Ahhoz képest mi 1969 júliusban vettük át a Polski Fiat 1300-ast 237-es sorszámmal (tehát annyit már átadtak előttünk) CZ 78-05 volt a rendszáma.De voltak Polskik már CX-CY-al is.
Irhásárok végállomás? Specialitás alatt a tolatásos megfordulásra gondolsz? :) Mert a kép készítésének idejében jópár járat fordult meg tolatással a végállomáson.
A buszvégállomást a metróval egyidejűleg, 1970 április 4-én adták át. A képen egy Polski Fiat 125P is van (ha jól látom), amelyekből az első darabokat 1970 második felében értékesítették az országban.
Nem vagyok nagyon járatos az Örs vezér tér építéstörténetében. Azonban a bekarikázott busz, Mihál adatai és a növényzet alapján úgy gondolom, hogy legkorábban 1964 májusában készülhetett a kép.
Nem kell.Azt hiszem erre mondják,pályázat nélkül is nyert.Köszönöm a helyazonosítást az első képpel kapcsolatban(is). Azt még megkérdezném Tőled,ez a 60-as évek elején,vagy a végén készülhetett kép?
A neten találtam meg újra.Erről annak idején olvastam egy cikket.Ez már az NDK összeomlása után készült a gyárban. Aztán,ezek lehettek azok az Ifák,amit még'92-'93-as évjáratként hirdettek pár éve a "használtautó.hu"n is.Úgy emlékszem még az AUTÓKER hozta nálunk forgalomba.De,ha emlékeim nem csalnak,valami 1,1milláért.'90-ben talán 550 000 értékes Magyar forintba kerültek.