Tudtommal 4 fok alatt nem kapcsol be a klíma. Hiába lövöd be ON-ra, így nem lesz változás.
Más:
2011 Titánium Kulcs nélküli indítás. Másnak is akad olyan gond h kilincsről nem tudja bezárni ill. kinyitni az autót? Csomagtartó megy, csak az ajtókat nem tudom nyitni-zárni, csak távirányítóról.
A klimakompreszor szíjjtárcsájában van egy elektromágnes tekercs(mig nem kapcsolsz klímát a tárcsa nem hajtja kompreszort)mikor kapcsolod klímát,akkor ez behuz és zárja a forgó és álló tárcsát mint egy kuplung.Ennek van egy kis csattanó hangja,de azt a fülkében nem hallod.
Ezek csendes üzemüek,valóban nen hallani mikor bekapcsól. Egyes kocsimárkáknál mikor üzemel a klima,olyan zugás van,(ventilátor stb)mint egy nagyüzemben.
Ha hideget fúj akkor jó,de ezt Te is tudod:)Nos az én 1,6 tdci men sem venni észre semmit mikor bekapcsól,még az alapjáratot sem emeli meg picit sem.Viszont bekapcsoláskor(ha be is kapcsol)mindig el kel,hogy inditsa a motor hütöventilátorát is.
A következő a problémám: kb.200 km megtétele alatt háromszor leállt az autó menet közben.Volt,hogy egyszerre újraindítottam és ment tovább,de olyan is volt,hogy le kellett húzódnom az út szélére és várnom kellett kb. 20-30 percet,hogy elinduljon.Elvittem szervizbe,kicserélték a generátort. Mentem vele 30 kilométert,leállítottam ,5 perc múlva nem indult el.
.Konkrétan semmi...
Volt diagnosztikán,nem jelzett ki semmit.Volt valakinek hasonló tapasztalata?
Ha csak rövid távon használom,pár kilométerig semmi gond vele,egyszerre indul...
Vizsgáljuk meg a témánkkal összefüggő okokat, a „túl alacsony viszkozitású olaj” + „belső tömítetlenség” problémáját. Való igaz, hogy a használt autók motorjaiban a tömítések már öregebbek, elvesztették rugalmasságukat, és idővel nem képesek egy vékony (alacsony viszkozitású) olajat a helyén tartani. De az olaj viszkozitása csak üzemi hőmérsékleten alacsony, hidegen magas. (Vigyázat, a viszkozitás nem azonos a viszkozitási osztállyal. Aki nem ismeri a különbséget, helyettesítse be gondolatban a viszkozitást a sűrűséggel. A mi hétköznapi példánk erejéig ez is megteszi.) És a legalacsonyabb téli viszkozitási osztályú olaj (0W) is viszkózusabb (sűrűbb) hidegen, mint a legmagasabb viszkozitási osztályú olaj (SAE 60) melegen! Mit írtunk, mikor fogyasztja a motor az olajat? Ha túl alacsony a viszkozitása. Mikor alacsony a viszkozitása? Magas hőmérsékleten! Van köze az 5W-nek vagy a 0W-nek a magas hőmérsékleten mért viszkozitáshoz? Nincs. Ahhoz a 40-nek van köze, ami ugyanúgy 40, mint egy 10W40-es olaj esetében. Ha tehát valaki azt mondja, hogy egy 5W30-as(!) olaj fogyását akarja megfékezni egy 5W40-es vagy 10W40-es olajjal, azt elhihetjük, hiszen ettől az olaj üzemi hőmérsékleten mért sűrűsége lesz magasabb. Ha azonban valaki a kopott motorunkba akar 5W40 helyett 10W40-et tölteni, hogy az ne fogyassza, egész nyugodtan utasítsuk vissza."
Szerintem tartsd be a gyári ajánlást(0W30)azt nem csak a start stopp miatt irja elő,hanem ezt kivánja meg a szerkezeti felépitése ls.Márka lehet esetleg más is,de fontos a gyári előirt paraméterek betartása.
Ha pl álló helyzetben,vagy lejtmenetben és tötymörgös városi menetben megy a fütőventilátor,akkor nagyon hamar esik a motor hőfoka.Ezek sajna ilyenek,én ki szoktam ez esetekben kapcsolni a fütést,a kasztni jól tartja addig a meleget.
Sziasztok! Nemrég vásároltunk egy 2013-as Ford Focus C-max-ot 2.0 TDCI 163Le. Olyan problémánk lenne vele, hogy ezekben a hidegekben rendesen bemelegszik az autó, fűtés tökéletes viszont a vizhofok mérő abban a pillanatban ahogy megállunk egy lámpánál elkezd visszaesni gyorsan. Vezérlés csere volt vizpumpával együtt illetve a termosztátot is kicseréltettük. Olvastam, hogy esetleg az olajköri termosztáttal lenne valamilyen probléma vagy az hülyeség? Előre is köszönöm a segítséget! Nagyon idegesit a probléma...