Szajol felé van egy rész, ahol a két vágány szét van húzva jó 1 km hosszan. Két külö vashíd van egy út felett. Elelntmodások infóim vannak arról,h itt terveztek egy Szolnok-Alcsi nevű megállóhelyet kiváltandó a régi Alcsi állomást még a régi nyomvonalon. Erről mit tudtok? Elkészült, de elbontották vagy eleve csak terv volt és csak avágány széthúzás történt meg, de a szigetperon sosem készült el?
Szolnok témában az alábbi linken ránagyítva látszik a II. katonai felmérésen egy korabeli töltés és a vasútvonal. A Zagyván túl a Bombó-Botond-Alcsi utcákat követte a vonal, a Tiszahíd a "helyén van", előtte kanyarodott el avonal. A czegléd felőli rész a teherpályaudvar nélkül szinte a mai.
Erről a GV-ról már volt szó idén május táján. A kis vasut vágánya a v.á. -ról induló ut bal oldalán volt egészen az 1-es föutig, onnan a falu felé tovább az ut jobb oldalán, át a hidon, /ott a közut része isvolt/ Magyarkimlei oldalon szintén jobboldal, majd Otti mjr felé a bekötön megint bal oldalon. Meg volt egy kiágazás Mária mjr felé, ott a jobb oldalon futott. Itt a térképen jol látni, h a kiágazás vége néhány száz méterre volt csak a Lébény-Lickó psz- Hédervár ig menö másik vonaltól.
Persze hogy nem bontották el, hiszen most van folyamatban a bontási engedély kiadása az NKH-nál. Amint megvan az engedély, a síneket kiszedik a feltöltésből (a talpfák/betonaljak valszeg benne maradnak, azokat általában nem éri meg kiszedni. Túl sok munka, kis haszon).
Hizlaló és Köki között vérebek is tanyáznak némely telephelynél,mikor Abstudios kollégával jártunk arra én is megijedtem az elején aztán feltűnt agazdi és míg el nem mentünk visszafogta az ebeket.
Hizlaló és Fradi között meg rendszeres a vasútőr-mozgás de gondolom ezt már nem kellett volna említenem:-)