Friss híreket elég nehéz megosztani Barcikáról mivel, elég gyakran változnak a fordák valamint a jármű kiadás, főleg most a tanszünetben még nagyobb a kavarodás. Mostani megfigyelésem szerint az NVN-749 (ARC) ami a HNF-494 (C80) helyett volt kiadva Zubogyra, Barcika garázsban pihen, így már csak a HZE-123 van kint. Valamint az LHT-927 (Credo) műszaki vizsgája miatt az FLR-810 (volvo) van kiadva a helyére ami egy fél évig felújításon vett részt.
Teljesen abszurd ez a rezsimenet. Miskolc-Aggtelek 54 km, erre ad 75 perces menetidőt üresen. Ez kevesebb, mint 45 km/h-s átlagsebesség úgy, hogy van az egész úton 6 vagy 7 közlekedési lámpája.
Tanszünet, egyébként ez az LHT-927 lenne papíron, tavaly nyáron is ez volt. Idénre reménykedtem hogy elfelejtik vége a Miskolc-Aggtelek humorjár.. vagyis kimondottan fontos rezsimenetet.
Az ilyenekből igazán csinálhatnának legalább 2-3-4 megállós járatot (2 végállomás, plusz 1-2 fontosabb megálló). Például a Bosch-os dolgozóknak kimondottan kedvező lenne ez a járat Barcika és Aggtelek felé. Szerintem nem adna akkora menetidőt, hogy ezáltal ne érne ki a célállomására időben a kocsi.