Keresés

Részletes keresés

nordy-600 Creative Commons License 2011.04.12 0 0 1980

Cső szerintem ez az!

http://www.kepesmotor.hu/gilera-supermoto/p565367

 

Érdekes már megint aladó kiváncsi lennék hány gazdát cserélt azóta...

Enyém meg mérnem kell senkinek azt nem értem...

 

Drágán adom?

Szar?

Gilera nem motor?

Nem tudom...

 

Tipukus magyar társadalmi motorvásárlási morál lehet a megoldás talán.

 

Érdekes akinek nincs rá pénze az úton útfélen megvenné, akinek van azt gyüjt és inkább vesze egy leélt drz-t vagy valami szart.

Papiros rendesebb supermoto meg 7kiló alatt elképzelhetettlen.

Akinek esetleg volna rá dellája azt lebeszélik hozzá nem értők, uram isten csak olaszt ne régit pláne meg hát gilera fúj.

 

 

Előzmény: mj620di (1979)
mj620di Creative Commons License 2011.04.10 0 0 1979

Mikor meg vettem ilyen volt!

Előzmény: nordwest600 (1965)
mj620di Creative Commons License 2011.04.10 0 0 1978

Várom a képeket))

Előzmény: nordwest600 (1962)
Pepety Creative Commons License 2011.04.07 0 0 1977

Sziasztok!

 

Nem ide kívánkozna ez a hozzászólás, de úgy látom ez a leginkább élő fórum. A segítségeteket kérem!

 

Ma délután Budapesten ellopták egy ismerősöm Gilera Runner 50 robogóját. Vázszáma: ZAPC3610000007876. A gép szinte hibátlan állapotú volt, különös ismertető jel nem nagyon van rajta csak a jobb oldalán kisebb sérülés a tükrön és fékkar végén. Kérek mindenkit, ha netán összehozza a sors vele egyben, vagy gyanús alkatrész formájában értesítsen a lopottgilera@citromail.hu címen. Előre is kösz!
Széles utat! És pusztuljon az összes patkány motortolvaj.

nordy-600 Creative Commons License 2011.04.06 0 0 1976

Kiméred 2 liter 2 decit töltesz bele, a szintet járó motornál tudod renden ellenőrizni az ablakon van egy kis jelölés az felett kell lennie az olaj szintnek.

Ásványi olajat meg nehogy vegyél bele, csak szólok nehogy rábeszéljen valami gyökér.

 

 

Email cimen ezen érsz el: husaberg2@freemail.hu

 

Tamás te kaptál már fiat pandához szűrőt ami jó is bele?

Mert én még nem sűrűn a saicheto közelebb áll hozzá de abol is millió egy méret legjobb vinni a mintát vagy átalakítani az egész légszűrő házat szivacsosra vagy direkt szűrősre mert a gyári szart nem ér.

 A 20w50 felesleges neki de gazdája válogatja én nem tenném bele...

Ezek a mostani szintetikus olajok tökéletesen megteszik 10w50 be.

 

Előzmény: Gilera XRT 600 (1973)
Tamás600 Creative Commons License 2011.04.06 0 0 1975

137 rxr 180 a szíj,oil nekem pl 20w 50,mert van jócskán km,kb 120000-km. Levegő szűrő pl fiat panda aszem,de pl báriba be aztán viszed magaddal és kb 1000 huf és a kezedben van,akku nélkül pedig ne használd,mert haza vágod a fesz szabályzó,lehet már ez sikerült is,én is pl 1 szar akkuval használom,de kell bele. oil szintet pedig fullra töltöd az ablakot és 1 kicsit döntöd és lásd a tetejét,én kb 5-6 éve így csinálom,oil víz mindig legyen az kell

Előzmény: Gilera XRT 600 (1973)
Gilera XRT 600 Creative Commons License 2011.04.05 0 0 1974

Azt elfelejtetem mondani hogy e-mail címet tudnál adni !?

Előzmény: nordy-600 (1972)
Gilera XRT 600 Creative Commons License 2011.04.05 0 0 1973

És még anyit hogy honan tudom hogy meddig kell tölteni mert nekem a váltókar felöl van 1 kis ablak ahol látom az olja szintet se nívópálca se semmi csak az ablak! az olajat addig kell tölteni ? míg el nem lepi a kis ablakot ? vagy csak az ablak feléjik ? mert nincs semmi jelzés rajta

Előzmény: nordy-600 (1972)
nordy-600 Creative Commons License 2011.04.04 0 0 1972

A motorba pontosan 2liter 2 deci olaj kell.

Vezérmű szíjat beviszed egy nagyobb autós boltba és és mondod nekik hogy ilyen szíjat szeretnél Gilerába!

