Keresés

Részletes keresés

pasztortaska74 Creative Commons License 2016.05.17 0 0 7139

Ha megtennéd...?

Az alaplap legnagyobb átmérőjét.

A lendkeréken: a belső átmérőt, a külső átmérőt a magasságát.

Előre is köszönöm szépen!

 

Előzmény: Hellasz85 (7133)
pasztortaska74 Creative Commons License 2016.05.17 0 0 7138

Ez olyan:nemszeretem megoldás. ;-) De lelehet így is húzni, ha utánna szimering is cserélve van.

Előzmény: misi60 (7130)
WildDaemon Creative Commons License 2016.05.17 0 0 7137

A gyújtótekercs egy Bosch  melyen a 2 204 222 008 szám található és a jól ismert Bosch jel.

 

Előzmény: pasztortaska74 (7121)
WildDaemon Creative Commons License 2016.05.17 0 0 7136

Igen, kontaktok, kábelek minden rendben van, ma felmentem telekre munka után és átnéztem még egyszer szikra ellenőriz pipával, pipa nélkül de mint a mesében hol volt hol nem volt szikre volt egy egy nagy ritkán ami életképesnek látszott szép világoskék színben néha éppen csak valamicske vagy leginkább semmi.....

Kibontottam a megszakítót a kondit és a gyújtótekercset is és elhoztam haza mert a telek laza 50 kilométer oda.... panelban meg a benzines gépet nem hozhatom fel .... mindenesetre itt tudok valamit modellezni hogy legyen mágneses tér illetve tudom mérni a kondit bár nem hiszem, hoy a kondival gond lenne mivel 3 új kondit vettem és mindegyikkel ugyan ez a jelenség...

minden esetre csinálok új kábelt mindenhova ... már tényleg nem tudom mit kezdjek vele...

 

Előzmény: pasztortaska74 (7121)
JIKOV VARI Creative Commons License 2016.05.17 0 0 7135

DSK 317 en nincs 3 menet. A T20 on van de ott is ha tekered mindet  akkor epp a szimeringbe megy bele a csavar.

Szoval ebbe a ket lyukba kellene beakasztani a lehuzot?

Előzmény: misi60 (7132)
Hellasz85 Creative Commons License 2016.05.17 0 0 7134

akkor szóval jobban teszem ha egyből a kondit is meg a megszakítót is kicserélem mielőtt összerakom?  vagy csak a kondit, és tisztítsam meg a megszakító papucsait?

Előzmény: pasztortaska74 (7120)
Hellasz85 Creative Commons License 2016.05.17 0 1 7133

üdv. pontosan mit is szeretnél megmérni?

Előzmény: pasztortaska74 (7129)
misi60 Creative Commons License 2016.05.17 0 0 7132

Előzmény: misi60 (7131)
misi60 Creative Commons License 2016.05.17 0 0 7131

Kép.

misi60 Creative Commons License 2016.05.17 0 0 7130

Én három csavart belehajtok ütközésig majd óvatosan felváltva lehúzza a kuplung harangot.

Vagy nem ere gondoltok?

Előzmény: JIKOV VARI (7126)
pasztortaska74 Creative Commons License 2016.05.17 0 0 7129

72-es a terrám. Azóta család tag. Két teljes felújításon esett át, de a gyújtásán minden az eredeti. Én sem akarom cserélni. Jó ahogy van.

De tetszik az alternatíva lehetősége.;-) 

A fene! Ma sem hoztak egy darabot sem. Pedig de megmértem volna az alaplap átmérőjét egynek! A végén még az enyémet kell megbontani.:-) 

Előzmény: boli77 (7123)
pasztortaska74 Creative Commons License 2016.05.17 0 0 7128
Előzmény: pasztortaska74 (7127)
pasztortaska74 Creative Commons License 2016.05.17 0 0 7127

Bocsánat!
El kezdtem írni neked, telefon jött, és kuplung csészéből kuplungvillára váltott az agyam(helye).:-) A villa szokott makacsabb lenni.

