Keresés

Részletes keresés

ka_TARZI_s Creative Commons License 2018.09.15 0 0 9280

R.I.P. Don Panoz

JarnoTrulli Creative Commons License 2018.09.14 0 0 9279

BMW joins WEC 2020/21 hypercar rules discussions

 

BMW has joined discussions to shape the 'hypercar' class that will become the FIA World Endurance Championship's top category for the 2020/21 season. 

 

https://www.motorsport.com/wec/news/bmw-joins-2020-21-hypercar-rules-discussions/3176576/

ka_TARZI_s Creative Commons License 2018.06.24 0 0 9278

Lotterernek igaza van, a WEC-nek vége, ha nem teszik redbe a premier kategóriát...

Előzmény: JarnoTrulli (9276)
F1mre Creative Commons License 2018.06.23 0 0 9277

De mondhat. Nem muszáj marhaságot mondani. Mondja el, hogy nagyszerű volt megnyerni, sokat jelent neki és a Toyotának és ennyi. Sőt még az is igaz, hogy mindig nehéz megnyerni egy ilyen versenyt. De azt mondani, hogy legnagyobb mezőny, legértékesebb győzelem, indokolatlan. De ő Alonso. Minden héten karrierje legjobb futamát futja meg ő a legjobb meg stb. (saját állításai szerint) 

Előzmény: Oh Well (9273)
JarnoTrulli Creative Commons License 2018.06.22 0 0 9276

minden szülőnek a saját gyereke a legszebb a világon, akkor is ha kancsal vagy kiállnak a fogai :) néhány év múlva meg majd az lesz, - ha már most nem kántálják-, hogy az egész Toyotát Alonso virágoztatta fel és ezért nyertek :)

 

érdekes ezt a nyilatkozatot összevetni azzal, amit Lotterer mondott pár nappal ezelőtt, vagy akár a verseny után.

Futam után azt mondta, unalmas volt az egész annyira esélytelenek voltak a nem Toyoták, a napokban meg azt, hogy a WEC kinyírja magát ha minden így marad.

 

meg az Alonso nyilatkozat után megkérdeznék pár LM24 bajnokot, hogy ők miképpen látják hova lehet elhelyezni ezt a 2018-as versenyt. 

Előzmény: F1mre (9270)
Generic Jingle Creative Commons License 2018.06.22 0 0 9275

De nagy mákja van, hogy a Stopli gyerek a csapattársa, és nem egy újabb "wattmó".

Előzmény: ka_TARZI_s (9274)
ka_TARZI_s Creative Commons License 2018.06.22 0 1 9274

Igen, abszolút. Lásd korábbbi F1-es nyilatjkozata, hoggy fél mp/kört vitt magával asszem a Mekihez.

Előzmény: Generic Jingle (9272)
Oh Well Creative Commons License 2018.06.22 0 0 9273

Mandy Rice-Davies Applies, ahogy a művelt francia mondja. :) (Nemigen mondhat mást.)

Előzmény: Generic Jingle (9272)
Generic Jingle Creative Commons License 2018.06.21 0 0 9272

Ez tényleg azt hiszi, hogy azért nyert, mert ő erősebben nyomta a pedált a többieknél?

Előzmény: ka_TARZI_s (9271)
ka_TARZI_s Creative Commons License 2018.06.21 0 0 9271

Alonso mindigis egy nagyképű k*g volt. Ezért sem sajnáltam a mekisszívása miatt...

Előzmény: F1mre (9270)
F1mre Creative Commons License 2018.06.21 0 0 9270

Alonso alternatív valósága:

 

“Last year there were only four cars, this year there were 10 so I think there was much more opposition this year. We had the only hybrid system with I think 49% more [efficiency] than any other car and it was a great challenge. I put this victory in a higher level than any other victory in Le Mans.”

 

https://www.racefans.net/2018/06/21/alonso-still-recovering-le-mans/

ka_TARZI_s Creative Commons License 2018.06.21 0 0 9269

Akkor ez most már mindig így lesz?

Előzmény: toto92 (9264)
ka_TARZI_s Creative Commons License 2018.06.21 0 0 9268

Ezt én is figyeltem.

 

Még amikor azezredforduló után volt az Audi dominancia, akkor is komoylabbvolt a verseny, mert egyfelől Az audi jellemzőentöbb autót indított - esetleg még privátoknak is adott - amik versenyezhettek egymással, másfelől azért ott voltak félgyári (Caddilac, Panoz-Ford, Dallara-Chrysler, Courage-Peugeot), vagy nagyon profi amatőrök ill. az ACO is igyekezett összehozni a mezőnyt - lásd asszem volt Pesca pole is - ill. ott azért a privátok (Dome, Zytek, Courage) mégiscsak egyszabályrendszren belül voltak. 

 

Ez a mostani végtelenül gyenge volt, még a 93-asnál is gyengébb. 

Előzmény: JarnoTrulli (9262)
F1mre Creative Commons License 2018.06.20 0 0 9267

A stintenkénti körmaximalizálást idénre vezették be? Csak LM24-en volt, vagy az egész szezonban?

