Keresés

Részletes keresés

Univerzum Istene Creative Commons License 2000.10.27 0 0 4291
Kosz a fankfurti infokat, bar a boltok nem erdekelnek, de a rep.muzeumot lehet, hogy megkeresem. Mar ha egyaltalan repulunk hetfon, de ez off.

Viszont feltehetem megint a kerdest: Hogyan mukodik egy haromtengelyes hajtomu? Es a ketto?
Mar csak azert is vallalkozok a kerdesre, mert korabban eleg sok muszaki tema ki volt vesezve, de erre nem talaltam valaszt. (2850-ig. ;-)

Hamster Creative Commons License 2000.10.27 0 0 4290
Elküldtem a hivatalos címedre egy működő verziót!
Előzmény: neofrix baszmacs (4288)
kakukkmadár Creative Commons License 2000.10.27 0 0 4289
nalam muxik:

http://www.extra.hu/Klebercz_Dezso

"kakukk

Előzmény: Lexes (4286)
neofrix baszmacs Creative Commons License 2000.10.27 0 0 4288
Ide írom honlap és az egyes oldalak címét. Nagyon hálás lennék, ha megmondanátok, hogy mi a baja és hogy lehet kijavítani.

http://extra.hu/Klebercz_Dezso/
http://extra.hu/Klebercz_Dezso/mot_tali_a.htm
http://extra.hu/Klebercz_Dezso/mot_tali_b.htm
http://extra.hu/Klebercz_Dezso/mot_tali_c.htm
http://extra.hu/Klebercz_Dezso/mot_tali_d.htm
http://extra.hu/Klebercz_Dezso/mot_tali_e.htm

Előzmény: Hamster (4287)
Hamster Creative Commons License 2000.10.27 0 0 4287
A Netscape nálam se eszi meg, el van vacakolva a FRAMESET,
emiatt a böngésző összekeveri a HEAD-et, a BODY nincs is, illetev a NOFRAMES-ben (nem tudom szabályos-e), mindenesetre nem jeleníti meg (és némi zavaros STYLE is van benne; ez tényleg szabványos HTML lenne így, vagy csak a FrontPage hiszi azt?:)... Dezső, ha akarod, elküldhetem azt a verziót, ahogy működik (nálam)...

Hamster

Előzmény: Lexes (4286)
Lexes Creative Commons License 2000.10.27 0 0 4286
Az általad létrehozott link nekem valahogy nem működik. Megadnád a honlap címét? Előre is köszi.
Előzmény: neofrix baszmacs (4276)
Hamster Creative Commons License 2000.10.27 0 0 4285
Nem az én élményem, de azért úgy vélem idetartozik:Besenyei Péter győzött Japánban
kakukkmadár Creative Commons License 2000.10.27 0 0 4284
> Csak nehéz közben a monitorra is figyelni...

hmmmm, ismerős érzés ;-)

Előzmény: neofrix baszmacs (4283)
neofrix baszmacs Creative Commons License 2000.10.27 0 0 4283
Kösz az infot! A munkahelyemen ritka a fürdőkád, de három irodán rontottam kereszül, hogy lássam az Il-76-t eltűnni Ferihegy irányában. A fürdőkád hiányától eltekintve jó helyen dolgozom. Váci út, 5. emelet, - kitűnő kilátással az Újlaki hegyre - látni, ahogy a 13-as siklópályát keresgélik a gépek. Csak nehéz közben a monitorra is figyelni...
Előzmény: Újlaki (4279)
fülelő Creative Commons License 2000.10.27 0 0 4282
Újlaki: Ez a pojjén natttyon yo!!!!!
Van még belőle? (Ui. gyűjtöm a repülős poénokat,vicceket)
8·)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Előzmény: Újlaki (4278)
Macimedve Creative Commons License 2000.10.27 0 0 4281
Én már nagyon sokat tranzitáltam Frankfurtban, de szerintem a tájékoztatás nem rossz. Egy valami furcsa, hogy az A-B-C terminálok nem egyvonalban vannak, hanem valami egészen furcsa alakzatot alkotnak, emiatt úgy tűnik, hogy hülyen vannak kirakva az irányító nyilak. De ha egyszer valaki rápillant egy térképre, mindjárt megérti. Nyugodtan lehet menni a nyilak után, biztosan odaérsz, ahová kell, még ha az útirány furcsának tűnik is....
A D és F terminál külön van, ez régebben katonai reptér volt. De az oda járó vonat tényleg jó ötlet.
Arra viszont vigyázni kell, hogy a reptér óriási, félórákat lehet gyalogolni, könnyen elpaszolja az ember az időt, ha egy kicsit nézelődni is megáll. Látnivaló mindig van, fel-leszálló egzotikus gépek stb... Szóval érdekes, na.
Előzmény: manhattani (4271)
Újlaki Creative Commons License 2000.10.26 0 0 4280
"...Azt lehet tudni, hogy mi lett a pilótával leszállás után? :)..."

