Keresés

Részletes keresés

ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.04.13 0 1 818

Ami a sírást illeti, nem új. A 90-es évek végefelétől szűk évtizedet éltem Solymáron, már akkor is megvolt..

 

Ami új a dologban, hogy ha az M0É megépül (akárcsak Ürömig) a meglévő M0 szakaszok miatt jelentős extra forgalmat fog vonzani a térségbe. Budakeszi már most is fulladozik...

 

A gond az az, hogy hevenyészett koncepciók alapján ad hoc megyünk előre hirtelen ötletek mentén, olyan minőségű csomópont tervekkel amikre inkább nem írok jelzőt. Pedig lett volna idő egy tisztességes átfogó koncepció megalkotására, hatástanulmányokra az alternatívákra, azok érdemi társadalmi vitájára stb.

Előzmény: . kata31 (817)
. kata31 Creative Commons License 2021.04.13 0 0 817

...áá Azok kussolnak .A TEVÜ beüét Ő.vár ünkorműnyzatába, azóta kussol, elfolyt a helyi csoportokban mindent. A térség csoportjaiban sír az egész térség, jön az M100-al az M1 forgalma, az M0 északról csak akadályozást hallani Pilisboroson, más semmit. Az M0 nyugatról csönd, ami elvihetné a főváros felőli terhelést és M10 sem lesz végig ismert időtávban.

 

A 2020. február 29-én bejelentett KÖTET-hez érkezett , ITM-es válasz levél után így már nem örömhír az M100 Schanda féle híre.

Előzmény: ÁsítóSárkány (816)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.04.12 0 0 816

Most már sírnak? A KÖTET testületileg? Forrás?

Előzmény: . kata31 (815)
. kata31 Creative Commons License 2021.04.11 0 0 815

Miért lennék ellenérdekelt? - Most már sírnak, hogy az M0 elmaradásával gyűjtötték az aláírást, jön az M100 az M10 meg sehol..

Előzmény: ÁsítóSárkány (814)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.04.10 0 0 814

Az M0 eleve közérdeklődésre számot tartó téma, és irdatlan kevés róla a hír. Ha bárki miatt a sajtó foglalkozik vele és érdemi információ derül ki róla, azt szerintem kb. mindenki megköszönheti.

Nem tudom, mit vettél megtévesztésnek. Azt még értem, hogy velük ellenérdekelt vagy a konkrét kérdésben -- ilyen előfordul...

Előzmény: . kata31 (813)
. kata31 Creative Commons License 2021.04.09 0 0 813

Mivel a nyomvonal nem haladhat erőterületen át, előtte szokás cserélni. 

 

A KÖTET nem mellékkérdés, hiszen a sajtó az ő M10 aláírásgyűjtésük okán írhatott a témáról, rájuk hivatkozva. Azzal terjedt el a megtévesztés az M0 elmaradásáról meg a vs. gondolkodás az UNITEF által még az Egomi fórumon is cáfoltan, és azt jegyzőkönyvben rögzítve. A NIF közadatkérésre válaszol, nekem is megtette a majdnem semmit mondó hatűridőmódosítás van folyamatban mailjában. Ki is tettem anno ide.

Előzmény: ÁsítóSárkány (812)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.04.09 0 0 812

1. ha azelőtt költöttek csereerdősítésekre, hogy meglennének az engedélyek, ahhoz csak gratulálni tudok...

 

2. Mi történt a budaörsi csomópontnál, ami az 1-es út bekötéséhez nem volt indokolt?

 

3. A KÖTET kapcsán én is csak sajtóhírekre vagyok utalva, de ez mellékkérdés.

4. Az első számú lényeges kérdés, mit csinál a NIF? Konkrétan az általad is linkkelt lejárt szerződéssel?

Előzmény: . kata31 (809)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.04.08 0 0 811

Örülnék, ha elérhető lenne a hatástanulmány vagy annak legalább egy kivonatos összefoglalója. Kicsit kevésbé lenne ködös a helyzet.

