Elnézést a két n-ért! Azért nyitom a topikot, mert rövid tevékenysége alapján - szerintem - leszögezhetjük: az államtitkár asszony sok vidám percet fog szerezni nekünk az elkövetkezendő 1-2 évben. Tovább nem sajnos.
A névválasztással a hőskorra emlékeztetsz, amikor web még nem volt, de levelezés igen. ELLA, TRILLA... ha még ismerős valakinek. (És csak nemrég szűntek meg az ottani címek. :) )
a híres pomber féle csel. mondtál valami irtózatos hülyeséget, mindenki - de tényleg mindenki - lehülyézett lényegében, majd rövid de izzadságszagú utóvédharcok után eltűntél pár napra, most pedig úgy jössz vissza, mintha mi sem történt volna.
emiatt a hozzáállás miatt ne lehet téged komolyan venni,
ezt egyébként ajánlom mindenki figyelmébe, aki bármilyen szinten is vitapartnernek tekint,
"A Népszabadság szerint mióta a kormány
központosította, és a katasztrófavédelemhez
helyezte a szúnyoggyérítés megszervezését,
sokasodnak a problémák a végrehajtás körül. Az
önkormányzatoknak, a korábbi megrendelőknek
alig van rálátásuk a folyamatra; a jelenleg már évi
1,5 milliárd forintot felemésztő tevékenység
átláthatatlanná vált."
Hogy a felsősök ÍGY mutálnak, annak az az oka, hogy nem használják a hangjukat. Ha a hangszalagok edzettebbek lennének, akkor a mutálás is kevésbé hasonlítana betegséghez, és sokkal harmonikusabban zajlana le.
Vicces, hogy a heti egyre kiadott tankönyvekben (amik a régi heti ketteseknek az utánnyomásai) egyre nagyobb hangterjedelmű dalokat írnak elő, miközben az alacsony óraszámban még csak szintentartani sem lehet. A gimnáziumi belépő szint pedig az előzmények birtoklását feltételezi.
(11)95 Az iskola a nappali rendszerű iskolai oktatásban azokban az osztályokban, amelyekben közismereti oktatás is folyik, azokon a tanítási napokon, amelyeken közismereti vagy szakmai elméleti oktatás is folyik, megszervezi a mindennapos testnevelést legalább napi egy testnevelés óra keretében
Biztosan minden tesiórát egy közös dallal kezdenek majd :)
Mittom én, szerintem már végképp nem tudják mit csináljanak, annyira fogalmatlan hülyék az oktatáshoz, hogy ilyen látszattevékenységekkel próbálják leplezni az inkompetenciájukat.
Akkor a mindennapos testnevelés is félrecsúszott, mert ott sem testnevelés ÓRÁKRÓL lett volna szó? :)
Na azt inkább meg lehetett volna oldani pár percben közösen, tanítás előtt-közben-alatt-után...
Én a szakos érintettség okán már nagyon elégedett volnék a heti 2 énekkel. És ha alsóban (is) szakos tanítaná, akkor kevesebben lennének az osztályban, akiknek ez kínszenvedés számba megy. És még úgy-ahogy szinten is lehetne tartani a készséget felsőben. De most...
Emlékezzünk vissza HRünk "minden iskolának/osztálynak legyen zenekara" projectjére...
Ötletelésként - éppen B részéről - a mindennapos énekóra is be lett már dobva évekkel ezelőtt, ez világos (illetve nem), de mi ez a mindennapos éneklés?