Na, én hallottam egy olyat, hogy 2024-től nem mehetnek Euro II-es buszok a forgalomban, nem tudom mennyire lesz ez megvalósítva, de ha igen, akkor az alábbi buszok kerülnek kivonásra ha minden igaz:
HDY-516, HFF-663, HJL-101, KWX-462, HOG-517, HPR-237, HSX-071, HSX-202, HXU-115, TGN-061, HXT-671, HZE-126, HZE-127, HZE-184, LTE-942 (HZE-182 mégiscsak selejt lett, szóval azt már nem veszem ide)
Ez így összesen 15 busz, ebből fordás:
TGN-061, KWX-462, HXU-115, LTE-942, HSX-202 (HJL-101, HZE-184, HPR-237-ből nem tudom melyik fordás, de szerintem a háromból az egyik legalább)
Na most a kérdés, ezt mégis hogy akarják megoldani, valaki tud erről valamit, hogy mire lehet számítani? Most kaptuk az LSU-t meg az RWA-t, ezeket akár a TGN-KWX páros helyére be lehet rakni, de a többivel mi lesz? A frissen kapott Mercik közül ha jól tudom a KEZ-570 fogja túlélni csak a telet, de az is csak azért, mert már kapott műszakit mielőtt idekerült. Ha mégis valahogy áttolnák a KEZ-569-et meg a JSG-514-et műszakin, akkor se lenne elég busz... és természetesen arról ne is beszéljünk, hogy tartalékunk nem maradna, csuklós legalábbis semmiképp.
Ványának max. annyi köze van Szarvashoz, hogy az IVE-631 időnként elcseréli a fordájának a délutáni részét az éppen Csabán lévő gyomai busz fordájának délutáni részével.
Úgy tudom Dévaványa az Szarvashoz tartozik mind telephely mind vezénylés ügyileg. Ezen kívül Gádoros ugyanúgy Orosházához tartozik csak a szomszéd megye az utóbbi időben kisegítette Orosházát tartalék kocsikkal.
KWX-467 helyett pedig úgy tudom az ITA-014 lett a fordakocsi.
Átkerült, tokkal-vonóval, vagyis ez most egy szimpla csere a 631-gyel, hogy a 217 is eljusson új honos telepére. A 631 meg tolja helyette a Kisújszállás-Szeghalmot.
Na, hát a JSG-511 eddig bírta, műszakis lenne, de annyira szét van rohadva, hogy visszavitték Miskolcra, és nagy rá az esély, hogy nem is jön vissza. LTE-942 így visszakapta újkígyósi fordáját.