 

Amikor meghallottam a kommentátoroktól, sokat csökkent az érdeklődésem... 

Generic Jingle Creative Commons License 2018.06.20 0 0 9266

Olyan túl sok hétvégéje nincs a WEC-nek, ahogy túl sok dupla FIA világbajnok sem, nem hinném, hogy kiszállna, de ki tudja.

Előzmény: JarnoTrulli (9265)
JarnoTrulli Creative Commons License 2018.06.19 0 0 9265

engem az sem lepne meg, ha innentől Alo, lelépne a WEC-ből. Elérte elsőre amit akart. max. ráfogja arra, hogy mégsem tudja összeegyeztetni a két szériát és túlságosan zsúfolt a programja. 

Bár lehet rámegy arra is, hogy egy másik FIA sorozatban legyen VB

Innentől úgyis az Indy500 érdekli 

Előzmény: Generic Jingle (9263)
toto92 Creative Commons License 2018.06.19 0 0 9264

Sőt, szerintem a 2020-as Le Mans-i 24 óráson is a mostani szabályok lesznek életben, mivel az új szabályok 2020-ra vannak dátumozva, és ugye a szezon mindig az azévi 24 órás után kezdődik.

 

Vagy autót cserélnek szezon közepén, mint az IRL a '96-97-es "szuperszezonjában".

Előzmény: Generic Jingle (9263)
Generic Jingle Creative Commons License 2018.06.19 0 0 9263

És milyen szopó, hogy pont most van a szuperszezon, Alonsoval két 24 órást is meg lehet nyeretni, mire VB lesz a Tojóval.

Előzmény: JarnoTrulli (9261)
JarnoTrulli Creative Commons License 2018.06.19 0 0 9262

ja, meg kihagytam hogy ez a topiknál is feltűnő

Emlékszem, volt olyan 24 órás  néhány éve, amikor még éjszaka is kommenteltünk itt, most meg az egész 24 óra benne van egy 30 hsz/oldal ablakban 

Előzmény: ka_TARZI_s (9244)
JarnoTrulli Creative Commons License 2018.06.19 0 0 9261

ugyanígy vagyok én is

Toyota szerintem bele se adott mindent, minek is, hiszen nincs rivális. Legalább az Alonso show lényegi része letudva. Persze mit tehet ő róla, hogy ilyen a WEC

Előzmény: ka_TARZI_s (9256)
tyler-durden Creative Commons License 2018.06.18 0 0 9260

na megtaláltam. az uccsó kört 6 perc alatt kell teljesíteni, utána körbüntetéseket kapnak, aztán 15 perc után kizárják. megállni nem lehet az utolsó körben.

Előzmény: toto92 (9259)
toto92 Creative Commons License 2018.06.18 0 0 9259

Emlékeim szerint csak akkor értékelnek valakit ha leintették. Hogy meddig várnak rá az jó kérdés, tippre azt mondom hogy amíg a győztes körbe nem ér a tiszteletkörén, de a pontos válaszhoz fel kellene túrni a szabálykönyvet.

Előzmény: tyler-durden (9258)
tyler-durden Creative Commons License 2018.06.18 0 0 9258

Mi a szabály arra, hogyha valaki mondjuk 10 körrel vezet, de nem tud átmenni a célvonalon a 24 óra leteltekor? Akkor ki nyer? Az, aki a második legtöbb kört tette meg és átmegy? Mondjuk tegyük fel, hogy tegnap a két Toyota az utolsó sikánban összeütközik, és a Rebelliont leintik. Mennyi ideje van valamelyik Toyotának, hogy összeszedje magát és átevickéljen a célvonalon? Meddig várnak rá?

atiwrc Creative Commons License 2018.06.17 0 0 9257

Ha igaz amit az Eurosportos kommentátorok mondtak DPI-t nem fognak a wec-be vezeteni.

Nekem kifejezetetten bejött ahogy a Porsche és a Ford gyepálta egymást a GT kategóriában.

ka_TARZI_s Creative Commons License 2018.06.17 0 0 9256

Amióta az eszemet tudom ez alemansi 24 órás érdekelt legkevésbé.

 

Asszem a következő sem lesz a legvárósabb.

 

Szvsz már most be kellett volna hozni a DPi-t.

Generic Jingle Creative Commons License 2018.06.17 0 0 9255

Nekik is bejött.

Előzmény: Oh Well (9254)
Oh Well Creative Commons License 2018.06.17 0 0 9254

Hát be is jött nekik, nem?

 

Amúgy vicces volt a hentes-Porsche. :)

Előzmény: Generic Jingle (9253)
Generic Jingle Creative Commons License 2018.06.17 0 0 9253

Alonso gyorsan ment. Kb. ennyi.

Előzmény: Oh Well (9252)
Oh Well Creative Commons License 2018.06.17 0 0 9252

Történt valami az éjszaka?

F1mre Creative Commons License 2018.06.16 0 0 9251

Jövőre meg még egyet? 

Előzmény: Generic Jingle (9248)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!