Magához hívatta a főnöke:

- Feri, beszélnünk kell. Most mondták be a rádióban hogy egy letakart jelzésű gép...

Ha a Lánchíd alatt nem is, de volt olyan pilóta a Néphadseregben, aki Mig-21-gyel (?) átrepült valamelyik Tisza-híd alatt. Ő nem úszta meg egy "Feri, beszélnünk kell"-lel. Aztán amikor újra repülhetett, és kisiklasztotta a szóló mozdonyt a nyílt pályán, akkor le is fokozták.

Előzmény: Hamster (4256)
Újlaki Creative Commons License 2000.10.26 0 0 4279
...és olyan a hangja, hogy az ember kiugrik a fürdőkádból, hogy megnézze?

Il-76.

Előzmény: neofrix baszmacs (4275)
Újlaki Creative Commons License 2000.10.26 0 0 4278
Elrontottad a poént:

- Mit csinál a Távol-Keleten egy (volt) szovjet pilóta, ha szúk az inge?
- ?
- Ló magának egy Bó inget.

Előzmény: fülelő (4267)
Eplay_ Creative Commons License 2000.10.26 0 0 4277
Hello!

Kicsit Off.
Kedden délben itt hagyjuk Kecskemétet.
Azt hiszem, kevés ember kerülhet ilyen helyzetbe, ilyen közel a katonai repüléshez. Ezért szeretném megköszönni, hogy a sorkatonai szolgálatunkat itt tölthettük - eddigi Legnagyobb Repülős Élményünk volt! Megköszönném azoknak is, akik, -a szolgálati szabályat néhány pontja ellenére- megengedték hogy közelebbi bepillantást nyerjünk a gépek "lelki világába", pilótáknak, műszakiaknak és kiszolgáló személyzetnek egyaránt. Együttérzünk velük, hiszen mi is tapasztalhattuk, hogy manapság milyen gyászos anyagi helyzetben vannak, és a felső vezetés valahogy mindíg igyekszik elnyomni Őket. Minden tiszteletem azoké, akik mindezen nehéz körülmények között is komolyan végzik munkájukat, érzik annak súlyát. Biztonságos repülést kívánunk Nekik!

ON

neofrix baszmacs Creative Commons License 2000.10.26 0 0 4276
neofrix baszmacs Creative Commons License 2000.10.26 0 0 4275
Nem tudjátok, mi szállt le most Ferihegyen? Kék az alja, fehér a teteje, 4 a hajtóműve, és akkora, mint egy kórház.
Lexes Creative Commons License 2000.10.26 0 0 4274
Hali! A terminálok között jár egy (vezető nélküli) magasvasút (természetesen ingyenes), arról nagyon jó kilátás nyílik a "parkoló" nagy gépekre, meg kis gépekre, stb. Néha több kört is megteszek vele, és nézelődöm. Van egy repmúzeumféle is, azt hiszem még megvan, bár azt már jó régen néztem meg utoljára.

Jó utat!

