Előfordulnak ok nélkül kivillanó jelzőfények, rosszul működő ventilátorok és ablakmotorok, és volt olyan eset is, amikor az elektromos ablak gombjának megnyomására a duda és az ablaktörlő kelt életre.
Na ez az autó gyártás fellegvárának (Anglia) utolsó lehellete.
Szerintem az első pár nap rendkívüli élmény, ahogy a tulaj a kézikönyvet olvassa boldogan és mindent kipróbálhat az autóján is... Gratula és sokezer balesetmentes kilométert!
Sziasztok :-))) Tegnap olyan jól sikerült a lefekvés, hogy kettőt (!) aludtam :-)))
És két autót kaptunk ! A felsőt közös, az alsó képen láthatót pedig kisfiúnk kizárólagos használatra :-))) Mindez mellé én egy üveg pezsgőt, feleségem pedig egy nagyon szép csokor virágot, a képen egy kicsit látszik is :-)))
Megmondom őszintén, eddig is sok jót hallottunk a kereskedésről, de ezt nem gondoltam volna. Egy kis figyelmesség, és az ember úgy távozhat, hogy jó volt ott lenni :-) Nem reklámnak szánom, mert ahhoz amúgy is kevés az ide látogatók száma, és többségük már vagy rendelkezik autóval, vagy esetleg túl van a rendelésen, de meg kell említenem e felejthetetlen délutánt Celdömölkön élhettük át a Molnár & Molnár Kft jóvoltából. Köszönet érte !
Logikusan hangzik ez a teória. Hasonlót mondott nekem a kereskedő is. Szerinte is az új apdétlisztes fejegységekkel nem megy a CD tár.
Nekem viszont (bár 2005 szeptemberi gyártású a gépem) még mindig a régi (?) tunerlisztes fejegységem van. Ezek szerint lehet hogy szerencsém van és mindenféle machinálás nélkül menni fog a CD tár???
Holnap meglátjuk. Bejelentkeztem a VDO egyik boltjába/műhelyébe egy kísérletre. Majd tudósítok az eredményről.
Sajna az enyém csukott állapotban cicereg/nyöszörög. Ha kinyitom, akkor (egyelőre) nem ad semmi abnormális zajt, egyszerűen csak hangos lesz úgy kb 80 km/h-tól. Visszacsukás után egy darabig csendben van, aztán meging elkezdődik a cicergés. Elképzelhetőnbek tartom, hogy nem is maga az üvegtető adja ezt a hangot, hanem a takaró rolója. Majd ha elkezd idegesíteni, akkor kip*csölöm, hogy honnan jön a hang...
Meg kéne nézni egy ilyen fejegységen, hogy ON és OFF állásban mit csinál egy CD tárral.
Összeállt fejemben egy feltételezett logika:
a TunerList feliratú gyári fejnél (2000-2005 közötti, ilyen van nekem is) automatice látja a CD tárat, de direkt menüből nem választható ki az AUX ON/OFF lehetősége
az UpdateList (ha jól látom) és Expert feliratú (2005 év elejétől) nem látja automatice a VDO CD tárat, de van direkt menüből kiválasztható AUX ON/OFF lehetősége (kérdés még, hogy ezzel látja-e a tárat). DE !!! Az ilyen típushoz ezzel már biztosítható egy külső bemeneti forrás, amire akár MP3 lejátszó is kapcsolható.
Ennek igazolása akkor lehetséges, ha megesszük a pudingot ...
Asszem az üvegtető örökké zizegni fog de csak kinyitott állapotban. Viszont úgy mindig. Hiába cseréltek kart, nekem a sín főleg az egyik oldalon tágabb mint a csúszka ami benne megy, tehát lötyög. Becsukva viszont sosem, csak ha vmi szemét alámegy. Vagy jég. Ilyenkor nem tud szorosra záródni. Annyira zörög, hogy nyitva nem is használom. Azt mondták egy cég csinálja az összes márkának (Webasto) és ez van a Mérciben is... Hát nem tudom, kizártnak tartom, hogy abban is zörögjön!
Most lementem, megnéztem, de nálam nem jön fel az AUX ON/OFF ... :-(((
De sejtem, hogy miért. Talán azért, mert a Tied már valószínű, hogy az újabb 2005-től kiadott járgányokhoz szállítják. Ekkortájt volt egy ilyen változtatás. Erre év elején panaszkodtak is, hogy helyből nem kezeli a VDO CD tárat, holott a korábbira csak rá kellet dugni, és már pörgette is. Elképzelhető, hogy ezzel a Te módszereddel már látná ...
