Itt aztán megy rendesen az adok-kapok, de még mindig jobb, mint a közömbösség. Ahogy az egyszeri cigányasszony mondja a férjének: Te Lajos, te nem szeretsz. Már meg se versz :-)))
Kémeim jelentése szerint elkészült egy újabb dokumentumfilm a témában, de egyelőre nem sikerült kiderítenem, mikor és hol vetítik. Amikor elmentem Dr. Fülöphöz dedikáltatni a könyvet, ez is szóba került, már mint hogy ő is nyilatkozik a filmben, és hasonló szellemben, mint amit dynasty is idézett. Gondolom sokan nem fognak örülni neki.
A könyvről csak annyit, hogy kötelező olvasmány mindenkinek, akinek valaha is köze volt vagy van a magyar repüléshez, akár katonaként, akár civilként. Én úgy voltam a könyvvel, mint a sörrel: az elsőt a szomjúságra, a másodikat az élvezetre, a harmadikat a beszélgetéshez. Szóval háromszor olvastam el, és még mindig találtam benne olyasmit, ami több mint elgondolkodtató.
Van a könyvben olyan korszak, amit én is testközelből ismerek, hát az 100 %-ban hiteles, ezért hajlamos vagyok azt gondolni, hogy a többi rész sem Andersen mesemondó munkásságára hajaz.
Az igazság az létezik, kitalálni csak a hazugságot lehet
Magukért beszélnek,mikor egy ilyen mocskos ügy kapcsán valakinek a gyerekei jövöjéröl érdeklödnek,miután 33 éve hazudnak.Mivel ezt a tényt jópáran egy horngyulás NA ÉS-el tudomásul veszik,ezért ha úgy gondolod,hogy hsz.-m magukért beszélnek én is azt mondom:
Te nem szimplán hivatkozol, hanem úgy véled, hogy az önigazolásod van benne, és ennek alátámasztására lobogtatsz belőle mondatokat.
Mint irtam,olvasni ugye tudunk?Nem mondatokat lobogtatok belöle,hanem beirtam ide az egész fejezetet mely eme témával foglalkozik.
Nem önigazolásomat látom benne,hanem amit leirtam:-a gépet lelötték,az esetet elhazudták,a pénzt ellopták,az érintett családokat félresöpörték.
Ha Te itt ugrálva mutogatsz rá, hogy "naugye, naugye, naugye", attól az még lesz "naugye".
Lehet gunyolódni,de attól még oda van irva hogy "naugye".És nem a portás irta.
Látom komoly kisérleteket alkalmazol,hogy a számba adj általam nem mondott dolgokat.Nem fog menni.Ez ügyben komoly "tanáraim" voltak MA-s idöszakomban.A.Ákosnak sem ment.
Nem vontam semmilyen párhuzamot,mindössze hivatkozok a könyvére ahol feketén-fehéren leirja,hogy a gépet lelötték,az esetet elhallgatták,a pénzt ellopták,az érintett családokat félresöpörték.
És bár nem tetszik,hivatkozok a könyvére ahol nevekkel leirja,hogy mindenféle pártvonalról megjelent,suszterokból a párt által élet-halál urává lett "se ipara se tudása" féle emberek hogyan rabolták ki és tették padlóra a vállalatot.
Lehet vitatkozni a leirtakkal,én mindössze idézek.
Bocsàss meg, de a Te ingerküszöbödet lényegében minden, a Tiedétöl különbözö vélemény àtlépi - legalàbbis erre lehet következtetni reakcioid hangvételéböl. Tovàbbà szerintem nem sokan engednek meg maguknak Veled szemben olyan hangvételt, mint amilyet Te hasznàlsz topiktàrsaid egy részével. Ez -azon kivül, hogy minösithetetlen- semmilyen eredményre sem vezet (vitakultura, pszichologia 1.0)
Az én ingerküszöbömet az lépi át,ha valaki megkérdöjelezi ezen emberekröl szóló templomi megemlékezés helyességét,a tiedet csak az erre adott reakcióm.
