítóval kezdődik, a lassító előtt egészen katasztrofális úthiba, nagyon nagyot üt (ez is jó régóta ott van)+ a hatvani MOL kútnál ua út (32-es?) mellett a kihajtásnál vigyázni mert keresztben egyszer felásták, és a visszaépítés nemigen sikerült (tankcsapda).

21., Nagyon durva az Árpád hídon pesti irányba cca. ugyanabban a magasságban a pesti oldalon mindhárom sávban kétszer nagy fekvőrendőr-szerű kiemelkedés (feldob, majd lecsap) egymás után cca. 150 m-rel, érdekes hogy milyen nagyot üt már 60-nál is (70-es út, 100-zal megy mindenki). Buda felé is van egy ilyen domborulat, csak nem mindhárom sávban (inkább a belsőben).

22., Szentendrei út en block, legjobb az Amfiteátrumnál levő vasúti felüljáró és az annak implikációjaként adódó sávszűkülés+útminőség egyben.

23., Általában a hosszbordák, amiket a tehergépjárművek vájnak az aszfaltba, pl. Hungária krt-on, Mogyoródi út keszteződésében a Stefánia felé haladva nagyon nagyot üt (megpendíti a rugót...) a borda, egészen durva. Ez a sok súlyterhelés mellett attól is van SZVSZ hogy útjaink nem jó minőségűek, megy az anyag kispórolása nevű kis játék, másnéven bugajakab.

Előzmény: lakos (81)
lakos Creative Commons License 2002.11.21 0 0 81
"amióta Alfonzó az emlékezetes autós filmben arra menekült, a sorompókon keresztül"
Az nem úgy volt, hogy a Garas Dezső menekült és az Alfonzó üldözte? :)
A dátum amúgy valós lehet, bár szerintem az az utat még egyáltalán nem újították fel, azóta amióta megépült.
Előzmény: raider (79)
raider Creative Commons License 2002.11.21 0 0 80
Folytatom, remélem nem okozok csömört senkinek.

11., A Miskolci - Csömöri út kereszteződésnél kialakítottak az M3-as felé haladó irányban egy kanyarodó sávot, szemből viszont nem. Mindenesetre miután ezt megtették, a lámpák szemből egyszerre váltanak zöldre, nincs semmi fázis vagy időeltolás, így még napközben is hatalmas sorok, többperces várakozás vár az arra haladókra.
11b, Ugyanitt, a Csömöri úton kifelé legalább egy éve egy hatalmas hiány tátong, az út jobb oldalán, egyszer még a TV-ben is benne volt.

12., Ez már talán OFF: a villamossíneket miért nem lehet havonta egyszer legalább letakarítani???? Ha elmegy egy mentő vagy rendőr a sínen, pl. legutoljára a Délinél, és homokfelhőhöz hasonló porvihart támaszt. EZ SZÉGYENLETES!!!!!
Állok a villamosmegállóban, a hajam, a szemem telemegy, nem tudok lélegezni.

13., Szépvölgyi út. Az útminőség katasztrófa, a cukrászda előtt csak lépésben lehet menni, mivel nincs megfelelő zebra, a gyalogosok állandóan cikáznak, ami mondjuk a lassú sebesség miatt nem olyan vészes de pl. ráfutásos balesetet okozhat, egy hirtelen fékezés miatt.

14., Bécsi út, Zsigmond tér és a Szépvölgyi között döbbenet a villamossínek állapota, az útburkolat minősége. NEM TUDOM ELHINNI HOGY ERRE NINCS PÉNZ, AKKOR INKÁBB ZÁRJÁK BE A BP-i BOLTOT.
A Kolosy térnél állandóan szabálytalanul balra kanyarodnak az autósok a Szépvölgyiről, mert egyszerűen túl nagyot kell kerülni ha szabályosak akarnának lenni.

Előzmény: raider (79)
raider Creative Commons License 2002.11.19 0 0 79
Ez folytatásos teleregény lesz részemről, illetve hogy stílszerű legyek, a téma az utcán hever, és adja magát.

5., Felújították az újpalotai felüljárót, ami ugyan nem olyan jó minőségű munka mint az előző alkalommal a 80-as években. Viszont cserébe a palotai oldalon a felüljáró előtti részt b@szták leburkolni (cca. 100m) bár az a szakasz is le volt zárva. Járdaszigetet és lámpát azért sikerült kiépíteni, persze azt is csicska módon, mert nem fogja megoldani az útra rákanyaródók problémáját (pl. a Ferroglobustól kikanyaródó, néha felvezetővel is ellátott kamionokét, akik csúcsban néha 5-10 percet is várnak, mert senki sem engedi be őket), mivel a lámpát a zebrához, a kereszteződés után telepítették.
Az út minősége az argentin hegyi utakkal vetekszik, mint gourmand mondom, csak a jobb szélén lehet lejöni rajta Palota felé. Egyébként biztosan felüt a futómű, még 50-nél is.

