Most lementem, megnéztem, de nálam nem jön fel az AUX ON/OFF ... :-(((
De sejtem, hogy miért. Talán azért, mert a Tied már valószínű, hogy az újabb 2005-től kiadott járgányokhoz szállítják. Ekkortájt volt egy ilyen változtatás. Erre év elején panaszkodtak is, hogy helyből nem kezeli a VDO CD tárat, holott a korábbira csak rá kellet dugni, és már pörgette is. Elképzelhető, hogy ezzel a Te módszereddel már látná ...
Megvan a megoldás a hiányzó expert gombra. (Tudjátok... ha az eszköz üzembeheyezésére irányuló minden kísérlet és próbálkozás kudarcot vall, akkor a mérnök ember is elolvassa az eszköz leírását.)
Szóval, az SRC gombot kell folyamatosan nyomva tartani, amíg egy pittyenés nem hallatszik. Ez jelzi az expert módba való belésépt.
Szia, akkor neked is egy nagy Gratuláció az autódhoz ;-) Már csak nekem nincs, a fene egye meg. Most akkor irigykedjek jó magyar szokás szerint ? :-))) Köszönöm, talán mások nevében is tehetem, az infót. Gondolom a válaszod igen, de azért szeretném megkérdezni, minden hangszórót meghajt ugye?
Hááát... azért nem olyan rossz az a TC Verso. Én (minthogy 10 éve tojotázom, most is van egy Avensisem) először azt akartam venni. Végül a csomagtartó mikroszkópikus mérete és a kereskedő negatív hozzáállása miatt billent át a mérleg nyelve a Gr.Scenic felé. Persze a rönó sokkal szebb, alapból is jobban felszerelt, és opcionális felszereltségi lista is bőséges - node azért vannak gyengéi ennek is.
Nem akarok itt, egy rönós fórumban szetségtörő lenni, de a tények/statisztikák szerint a Scenic az egyik legkevésbé megbízható gép a kategóriában. (Forrás: ADAC - ami persze német. Egyébként a legutóbbi felmérés szerint a tojota sem a régi már...)
Én vezettem a TC Verso-t 1.8-as benzines motorral, manuális és MMT váltóval is. A manuálissal kenterbe veri az 1.9 döcit, az MMT-vel kábé úgyanúgy megy, de az MMT szuperintelligens és szuperkényelmes, kiváló a manuális módja - tényleg élmény vezetni. Érztésem szerint - nem mértem lemezvastagságot - a Verso karosszériája merevebb Scenic-énél. Kanyarban nem imbolyog úgy mint az űrtehén, és a lényeg: a Verso-ban semmi nem zörög. Az én kb 700 (tehát hetes száz!!!) km-t futott, két hetes űrtehenemnek meg elkezdett ciceregni a napfényteteje.
Én persze mindezek tudatában döntöttem a rönó mellett. Szerintem a cicergésekkel együtt szeretni való autó ez. A tojotáim közül egyet se szerettem, viszont mindegyiket tiszteltem. Sok százerer km-t vezettem őket mindenféle meghibásodás nélkül. Nem kamu! Ha ez a rönó kibírja 4 évig meghibásodás nélkül, akkor majd ezt is fogom tisztelni.
Úgye? :-) Ebben csak az a szomorú, hogy sajnos tényleg így van az autóknál, egy nagy átvágás. Amikor meghallom, hogy "most ebből tudunk engedni x%-ot..." na akkor tudnám mondani szívem szerint, hogy a jó édes... még a végén úgy néz ki, a kereskedő jótékonysági intézményként üzemel, és talán még rá is fizet csak Nekem jó legyen. UTÁLOM amikor hülyének néznek...
Én nézegettem már ezt a bemenetet, de kimondottan telefonosnak értelmeztem... Ebből kifolyólag mono bemenetnek gondoltam, így le is mondtam róla... Ilyen csatlakozót lehet venni MediaMarktban és egy Kácsa nevű cégnél is, ha valaki gyári dugót akar rá.
Kb. két hete vagyok elégedett tulajdonosa egy scenicII - nek. Látom sokakat érdekel az aux in megvalósításának lehetősége. Nos itt a leírás én megcsináltam működik és pofon egyszerű:
- Először a rádión kell nyomni az expert felirat melletti gombot amíg sípolás nem hallatszik, ezután a megjelenő bővített menüben ellapozni az AUX OFF feliratig, ezt a +/- gombokkal átváltani ON állásba, ezután már kiálasztható az AUX mint bemeneti forrás, ha nincs csatlakoztatva semmi akkor is.
-Ezután ki kell emelni a rádiót ,és tetszés szerinti csatlakozóval ellátott kábelt az alábbi képen látható helyre csatlakoztatni.
Ennyi az egész, az összes hangszórón szól és pár Ft-ból kivitelezhető.
Egy paraszt vett egy Mercedes C 180 D-t a Daimler-Chrysler-AG-tol. Sokat mergelodott az extrakert fizetendo felar miatt. Nem sokkal kesobb a Daimler-Chrysler-AG egyik vezetosegi tagja vett ettol a paraszttol egy tehenet a hetvegi birtokara. A kovetkezo szamlat kapta : Szamla: 1 tehen - alapmodell Alapar 2.400,-- EUR
Hát bevallom férfiasan, elmentünk asszonypajtással megnéztük a nyílt hétvégén azt a csoda Versot. Menni nem mentem vele, odáig nem jutottam... Elég volt beleülni és megnézni, hol (nem) tart a japán dizájn... Igénytelen, kopogós műanyagok, kemény "sport?" ülések, még mindig vékony lemezek... Szóval lehet, hogy tőlünk nyugatra király, de itt, ezeken az utakon nem lesz egy nagy élmény...
Remélem mindenki lecserélte már a "homokórát" a windowsban. Aki esetleg még nem, annak itt egy link a kötelező darabhoz: http://cgiprog.freeweb.hu/renault.ani és irgum-burgum :-)))
1-2 hét múlva már rendelhető az 1.9 dci 130LE-s, részecskeszűrős motor a Scenic-hez. Kíváncsian várom majd az első tulaj visszajelzéseit. A műszaki guru a standon azt állította, hogy a részecskeszűrőben felgyűlt kormot az autó csak akkor tudja elégetni, ha kb. 1000 km-ként meghajtják országúton, sztrádán. Ha csak városi használat jellemző, akkor nem OK. Úgy tudom csak Grandhoz lesz rendelhető.
2006. márciustól lesz elérhető egy 150 lovas dci motor. (Ezt kicsit bizonytalanul mondták.)
A Scenic II ráncfelvarrása pedig 2006 őszre várható.
Atis, köszi a választ! Kerestem a Supertech-et a BNV-n, de nem találtam.