Köszönet. Nékem is ez volt az első tippem, csak mi nem jelentjük vissza, illetve mintha jelzőblokk esetében sem használnánk. Akkor csupán arról van szó, hogy tőlünk észkabbra nem bízzák a véletlenre.
No, ha már szlovák technika. Nem tudod, mik azok a kisablakok a jelzőblokkok alatt? Ahogy elnézem, általánosan használják. Mi a szigsín jelfogókat pakoltuk oda néhanapján, de a szlovák berendezéseken akkor is vannak, amikor van külön jelfogó.
(A vlaky-ra fölraktak egy-két lekapott eljű villfelsőrészes képet, de abból sem voltam képes kisütni túlzottan sok mindent.)
Muzsla I-es torony (Párkány után az első állomás Érsekújvár felé)
Mostanában feltűnt,hogy a nyílt vonali út átjárónak a jelzői fehér villogás során a sötét periódusba csak elhalványul de sosem alszik teljesen ez ugye bár normális hisz ekkor egy ellenálláson esik le a feszültség ami azért kell,hogy az akksit kímélje mert nem lüktetéssel hanem folyamatosan terheli és mert egy áram relé van ami azt érzékeli,hogy folyik-e áram a fehér izzókon. Viszont az állomási útátjáróknál ott mindig teljesen sötét volt a sötét periódus. Természetesen egyik se volt Ledes. Mi a különbség a két útátjáró típus közt működésbe ami a fentebb le írt jelenséget okozza?