Előzmény: . kata31 (810)
. kata31 Creative Commons License 2021.04.08 0 0 810

Majd ha lesz hatástanulmányod szólj,hogy merre ment volna menyire mélyen alagút és mi hatása lett volna annak a felszínre.

 

- az M100-at is megint éppen távolabb tervezni kezdték Perbálmál a Nyakastól..

https://www.facebook.com/groups/112785485886158/permalink/764447490719951/

Előzmény: ÁsítóSárkány (808)
. kata31 Creative Commons License 2021.04.08 0 0 809

Már kiszámoltam itt,hogy a budaörsi csomópont teljes fejlesztését és az M0 nyugatnak másutt már biztosított csereerdősítéseket is beszámolva, eddig 20 milliárdot költöttek rá. Nem fognak ennyiféle visszafizetést magukra vanni szerintem.

 

2040-ig ütemezés az amit te versusként aposztrofáltál, ahhoz meg egy kérdés, mert a Covid előtt még volt M0 nyugat fórum Budakeszin Csenger Zalánnal.

 

Úgyamúgy mit csinált a pilisi KÖTET az elmúlt évben? (akár 2020 febr. 29. óta?)- Pilisszentiván, Pilisvörösvár, Solymár, Piliscsaba, Pilisszántó, Pilisborosjenő, Pilisjászfalu, Remeteszőlős, Nagykovácsi, Tinnye polgármestereit tömörítő Pilisi KÖTET Egyesület

Előzmény: ÁsítóSárkány (808)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.04.08 0 0 808

Nem hinném, hogy a szerződés maga vetélt volna el. De nem lennék meglepve, ha a hatástanulmány eredménye miatt maga a projekt vetélt volna el.

Előzmény: . kata31 (806)
. kata31 Creative Commons License 2021.04.08 0 0 807

A Magyar Közlöny 2020 május. 26.-i, 122. száma is tartalmazza, jóval a 2018-es NIF közlemény eltünte után.

A gyorsforgalmik közt az 1.1.4-es helyen: 