Ha rákeresnek gépen találniuk kell (én is így vettem) az összes régi BI4 gilerába egyforma van tehát dakota,rc, ilyesmi ugyan az.

Egyébként ha visszább olvasol valaki egyszer leírta a cikkszámát, de ha elég ügyesek a boltba még az sem kell.

Az ára húzós olyan 4-5 e forint körül mozog ráadásul jobbára csak Dayco kapható itthon ami nem egy nagy szám.

Keményebb használatnál nem árt 5-6 e km után kicserélni. Mondom én ezt de én pályázok is a motorral (supermoto) elég sokat ott meg azért forgatva van.

Amiket felsoroltál azon kívül másra nem igazán kell nagyon figyelni esetleg még a kuplung amit nem árt szezon előtt meglesni hogy mennyire van ki a kosár, ugyan is alatta van nagyon közel az olaj pumpa és bizony képes lyukat reszelni rajta, meg még nálam szokott lamellákat is tördelni de az amúgy szerintem nem jellemző.

 

A szervizkönyvben mindent megtalálsz de előre szólok hogy Olasz és Német nyelven van.

CD-n van, az ilyesmi katona társaknak nem kerül semmibe!

Ha kell adj egy pontos címet amire elküldhetem.

Ha van még valami kérésed kérdezz nyugodtan!

 

Előzmény: Gilera XRT 600 (1971)
Gilera XRT 600 Creative Commons License 2011.04.03 0 0 1971

Helló!

 

Menyi lenne a szerviz könyv?

A motorjába hány liter olaj megy? Én úgy tudom hogy 2,4-2,5liter!

Nekem a vezérműszijon nincs szám se semmi jelzés! Ezt honnan tudom hogy mijen kell?

Akumlátor nincs a motorban!

Körülbelül mennyi 1 vezérműszij?

Ezeknél a tipusoknál kell valamire figyelni a vezérműszijon és az automata dekompresszoron kívül?

 

Köszönöm a segítséged!

Előzmény: nordy-600 (1970)
nordy-600 Creative Commons License 2011.04.02 0 0 1970

Hali az elektromos dolog passz az enyémen is kihunyt egy ideje az olajvisszajelző és még pár lápa de nem égő baja van...

Akumlátor van a motorban?

Fesszabájzó esetleg lehet ludas...

 

Én most 10w50-es full szintetikus castrol power raktam bele, de akár 10w40-es is jó bele igazából jobb ha kicsit vastagabb olajat kap a váltó jobban szereti...

Olajszűrő a Nexus 500-aséval egyforma szal nyugodtan kérheted úgy a boltban.

Telóba 2.5-ös sűrűségű olaj megteszi de pl az enyémbe most műszer olaj van.

Gazdája válogatja de ezek a telók sose lesznek tökéletesek bármit is raksz bele.

 

Alkatrész beszerzés attól függ!

Mi kell és hogy mennyire vagy kitartó...

 

Idővel ki lehet tapasztalni autósboltokban itt ott össze lehet kaparni hozzá alapvető alkatrészeket...

Pld:Vezműszíj,hf tömítés,szimeringek,stb

 

Gyűrűket pl le lehet gyártatni méretre és dugót is...

 

Ha adsz egy posta címet küldök szerelési könyvet!

 

Remélem tudtam segíteni.

 

 

Előzmény: Gilera XRT 600 (1969)
Gilera XRT 600 Creative Commons License 2011.03.21 0 0 1969

Hello !

 

Nemrégiben vettem egy 1992.02 évjáratú Gilera XRT 600 endurot , ez a motor "krossz" motorrá van át alakítva semmi lámpa nincs rajta és műszer se ! Az előző tulaj azt mondt hogy minden működik rajta, adta is mellé a lámpákat és a műszerfalat + a ventilátor , de mikor rá akartuk rakni a lámpákat hogy jó-e nem működött a motoron semmi ! De egyébként minden mert előtte 12V os töltővel ki lett próbálva . Kiderült hogy valami oknál fogva a 12V hejett csak 5,6V van jelen ebből kifolyólag semmi nem működik ! Ez miért lehet ?? Mi romolhatott el ?

 

Ezeknél a tipusoknál mire kell odafigyelni ? Milyen olaj kell a motorba és olajszűrő meg a teleszkópba ?  Alkatrészt hol lehet hozájuk kapni / rendelni ?

Az elektronikához  bekötési rajzot tudnátok küldeni , és valami műszaki könyvet ?! Én úgy tudom hogy ezek a motorok meg egyeznek motorikusan az RC a Dakota a Nordwest és az XRT ! Ez igaz ?

