Még egy kis szösszenet a xenonos balhéhoz. Bár 2 és fél hét után visszakaptam a forgalmit és azt hittem hogy le van rendezve az ügy, most másfél hónap után megküldték hozzá a 30ezres csekket is...
Ez a terv. Kap egy fényszórómosó szettet, a trafót felrögzítem a fényszóró aljára, de a kábeleket is el kell valahogy tüntetnem, mert a xenonizzó kábele kilóg a lámpa porvédő sapijából. Minél elöbb meg akarom ezt csinálni, mert nagyon idegesít a gyenge sárga fény, pedig xenon hatású izzóm van.
Egyből nézte a motorteret és fényképezte a trafókat. De ki fogok cseszni velük, mert földobok egy lámpamosó szettet, a trafót meg fölcsavarozom a lámpa aljára, aztán mondja meg hogy utólagos...
Szép. És hogy bizonyítod be egy rendőr ellen, hogy nem jogosan jelentett fel? Ezen az alapon bármit kitalálhat és bármit megtehet.
Én 2 és fél hét mindennapi utánajárás és érdeklődés után kaptam meg a határozatot. Nem volt benne büntetés vagy csekk és bárhol újravizsgáztathattam az autót. Így újra levizsgázott nálunk, szóval "csak" egy vizsgadíjat buktam, meg az izgalmat hogy ennyi ideig papír nélkül autókáztam. Viszont így meg végképp nem értem, hogy mi értelme volt elvenni a forgalmit, az okmányirodában is azt mondta az ügyintéző hölgy, hogy ez a rendőr vagy értelmetlenül volt túlbuzgó, vagy csak simán nem normális.
A /30 ezt én is vékonynak találom pláne a gáz miatt. De a /40 teljesen jó több mint 100e km-et csak a 0w40 nyomtam. Lehet eddig ez mentett meg a végleges motorkárosodástól. Nagy dilemma a "vékony /30-20" vagy a vastagabb " /50 " használata. A vékony könnyebben szívattyúzható nagyobb az áramlása jobb gyorsabb a hőelvezetése közegellenálása alacsonyabb ezért még akár 1decivel is kevesebbet ehet az autó. Míg a vastagabb jobban tömít, nehezebb a szállítása, a megnövekedett hézagokkal jobban bánik. Pro és kontra.