Nem felejtek el,amint a BA 777-es esetében is akad egy halott,akinek a kutakodására brit BM a gyerekek jövöjéröl érdeklödik.Tudom,hogy unalmas,hát még annak aki meg is éli.Mig a hivatalos és elvileg értünk lévö szerveknek itt ez a hozzáállása korunkban is,számomra ez a legfontosabb és a reakciómnál is égbekiáltóbb gazság.Bár a BM-en nincs mit csodálkozni,2000-ben a személyzetügy vezetöje,Császárné kiadott egy hivatalos igazolást az ausztrál kormány részére,hogy az AVH-n nem volt bevett szokás a gyanúsitottak bántalmazása,net-en visszakereshetö.
A könyvet meg talán olvassátok el,a repülésen,vadászaton kivül maga a 70-es,80 évek tömény politikája,nevekkel együtt,ugyhogy aki elolvassa,nyugodtan minösitse politikai ámokfutásnak azt is.
Sajnos ismételten bizonyitod, hogy egy arrogàns, kivagyi alak vagy, aki a vele nem azonos modon gondolkodokkal nem képes érdemben vitatkozni, egyszeruen "el akarja oket taposni", vagy egyszeruen csak lekurv..nyàzni.
Irnàm, hogy igazàn magadba szàllhatnàl kicsit, de semmi értelme nem volna...
"dr. Fülöp idézet után [...] és féléknek.......a kurv@ anyádat."
Dr. Fülöp András biztosan nagyon örül, hogy ilyen kultúrált rajongói vannak, akik ráadásul kifejezetten rá hivatkozva kurvaanyáznak.
A kovácssegédes-késrántós fixaideáiddal nem foglalkozom, láthatóan ez életed értelme.
Köszönöm, hogy felhívtad a figyelmet FA könyvére, meg fogom venni, sőt el is fogom olvasani.
Mindazonáltal az általad beírt két oldal semmi új tényt, információt nem tartalmazott. FA álláspontja eddig is ismert volt; azzal odáig egyet is értek, hogy a legvalószínűbb a lelövés (függetlenül attól, hogy a "szemtanúk" igazat mondtak-e), illetve hogy a pénz és a politikai érdekek álltak a tisztázás útjában.
De ettől még a valószínűség nem egyenlő a bizonyossággal, hacsak FA-nak nem áll rendelkezésre olyan bizonyíték, amit mi nem ismerünk.
Bár vártam néhány hete hátha megteszi valaki,de nem történt meg ezért én fogom,hogy begépelem ide Dr. Fülöp Andrásnak eme témában a könyvében fellelhetö 2 oldalát.
Ajánlom figyelmébe a topicon többször is megnyilvánult,egykori kovács-segédekböl honvédelmi-miniszterré(Czinege Lajos),villamos-kalauzokból SZOT-elnökké-(Gáspár Sándor) és pékinasokból Marosán Györgyökké a hös "felszabaditók" által avanzsált "urak" védelmezöinek,majd a témában a halottak hozzátartozóinak templomi megemlékezése miatt akárcsak egy kérdést fel tenni merészelöinek és leszármazottainak,úgynevezett minden "hasonszörü" "szakértö-ornitologusnak" a következö idézetet.Vitatkozzon ezentúl mindenki Dr. Fülóppel.
Az idézetben egy változtatást hajtottam végre,az általam ismert nevek kezdöbetüi után zárójelben kiirtam a teljes nevet.
Szóval idézet a Dr. Fülöp által irt "Szarvasbikák,Gépmadarak cimü könyv 296-ik és 297-ik teljes 2 oldala.