 

Előrre is köszönöm a segítségeteket !

"Okta" Creative Commons License 2011.01.29 0 0 1968

Kedves ismeretlen/ismerős motorosok!

 

2011 május 28. – 29.-én egy „nagyendurós” találkozót szervezünk DINO RALLY néven a nagycenki off-road pályán. (GPS: 47.567434, 16.728487)

 

Erre a találkozóra sok szeretettel várjuk azokat, akik nagy, nehéz, gyenge, lassú – azaz a mai kor igényeinek megfelelő kifejezéssel élve: „semmire se való” motorokkal terepeznek, tesznek meg hosszabb vagy rövidebb túrákat, napi ingázásra használják, stb. Jellemzően 600ccm lökettérfogatnál nagyobb és 160kg-nál nehezebb motorok tartoznak ide. Ahogy a találkozónk neve is mutatja, motorjaink olyanok, mint a dinoszauruszok: lassan kihalnak, mert nem alkalmazkodnak a körülményekhez. (Értem ez alatt a piaci elvárásokat!) Csakúgy, mint az élővilágban, a motorok világában is vannak dínó leszármazottak, de egyre kisebb számban. Mi, ezen típusok kedvelői tartjuk még „életben” őket. Ezért gondoltam, hogy egy márkafüggetlen találkozó keretében járassuk meg a nagyvasakat.

 

Helyszín a nagycenki off-road pálya, ahol valószínűleg mindenki megtalálhatja a neki tetsző szakaszt. A pályadíj HUF1.000,-/nap/motor és ez tartalmazza a sátorozási lehetőséget is. A bütykösebb gumi ajánlott a pályára. (Itt egy megjegyzést tennék: az örök dilemma a gumi. Ajánlatos utánaszámolni, hogy a messzebbről érkezőknek nem éri-e meg egy furgont bérelni, amibe befér vagy három motor. Így az üzemanyagon is lehet spórolni, az aszfalton sem kell koptatni a bütyköket és a sátor alternatívájaként a furgont szállásként is lehet használni.) Étkezést is meg tudjuk közösen oldani, miután a várható létszámmal kapcsolatban már valami kialakul fogok tudni gondolkodni ezen.

 

Jó lenne, ha minél több motortípus képviseltetné magát. Egy hétvégére összehozzuk az Endurassic Parkot. ;-)

 

Kérlek jelezzétek a drbig-club@freemail.hu e-mail címre, ha jönnétek (pár adat kíséretében, pl. név, motortípus, stb.), hogy körülbelül tudjuk a létszámot.

 

petya__ Creative Commons License 2011.01.05 0 0 1967

Üdv Mindenkinek!!

 

Boldog Új Évet Kívánok!!

 

rég motoroztam.....hideg van....

 

petya__

muz Creative Commons License 2011.01.04 0 0 1966
nordwest600 Creative Commons License 2010.12.27 0 0 1965

Ja és a képek várrom én is!

Előzmény: nordwest600 (1964)
nordwest600 Creative Commons License 2010.12.27 0 0 1964

Szerintem ugyan ugy néz ki mint mikor nálad volt mert akinek eladtad az nem nagyon folalkozot vele vagy nem tudot motorozni! én egy kicsit tartok töle hogy lehet-e vele egy jót menni mert nem volt rá még alkalmam mert gumizni kellet közbe jogsi meg a telokat rendbe tenni! Most éppen nullára szét van szedve fujás meg kábelozás meg minden! Amivel nagyon Szopok az a szabadonfuto, meg jó lenne szerezni egy berugó tengelyt! Ja vissza térve a szabadonfutohoz nekem nem elég azt a rugot cserélni mert a görgök vanak szará kopva. Esetleg valami okoság?

mj620di Creative Commons License 2010.12.27 0 0 1963

Allig várom már a képeket!Kíváncsi vagyok változott e  valami rajta!

Az olaszoknál az első tulajdonosánál volt vagy 10 évig majd valakinél még volt egy pár évet és úgy került hozzám!

Nálam tiptop volt nagyon!Talán a hátsó teló gyengélkedett egy picit!Olajat vizet nem fogyasztott,működött minden randeltetés szerűen!Egyszer taknyoltam egyet vele a mátrában akkor a gyári alu kormányt ki cseréltem egy drz kormányra!Ja meg mikor meg vettem akkor az ülés lett áthúzva feketére,meg a felnit fújtam le feketére!Rakok fel képet arról az állapotáról ahogy be került az országba!

Amúgy Pécs mellől lett véve egy kereskedésből és akkor rendszámozták le nekem!