6., Ennek másik oldala. A Csömöri út. Nos olyan szintén van keresztbordázva az út, a Bosnyák tér felé, hogy az már nem is emberi. Az arra rendszeresen haladó gépjárművek (így buszok is) szerkezeti merevségét jelentősen csökkenti, illetve egyéb futóműelemeket amortizál. (Sosem járok ezért erre.) A hatásra személyes, groteszk tapasztalatot is mondok. A 73-assal haladtam befelé a városba, hátul ültem ("új" típusú busz,IK435), és minden ilyen bordán ugrottam egyet az ülésen. Nos fel voltam öltözve pingvinnek (ing, nyakkendő, zakó? az is volt, mint látni fogjuk). Igen szép látvány voltam amikor ugráltam az ülésen fel-le. De a csúcs az volt, amikor a Róna u. kereszteződésében áthajtva, a busz akkorát ugratott, hogy elszakadó hadművelet kíséretében leestem az ülésről, pedig az előzmények miatt kapaszkodtam azért.

7., Az előző pont folyománya tehát, Thököly út- Róna utca kereszteződése, a pesti városháza irányában.

8., Thököly út, egész végig, azt hiszem nem kell róla írnom semmit. Az emberi tudatos rosszindulat és alapvető impotencia nagy foka kell hozzá pl. hogy a Mexikói út kereszteződését 13 év alatt (amióta rendszeresen arra közlekedem autóval-busszal) ne javítsák ki, a kiálló villamossíneket ne burkolják, a méteres hiányokat úgy hagyják.

9., A villamosmegállók járdaszigete a Thököly úton. Meg kellett volna oldani, hogy a mellettes úton valóban elférjenek két sávon a járművek. A buszok általában odaérkeztükkor kiszorítják a mellettük érkező kocsikat (érdemes néha a fékezést figyelni) néha pedig amikor megunják a hosszas várakozást, akkor a villamossínen belülről előznek, súrolva a szigeten álló utasokat. Bár ezt demszki és csapata elegánsan megoldotta, mert megszüntette a 44-es villamost, és kiherélte a 69-est, illetve busszal pótolta. Minő finesse.

10., Szégyen, hogy a RóbertKároly/Hungária/Könyves Kálmán, stb. krt építésekor sosem sikerült elkerülni a szintbeli kereszteződéseket. Ez az ami egyébként még nagyon sok fejfájást fog okozni.
Ehhez kapcsolódik, hogy szerintem balkáni állapot, hogy a XIII. és XIV kerület között a Hungária krt-tól északra nincsen közúti kapcsolat, amely a vasutat nem szintben keresztezné. (olyan is csak 1 van ami szintben keresztezi, a BVSC pályánál, és az ott levő utat szerintem azóta nem újították fel, amióta Alfonzó az emlékezetes autós filmben arra menekült, a sorompókon keresztül).

Előzmény: pmgabi (78)
pmgabi Creative Commons License 2002.11.18 0 0 78
Sziasztok!
Raider!
Csak ennyi hibát találtál!!? :))) v. :((((
A kinn maradt táblákat mé nem tuggyák a kisebbségiek ˝begyűjteni˝ színesfémnek,v. nekik a vérükben van a károkozás, most lenne hasznuk is...
raider Creative Commons License 2002.11.18 0 0 77
Lehetne ebbe a topikba új utakon levő durva úthibákat is írni?

Mert akkor a követekezőket küldeném első nekilendülésből (szívküldi demszkinek).

1. Hungária felüljáró. Sajnos a felújítás után sem sikerült a hídelemek tagolását úgy megoldani, hogy az autók ne üsséj a hidat/a híd fémelemei ne üssék az autót. Ez amellett, hogy a futómű károsodását is okozza, nyilvánvaló módon - még az olyan fizikában alulkultúrált egyedek számára is, mint én - a híd tartószerkezetének jelenti állandó dinamikus terhelését (ütését). De mondjuk azelőtt én a külsőben 30-40-nel mertem menni, most már lehet 60-nal is, csak a végén a csatornafedők még mindig szlalomra kényszerítenek. Ejh, nem baj, majd a következő évszázadban.

2., A XIV. ker-ben felújították a Róna utcát, továbbvitték a trolit a kórházig. Na, ez egy olyan felújítás volt, ami mondjuk már a Jászságban sem megy el, csak itt Pesten, ez a Fiumei út típusú felújítás. Szóval a hepehupás burkolatra rátettek egy réteg aszfaltot, az út hullámos, üt, dobál. Gondolom a többi pénzt meg elvitte a sok egyéb költség....

