Keresés

Részletes keresés

ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.03.04 0 0 53815

Üröm-Szentendre pl. 30

De maga ez az oldal Budapest agglomerációjában teljességgel használhatatlan, mert Budapestet még csak kerületekre sem bontja...

A kerületek városrészei szintje lenne már-már használható.

Előzmény: NAR (53814)
NAR Creative Commons License 2021.03.04 0 0 53814

Valami egyedi eset lehetett, tegnap nem volt semmi sor arrafelé. kicsit számolgattam, hogy Buda "mögül" mennyien ingáznak Dunakeszi-Vác-Gödöllő irányába (adatok a http://webmap.lechnerkozpont.hu/webappbuilder/apps/foldgomb1708/ oldalról):
Budakeszi - 13 fő

Budajenő - 1-2 fő

Dorog - 11

Páty - 4-5 fő

Pilisborosjenő - 8-10

Piliscsaba - 10

Pilisjászfalu - 1-2

Pilisszántó 1-2

Pilisszentiván - 2-4

Pilisvörösvár - 10-11

Solymár - 6-8

Telki - 1-2

Tök - 1-2

Tinnye - 4-5

Üröm - 10

Zsámbék - 6-8 fő


Ha jól számolom, ez 89-105 ember. Nem ők fogják megtölteni az M0 észak-nyugati szektorát...

Előzmény: ÁsítóSárkány (53801)
dimelo Creative Commons License 2021.03.04 0 0 53813

A hír igaz, a tartalma meghökkentő, sőt cifra gondolatokat válthat ki:

https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:107766-2021:TEXT:HU:HTML&src=0

 

MOTO GP: A tervezett versenypálya megközelítése érdekében az érintett közúthálózat átfogó és komplex fejlesztése indokolt...

M3 autópálya és Görbeháza között (a Görbeháza elkerülő és a 35. számú főút keresztezésénél, valamint a Görbeháza elkerülő és

a 3508. jelű út keresztezésénél körforgalmú csomópont kialakításával), továbbá biztosítani kell a versenypálya elérését a Rétaljai pihenőhely fejlesztésével, kombinált csomópont kialakításával.

— Új autópálya csomópont kialakítása a meglévő különszintű keresztezés felhasználásával: 2 db

— Meglévő autópálya pihenőhely fejlesztése: 1 pár meglévő pihenőhely fejlesztése 1 db kombinált csomóponttá

— Új nyomvonalon Görbeháza elkerülő megvalósítása: mintegy 3 km (egybefüggő)

— 3508. jelű összekötő út fejlesztése: mintegy 5,3 km (egybefüggő)

— Új körforgalom létesítése: 2 db

https://www.google.com/maps/dir/47.8188909,21.2626566/47.8208602,21.3321195/@47.8288932,21.2951784,11661m/data=!3m1!1e3!4m2!4m1!3e0https://www.google.com/maps/dir/47.8188909,21.2626566/47.8208602,21.3321195/@47.8288932,21.2951784,11661m/data=!3m1!1e3!4m2!4m1!3e0

 

Jelek:

Piros: szükségtelen

Kék:   elfogadható

Zöld:  fontos

 

és ha kérhetném: még drága jó nagyanyám is lehetne villamos...

adiaboli Creative Commons License 2021.03.04 0 0 53812
Előzmény: RadiX (53810)
Hírfigyelő Creative Commons License 2021.03.04 -1 0 53811

Oké, igazad van. Azért így kérdeztem, mert az útfelújítást végző munkáját az jellemzi a legjobban, hogy egy adott útszakaszból hány km-t mennyi idő alatt újítottak fel, és mennyit hagytak meg még hibásan.

Az adott útszakasz állapotát pedig az tükrözi vissza leginkább, hogy milyen hosszú az az egész útszakasz, és főleg, hogy abból mennyi a hibátlan és hány km a javításra váró hibás útszakasz.