Előzmény: nordwest600 (1962)
nordwest600 Creative Commons License 2010.12.27 0 0 1962

Szia mj én már utánad a második tulaja vagyok. majd töltök fel képeket. köszönöm azért a segitséget.

mj620di Creative Commons License 2010.12.26 0 0 1961

http://www.megaupload.com/?d=BAHTW417

 

RC 600 89 .PDF  Nem töltöttem le de gondolom manual!

Jött az olasz fórumról emailban hogy letölthető!

Amúgy oda érdemes be regisztrálni!

 

http://gilera4t.it/index.php

mj620di Creative Commons License 2010.12.25 0 0 1960

Szia!

Veresegyházról írsz?Mikor eladtam nem sokra rá láttam hirdetni a motoromat!Vagy te már 2. vagy utánam?

Képeket dobnál fel róla?)

A szabadonfutójával sosem volt gondom,egyszer volt egy dugulásom a karbiba!

Az előző rc m nek viszont javítottam a szabadon futóját egy 100ft os szimering rugóval!

Nem emlékszem pontosan már de zégert nem tudsz venni csapágyasnál?

 

Előzmény: nordwest600 (1956)
nordy-600 Creative Commons License 2010.12.24 0 0 1959

Most vagy senkinek nincs vagy mindenki elveszítette a fórumot. :)

Am nincsen valakinek egész véletlen XRT szívó csonkja? Ugyanis vettem egy dupla úszóházas dellortót ami állítólag xrt-n volt de nem igazán passzol a régi karbi csonkjára.

 

Na mind1 kellemes karácsonyi ünnepeket mindenkinek!

nordwest600 Creative Commons License 2010.12.11 0 0 1958

Köszönöm szépen már vissza olvasgatam. Közben rájötem hogy a motorom az mj620-é volt. De még egy kérdés nincs-e valakinek szét bontot szabadon futo? mert az a zéger gyürü féleség elvan törve!

nordy-600 Creative Commons License 2010.12.11 0 0 1957

Cső van egy rossz hírem bár gondolom nem új hogy ujjat ithon biztosan nem fogasz kapni estleg bontókat kell felkeresni ez ügybe.

Ha visszáb olvasol akkor az eggyik kolléga megirt egy jópár bontót telefonszámmal ellátva.

Vagy ha ha nem akkor jöhet a B-terv.

 

Ismét ha visszább olvasol szenvedtek már kollégák is ilyen problémával javítható a dolog én konkrétan még nem javítottam ilyet mert  nem volt rá szükség.

 

 

 

 

 

 

Előzmény: nordwest600 (1956)
nordwest600 Creative Commons License 2010.12.07 0 0 1956

sziasztok segitséget szeretnék kérni valakitöl tavaly vettem egy nordwest600-ast és behalt a szabadonfutom? És kérdés hogy hol lehet ilyen alkatrész be szerezni. Elöre is köszi!

petya__ Creative Commons License 2010.11.25 0 0 1955

Szépestét mindenkinek!

 

Hú de k...nagyonrég voltam itt!

Az a helyzet h melózom egy csomót...és nagyonrég mentem a kis mocimmal!

Multkor olyant tapasztaltam...hogy állva mentem rajt 3.ban szakadó esöben....és simán tartottam a gázt olyan 60 as tempónál és kicsit ráhuztam...és elkezdett felpörögni meg megindult a segge balra....:D:D:D

Akkor visszaengedtem a gázt gondoltam reggel 3/4 6 kor munkába menet nem kéne eltakarni vele!:D

De jó érzés volt tudni ha van erő a gépbe!!:D

 

Toivábbi jó szórakozást!

 

Üdv : petya__

Tamás600 Creative Commons License 2010.11.12 0 0 1954

vasárnap dkeszi?

Előzmény: Zsil Era (1952)
Tamás600 Creative Commons License 2010.11.03 0 0 1953
Sárospatak a fő bázis,de gödön lakom és bp-n dolgozom. a homokos terep nekem kicsit csúszós,de a gödi duna part mentén már mentem párszor,meg a kis dunánál
Előzmény: Zsil Era (1952)
Zsil Era Creative Commons License 2010.11.02 0 0 1952
Göd abszolút pálya számomra, nem táv Dkeszitől.
RC 125-el láttam már erre pajtásokat, de 600-al nem.
Mit jelent, hogy Göd ILLETVE Sárospatak? Egyszer itt, egyszer ott?
Gödön sűrűn megfordulok, mert család egyik fele ott lakik.
A másik ok a jó homokos terep a kieső részeken.
Előzmény: Tamás600 (1949)
Tamás600 Creative Commons License 2010.10.31 0 0 1951
na helló,milyen a házas élet?
Előzmény: mj620di (1950)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!