Szóval csésze:
Ha terra akkor: seiger gyűrű, alatta alátét. Leveszed. Ha nem jön le kézzel akkor jó az illesztés. A csészében van két-három menetes furat. Ennek megfelelően legalább 5-ös laposvasból, lemezból, csinálsz egy olyan lehúzót aminek a csavarjai illeszkednek a menetbe. A közepén lévő csavar meg feltámaszkodik a tengelyvégén lévő központfuratba.


Vari: csavar leteker (lehúzóval ellentart), alátét, a többi ugyan az.

 

Gondolat indítónak: 

Előzmény: JIKOV VARI (7126)
JIKOV VARI Creative Commons License 2016.05.17 0 0 7126

Csavar az lejott csak a csesze nem. Es hova tudom beakasztani a csapagylehuzo karjait?

Előzmény: pasztortaska74 (7122)
nagymedve1478963 Creative Commons License 2016.05.17 0 0 7125

sziasztok  készitet valaki a terra  utánfutott  valami kőnnyű szerkezetűt szeretnék késziteni az őtleteket szivesen fogadok 

boli77 Creative Commons License 2016.05.17 0 0 7123

Hát ez az ,ha ki csiszolja az még nem biztos,hogy jó lesz . Valaki csinálta ezt ,azt nem lett jó . Lehet akkorát üt majd,hogy gajra is megy minden . Én nem tenném . De azért meg nézem mennyire passzolhat . Én nekem a Terrán a gyári is meg felel nem akarom tuningolni. 

Előzmény: pasztortaska74 (7118)
boli77 Creative Commons License 2016.05.17 0 0 7123

Hát ez az ,ha ki csiszolja az még nem biztos,hogy jó lesz . Valaki csinálta ezt ,azt nem lett jó . Lehet akkorát üt majd,hogy gajra is megy minden . Én nem tenném . De azért meg nézem mennyire passzolhat . Én nekem a Terrán a gyári is meg felel nem akarom tuningolni. 

Előzmény: pasztortaska74 (7118)
pasztortaska74 Creative Commons License 2016.05.17 0 0 7122

5tonnás műhelyprés.

Viccet félretéve ha a kétkarú csapágylehúzóval nem jön le, akkor:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=139523908&t=9212821

Itt találsz ötletet a problémádra.

...vagy egy sörrel bekopogsz egy közeli autószerelő műhelybe, és ott lesajtolják, vagy levegős kalapáccsal leszedik neked.

Előzmény: JIKOV VARI (7116)
pasztortaska74 Creative Commons License 2016.05.17 0 0 7121

Csak egy kósza gondolat. Amit arra alapozok, hogy egy gyártó sem változtat ok nélkül a bevált dolgokon. Legtöbbször vissza felé csereszabatosak az alkatrészek. Ez főleg az olcsóbban gyárthatóságért van így.

..szóval ha kallódott volna egy, vagy lenne egy kölcsön darab akkor megnézhetted volna, hogy passzol-e a tiédbe.

Sajna csak feltételezésem van az ügyről. Semi egyébb.

Szintén ilyen feltételezés: 

Megmérni azt a feszültséget ami a kondenzátor kapcsaira kerül. Lehet, hogy a ducatti lényegesen nagyobb feszültséget alkalmaz? Ezért hullanak sorban a kondenzátorok nálad? Mert itthon általában boschhoz lehet kondit venni.

Amit korábban írtam leellenőrízted?

Sajnos egy kezemen megszámolom hány t150-essel találkoztam eddig. Egyiknek sem gyújtás gondja volt.

Előzmény: WildDaemon (7115)
pasztortaska74 Creative Commons License 2016.05.17 0 0 7120

A durrogás az a gyújtáshiba miatt van. Legtöbbször kondenzátor hiba. Annak a következménye az ék elnyíródás, ami tovább fokozza a dolgot amíg a gyújtás el nem állítódik annyira, hogy a motor üzemképtelen lesz. Így védve a forgattyús művet a komolyabb károktól.