Megvan a megoldás a hiányzó expert gombra. (Tudjátok... ha az eszköz üzembeheyezésére irányuló minden kísérlet és próbálkozás kudarcot vall, akkor a mérnök ember is elolvassa az eszköz leírását.)
Szóval, az SRC gombot kell folyamatosan nyomva tartani, amíg egy pittyenés nem hallatszik. Ez jelzi az expert módba való belésépt.
Szia, akkor neked is egy nagy Gratuláció az autódhoz ;-) Már csak nekem nincs, a fene egye meg. Most akkor irigykedjek jó magyar szokás szerint ? :-))) Köszönöm, talán mások nevében is tehetem, az infót. Gondolom a válaszod igen, de azért szeretném megkérdezni, minden hangszórót meghajt ugye?
Hááát... azért nem olyan rossz az a TC Verso. Én (minthogy 10 éve tojotázom, most is van egy Avensisem) először azt akartam venni. Végül a csomagtartó mikroszkópikus mérete és a kereskedő negatív hozzáállása miatt billent át a mérleg nyelve a Gr.Scenic felé. Persze a rönó sokkal szebb, alapból is jobban felszerelt, és opcionális felszereltségi lista is bőséges - node azért vannak gyengéi ennek is.
Nem akarok itt, egy rönós fórumban szetségtörő lenni, de a tények/statisztikák szerint a Scenic az egyik legkevésbé megbízható gép a kategóriában. (Forrás: ADAC - ami persze német. Egyébként a legutóbbi felmérés szerint a tojota sem a régi már...)
Én vezettem a TC Verso-t 1.8-as benzines motorral, manuális és MMT váltóval is. A manuálissal kenterbe veri az 1.9 döcit, az MMT-vel kábé úgyanúgy megy, de az MMT szuperintelligens és szuperkényelmes, kiváló a manuális módja - tényleg élmény vezetni. Érztésem szerint - nem mértem lemezvastagságot - a Verso karosszériája merevebb Scenic-énél. Kanyarban nem imbolyog úgy mint az űrtehén, és a lényeg: a Verso-ban semmi nem zörög. Az én kb 700 (tehát hetes száz!!!) km-t futott, két hetes űrtehenemnek meg elkezdett ciceregni a napfényteteje.
Én persze mindezek tudatában döntöttem a rönó mellett. Szerintem a cicergésekkel együtt szeretni való autó ez. A tojotáim közül egyet se szerettem, viszont mindegyiket tiszteltem. Sok százerer km-t vezettem őket mindenféle meghibásodás nélkül. Nem kamu! Ha ez a rönó kibírja 4 évig meghibásodás nélkül, akkor majd ezt is fogom tisztelni.
Úgye? :-) Ebben csak az a szomorú, hogy sajnos tényleg így van az autóknál, egy nagy átvágás. Amikor meghallom, hogy "most ebből tudunk engedni x%-ot..." na akkor tudnám mondani szívem szerint, hogy a jó édes... még a végén úgy néz ki, a kereskedő jótékonysági intézményként üzemel, és talán még rá is fizet csak Nekem jó legyen. UTÁLOM amikor hülyének néznek...
Én nézegettem már ezt a bemenetet, de kimondottan telefonosnak értelmeztem... Ebből kifolyólag mono bemenetnek gondoltam, így le is mondtam róla... Ilyen csatlakozót lehet venni MediaMarktban és egy Kácsa nevű cégnél is, ha valaki gyári dugót akar rá.
Kb. két hete vagyok elégedett tulajdonosa egy scenicII - nek. Látom sokakat érdekel az aux in megvalósításának lehetősége. Nos itt a leírás én megcsináltam működik és pofon egyszerű:
- Először a rádión kell nyomni az expert felirat melletti gombot amíg sípolás nem hallatszik, ezután a megjelenő bővített menüben ellapozni az AUX OFF feliratig, ezt a +/- gombokkal átváltani ON állásba, ezután már kiálasztható az AUX mint bemeneti forrás, ha nincs csatlakoztatva semmi akkor is.
-Ezután ki kell emelni a rádiót ,és tetszés szerinti csatlakozóval ellátott kábelt az alábbi képen látható helyre csatlakoztatni.
Ennyi az egész, az összes hangszórón szól és pár Ft-ból kivitelezhető.
Egy paraszt vett egy Mercedes C 180 D-t a Daimler-Chrysler-AG-tol. Sokat mergelodott az extrakert fizetendo felar miatt. Nem sokkal kesobb a Daimler-Chrysler-AG egyik vezetosegi tagja vett ettol a paraszttol egy tehenet a hetvegi birtokara. A kovetkezo szamlat kapta : Szamla: 1 tehen - alapmodell Alapar 2.400,-- EUR