1. Országos közúti közlekedési projektek1.1. Gyorsforgalmi utak1.1.1. A  Magyar Köztársaság gyorsforgalmi közúthálózatának közérdekűségéről és fejlesztéséről szóló 2003. éviCXXVIII. törvény 1. számú mellékletében felsorolt projektek.1.1.2. Az M0 gyorsforgalmi út Déli szektor rekonstrukciója.1.1.3. Az M0 gyorsforgalmi út Északi szektor, 11–10. számú főutak közötti szakasz megvalósítása.1.1.4. Az M0 gyorsforgalmi út Nyugati szektor, 10. számú főút és M1 autópálya közötti szakasz előkészítése.1.1.5. Az M0 gyorsforgalmi út, csepeli csomópont fejlesztése.1.1.6. Az  M0 gyorsforgalmi út 5103. jelű összekötő út meglévő külön szintű keresztezésénél új csomópontmegvalósítása.1.1.7. Az M1 autópálya Budapest és Tatabánya közötti szakasz 2×3 sávra bővítése.1.1.8. Az M1 autópálya Tatabánya és Győr közötti szakasz 2×3 sávra bővítése.1.1.9. Az M1 autópálya, szárligeti csomópont megvalósítása.1.1.10. Az M1 autópálya, 119 km szelvényben lévő pihenőhely fejlesztése.1.1.11. Az M1 autópálya, Lajta tengelysúlymérő állomás kiépítése.1.1.12. Az M1 autópálya, Moson pihenő átépítés, új autópálya csomópont megvalósítása.1.1.13. Az M1 autópálya, Hegyeshalom határátkelőhely közúti akadálymentesítése.1.1.14. Az M2 autóút Budapest és Vác közötti szakasz fejlesztése.1.1.15. Az M2 autóút új gödi csomópont megvalósítása.1.1.16. Az M3 autópálya, jobb pálya, 19+800 – 22+400 km szelvények közötti szakasz leállósáv építése.1.1.17. Az M3 autópálya, jobb pálya, 28+850 – 30+350 km szelvények közötti szakasz leállósáv építése.1.1.18. Az M3 autópálya, bal pálya, 30+000 – 32+850 km szelvények közötti szakasz leállósáv építése.1.1.19. Az M3 gyorsforgalmi út Vásárosnamény és Beregdaróc, országhatár közötti szakasz megvalósítása.Page 5MAGYAR KÖZLÖNY • 2020. évi 122. szám28431.1.20. Az M3 autópálya, Hatvani Ipari Park új autópálya-csomópont megvalósítása.1.1.21. Az M3–M35 autópálya, görbeházi csomópont fejlesztése.1.1.22. Az M3 autópálya, 82 km szelvényben lévő pihenőhely fejlesztése.1.1.23. Az M3 autópálya, 106 km szelvényben lévő pihenőhely fejlesztése.1.1.24. Az M3 autópálya 244+500 km szelvényben Mohos pihenő megvalósítása.1.1.25. Az M4 gyorsforgalmi út, M0 gyorsforgalmi út és Abony (kelet) közötti szakasz megvalósítása.1.1.26. Az M4 gyorsforgalmi út Abony (kelet) és Törökszentmiklós (nyugat) közötti szakasz (Szolnok északi elkerülő)megvalósítása új Tisza-híd megépítésével.1.1.27. Az M4 gyorsforgalmi út, Törökszentmiklós (nyugat) és Püspökladány közötti szakasz megvalósítása.1.1.28. Az M4 gyorsforgalmi út, Püspökladány és Berettyóújfalu közötti szakasz megvalósítása.1.1.29. Az M4 autópálya, Berettyóújfalu és Nagykereki, országhatár közötti szakasz megvalósítása.1.1.30. Az  M4 gyorsforgalmi út, M0 autóút és Cegléd közötti szakasz, 38+500 km szelvény monori pihenőmegvalósítása.1.1.31. Az M5 autópálya, M0 gyorsforgalmi út csomópont fejlesztése.1.1.32. Az M5 autópálya, kunszállási csomópont megvalósítása.1.1.33. Az M6 autópálya Bóly és Ivándárda, országhatár közötti szakasz megvalósítása.1.1.34. Az M7 autópálya, Budapest és Balatonvilágos közötti szakasz 2×3 sávra bővítése.1.1.35. Az M7 autópálya, M0 gyorsforgalmi út csomópont fejlesztése.1.1.36. Az M7 autópálya, Érd, Iparos úti csomópont