Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

spemc Creative Commons License 2011.10.09 0 0 11315

Nem láttam még de köszi át nézem!

Előzmény: bocsinka (11313)
Dzsokko Creative Commons License 2011.10.09 0 0 11314

Tisztelt Úrak!

A képen látható órák és kapcsolók eladók. Tel: 0620-9-888-557

bocsinka Creative Commons License 2011.10.09 0 0 11313

Ezt nézted?

 

346, de gondolom nem gond.

 

 

Előzmény: spemc (11310)
frundsberg Creative Commons License 2011.10.09 0 0 11312

Nem egyezik az alváz, a 350es még olajfékes és a laprugókötegek is mások, karos a lengéscsillapítója stb. A 344 egy új fejlesztése volt a gyárnak titkoltan bár de katonai célokra készült. H7 koleg atöbbet is tudna mondani a dologról de egyszerűbb ha megveszed a Magyar jáművek típustörténet c könyveket abban sok fotóval be van mutatva mindkét típus.

http://www.marotikonyvker.hu/products/product_6947.html

Előzmény: spemc (11311)
spemc Creative Commons License 2011.10.09 0 0 11311

Mi külömbség van a 344 és a 350 diesel csepel teherautók között

 

Az alváz és a motor+ váltó egyezik vagy az sem?????

 

A rutinosabbak biztos tudják a választ,amit most meg is köszönnék!köszönöm

 

 

spemc Creative Commons License 2011.10.08 0 0 11310

Sziasztok!

 

Tudnátok  nekem segíteni,Csepel D344 javítási-karbantartási útmutatót keresek ,honnan tudnék letölteni,vagy esetleg valakinek megvolna pdf formátumban és átküldené,nagyon megköszönném!!!!!

Üdvözlettel:Ádám

botaadam@yahoo.com

monotov Creative Commons License 2011.10.08 0 0 11309

Üdv Mindenkinek!

 

Tudna-e segíteni valaki ponyva ügyben. Minden megoldás érdekel. Új,használt, esetleg minta kölcsönzése is. 

Előre is köszönöm, ha segít valaki!

jozsitraktor Creative Commons License 2011.10.06 0 0 11308

Szép estét minden csepelesnek. Én ugyan nem vagyok csepeles de Dutrám van mint tudjuk közeli rokonok. Egy kis kéréssel fordulok hozzátok! Keresek egy jó állapotu kormánykereket hátha van valakinek elfekvőben egy!

Elektrolakatos1 Creative Commons License 2011.10.05 0 0 11307

a csengőt és mazsolát elfogadom! :-P

Előzmény: UPIUPI (11306)
UPIUPI Creative Commons License 2011.10.04 0 0 11306

Üdv!!

 

Tükrös csengő meg mazsola nem kéne?! :)

 

 

Sebességváltó    9 kp                     MDA-40, MDA-60   Diesel motorolaj

Osztómű             5 kp

Csörlőmű            3 kp

 

Differenciélmű     7.55 kp                     C-80, C-90       Hajtóműolaj 

Mellsőhíd           2x2.1 kp

 

A könyv szerint.

 

Én simán töltöm a a Hykomol 80W-90-t az erőátvitel fent említett kenési helyeire.

Hozzá kell tennem mi nem használjuk napi szinten a gépeket, ellenben a mai kenőanyagok, még ha alacsonyabb árfekvésűt is vesz az ember, szerintem messze felülmúlják az 1960-as években használtakat.

 

Ha kíváncsi vagy még infókra, állok rendelkezésedre! Adott esetben nyomtatott változatban is.

Előzmény: v1rnya (11305)
v1rnya Creative Commons License 2011.10.04 0 0 11305

És a váltóba és difibe?

UPIUPI Creative Commons License 2011.10.04 0 0 11304

Üdv v1rnya!!

 

16.04 kg SAE 30 nyáron és SAE 20 télen.

A könyv szerint, de mivel ilyet már nem kapni, szerintem a 20W-50 tökéletesen megteszi. Az állítólagos magyar olajcég termékei közül asszem a Botond és a Standard Diesel ami ilyen.

 

 

Előzmény: v1rnya (11303)
v1rnya Creative Commons License 2011.10.04 0 0 11303

Sziasztok.Milyen olaj és mennyi kell olajcsere után egy 344es csepelbe?Köszi

Törölt nick Creative Commons License 2011.10.02 0 0 11302

Mégegyszer köszönöm, egy nap alatt ennyi látogatója volt a videódnak:

 

Baja, - Berettyóújfalu, - Budakeszi, - Budaörs, - Budapest, - Dorog, - Dunakeszi, - Dunaújváros, - Gyomro, - Gyor, - Gyula, - Jászberény, - Kaposvár, - Karcag, - Kecskemét, - Kiev Ukraine, - Kiskunhalas, - Kramatorsk Ukraine, - Marcali, - Miskolc, - Orosháza, - Palo Alto, California, - Páty, - Pécs, - Pomáz, - Roubaix France, - Sátoraljaújhely, - Szeged, - Székesfehérvár, - Sződ, - Szolnok, - Törökbálint, - Veszprém

Budapestről 11-en.

