Na meg az elektronika is csak olyan volt benne, ami valahol világított.
A turbót membrán szabályozta, a műszerfal tetején a gyári turbónyomásmérőbe vákumcső jött, a K-Jetronic lapját rugó ellenében szívta a motor. Papíron 145 lóerő, 235 Nm volt, de ezek még másmilyen lovak voltak.
Igazából az OG 9-3 meg a 9-5 aminek már a formavilága is örömet okozna számomra... de nem férek el rendesen bennük. :( Pedig ezt nagyon elképzeltem. . .
A 9-5-nél lehet megszoknám idővel a helyzetet, nem tudom...
Mindent a helyén kell kezelni, nekem sokszor csalt mosolyt az arcomra - autópályán. Pont úgy mint a mocik, volt sok, egyikben ezt szerettem, másikban mást :)
Beszéltem a tulajjal, de végül nem néztem meg. Bár tény, hogy tetszik, nem biztos, hogy megfelelő autó lett volna kiránduláshoz meg stb.. Bár ezeket nem tudom megindokolni, csak nem látom magam előtt ahogy beülök hétévégén, és elindulok vele örömautózni. De tudom, meg kellett volna nézni :(
egyébként, így a sokadik Saab megtekintése után két opció felelt meg az igényeknek, igaz a második kicsit kompromisszumos.
Az SS amiből hiányoznak a lóerők, és a 9-5 ami nagyon szűk elől, füstöl a motorja, de nagyon tetszik. Nem is tudom melyik lenne kevesebb szívás, de valamelyiket meg kell vegyem. :D
hát igen, vannak érdekes dolgok... viszont automata. Bár ha az OG coupe-ban nem fértem el, akkor lehet ebben sem fogok. Pont ez a formavilág tetszik pedig jobban...
Ja, és ezt is szakértök javították: az elsö ködlámpa kapcsolója nem a helyén van. Ez valamiféle gátlás lehet néhányakban: az enyémben a helyén volt, de a zöld csatlakozó a fekete kapcsolóra, a fekete pedig a zöldre volt dugva. Aztán csodálkoztak, hogy nem müködött rendesen.
jaaj neee :) közben puhítom barátnőmet... de nem túl boldog a cabriós ötletemtől, pedig reggel is találkoztunk egy audi cabrióval, mindtam ez már 4évszakos móka. :D mérgesen nézeztt :DD
Elsőre Nekem nem volt szimpatikus a suv kategória, de tény, hogy vannak előnyei. :D
Na srácok, nem tudom meg fogtok e lepődni, én meglepődtem. Elmentem egy kereskedésbe, és beültem egy 2009-es 9-5 meg egy 2009-es 9-3 volánja mögő... a 9-3-ban nagyobb a hely, még a kereskedő is furcsán konstatálta.
Szerintem sok modern autóból (BMW?) már nem csak az irányjelzöt spoórólják ki, hanem a gyári kihangosítót is. Van egy anyuka az iskolánkban, aki E-Tron GT-vel jár, de mindig kézböl telefonál. Mondjuk valószínüleg a kilincs is nehezn müködik, mert a ha kell, akkor a lehúzott ablakon keresztül fésüli meg még gyorsan a lánya haját. Kiszállni még sohasem láttam. A multkor akart tölem valamit, mellémgurult szemböl és így beszélgettünk. A RAV4-böl rendesen ki kellett hajolnom, de kiszállni nem tudtam, hisz szorosan mellém állt. Kellemetlen volt az egész. Végig azt néztem, hogy milyen csúnyán össze vannak karistolva az óriási, fekete alufelnijei.
Fiatal anyucik késésben vannak a suli-járattal, hajmeresztő pofátlan produkciókat adnak elő.
A másik meg a folyamatos telefonálás, böngésznek, vagy tartja az arca elé mert hívásban van, ezeket tényleg nem értem... nekem szükségem van olyan autóra ami megnyugtat az ilyen körülményekm között. :D
A vezetéstámogató, biztonsági rendszereknek felállva kell tapsolnunk.
Ugyanakkor van árnyoldala is a dolognak. Az összes többi kütyüvel együtt baromi bonyolulttá tud tenni egy-egy jobb motort. Ez pl. már nem is annyira friss típus (hogy a "neved" közelében maradjunk :-D ) egy BMW K1300GT.
Van egy másik gond is. Elhiteti az agyonelektronizált járgány az emberrel, hogy "tud vezetni", ami nagy gáz. Nagyon sok km-rel a hátam mögött korábban alig vártam, hogy beessen pl. egy korai 911, egy "őszinte" autó, ami alkalmas volt arra,, hogy kíméletlenül rámutasson az ember vezetéstechnikai gyengéire.
Ma más világ van. Fiatal figurák, vastag apuci alájuk tolt egy SUV-ot, 2000 levezetett km -rel már agresszíven nyomják a gázt. Fiatal anyucik késésben vannak a suli-járattal, hajmeresztő pofátlan produkciókat adnak elő. Általában "van gondviselés", de jópár csatt minden évben bejön ebből itt iskola környékén.