Előzmény: Univerzum Istene (4262)
beluking Creative Commons License 2000.10.26 0 0 4273
Most szégyellhetem magam... Nem olyan vicces a helyzet, ugye?... Mentségemre szóljon, hogy az íráskor csak a lufit láttam a képből...
Előzmény: beluking (4272)
beluking Creative Commons License 2000.10.26 0 0 4272
Majd megőrülök a kíváncsiságtól: Ki van a képen?? Sajnos úgy tűnik, az O. sávszélessége sem elég a megjelenítéshez. ((Remélem, az SAP-sok sem látják :-))) - Bocsi :-)) )
Előzmény: LadyBird (4270)
manhattani Creative Commons License 2000.10.26 0 0 4271
Magam is sokszor tranzitáltam már Frankfurtban, egyszer sem volt nagy élmény. Rossz az elrendezése, a tájékoztató rendszer, stb. Ott láttam, hogy a tipikus crew (egyenruhás pilóták, több sztyuvi, pilótatáskák, stb.) az utasokat kérdezték, hogy tessék mondani, merre kell menni a... . Biztos kevés repülotéren jártak még, tapasztalatlanok.
Azt hallottam, hogy Frankfurt a tervezett, 800-1200 utasos óriásgépekhez készült, ezért lineáris, csak azok a gépek nem készültek el, és hallva a Boeing filozófiáját, talán nem is fognak.

(Ha valaki még nem tudná, a rep tali nagyon-nagyon jól sikerült, mindenki sajnálhatja, aki nem volt ott. Köszönet az ötletadónak, és a szervezonek! Remélem, a következo hamarosan!
Egy repülos lámer,
manhattani.)

LadyBird Creative Commons License 2000.10.26 0 0 4270
Isten veled
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
te kedves ember, én nagyon csíptelek! És még sokan mások.
Mézga Creative Commons License 2000.10.26 0 0 4269
Halihó!

Mint sokxoros frankfurti tranzitoló javaslom, hogy a négy órát inkább töltsd bent, főleg ha még nem jártál arrafelé. Javallott előre tisztázni, hogy merre is lesz majd röpcsid ami indul, mert a méretek nem ferihegyiek.

Ha mindenáron ki akarsz menni a reptér alatti vasúti megállóból mennek irányvonatok a főpályaudvarra (ez belváros), kb 20 perc az út, jegyet vegyél, mert sok az ellenőr és vigyázz, mert van első osztály is.

Én öt év alatt egy esetet leszámítva mindig bejutottam a pilótafülkébe. A sztyuvit kell szépen kérni és nem hátrány, ha ingujjban vagy, azaz látható, hogy semmi nincs nálad:)))) Nem kell meglepődni, ha a válasz előtt egy úriember arra jártában tüzetesen megbámul, ő ellenőriz, hogy milyennek látszol. Ötből háromszor megcsinálják. Érdemes megvárni, amíg eléri a gép az utazót és beáll irányba, utána kevesebb a dolog, szívesebben látnak.

Jó repülést, szerencsés földetérést!

Mézga

Előzmény: trikó (4261)
reseller Creative Commons License 2000.10.26 0 0 4268
Fuhur !

Teljes mértékben igazad van, de azzal kapcsolatban, hogy az újságíróknak
mi számít hírnek , talán meg kellene kérdezni HaVariát mivel neki ez - tudtommal -
a szakmájába vág.
Hét végén az időjárás előrejelzés szerint jó idő várható, ha ráérsz ki kellene használni
még utoljára Fahegy lehetőségeit.
Légyszí hívjál, a Csütörtök esti meeting eredménye igencsak érdekelne.

Üdv

reseller

Előzmény: fuhur1 (4266)
fülelő Creative Commons License 2000.10.26 0 0 4267
fuhur1: Tipikus RTL Klub/Havariapress baromság. Sokan soxor szóvá tették a topicban. Volt itt tőlük valaki, de úgy látszik nem tanulnak belőle. Viszont ma reggel +lepődtem a híradójukon: Most először hallottam rendesen "Bóing"-ként és nem a számomra borzasztóan fülsértő "Bő ing"-ként emlegetni egy Boeing-ot
Előzmény: fuhur1 (4266)
fuhur1 Creative Commons License 2000.10.26 0 0 4266
Sziasztok!