 

Előzmény: Törölt nick (11297)
egabor64 Creative Commons License 2011.10.02 0 0 11301

Ja, hogy üzemanyagos és nem vizes, bocsánat régen volt. De gondolom már igen előrehaladott állapotban lehet.

nagyon szép volt és pláne szép lesz ha elkészül. Szívesen megnézném, ha egyszer készen lesz.

Előzmény: UPIUPI (11300)
UPIUPI Creative Commons License 2011.10.02 0 0 11300

Üdv!!

 

Ha az Üzásra gondolsz, még folyamatban van.

Előzmény: egabor64 (11299)
egabor64 Creative Commons License 2011.10.02 0 0 11299

Szép kis gyüjtemény gratula, a vizszállító Csepel amit felújítás közben láttunk a Szolnoki veterántalálkozó alkalmával még nincsen kész? Nagyon szépen alakult már akkor is a felújítás. Akárhogyis, jó munkát hozzá és az összes többihez is.

Előzmény: UPIUPI (11290)
LD 3000 Creative Commons License 2011.10.02 0 0 11298

Helyileg hol található a maradvány és 413as e a motor?

Előzmény: Klinker-sas (11274)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.02 0 0 11297

Köszi szépen, máris belinkeltem a B-350-es lapomra.

 

      

 

Előzmény: UPIUPI (11294)
frundsberg Creative Commons License 2011.10.01 0 0 11296

Köszi ez elég lesz, így már van valami fogalmam!

Előzmény: UPIUPI (11289)
dakaros Creative Commons License 2011.10.01 0 0 11295

Eladó a pótkocsi!

UPIUPI Creative Commons License 2011.10.01 0 0 11294

Üdv Attilás!!

 

Talán segíthetek!

 

Előzmény: Törölt nick (11293)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.01 0 0 11293

Időnként benézek ide is, hátha van valami újdonság.

Érdemes volt, ez tetszett, köszi. Meg kéne keresnem a péceli videót Wamser Úr

B-350-ese járó motorjával. Sajnos túl rövid és nem látni a motort minden oldalról,

de mégis az a legjobb videó arról a működő motorról amit eddig láttam.

Bár élőben láthatnám, hallhatnám,  esetleg hajthatnám!

 

 

 

Előzmény: UPIUPI (11291)
Klinker-sas Creative Commons License 2011.09.30 0 0 11292

Üdv.Ha kell valakinek egyben eladó a három csörlő.

UPIUPI Creative Commons License 2011.09.29 0 0 11291

 

Csepeleztünk ma egy kicsit.

 

UPIUPI Creative Commons License 2011.09.29 0 0 11290

Üdv Mindenkinek!!

 

 

     

UPIUPI Creative Commons License 2011.09.29 0 0 11289

Üdv Frundsberg!!

 

     

 

Sajnos a légtartályhoz ne fértem közelebb a Cs-800-tól. Ha kell még kép, szólj!

Előzmény: frundsberg (11270)
Bullcsepel Creative Commons License 2011.09.29 0 0 11288
bobekTLF Creative Commons License 2011.09.27 0 0 11287

Nah, akkor ezt gyorsan meg is beszéltük!!!  :-)

Igazad van az okokat tekintve, de:

Az egyik okra a válaszom, hogy a munkadíjat is kifizetném szívesen az alkatrészárral együtt, sőt akár még a többszörösét is úgy hogy én építem be.

A másik okra a válszom, hogy sajnos nem üzletről vagy gyártóról van szó, hanem egy márkatársról, akinek egy kisebbfajta készlete van ebből (gyári új) ...hát ezért esik szarul...

De nem baj, le****om karmantyút csináltatok, igaz hogy 1.200 lesz darabja, a kis gumisüvegekre meg talán a jövő héten kapok árajánlatot kettő helyről is! Abból meg úgyis 30-40 darabot kell csináltatnom, hogy jobban jöjjek ki. Csak azért sem leszek kiszolgáltatott.....

Előzmény: 504LACI (11286)
504LACI Creative Commons License 2011.09.27 0 0 11286

Részemről nincs harag, csak furcsa volt a megszólalásod.

Nem én vagyok a gyártó, nem tudok a fejével gondolkodni. De ha én lennék, én se szívesen adnék alkatrészeket másnak. Két okból. Az egyik, hogy nyilván többet lehet keresni ha van rajta munkadíj. De a másik fontosabb.

Ha az én általam gyártott alkatrészt én szerelem be akkor tudok rá garanciát vállalni. Ha másvalaki és rövid úton szar lesz, akkor hogyan vegyem vissza vagy cseréljem garanciában? Aztán ha a második is szar lesz mert mitudomén a szerelő rosszul rakja be vagy nem hónolja meg a felülelet és elterjed, hogy ez a gyártmány semmit sem ér mert hamar tönkremegy akkor mi van?

Szóval ezért.

Előzmény: bobekTLF (11284)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!