Előzmény: Hellasz85 (7114)
pasztortaska74 Creative Commons License 2016.05.17 0 0 7119

Elég leszerelni, megpucolni, a baloldaldali kerek rugót kiakasztani és megtudod rángatni a tengelyt. Ha kotyog akkot esztergályos.

http://agrokisker.hu/spd/agro179828/Terra-karburator-javito-keszlet

Előzmény: pinyo731003 (7111)
pasztortaska74 Creative Commons License 2016.05.17 0 0 7118

Az a legkevesebb! Ha passzol a méret, de valakinek nem ér meg egy tizest az új lendkerék, az majd kicsiszolja onnét valahogyan.

Előzmény: boli77 (7110)
pasztortaska74 Creative Commons License 2016.05.17 0 0 7117

Mondjuk a babettáét azt többre tartom én is. Ettől függetlenül erdőt, mezőt, járni, nekem bőven elég volt az amit a simson gyújtása tudott.
Megboldogult ifjúkoromban, amikor még nagyban  fúrtuk, faragtuk a "szimókat, emceteket" gokartokba, mi is "tabletta" gyújtást buheráltuk rá.
Szerintem mj05-a simson(ha passzol a mérete) kényelmes megoldás lenne. 
A babszi gyújtása megint csak sok átalakítást igényelne a terrán. Gondolok itt a berántóra, tankra, motorpajzsra.
Mondom, én lusta ember vagyok.:-) Lehet, hogy más neki ugrik, de én vagyok olyan jóban magammal, hogy keresek valami egyszerűbb és kényelmesebb megoldást. :-D 
Pláne most, hogy boli77-et sikerült belerángatnom a szimó gyújtás elméletembe. :-D :-D :-D 

 

Előzmény: ali kis (7109)
JIKOV VARI Creative Commons License 2016.05.17 0 0 7116

Hello

Hogy szoktátok leszedni a DSK 317 kuplungcseszet, mert nem akar lejonni:((

Nincs ra valami egyzseru megoldas?

WildDaemon Creative Commons License 2016.05.16 0 0 7115

Nincs sajna semmim hozzá a munka meg vár. 😬

Mit tudok kezdeni vele?

A motort most újítottam fel talán emlékszel rá, egy húzásra indult januárban is.

Most vettük tavaly összel a gépet de eddig nem tartott az öröm sokáig.

Előzmény: pasztortaska74 (7107)
Hellasz85 Creative Commons License 2016.05.16 0 0 7114

Köszönöm. Sikerült kivenni, (találtam egy régi 2,5mm-es élű lapos-csavarhúzószárat.) Holnap megpróbálok egy újat venni. A gyújtásra kiváncsi leszek. A durrogás lehetett attól hogy félig-meddig volt elnyíródva?

Előzmény: pasztortaska74 (7105)
ali kis Creative Commons License 2016.05.16 0 0 7113
boli77 Creative Commons License 2016.05.16 0 0 7112

Én ezt meg csináltam ,de nem lett az igazi .:-( . De ha valakinek kell szívesen el boltolom . Nekem a gyári Simson bőven megfelel. Persze nekem a gyári van még és nem uttángyártott sz@r.

Előzmény: ali kis (7109)
pinyo731003 Creative Commons License 2016.05.16 0 0 7111
Koszonom szepen a segítséget meg fogom kérdezni erre nem gondoltam.Ezek szerint szét kell szednem es megnézem.Köszönöm
Előzmény: pasztortaska74 (7090)
boli77 Creative Commons License 2016.05.16 0 0 7110

De jó lenne ha valaki le mérné :-D . Viszont azt tudom,hogy a lendkerék ami a Simson tirisztoroshoz van az más(ki van vágva egy kis szelet a mágnesekből ahol a gyújtást adja ) mit a megszakítósé,ha az alaplap jó is akkor lendkerékre kell beruházni .:-(  . 

Előzmény: pasztortaska74 (7108)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!