Köszönöm! Sejtettem, hogy valami ilyen dolog lesz a háttérben. A Skype nekem is működött, ezért is lett gyanús, hogy itt a hiba nem az én készülékemben van. Remélem nekimennek a T-nek emiatt a tisztességtelen húzás miatt.
Viszont ezek szerint a jelenlegi állapotban el kell könyvelni, hogy a T mobilnetjéről nem lehet használni. Ez már akár lehet ok a szolgáltató váltásra is.
A tré - anélkül, hogy az ÁSZF-ben egy nyikkanás lenne róla - május 3-a óta szűri a SIP-forgalmat (a Skype-ot nem, nem mernek ujjat húzni a Microsofttal). Az egyik nagy magyar internettelefon-szolgáltató már piszkálódik az ügyben. Érdemes lenne a fogyasztóvédelmet rájuk uszítani.
Sziasztok! Nem tudom valaki tapasztalta-e már. Próbáltam Androidos klienssel felcsatlakozni a Ryngához, de egyszerűen a T mobilneten keresztül nem megy. Próbáltam régi FreeCall accountommal is belépni, NeoPhone accountal is, egyikre sem tudok belépni T-s mobilneten keresztül. Ha az itthoni WiFi-n próbálom a T-s ADSL előfizetésemmel, akkor azonnal a fellép a telefonon mindegyikre és tökéletesen megy, de a T-s mobilneten keresztül nem. Próbáltam tetheringgel egy számítógépen futó VoIP klienssel is fellépni, ott sem sikerült. 2 okostelefonról is megpróbáltam tetheringgel a számítógépen futó klienssel kapcsolódni, egyiken sem sikerült.
Más is tapasztalt ilyet ? Lehet a T elkezdte írtani a "konkurenciát", vagy csak nálam van a hiba ? Tavaly próbáltam utoljára mobilnetről, akkor még működött. :(
Nem kis időráfordítás után rájöttem a bosszantóan egyszerű megoldásra, leírom, hátha segít valakinek, aki hasonló problémával küzd: nem a tárcsázóprogramban kell megerősíteni a telefonszámot, hanem belépés után a WEBOLDALON! Látszatra mindkét megoldás ugyanazt az eredményt adja, mindkét esetben látszik mindkét helyen a megerősített telefonszám, de SIP-en keresztül csak akkor küldi a számot, ha a weboldalon történt a megerősítés! B@sszus...
Nem értem, nálam nem megy, pedig +36-al kezdődnek a számok. Sem a vonalas, sem a mobilszámot nem küldi el. Lehet, hogy SIP-függő is a dolog? Az Easyvoip az elküldi, csak hát ott meg van kapcsolási díj...
tényleg nagyon olcsónak tűnik ez a Voipyo, kérdés tényleg a megbízhatósága számlázás és hangminőség, egyebeket tekintve, sajnos itt egy kellemetlen példa az előbbire a közelmúltból.
Ami engem érdekelne, hátha tudja valaki a választ, hogy Nokia E72re ha felrakom a mobilevoipot, ezt a kiegészítőt a Symbianhoz, be tudom-e úgy állítani akár az Actionvoipot vagy a VoipYot ha regisztrálnék és vennék kreditet, hogy ne a saját programjaikkal - márha az Actionnak is van - használjam, hanem a mobilvoippal.
Úgy tűnik, rosszabb a helyzet, mint gondoltam: Actionvoippal nem is működik a hívószámküldés SIP használata esetén (Easyvoippal próbáltam, azzal ment). Nem tud rá valaki megoldást, hogy Actionvoippal is el lehessen küldeni a hívászámot SIP-en keresztül?
Kösz szépen, közben a készüléken találtam erre vonatkozó beállítást (Calling line identification restriction, CLIR), ami telefonon keresztül is állítható, de sajnos hatástalan a beállítása akár analóg, akár VoIP kimeneten.
Szerintem jó helyen jársz, csak a fórum témabontása nem túl szerencsés.
Az én GXP 2000-es készülékemen csak úgy tudom elképzelni, hogy külön-külön accountként definiálom a különböző hívószámokat, de összesen csak 4 lehet. Szerintem a többi készülék sem lehet sokkal rugalmasabb, hacsak nincs hozzá barkácsolt firmware. Ha már barkácsolás, akkor szóba jöthet routerbe telepített SIP proxy is. (Persze tágabb értelemben mind a telefon, mind a router számítógép.)
