Úgy látom, hogy zavar, hogy "kiabáltam". Tudom mit jelent a nagybetű. Ezek szerint mégis olvastad a választ. Igaz most sem mondtad, hogy köszönöm és, hogy hasznos volt e a tanács vagy sem, pedig lehet, hogy más is örülne, ha ezt közölted volna. Talán valamiért ez nehezedre esik. De nem vagyunk egyformák.
Szerintem azért lenne hasznos az ha valaki kérdez valamit és javasolnak neki több dolgot is és ha visszajelezné hogy végül is mi volt a megoldás a hibára akkor abból mindannyian tanulhatnánk. Én legalább is egy füzetbe föl szoktam írni ha valaki megírja mi volt a megoldás.
Én sem értettem soha, hogy ha valaki kérdez valamit, akkor miért kell - a hozzászólása végigolvasása nélkül - kapásból kioktatni a hozzád hasonlóknak. (A csupa nagybetű pedig kiabálást jelent internetül.)
Soha nem értettem és valószínű, hogy nem is fogom a jövőben sem megérteni. Ha valaki, valamilyen fórumban feltesz egy kérdést- vélhetően nem ok nélkül - akkor miért nem olvassa el a válaszokat. Ha meg elolvassa, akkor miért esik nehezére egy pár betűt leütni: pl. KÖSZÖNÖM
Akkor még ezek nagyon drágák voltak, és a kapagépemre építettem egy nyomásporlasztásos membrános permetezőt, én sem akartam cipekedni és kevés volt a 12 liter.
Segítséget szeretnék kérni. Nagyon kezdő kertész vagyok, viszonylag kicsi kerttel. 300 tő szőlő kordonon és kb 50-55 gyümölcsfa van a kertben. Ahogy permetezős fórumon is, itt is megkérdezem, hogy van-e valakinek tapasztalata alacsonyabb árfekvésű (50eFt körüli) motoros permetezőről?
A magasabb alapjárat benzinszegény keverékre utal. Ha belegondolsz amikor kezd a benzin kifogyni akkor is felpörög. Nagy valószínűséggel több levegőhöz jut a motor mint kellene. Én arra gondolok, hogy miután azt írtad, hogy egy használt gépről van szó a főtengely szimering adta meg magát, legalább is én ilyen körben keresném a megoldást.
Sziasztok! Olyan gondom lenne Husqvarna 345 fűrészel hogy beindítom tökéletes az alapjárat hidegen mikor elkezdek dolgozni vele ahogy melegszik a gép úgy emelkedik az alapjárat fél tank kivágása után már óriási alapjárata van...nem rég vásároltam használtan!Lehet a rossz karburátor beállítástól is? Válaszotokat és segítségeteket előre is köszönöm!
MTD40Po fűnyíróba véletlen 2T motorolajat öntöttem és úgy próbáltam indítgatni mert nem indul valamiért.hát ettől sem, viszont utólag tudtam meg hogy ebbe lehet hogy 4 ütemű való?
mit tegyek?
a motor fajtája:
MTD ThorX35
mit tegyek?
vagy ha egyszer megtörténik abból még nem lesz gond?használjam most már így(ha majd egyszer beindul..:()
Nekem az idén lett a motor letisztítva 4 év használat után pont, amikor a szervizben valamit szereltek rajta, nem kértem, de a szervizes srác gondolom nem bírta nézni azt a sok redvát, ami rajta volt, gyakorlatilag nagykabát volt a motoron, nem látszott ki por-olaj keverék alól. Olajvesztést én sem tapasztalok ennek ellenére. Külön nem szólt érte, hogy valami rendellenesség lenne ez, úgyhogy nem tulajdonítottam a dolognak különösebb fontosságot.
Lassan idény vége, letakarítom a HRX-et, kap egy olajcserét, leürítem a karbit, megzsírozom a kerék környéki csapokat, csapágyakat és elrakom tavaszig. Egy dolog idegesít. Elöl, a henger alatti részen a blokkon enyhe olajsár van, épphogycsak film vastagságú, nem folyás, olajat sem kellett utántölteni, csak pár cseppnyi jöhetett ki egész év alatt. Ti is tapasztaltok ilyet? Lehet, hogy az oldalra (kipufogó oldakra) borítgatástól talàl ki egy kis olaj? Vagy nézessem meg szervízben?
Van egy Fleurelle AM 1150 /MTD gyártmányú , 11,5 LE, Tecumseh motorral szerelt, fűnyíró traktorom és lenne egy olyan gondom vele, hogy csak az első három sebesség van meg
hiába váltok feljebb nem foglalkozik vele. Szeretném a segítségeteket kérni, hogy mi lehet az oka, esetleg rajzot honnan tudnék letölteni. Köszönöm
Nekem MB van,nincs igazi magas fám,de igazán az alkatrész ellátás miatt választottam(az AM kifutó).Kb.hét év alatt(lehet,hogy rosszul emlékszem) gumi tömítés kellett,de azt sem szervizben vettem az ára és a határidő miatt.
60-70eft-ot tudok raszanni, igy csak hasznalt johet szoba. nekem az am190 szimpatikus, mert magas faim vannak. hasznaltan az mb 15-tel dragabb, es eddig csak azt talaltam amit Silvan is irt, hogy a motor kisebb karosanyag kibocsatasu. ez meg nem meggyozo erv az mb mellet.
Az AM 190-et már nem gyárták évek óta.Néhány bolt készletében lehet még találkozni vele.Inkább az újat vedd!Mekkora összegben gondolkozol a vásárláskor?