1975 Szeptember 30
Tragikusan gyászos nap a magyar polgári repülés történetében.Gépünket a HA-LCI lajstromjelü TU-154-est a bejrúti leszállási manöver közben rakétatalálat érte,kivédhetetlenül a tengerbe csapódott.A teljes személyzet és az 51 utas egy értelmetlen háboruskodás áldozatai lettek.A magyar hivatalos körök ezt egyértelmüen elhallgatták,s a katasztrófát ismeretlen,kiderithetetlen körülmény következményeként tüntették fel.Égbekiáltóan hazug álláspont ,melyek akörülmények,a tanuvallomások,a környezetben müködö katonai radarfelvételek egyértelmüen cáfoltak.A hitvány magatartás mögött nyilván az igazság kideritésénél magasabb rendü érdekek álltak.Mi más lehetett,mint politika és pénz.A politikait nehéz átlátni,de jó okot szolgáltathatott arra,hogy gépünk alantas erök célpontjává váljon.A pénzbeli pedig-igaz már csak következményként-a biztositási kártérités megszerzésének az érdeke,amely vágyálom maradt volna,ha az igazság a napvilágra kerül.A Malév akkori vezetésének megbocsáthatatlan büne ,hogy minden lehetö eszközzel hagyta megakadályozni ,és saját maga is gátolta az igazság kideritését,holott az elsönek kiküldött T. Sándor és dr. S. Sándor táviratukban a legvalószinübb oknak a gép lelövését jelölték meg.Ennek elfogadása egyenlö lett volna a gép háborús körülmények elismerésével,mely a biztositási kárösszeg kifizetésének terhe alól mentesitette volna a biztositótársaságot.A viszontbiztositó igy aztán fizetett magyar partnerének ,az pedig továbbutalt a szovjeteknek és még a Malévnek is jutott az összegböl 36 millió-(az összeg 1975-ben!megjegyezte Dynasty)-,ami azután szörén-szálán eltünt a vállalati könyvekböl!
A vállalatvezetés megtiltott minden nyilvános véleményformálást a katasztrófával kapcsolatban.Nem állt az érintett családok mellé sem erkölcsi,sem anyagi segitség nyújtásával .A példátlan elhallgatással és ködös rémtörténetek meséjével még a teljesen ártatlan személyzetet sem kimélve próbálták eltussolni a valóságot.A katasztrófa helyének környezetében megtalált emberi maradványok egyértelmüen alátámasztották,hogy az utasok az ülésekbe be voltak kötve,a gép közeledett a leszálláshoz.Az utolsó irányitói üzenet engedélyezte a süllyedést 6000 láb magasságra.Az esemény tanuinak vallomása szerint a horizont felett fényvillanás volt látható,majd egy hatalmas robbanás és a maradványok a tengerbe csapódtak.Gépünket minden jel szerint egy támadó harci gép rakétái semmisitettek meg.Személyzetböl senkit sem találtak meg,a tenger fenekére ,körülbelül 600-800 méter mélyre vitte öket a repülögép pilótakabinja.A személyzethez,Pintér János kaptányhoz,Mohovics Árpád kaptányhoz-(Dynasty megjegyzése,hogy rokonom Me-109-es "logbook-ja" az Ö segitségével menekült meg a kályhatüztöl és ma is meg van,biztos ismerös,A MÚLTAT VÉGKÉPP ELTÖRÖLNI)-,Kvasz Károly másodpilótához,Horváth István fedélzeti-mérnökhöz,akiknek oktatásásban szerepem volt,a hivatalos kapcsolaton felül baráti érzések kötöttek.
.
.
.
.
(Dynasty megjegyzése,hogy sok személyes dolog következik a pontok helyén)
J.J (Dynasty megjegyzése hogy Jávor József) vezérigazgató ismerte a véleményemet,ezért a legnagyobb szigorral megtiltotta mind a szereplésemet a vizsgálat lefolytatásában,mind megnyilatkozásomat vállalaton kivül és belül.
Mindenesetere a bejrúti üzemelést bizonytalan idöre szüneteltették.
(Dynasty megjegyzése,egészen 1993-ig)
Eddig tartott részemröl az idézet dr. Fülöp András,1-2 hónapja megjelent Szarvasbikák,Gépmadarak cimü könyvéböl.
Ha valaki le kivánná ellenörizni soraim hitelességét,a könyv fellelhetö a Váci utcában lévó ma már Meridienként üzemelö volt Tavernával szembeni Millenium Üzletház-ban TYPOTEX könyvesboltjában.