Feltöltés után a lebeszélt perceket a 10 euróbol az alap díjjal vonják le, vagy a +vat-os percdíjat?
Mert úgy látom feltöltésnél már elszámolják az VAT-ot, így az lenne a normális, ha később már nem vonnák le megint, hisz az már nem is pénzmozgás, csak credit.
Az miért van, hogyha 10 euróval akarom feltölteni a Ryngát, akkor díjakkal együtt 12,31 eurót kell fizetni? Áfa vagy mi? Mert az áfa elvileg a percdíjakon is rajta van.
A Rynga 120 napot ad, nem 240-et. Van még más is, ahol 120 ingyen nap jár, de ha az ingyen napok mellett a mobil percdíjat is figyelembe veszem, akkor a Rynga a legkedvezőbb. Több összehasonlító táblázat is létezik, de mostanában annyit és annyiszor változtattak a weboldalak megjelenésén, hogy nem működik az automata frissítésük, tehát téves adatokat tartalmazhatnak. Tavaly én is csináltam egyet, de pont a fentiek miatt nem tettem közzé, és amíg nem egységesedik és véglegesedik az oldalak szerkezete, addig nem foglalkozom az átalakításával.
Hiányos, a több mint 60 szolgáltatás közül csak kb. a fele található meg benne, és van benne kakukktojás is (nem a Dellmont-csoporthoz tartozó szolgáltatás, akik csak ellopták a Dellmontos kinézetet). Nem szerepelnek a kapcsolási díjak.
Teljesebb, de azért itt is hiányzik néhány. Hátránya, hogy a hibás kerekítés miatt a nem egész eurócentes áraknál hamis adatot tartalmaz. Az ingyen napok száma nem mindenhol igaz. A kapcsolási díjakat csak külön keresgélés után, a tarifáktól függetlenül lehet megtalálni.
Mindkettő hibája, hogy a dolláralapú szolgáltatásoknál pontatlanul számol, vagy egyáltalán nem számolja át a dollárt euróra.
Úgy látom, hogy mobilra a VoipYo a legolcsóbb, de vezetékesre melyik éri meg a legjobban? Vezetékesnél elég sok free van Mo-ra, csak a freedaysek száma és az esetleges kapcsolási díj lehet az eltérés. Rynga ebből a szempontból elég jónak tűnik. Van olyan cég ami több freedays-t ad 240-nél? Esetleg erről van összehasonlítzó táblázat?
Nokia E51-re letöltöttem a voipyo-t, ill. a mobilevoip-ot is felrakta, de minduntalan a hozzáférési pont kiválasztása ablak ugrik fel. Hiába választom ki, felugrik újra. Mit rontottam el? (A rynga fel van telepítve, de azt eddig nem a mobilevoipon keresztül használtam.
ahogy elnézem a hívásdíj-összehasonlító táblázatot, magyar mobil hívására a legolcsóbb a VoipYo. Ezzel két bajom van:
- Egyik hogy nem értem hogy tudnék ezzel az asztali számítógépemről hívni. Egyáltalán lehet? Vagy csak mobiltelefonról?
- A másik, hogy itt alább olvasom hogy nem túl megbízható... ez jellemző? Felejtős a cég?
A második legolcsóbb telefon mobilra a hívásdíj táblázat szerint a CallingCredit, ez meg mintha csak online a weboldalukról működne, és ilyet ír:
How to call? 1- Dial the CallingCredit access number (see website) 2- When prompted enter the number you wish to call
Nem tudom miért csinálják ilyen nehézkesre, ha egyszer be is kell lépnem jelszóval, ráadásul online weblapról még sosem hívtam, és nem is enged próbahívást sem, regisztráltam, de ahogy belépek azonnal a kreditvásárlási oldalra dob, nem is enged máshová, és meg addig nem töltöm fel az egyenlegem, amíg próbahívást nem csináltam :) Ördögi kör...
Másfél hete nem tudok felhívni egy ePhone-os vezetékes számot JustVoip-on keresztül számítógépről. Mihelyst a másik fél felveszi a kagylót, azonnal foglaltat jelez a JustVoip. Tapasztalta valaki ezt a problémát?
Az ePhone-os szám alatt egy Cisco-Linksys SPA3102-es eszköz működik.