Legfrissebb repülos élményem tegnap este volt, mikor néztem a Fókuszt. Adva van egy mesébe illo történet egy önzetlen pilótával, aki segít szebbé tenni néhány idos ember mindennapjait. Eddig jó. Azt nem érten csupán, hogy miért kell a katasztrófa árnyékával körülvenni mindezt? Miért kell azt mondani, hogy „ha leáll a motor, akkor csak egy fa teteje marad leszállóhelyül, de szerencsére ma nem állt le”. Miért kell azt mondani, hogy „a leszállás a legnehezebb, de szerencsére ma nem történt semmi baj”.

Nekem sokszor állt le a motorom. Igaz az még trabi volt, de nem ez a lényeg. Fa tetején még nem landoltam. Lehet, hogy szerencsém volt! Talán nagyképuen hangzik, de volt már néhány leszállásom, amit magamnak és nem a szerencsének köszönhetek.

Van köztetek újságíró. Mondjátok! Csak az a jó hír, ami elorevetíti a katasztrófát?

Üdv,
Fuhur

jim32 Creative Commons License 2000.10.25 0 0 4265
Tudja-e valaki, hogy Alsónémediben be tudok-e menni szombaton a reptérre nézelődni? Vagy a talin emlegetett "rommúzeum" zárt terület? Szeretnék egy pár fotót csinálni, mielőtt megenné az enyészet.
Jim
lborli Creative Commons License 2000.10.25 0 0 4264
"hogy lehet bejutni a pilotafulkebe? Ismerettseg kell, vagy mi? Bar nemetul nem tudok, igy szerintem a Lufthansa pilotafulke kilove"

Miért kellene kilőve lennie? Próbálkozz meg az angollal.

Előzmény: Univerzum Istene (4262)
Macimedve Creative Commons License 2000.10.25 0 0 4263
"vagy ki lehet ilyenkor menni? "

Magyar állampolgárnak nem kell német vízum, ki lehet menni. De minek? Visszamenetelkor újra útlevélellenőrzés stb. Frankfurtban a város messze van a réptértől. Ehhez kevés az idő. Belül viszont nagyon jó a Business váró (ha ilyen jegyed van), vagy akár órákig lehet mászkálni a vámmentes boltokban. Szeszt ne vegyél, Rijadban úgyis elkobozzák :-)))))

A pilótafülke: szólsz az utaskísérőnek, hogy megkukkolnád.... Általában megengedik, de a kapitánytól függ.

Előzmény: Univerzum Istene (4262)
Univerzum Istene Creative Commons License 2000.10.25 0 0 4262
Hi, mar regota olvasom a topicot, most jarok a 2500-ik hozzaszolasnal. Amikor letoltottem oket, meg csak 3500 volt. Igy lehet, hogy sosem erem utol magam. Kozben surgosse valt a dolog.
Ugy nez ki hetfon lesz egy repulos elmenyem:
LH 3501 30OKT BUDFRA 0645 0835
LH 628 30OKT FRARUH 1315 2045

Ami ha jol tudom Lufthansa, Budapest-Frankfurt-Rijad. (ez utobbi Szaud-Arabiaban van, csak azert irom le, mert en nem tudnam, hogy hol van.)
Az idokbol latszik, hogy tob mint 4 orat kell eltolteni Frankfurban. Ami nem lenne rossz (altam mar az autopalyan busszal mert "stau" volt, es szalt le a fejunk felett 747-es ;-))) Kiraly!), csak gondolom a tranzit-varoban kell varni, vagy ki lehet ilyenkor menni? Hogy van ez? Stb...

Amugy meg hogy lehet bejutni a pilotafulkebe? Ismerettseg kell, vagy mi? Bar nemetul nem tudok, igy szerintem a Lufthansa pilotafulke kilove, de ha netan egy Malev gepre tevednek...

Ja, es meg valami: ugy 2200 korul bejott egy ilyen szo: haromtengelyes hajtomu. Ez mit jelent? Mondjuk meg 2 tengelyt el tudnek kepzelni, kulon kompresszor, kulon turbina tengely, aztan valami kapcsolat, de 3 tengely az hogy van? (fotengely+ket vezermutengely ;-))

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!