Eme idézetek után néhány gondolat szigorúan tölem.
Innentöl kezdve akinek van kedve és "magabiztossága",szakértelme,belelátása, talán vitatkozzon dr. Fülöppel-(is).
Ha valaki megvenné dr. Fülöp könyvét,szeretném megjegyezni,hogy az általa csak Ó.T.-nek nevezett lény ki,a könyvböl idézve "SE IPARA SE TUDÁSA"egyébként csak YES-elvtársként ismert MA körökben,nos ez Ódór Tamás,ki ún. "fötárgyaló" volt a Horn-kormány alatt a Terminal 2B épitése körül megjelenö kanadai céggel
Alkotok egy csoportot melyet itt a topicon.(vagy akár itthon,az én földemen) kb. másfél-vagy 2 éve "megismert" egyedek alapján "ornitológus" Vgyuriknak hivok ebben az országban.Eme csoportba tartoznak részemröl olyan féle emberek,kik idézöjelben kést rántanak ha pl. Dynasty-félék
kovács-segéd honvédelmi miniszterekröl ir,vagy a mai napig ható AVO-s származékokról kik a mai napig BM állományból a gyerekek jövöjéröl érdeklödnek ha egy MA 240-es hozzátartozó ippeg arrajár és a 33 éve tengerbe lött rokona ügyéröl érdeklödik.
Úgyhogy ismét Dynasty megjegyzése a dr. Fülöp idézet után a topicon Vgyuri-k és féléknek.......a kurv@ anyádat.
Kérem,mivel nem a toll embere vagyok,azok már százszorosan eladták magukat,a saját szavaimmal had mondjak egy történetet mely nem az enyém.Egy zöld logójú TV adó müsorvezetöje mesélte el nemrég élö adásban,kinek az apja a háború után járási orvos volt.Az öregember 1951-ig bohócnak tartotta Rákosit az egész "bagázssal" együtt és csak akkor vette komolyan hogy a vörös horda féle életforma "télleg"itt van,mikor kijött a 20 éve nála cselédként dolgozó és élö volt,a Marosán-féle SzocDem-MDP egyesülés másnapján az udvaron a járási orvos hátára csapta a karját és rikoltotta tegezve 20 év után:
-Na bátyám,mától EGYENLÖK vagyunk!
Elmondás szerint az öreg járási orvos ebben a pillanatban hitte csak el,hogy Magyarországon "télleg" eljött a kommunizmus.....................
Majd legvégül,a topicon 2851-es hozzászólással megjelenö "mikimaus" tözsgyökeres cionista és antifasisztaként bemutatkozó, plussz "senkiházi" hozzászóló remélem nem kérdezi meg,ki is az a dr. Fülöp András.................................
A 75-ben lelött LCI kapcsán mi az ami nem ún. politikai kérdés?
Az eredetileg utazni szándékozó PFSZ tagok?A Málév által rendszeresen a "baráti" országoknak szállitott Tungsram feliratú zöld ládák?A biztositó által fizetett 36 millió(1975-ben) forint sorsa?A hozzátartozók fenyegetése?
Vagy újkori történetünkben 100 millió forint közpénz sorsa?
Állítólag nem merték ellopni, x hundred ezret viszont simán kinyomtak egy ügyvédi irodának, ami a mai tanulmányos világban persze aprópénznek tűnik. Tehát már csak 89 millió x ezerrel kell elszámolniuk. Bár ha áfás volt számla, akkor az is mínusz a közösből. Ami visszamegy a közösbe - vagy nem.
Majd a végén a Számvevőszék megállapítja (mégis csak közpénz vagy mi) hogy ki, mikor, mire utalványozott és mennyit. Igazából nem is nekünk kellene itt firtatni a közpénz sorsát, hanem azoknak, akik megszavazták. Ezen belül is főleg a szoci Kékesinek meg az emdéefes Csapodynak, ők voltak a fő kihajtói. Hát kérdezzenek rá ők. Tehát szerintem ebben a topikban ez nem politikai hanem csak praktikus kérdés egy tragikus repülő katasztrófa okán.