Ez is lehetséges ok, illetve ritkán működik mind a 4 berendezés! Ráadásul olyan dolog is van hogy aki a klíma berendezés alatt ül majdnem megfagy másnak meg melege van!
Ez is egy verzió de mi van olyankor amikor minden vonaton van egy "fontos"ember? Kiszögezni minden forgalmiban a grafikont( vonalú menetrend ábra vagy mifene) és tessék az alapján dolgozni! Oda fér ,nem fér oda,tudok én hármas keresztet is stb. A köfiben rajzolja a gép mindezt. Nem volna szabad egy forgalmistának ennyire fogni a kezét! (" Menet? Hozzám? Ne hozzám? Mit csináljak vele? Röhej!)
Sokszor a vonatokon utazó magánvasutas mozdonyvezetők irányitják a vonalat... Telefonálgat "Szia Margitka, megyek Füredre pancsolni, légyszives a 1976-ot dobd már félre, ne késsünk meg, köszikeeee" Aztán azon múlik minden melyik vonaton a mekkora ember utazik...
Nem ismerem a vonalat (annyira)de évek óta ezt olvasom: irányítás! Hát nincs aki rendet tegyen a vonalon és a fejekben? Biztos vagyok benne,hogy mehetne ez jobban is! Pl.: egy hétre menetirányító nélkül hagyni a vonalat! Aztán engedélyt kérni szépen egymástól ,ahogy le van írva,oszt jöhet- mehet. Csoda történe?