 

Egyébként a belinkelt útképeden nekem azon az útszakaszon egyvalami nagyon nem tetszik: ott az út magastöltésen halad, tehát nagyon mély mellette az árok. Nem kellett volna oda már régen egy szalagkorlátot építeni??? Mert hogyha ott egy pályaelhagyásos baleset történik, akkor nem mindegy hogy az autót megfogja-e a szalagkorlát és megússzák az egészet néhány kisebb horpadással, vagy az autó egyből "fejest ugrik"-e a magastöltés melletti 3-4 m mély árokba, és így az autóból is biztosan csak egy totálkáros roncs marad, meg aztán ez esetben a műszaki mentés is jóval nehezebb lesz, mert hívhatják ki a daruskocsit ami kimenti onnan a sérült autót.

És nemcsak az autósoknak szánt útpálya mellé tennék szalagkorlátot, hanem a mellette futó kerékpárút széle mellé is (nem mindegy hogy egy defekt, egy téli jeges útpálya, vagy egy részeg biciklista miatt hirtelen "megugrott" kerékpárról 3-4 métert zuhan a gazdája, vagy csak egy egyszerű elesés lesz belőle mert megfogta a szalagkorlát)!

És akkor már a kerékpárút és az autós úttest közé is tennék egy szalagkorlátot, de oda más okból kifolyólag: ez esetben a ui. a szalagkorlát a kerékpározókat az autóbalesetek közben kisodródó autóktól volna hivatott védeni, hogy legalább a kerékpárosok ne kapjanak "ízelítőt" a balesetből, ha már az autós útpályán meg is történt a baj... .. !

Előzmény: dimelo (53806)
RadiX Creative Commons License 2021.03.03 0 0 53810

Az M5-öst kell majd kereszteznie Táborfalva és Lajosmizse között, a többi elvileg megvan (M7 Székesfehérvár allatt, M6 Adonynál).

Előzmény: 20-as vonal (53809)
20-as vonal Creative Commons License 2021.03.03 0 1 53809

Szerintem főleg meglévő vasútvonalak kipofozásával építik meg a V0-t Azok felett meg már megy autópálya.

Előzmény: csalántea (53807)
Landsmann_ Creative Commons License 2021.03.03 0 0 53808

Ássák a vasutat az autópályák alá. Lehet nem kerülne többe mint minden utat megemelni a vasút fölé. Nem beszélve arról, hogy így a közúti közlekedésben sem okozna fennakadást. Ha elképzelem, hogy az M0 egy szakasza lezárásra kerülne, hát remélem, nem gondolták komolyan. Bár itt nem az ésszerűség a lényeg, hanem a magánérdek, lobbi és hol tudnak lenyúlni a költségekből. 

Előzmény: csalántea (53807)
csalántea Creative Commons License 2021.03.03 0 0 53807

Ismét előkerült a V0 vasúti projekt megvalósítása ...

Ha ez elkezdődik, akkor minden utat és autópályát át kell emelni rajta ... gondolom ...

(Nem hiszem, hogy a vasúti málya fog magasan futni.)

Mekkora munka és torlódás egy Budapestet elkerülő vasút pályájához a terület szabaddá tétele?

dimelo Creative Commons License 2021.03.03 -1 0 53806

Olvashattad volna figyelmesebben...

 

Arról a szakaszról írtam, amelyet az M4 átadott határszakasza ellenére is egyre nagyobb tehertranzit forgalom terhel.

A 4. főúti csomóponttól a 47. út körforgalomig Berettyóújfalunál.

Az, hogy B.újfalu és Ártánd között milyen az útminőség, nem annyira ismeremott már van gyorsforgalmi alternatíva.

2018-ban így nézett ki:

https://www.google.com/maps/@47.1775195,21.5908613,3a,75y,278.84h,80.63t/data=!3m6!1e1!3m4!1sz6jucc4selWI9FG8ziJWRg!2e0!7i13312!8i6656

 

Végigolvashattad volna kommentemet, mert benne van:

Ebben a tempóban a 37 km-es Püspökladány-Berettyóújfalu szakaszon tovább romló útállapotok felújítása közel 15 évig tartana... (26 km)

Megjegyzem: a 8-37 km között 2006-ban egy szakaszban újították fel (éppen 15 évvel ezelőtt).

