Nem ismerem a vonalat (annyira)de évek óta ezt olvasom: irányítás! Hát nincs aki rendet tegyen a vonalon és a fejekben? Biztos vagyok benne,hogy mehetne ez jobban is! Pl.: egy hétre menetirányító nélkül hagyni a vonalat! Aztán engedélyt kérni szépen egymástól ,ahogy le van írva,oszt jöhet- mehet. Csoda történe?
"Klíma ment, de egy elkezdte lehúzni az ablakokat, erre a többi is"
Nagyon hasznos és célravezető módszer. Ráadásul a vonatban ülőkben eszerint komoly mértékben
ébredt empátia a dög-melegben a vonaton kívül-lévők - szédelgők irányában. Ez - szerintem - kissé szokatlan magatartás Magyarországon. Vagyis most - ahogy a rosszul hőszigetelt lakások esetében
szokás mondani télvíz idején, illetve azzal ellentétben, nem "fűtik az utcát", hanem "hűtik az utcát".
Esetleg az is megtörténhetett, hogy- habár működött a klíma, csak éppen az utasok ezt nem igazán
érezték és így ők voltak odabenn dög-melegben és erre fel próbálták ki azt, hogy milyen érzés az,
hogy nyitott ablak mellett bevág a menet-szembe-szél, ami talán még mindig hűvösebb érzést kelt,
az utazóban, mint a benn tartózkodó meleg levegő. Ez is lehetett egy lehetséges altenatíva, nemde ?
Szolgálatképtelen. Fokozatkapcsoló hibával. Már akarattyán beadta a kulcsot, de szerencsére olyan volt rajta, akinek volt annyi sütnivalója, hogy lévén lejt a pálya, begurult vele Kenesére.
Bizony ám! Káptalanfüred-Csopak, 8km = 43 perc. A villamosítás meghozta a gyors és kiszámítható közlekedést a 29-es vonalon, és teljesen versenyképes az autózással. Ja, nem...
Ezt azért csinálják így, hogy a Tapolca - Balatonfüred szakaszról át tudjanak szállni a Katicára akik Balatonfüred - Székesfehérvár szakasz megállóiba mennek?
Van egy szent technológia, nyilván kell is, de ennyire ragaszkodni...
A vízipókok az V-re járnak és onnan vissza. A páratlan kékhullám dettó.
És akkor most el lett verve fel órára feleslegesen a katica, és a Vízipók is. Az kéne rakni az itteni forgalmi irányítást kicsit a déli partra, ahol jóval több a személyvonat,és a tehereknek is haladni kell.