fejlesztése.1.1.37. Az M7 autópálya, kápolnásnyéki csomópont fejlesztése.1.1.38. Az M7 autópálya, Székesfehérvár, nyugati csomópont fejlesztése.1.1.39. Az M7 autópálya, 192 km szelvény Zalakomári pihenő tengelysúly- és össztömegmérő állomás megvalósítása.1.1.40. Az M8 gyorsforgalmi út M7 autópálya és M6 autópálya (Dunaújváros) közötti szakasz megvalósítása.1.1.41. Az  M8 gyorsforgalmi út 51. számú főút (Dunavecse) és M5 autópálya (Kecskemét) közötti szakaszmegvalósítása.1.1.42. Az M9 gyorsforgalmi út Vasvár és Zalaegerszeg közötti szakasz előkészítése.1.1.43. Az M15 gyorsforgalmi út, M1 autópálya és Rajka, országhatár közötti szakasz fejlesztése.1.1.44. Az M25 autóút M3 autópálya és Eger közötti szakasz megvalósítása és kapcsolódó közúti beruházások.1.1.45. Az M30 autópálya, Miskolc és Tornyosnémeti közötti szakasz megvalósítása.1.1.46. Az M30 gyorsforgalmi út, Tornyosnémeti és országhatár közötti szakasz megvalósítása.1.1.47. Az M34 gyorsforgalmi út, Vásárosnamény és Záhony közötti szakasz megvalósítása.1.1.48. Az M3 gyorsforgalmi út, Záhony és Csap közötti szakasz előkészítése új közúti Tisza-híd előkészítésével.1.1.49. Az M35 autópálya, 4. számú főút és 481. számú főút közötti szakasz megvalósítása.1.1.50. Az M35 autópálya, 481. számú főút és Berettyóújfalu közötti szakasz megvalósítása.1.1.51. Az M35 autópálya, új Debrecen–Józsa csomópont megvalósítása.1.1.52. Az M35 autópálya, 354. számú főút csomópont fejlesztése.1.1.53. Az M44 gyorsforgalmi út Kecskemét és Békéscsaba közötti szakasz megvalósítása.1.1.54. Az M49 gyorsforgalmi út, M3 autópálya (Vaja) és Csenger, országhatár közötti szakasz megvalósítása.1.1.55. Az M60 gyorsforgalmi út Pécs és Szigetvár közötti szakasz megvalósítása.1.1.56. Az M60 gyorsforgalmi út Szigetvár és Barcs, országhatár közötti szakasz megvalósítása.1.1.57. Az M70 gyorsforgalmi út, Letenye és Tornyiszentmiklós, országhatár közötti szakasz fejlesztése.1.1.58. Az M76 autóút M7 autópálya (Holládi csomópont) és Zalaegerszeg (észak) közötti szakasz megvalósítása.1.1.59. Az M76 autóút Zalaegerszeg (észak) és Körmend (kelet) közötti szakasz megvalósítása.1.1.60. Az  M80 gyorsforgalmi út Körmend (kelet) és Szentgotthárd–Rábafüzes, országhatár közötti szakaszmegvalósítása.1.1.61. Az M85 autóút, Csorna elkerülő szakasz megvalósítása.1.1.62. Az M85 gyorsforgalmi út, Csorna és Sopron, országhatár közötti szakasz megvalósítása.1.1.63. Az M86 gyorsforgalmi út, Csorna és Hegyfalu közötti szakasz megvalósítása.1.1.64. Az M86 gyorsforgalmi út, Szombathely–Zanat és Körmend (kelet) közötti szakasz megvalósítása.1.1.65. Az M87 gyorsforgalmi út, Szombathely és Kőszeg közötti szakasz megvalósítása.1.1.66. Az M100 autóút, Esztergom és M1 autópálya közötti szakasz megvalósítása.1.1.67. A Szeged és Debrecen közötti 2×2 sávos közúti kapcsolat kialakításának előkészítése.1.1.68. A Mohácsi Duna-híd és a kapcsolódó úthálózat megvalósítása az M6 autópálya és az 51. számú főút között.1.1.69. A Szeged és Pécs közötti közúti kapcsolat fejlesztése.Page 62844MAGYAR KÖZLÖNY • 2020. évi 122. szám1.1.70. A Komárom-Kisigmánd (M1 autópálya)–Kisbér–Székesfehérvár (M7 autópálya)–Sárbogárd (M8 gyorsforgalmiút) között gyorsforgalmi út megvalósítása.