3, Gellérthegy előtt, Gellért tértől a Rudasfürdő felé. Ahol kettéágazik az út az Erzsébet-híd felé, ott a Víziváros felé menő sáv bal oldalán van egy akkor hupli (csak akkor látja a szegénysorsú autós ha figyeli, vagy ha átmegy rajta) ami azért már úgy 40-50 km/h-tól felfelé atomcsapásszerű hatást jelent a futóműnek. Kb. olyan mintha egy járdaszegélyra hajtana az úrvezető hirtelen rá. Mikor is újították fel az utat, b@zmeg?

4, Csatornafedők. Nem tudom már a számukat sem az igazán veszélyeseknek. A baj az hogy ezeken a demszkifelújításokon sem tudják/akarják orovosolni a problémát, pl. szintbehozással. Engem különösebben nem hat meg az sem, hogy közmű alagútat kellene építeni hozzájuk, valahogy a volt délszláv államokban is megoldották (pl. Szarajevó, Zágráb, Ljubljana) akkor talán a magyar útvircsaft is képes lenne rá.

BLASIUS Creative Commons License 2002.11.17 0 0 76
Most mentem a Fehér úton Örs felé. Az aluljárónál most már ebbe az irányba is megcsinálták az aszfaltburkolatot, de a csatornafedők fél méteres gödörben vannak. JQA!

Tegnap meg a Kerepesin mentem befelé. Az OMV után felmarva az egész. Borzalom. Úgyse fogják rendesen megcsinálni.

Veszpremi Creative Commons License 2002.11.16 0 0 75
Ez a Szfvár-Várpalota közti útépítésnek nevezett kupleráj totál merénylet a közlekedés ellen. A héten Csórnál plusz elkezdtek aszfaltozni az 1x1 sávon, és úgy irányították a forgalmat, hogy én pl. negyed órát kellett, hogy várjak, míg a szembejövőket engedték. Az egész szakasz nem volt 500 m hosszú! Diliház ez a sok barom vállalkozás, akik itt építenek!
jahno Creative Commons License 2002.11.10 0 0 74
Ki volt az a barom, aki a Szilágyi Erzsébet/Budakesi útnál lévő remíz előtt felmaratta az utat. Jó nagy gödrök, kiálló csatornafedők, villamossín. Ráadásnak elég széles ahhoz, hogy egyszerre csak felét barmolják meg. Pár hétig tuti így lesz :-( Csak igyekezzenek, és jó legyen.

A Róber Károly felüljárója alatt a Vágány utcánál meg kinthagyták szépen a 30-as táblát, mert 2 hete befejezték az útmunkások a dolgokat, Csepelről kifelé a vasúti átjáró alőtti kereszteződésben meg jobbról benyúlik a sávba egy tengelytörő árok, de rendesen.

Másfelé ma nem jártam :-) Max nem tudom, hogy a PECSA mögé hogyan lehet bemenni autóval, mert az Erzsébet Királyné felől van egy ... kivéve BKV tábla". Azért van egyből parkoló, de cipelni kellett a nagyteremig mindenfélét.

Veszpremi Creative Commons License 2002.11.10 0 0 73
M7 átadásig: még 20 nap! Ha nem késnek.
L-Gee Creative Commons License 2002.11.04 0 0 72
Nem tudom más is így gondolja-e, de szerintem a Budapesten most felújított utaknak csapnivaló a minősége, ráznak, hullámosak, stb. lehet, hogy 1970-ben még elment volna ez a minőség, de a 21. században kritikán alulinak érzem. Az egészen azt érzem, hogy gagyi, szar munka. Minél olcsóbban, minél "gyorsabban".
Ilyen ocsmány munkának tartom:
-VIII. Vajda Péter u. (ez annyira szar, hogy szavakat sem találok rá)
-VIII. Fiumei út
-Kerepesi út
-És bizony a Dózsa György út sem lett valami csúcs.
Veszpremi Creative Commons License 2002.11.03 0 0 71
Tuti, hogy nálunk táblagyárak működnek, ahol a korlátozó táblákat gyártják orrba-szájba, mert a 7végén siralmas szitut láttam, az egész ország összes lakott területen belüli útépításánál 30-as korlátozások vannak, totálisan indokolatlanul. Ülj magyar biciklire, de abból is mountain bike-ra! A mozgásszabadságunk erősen korlátozott.
lakos Creative Commons License 2002.10.29 0 0 70
Mért lassúak az útfelújítások?

1. Az elterelések miatt a munkások sem tudnak a helyszínre jutni, ezért közülük sokan unalmukban a kerülőutakon kezdenek dolgozni.

