Nem egyezik az alváz, a 350es még olajfékes és a laprugókötegek is mások, karos a lengéscsillapítója stb. A 344 egy új fejlesztése volt a gyárnak titkoltan bár de katonai célokra készült. H7 koleg atöbbet is tudna mondani a dologról de egyszerűbb ha megveszed a Magyar jáművek típustörténet c könyveket abban sok fotóval be van mutatva mindkét típus.
Szép estét minden csepelesnek. Én ugyan nem vagyok csepeles de Dutrám van mint tudjuk közeli rokonok. Egy kis kéréssel fordulok hozzátok! Keresek egy jó állapotu kormánykereket hátha van valakinek elfekvőben egy!
Én simán töltöm a a Hykomol 80W-90-t az erőátvitel fent említett kenési helyeire.
Hozzá kell tennem mi nem használjuk napi szinten a gépeket, ellenben a mai kenőanyagok, még ha alacsonyabb árfekvésűt is vesz az ember, szerintem messze felülmúlják az 1960-as években használtakat.
Ha kíváncsi vagy még infókra, állok rendelkezésedre! Adott esetben nyomtatott változatban is.
A könyv szerint, de mivel ilyet már nem kapni, szerintem a 20W-50 tökéletesen megteszi. Az állítólagos magyar olajcég termékei közül asszem a Botond és a Standard Diesel ami ilyen.
Szép kis gyüjtemény gratula, a vizszállító Csepel amit felújítás közben láttunk a Szolnoki veterántalálkozó alkalmával még nincsen kész? Nagyon szépen alakult már akkor is a felújítás. Akárhogyis, jó munkát hozzá és az összes többihez is.
Az egyik okra a válaszom, hogy a munkadíjat is kifizetném szívesen az alkatrészárral együtt, sőt akár még a többszörösét is úgy hogy én építem be.
A másik okra a válszom, hogy sajnos nem üzletről vagy gyártóról van szó, hanem egy márkatársról, akinek egy kisebbfajta készlete van ebből (gyári új) ...hát ezért esik szarul...
De nem baj, le****om karmantyút csináltatok, igaz hogy 1.200 lesz darabja, a kis gumisüvegekre meg talán a jövő héten kapok árajánlatot kettő helyről is! Abból meg úgyis 30-40 darabot kell csináltatnom, hogy jobban jöjjek ki. Csak azért sem leszek kiszolgáltatott.....
Részemről nincs harag, csak furcsa volt a megszólalásod.
Nem én vagyok a gyártó, nem tudok a fejével gondolkodni. De ha én lennék, én se szívesen adnék alkatrészeket másnak. Két okból. Az egyik, hogy nyilván többet lehet keresni ha van rajta munkadíj. De a másik fontosabb.
Ha az én általam gyártott alkatrészt én szerelem be akkor tudok rá garanciát vállalni. Ha másvalaki és rövid úton szar lesz, akkor hogyan vegyem vissza vagy cseréljem garanciában? Aztán ha a második is szar lesz mert mitudomén a szerelő rosszul rakja be vagy nem hónolja meg a felülelet és elterjed, hogy ez a gyártmány semmit sem ér mert hamar tönkremegy akkor mi van?