Vagy akár a napi hatályú Területrendezési törvény 4/1 mellékletének az első pontjában is megtalálod, a megtervezését előíró 14§ mellett. 

https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A1800139.TV&searchUrl=/gyorskereso

 

A NIF felülete ezeknél kevésbé hitteles szerintem és a közbeszerzési felületeknél is, főleg az EU-st tekintve. Sőt akad rajta kupleráj más is..

. kata31 Creative Commons License 2021.04.08 0 0 806

...ja és a lényeg a TEN-T magterületeként 100% os támogatásból is fent van ez.

https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:437207-2018:TEXT:EN:HTML&tabId=1

 

vagy itt:

https://www.kozbeszerzes.hu/ertesito/2018/18078/megtekint/portal_18078_2018/

 

A visszafizetések itt nem maradnak csöndben, arra lecsaptak volna a sajtó felületein.

Előzmény: ÁsítóSárkány (803)
. kata31 Creative Commons License 2021.04.08 0 0 805

A Pilisborosi át-bekötő, az M0 alagút miatt megszűnő Panoráma utca kiváltására, észak-déli tájolású ábraként van fent. Nem fért volna el a helyén a jelmagyarázat. Elég hülyén néz így ki valóban.

Előzmény: NAR (802)
. kata31 Creative Commons License 2021.04.08 0 0 804
Előzmény: ÁsítóSárkány (801)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.04.06 0 0 803

amúgy épp az előző hozzászólásom alapján erősen kétséges, mennyire fix... ld. épp a pilisborosjenői bekötésnél elforgatott ábrát.

Előzmény: . kata31 (797)
NAR Creative Commons License 2021.04.06 0 1 802

Azért kíváncsi lennék, kinek jutott eszébe elforgatva betenni azt a képet a NIF oldalára...

Előzmény: ÁsítóSárkány (801)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.04.06 0 0 801

Az M0 Nyugat kapcsán elgondolkodtató: a régen élő tájékoztató eltűnt

https://nif.hu/projektek/2019/06/m0-nyugati-szektor-10-sz-fout-m1-autopalya-kozotti-szakasz-elokeszitese/

404 - A keresett oldal nem található

 

Előkészíŧés alatti projektjént pedig csak a pilisborosjenői ipartelep bekötése szerepel.

https://nif.hu/projektek/kozutak/?s=M0&phase=prepare

 

Ez alapján gyanús, hogy az a bizonyos M0NY előkészítés szép csöndben elvetélt.

Előzmény: . kata31 (800)
. kata31 Creative Commons License 2021.04.04 0 0 800

Az Aquincumi híd környezetvédelmi hatástanulmánya elindult a kapcsolódó útszakasszal.

https://www.facebook.com/groups/112785485886158/permalink/762072937624073/

. kata31 Creative Commons License 2021.03.30 0 0 799
. kata31 Creative Commons License 2021.03.30 0 0 798
. kata31 Creative Commons License 2021.03.30 0 0 797

Ami mindjárt az utolsó házak után szintén fix az északi alagút kijárataként...a szeméttelepen fent.

https://www.facebook.com/photo?fbid=887313565134079&set=g.112785485886158

. kata31 Creative Commons License 2021.03.30 0 0 796
. kata31 Creative Commons License 2021.03.30 0 0 795
. kata31 Creative Commons License 2021.03.08 0 0 794

"A fővárosnak járó európai uniós forrásokról szólva azt mondta: Budapest és a régió nem lehet vesztese a következő ciklusnak. Egyelőre nincsenek végleges projektlisták, így korai arról beszélni, hogy mire mennyi jut - tette hozzá." - Vitézy Dávid rámutatott, egyelőre nem az autók számának csökkentése a reális cél, csupán a növekedés megállítása.

https://www.portfolio.hu/uzlet/20210306/vitezy-david-a-kovetkezo-evtizedben-kozlekedhetetlenne-valik-budapest-ha-nem-tesznek-valamit-472914

ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.03.06 0 0 793

az úgy szerény véleményem szerint inkább nyomfelület (majdhogynem nyomsík) és nem nyomvonal...

Előzmény: . kata31 (792)
. kata31 Creative Commons License 2021.03.06 0 0 792

A nyomvonal nem kiviteli terv, nincs magassági adata..

Előzmény: ÁsítóSárkány (791)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.03.05 0 0 791

A linkelt facebookra felrakott nyomvonal rajzokat vetettem össze a turistautak.hu szintvonalaival.

Akkor most van nyomvonal, vagy nincs? Ha van nyomvonal, akkor a tervező ismeri a hosszesést is.

Előzmény: . kata31 (789)
. kata31 Creative Commons License 2021.03.05 0 0 790
. kata31 Creative Commons License 2021.03.05 0 0 789

Mi alapján számolgattál? Nincs csak nyomvonalterve a Virágosnyereg alagútnak. - még azt sem tudom a Kövár oldalban mi lesz a másik száj magassága. (sőt a pontos hely az óbudai oldalon sem ismert, csak megközelítőleg, két keresztutca közé esve.. csak ott kb 30m szintkülönbség van a két utca közt.)

Előzmény: ÁsítóSárkány (786)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!