2. Mivel a gázvezetékek közelében tilos a dohányzás, ezért egy cigarettaszünet fél óráig tart.

3. A régészek minden nap találnak egy kivitelezőt, aki közbeszerzés nélkül, nyílt borítékos, zárt meghívásos, pályázatos vagy éppen baráti alapon kezdte meg a felújítást, aztán ottfelejtették.

4. Az ünnepélyes átadások, állófogadások és sajtótájékoztatók miatt állandóan le vannak zárva a munkaterületek.

5. Az építéskor a fővárosban figyelembe kell venni, hogy az egyes főpolgármester jelöltek választási ígéreteinek megfelelően egy, kettő vagy három metró fog haladni az út alatt, autópályánál pedig azt, hogy melyik az a három irány, amelybe másnap folytatódhat az építés.

6. Nem lehet a munkagödörben a hetes buszra várakozóktól hozzáférni a szerszámokhoz.

7. Ha csak egyszerűen a lapátra támaszkodunk, négyből négyszer nem megy bele a földbe.

8. Nehéz a légkalapácsolásra kiválasztani azt a napi négy órát, amikor az összes környéken lakót egyszerre zavarja.

Veszpremi Creative Commons License 2002.10.25 0 0 69
Pár napja a 8-as Csór-Várpalota szakaszán az építendő útba belemartak afféle dobatókat, de olyanokat, hogy sokan 10-20-ra le kell, hogy lassítsanak! Ezek az útépítők egyszerűen állatok!

Az M7 érdin ma újabb korlátozásokat csináltak azon a részen, amit már egyszer régebben befejeztek. Ez igen, igen, ez a balkán, csak bontani, korlátozni, de átadni azt nem! Ennek sose lesz vége!

BLASIUS Creative Commons License 2002.10.24 0 0 68
Kosztolányi környékén iszonyatos gödröket hagytak, amíg csinálják. Inkább zárták volna le a Fadrusz utcát, mert életveszély a Bartóknál!

Másik szégyen: Nagykőrösi út; már tiszta nyomvájú az egész. A Határ őt feletti felüljárón szerintem meg se csinálták.

Előzmény: Törölt nick (67)
Törölt nick Creative Commons License 2002.10.24 0 0 67
Üdv

én kicsit más irányból közelítem meg a kérdést, és felírnék ide egy két tudatosan tervezett forgalomlassító elbaszást.

1. A Lánchídról felelé Pest irányába régen két sáv ment a József A. utca felé, most csak 1 sáv megy. Tudatos forgalomlassítás.

2. Régen az Akadémia és a Duna között is fel lehetett hajtani a Lánchídra, amióta ez nincs, a belvárosban 6x akkora dugó van, mint régen.
(most ugye el kell menni a Nádor utcáig, aztán beállni a Roosevelten a körforgalomba.)

3. Meddig fogják még azt a kurva házat felújítani a Piarista köz felett, hogy ne lehessen felhajtani az Erzsébet hídra a felső rakpartról, csak körbe lehessen menni az Irányi utca felé?

Na. Bár mások is írták, a felújításoknál meg kell említeni a Kosztolányi téren végzett kontármunkát, ahol mindennap másképp voltak a sávok, semmi előrejelzés, a felragasztott matrica sávcsíkokat pedig reggel 7-re leszedték az autók.

Kerszteződést illetőleg pedig ott a jó öreg Hegyalja-Mészáros kereszteződés, ahol igazodjon ki, aki tud.

Veszpremi Creative Commons License 2002.10.24 0 0 66
Na elbeszélgetek én magammal is :)

A szfvár-csór között 2x2 új sávon az építkezés egy 3 km-es szakaszon kész és mégis kint a 40-es korlátozás, totál felháborító!!!!!!!!

És még tudják fokozni: a korlátozás beért Csórba, na nem az építkezés, mert arról szó sincs, de szép 30-as táblákat tettek ki! Erre nincs mit mondanom.

Minap az M7-en lefelé megszámoltam, hogy a standard tereléseken kívül Fehérvárig hány helyen buherálják a már egyszer átadott szakaszokat: 4 helyen 80-100-as korlátozások mellett. Ész nélküli útépítés, minden manadzsment, irányítás, tervszerűség nélkül. Jó lenne, ha ilyen csapatok nem kapnának a jövőben efféle megbízásokat!

Előzmény: Veszpremi (64)
jahno Creative Commons License 2002.10.20 0 0 65
Fóti Corától Pest felé jövet van egy 30-as korlátozás, aminek nem sok értelme van, a Budapesti tábláig elvileg nincs is feloldva. Előtte OK, hogy felmarták az utat, és terelés is van, de utána? Ott minek 30? Aztán a kereszteződésnél van egy default 60, sz is ok, de a hülyék 10 méterrel a tábla elé kiraktak egy szintén 60-ast. Nem látnak a szemüktől?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!