Keresés

Részletes keresés

Tamasch Creative Commons License 2014.01.03 0 0 17156

Děkuji vám!

Előzmény: Vendégsín (17148)
Divrotcé Creative Commons License 2014.01.03 0 0 17155

Viszont így ugrott Fo és piros szigsín mellett is oldható volna?

Előzmény: Divrotcé (17154)
Divrotcé Creative Commons License 2014.01.03 0 0 17154

Végül is nem rossz. Jelző-nyomóérintő törés esetén is rendben oldható a vágányút.

Előzmény: Tamasch (17146)
_Nyuszi Creative Commons License 2014.01.02 0 0 17153

A sárga-sárga előtt vagy után?

Előzmény: Vendégsín (17151)
Divrotcé Creative Commons License 2014.01.02 0 0 17152

Tényleg, a jó kis cseh oktatófilm. Hogy eddig nem jutott eszembe. :-(

Előzmény: Tamasch (17146)
Vendégsín Creative Commons License 2014.01.02 0 0 17151

Zöld-sárga 40-esre tippelnék

 

Helyes a tipp.

Előzmény: phontanka (17150)
phontanka Creative Commons License 2014.01.02 0 0 17150

Sziasztok! Szeretnék kérni egy kis segítséget, Szili vezetőállás jelzőt igyekszünk beüzemelni OpenBVE-hez.

 

Ha a főjelző sárga-sárga jelzést ad, mit mutat a vezetőállás jelző? Zöld-sárga 40-esre tippelnék, de biztos nem vagyok benne.

Divrotcé Creative Commons License 2014.01.02 0 0 17149

Köszönet. Nékem is ez volt az első tippem,  csak mi nem jelentjük vissza, illetve mintha jelzőblokk esetében sem használnánk. Akkor csupán arról van szó, hogy tőlünk észkabbra nem bízzák a véletlenre.

Előzmény: Vendégsín (17148)
Vendégsín Creative Commons License 2014.01.02 0 0 17148

Ott úgy hívták, hogy "wechselverschluss".

 

Nálunk meg "csereelzáró"-nak.

Előzmény: Tamasch (17146)
Tamasch Creative Commons License 2014.01.02 0 0 17147
Előzmény: Tamasch (17146)
Tamasch Creative Commons License 2014.01.02 0 0 17146

 

Igy működik:

http://youtu.be/A26u_v0n8Vs?t=8m26s

 

Osztrákoknál láttam ilyet (hasonlót) először. Ott úgy hívták, hogy "wechselverschluss".

Valahol van olyan is ahol az összes blokkelemhez tartozik "segédlepke".

Előzmény: Divrotcé (17145)
Divrotcé Creative Commons License 2014.01.02 0 0 17145

Vagy jelző ismétlőzár volna?

Előzmény: Divrotcé (17144)
Divrotcé Creative Commons License 2014.01.02 0 0 17144

No, ha már szlovák technika. Nem tudod, mik azok a kisablakok a jelzőblokkok alatt? Ahogy elnézem, általánosan használják. Mi a szigsín jelfogókat pakoltuk oda néhanapján, de a szlovák berendezéseken akkor is vannak, amikor van külön jelfogó.

(A vlaky-ra fölraktak egy-két lekapott eljű villfelsőrészes képet, de abból sem voltam képes kisütni túlzottan sok mindent.)

 

Muzsla I-es torony (Párkány után az első állomás Érsekújvár felé)

No, azért ő is változott valamit '14 óta. 

 

 

Előzmény: Tamasch (17143)
Tamasch Creative Commons License 2014.01.02 0 0 17143
Előzmény: Divrotcé (17142)
Divrotcé Creative Commons License 2014.01.02 0 0 17142

Viszont kívánom.

 

http://stellwerke.pechstein.net/index.php?option=com_zoom&Itemid=26&catid=113

Nékem jelenleg ezek a kedvenceim. Különös tekintettel Komjaticéra.

 

 

 

Előzmény: Tamasch (17141)
Tamasch Creative Commons License 2014.01.01 0 0 17141
Előzmény: Divrotcé (17139)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.01 0 0 17140

Kedves Fórumozók!

Mostanában feltűnt,hogy a nyílt vonali út átjárónak a jelzői fehér villogás során a sötét periódusba csak elhalványul de sosem alszik teljesen ez ugye bár normális hisz ekkor egy ellenálláson esik le a feszültség ami azért kell,hogy az akksit kímélje mert nem lüktetéssel hanem folyamatosan terheli és mert egy áram relé van ami azt érzékeli,hogy  folyik-e áram a fehér izzókon. Viszont az állomási útátjáróknál ott mindig teljesen sötét volt a sötét periódus. Természetesen egyik se volt Ledes. Mi a különbség a két útátjáró típus közt működésbe ami a fentebb le írt jelenséget okozza?

Köszönöm!

 

Divrotcé Creative Commons License 2013.12.30 0 0 17139

Igen. Ez az, amire egy magyar vasútbarát, illetőleg múzeumlátogató, illetőleg muzeológus sosem volna kíváncsi. :-P

 

 

 

Előzmény: Tamasch (17138)
Tamasch Creative Commons License 2013.12.30 0 0 17138
Előzmény: Divrotcé (17137)
Divrotcé Creative Commons License 2013.12.27 0 0 17137

A nyálcsorgatás és Siemens szavak együttese nálam vonóvezetékes retteneteket sejtetett.

Előzmény: Tamasch (17136)
Tamasch Creative Commons License 2013.12.27 0 0 17136

Mit csináltam?

Előzmény: Divrotcé (17135)
Divrotcé Creative Commons License 2013.12.27 0 0 17135

Hehe, sikeresen becsapódtam.

Előzmény: Tamasch (17134)
Tamasch Creative Commons License 2013.12.27 0 0 17134

Illetve továbbá...   nyálcsorgatáshoz ;)

 

http://hootee.1g.fi/kuvat/rautatiet/rrry/

 

Ezek Siemes cuccok ahogy nézem

Előzmény: Divrotcé (17131)
Tamasch Creative Commons License 2013.12.27 0 0 17133

Nem saját képek!

 

A térképet én is megtaláltam már régebben.

 

A D70-ről annyit sikerült összekaparni, hogy 1991-ben még vonóvezetékes berendezés üzemelt azon az állomáson. (Karjaa)

 

A D55 képe Jamsa állomáson készült.

Előzmény: _Nyuszi (17130)
_Nyuszi Creative Commons License 2013.12.27 0 0 17132

Köszönöm!

Előzmény: Divrotcé (17131)
Divrotcé Creative Commons License 2013.12.27 0 0 17131

http://hootee.1g.fi/kuvat/rautatiet/turvalaitteet/

 

Legalább is erősen hasonlítanak.

Előzmény: _Nyuszi (17130)
_Nyuszi Creative Commons License 2013.12.27 0 0 17130

Saját fotók? :)

Kerestem róluk anyagot a nyáron, de egy hálózati térképen kívül nem találtam semmit. :(

(Így megvannak a hívónevek, néhány esetben dekódolható volt. :) )

Előzmény: Tamasch (17129)
Tamasch Creative Commons License 2013.12.27 0 0 17129

Ez egy GANZ D70.

 

 

Ez pedig egy GANZ D55.

 

 

Mindkettő az "ezer tó országában" ketyeg.

;)

Divrotcé Creative Commons License 2013.12.08 0 0 17128

Az egyik része valóban Magasfogadó néven forgott. 

Előzmény: Divrotcé (17115)
Tamasch Creative Commons License 2013.11.30 0 0 17127

Eperjeske átrakó D67.

 

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!