Mit használsz folyadéknak ? Én olajat öntöttem bele ,de igazából elbuktam a pontos szinkront mert
az olajat szép lassan elkezdte kiszívni a karbi felé . Annyit állítottam ,hogy az összesen kb annyira szívja buborékosan az olajat , de szép stabil oszlop nem volt kivitelezhető . Gondolom nehezebb fajsúlyú folyadék kellene (régen higanyt használtak ) , de sajna ma már ezt nem lehet beszerezni . Talán jó lenne a víz avagy sós víz ami lényegesen nehezebb
de annál ha beszívja nem használ a motornak gondolom :) Valami ötlet ?!
Első alkalommal mikor csináltam,nekem is nagy eltérés volt. De azért minden tavasszal le ellenorzom mert az 1 év alatt valahogy mindég elállítódik valahogy.De megéri nem elhanyagolni a dolgot.
Szevasztok! 91-es Gs-en szeretnék kormányt cserélni, mert ez a csutkakormány nem az én világom. Láttam hogy az Etz kormánya pont jó lenne rá. Villahidat feltétlenül cserélnem kell, vagy máshogy is megoldható a dolog? Valaki tudna ebben segíteni? Olvasgattam itt a dolog után, de egyeértelműen nem tudtam dűlőre jutni :)
Értelek.Igen,sajnos ez van.Amit tudsz megcsinálni a motoron jobb ha magad oldod meg,mertsoká és drágán vállalják. De nézd a jó oldalát!Megismered a motorodat :) Egyébként a youtube tele van karbi szinkronos kisfilmekkel.
Valószínűleg bennem van a hiba,de nem értem mit akarsz.A szinkronizáláshoz a karbi tetején van erre egy,egy csonk gumisapkával lezárva.Na akkor bontani kell ha el akarod érni.Rácsatlakozol ezekre a csonkokra és a központi csavart addig tekergeted míg a szívócsőben lévő vákuumhatás egyforma nem lesz.Órával még nem csináltam,csak csővel és 2T -vel
Sziasztok .Érdeklődnék tőletek csinált-e már valaki olyat hogy a karbi szinkront egy mérőórával ellenőrizte le ?
Eddig kb 6-7 szerelőt szervizt hívtam fel és mindenki két hónap múlva talán majd októberben stb volt a válasz .
A dolgot úgy képzeltem ,hogy egyenként megmérem a vákumot és ha egyezik jó, ha valamelyik hengernél nagy az eltérés akkor valószínű ott van valami bibi .Van mérőórám ( igazából kettő is ) olyan 20 cm átmérőjű tehát nagy az osztási pontosság . Lehetséges -e ez így vagy valami okból kifolyólag ez nem pontos ? Csak ellenőrizni szeretnék mert nálam szét sem kell semmit szedni felül vannak a csatik hozzáférhetők, ha átállítom a csapot ejtőre az az egy vákum csatlakozó is hozzáférhető lesz amin most a benzincsap van . Mi a véleményetek ?
Szép is az. Tavaly a szigethegység volt terítéken,persze szigorúan egy napos utak,De azok is kemények.15-16 órás utak.300 és 500 kilométeresek. sok megállóval.Bemerészkedtem olyan útnak nevezett meredek hegyi zergecsapásokra is hogy csak na!Akkor bántam,de most jó visszagondolni rá.Az ithoniakhoz képest az nagyon vad vidék tud lenni.
Ez nekem is túl sok (az utolsó 100 km-t nagyon fogom utálni), de a Mecseket már kissé unom, más meg nem fér bele 400-nál kevesebbe. A Bakonyban már kétszer voltam az elmúlt másfél hónapban, a Balatont viszont ezzel a géppel még nem kerültem meg, csak anno a kicsivel (Pápay Csabiék társaságában).
Amúgy én meg rád irigykedem, egy Transzfogaras vagy Transzalpina neked bele férhet egy hosszú (3 napos) hétvégébe, nekem meg sajnos nagyon nem. A Bihar-hegységben is szívesen gurulgatnék egynaposakat. :-(
Ja, és ugyanonnan lehet rendelni olcsón MOL teflonos láncspray-t is, a 4 liter olaj meg a 2 flaska spray eljön együtt az 5 kilós utánvétes postacsomagban összesen 1350,- forintért. Mindig innen vásárolom ezeket.
Én azért imádom külön is, mert 3-4 olajcsere a kis 125-ösöm blokkját megszabadította mindennemű olajsártól, koksztól, lerakódástól, amit az előző év(tized)ek olajai otthagytak maguk után: azon 5 ezrenként kellett szelephézagot állítani, és saját szememmel láthattam hogy a "szokványosan retkes" motorbelső egyre tisztább lett tőle (maga az olaj mindig szurokfekete volt leengedéskor). A GS szelepdeknijét most nemrégen vettem le először a hézagok ellenőrzéséhez, itt a megelőző állapotokról nem tudok nyilatkozni, viszont most az is patyolattiszta volt belül.
Sajnos nemrégen drágult meg ennyire, én a télen még 1600 körül kaptam literjét - ugyanonnan (MOL-kúton 3200,- csesszék meg...)
Csatlakozom,én is ezt használom általában.Azért így ítram,mert most ENEOS CITY-MAX10w40 -es van a motoromban.De szerintem a MOL olaja jobb.AZÉRT TARTOM JOBBNAK,Mert melegen is könnyű vele váltani.Az ENEOS -ról ez már nem igazán mondható el.Nyáron nagy melegben hosszú városi cammogásnál keményebbé válik a váltás.
Suzuki motorszerviz, például Pécsett az Enduro motorosbolt. Adnak árajánlatot, és el is küldik ha megjött vagy van éppen készleten. Egy mailt / telefont megér, sok apró "vackot" rendeltem már tőlük, drágának sem mondanám.
GS500F-hez az oldalidomhoz lenne szükségem jobb esetben teljes csavar és patent szettre, rosszabb esetben 2 db nagy rögzítő csavarra (szeretném cserélni inkább az összeset, de 2 mindenképp hiányzik), illetve a kormány előtti, fejidomon belüli műanyagot rögzítő patentekre és a plexit rögzítő műanyag csavarokra.
Merre induljak ilyet beszerezni? Sima suzuki kereskedésből elküldtek, hogy ott ilyet nem tudnak rendelni. Ebay-en találtam, de nem akarok olyan sokat várni rá.