 

A szakaszon évente 500-550 000 kamion fizeti meg az E-útdíjat. (1700 Ft= 850-935 millió Ft)

2014-től (2013. félévkor vezették be) eltelt 7 évben 6-7 milliárd forint folyt be az államkasszába.

Visszaforgattak legfeljebb 1,4 milliárdot...

 

 

Elvárható (lenne) a hivatalos tájékoztatástól, hogy hősi eposzok helyett/mellett a siralmas valóságot is közöljék!

Előzmény: Hírfigyelő (53805)
Hírfigyelő Creative Commons License 2021.03.02 0 0 53805

"[...] a 2021-es útfelújítási program része lesz a

42. sz. Püspökladány - Biharkeresztes I. rendű főút 23+700-24+950 km. közötti szakaszon.

 

2016-ban felújították 1-8. km = 7 km

2020-ban 11,8-14,4 km          = 2,6 km

2021.       23,7-24,95              = 1,25 km

 

6 év 10,85 km...

 

Ebben a tempóban a 37 km-es Püspökladány-Berettyóújfalu szakaszon tovább romló útállapotok

felújítása közel 15 évig tartana... (26 km) [...]"

 

 

Nagyszerű a precizitásod, de ezen adatok sokkal sokatmondóbbak lennének még két másik plusz(!)-adattal történő kiegészítéssel:

1.: Hány km hosszú a teljes 42-es főút?;

2.: Ebből hány km a felújításra és/vagy javításra szoruló útszakaszok összhossza?;.

Előzmény: dimelo (53795)
dimelo Creative Commons License 2021.03.02 -1 2 53804

Némi toleranciával próbálom kezelni a részletek hamarosan... jelzést.

 

Már 18 éve vonszolódik az M4 tervezése-építése. (2003. Autópályatörvény)

A közel 2 évtizedben a G-nap miatti leállítás és a Modern Városok program okozta a legnagyobb kárt.

 

Az MVP abszurd diszkriminatív intézkedés, mert különbséget tesz az adófizető állampolgárok között élethelyük szerint.

Akik megyeszékhelyen laknak, nekik több - jobb jár, mint azoknak, akik a "nagyváros" után 30-90 km távolságra próbálnak megélni...

Ebben kiemelten sorsüldözött a Nagykunság és a Sárrét lakossága.

Szolnoktól 125 km a következő megyeszékhely (Debrecen), ahol már van autópálya, csak éppen más irányba visz...

 

A szűk látókörű és hibás döntések áldozatai lettek:

Karcag, Püspökladány, Nádudvar, Kaba városok,

Bucsa, Szerep, Sárrétudvari, Báránd, Tetétlen községek,

mert az M4-42. út csomópont 15 km-es körzetében 60 000 ember él!

Több, mint Szekszárd, Dunaújváros, Veszprém, Salgótarján, Hódmezővásárhely, Eger, Nagykanizsa, vagy Zalaegerszeg megyei jogú városokban...

 

Mennyit számítanak ezek az emberek, akiket a határtól nyugatra szakított Trianon?

 

 

Ezekhez a sorscsapásokhoz most felzárkózik a megkésett karcagi nyomvonal-módosítás.

 

Előzmény: Landsmann_ (53803)
Landsmann_ Creative Commons License 2021.03.01 0 0 53803

Gondolom későbbre veszi a fáradtságot, hogy elő vegye a térképet, hogy mit is akarnak azok a "parasztok" az alvégen. :D

Előzmény: dimelo (53802)
dimelo Creative Commons License 2021.03.01 -2 2 53802

Néhány hete az államtitkár kijelentette:

youtu.be/Iu6pr5fDeTU 

 

"Kezdjék meg itt a püspökladányi csomópontot is kiépíteni, mert az azért is lenne lényeges, mert nem csak Törökszentmiklós irányába indulhatna meg az építkezés és a haladás,

hanem szerencsés esetben hozzá érhetne föl a Berettyó, a másik oldalra való kivitelezés, tehát azt ígérték ott nekem a jelenlevők,

nyilván erről papír is van, hogy emiatt késedelmet nem szenvedünk..."

 

Múlt héten is történt valami:

 

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=4241712579191810&id=746134725416297

 

Kíváncsi lettem:

ha az államtitkár még most sem tudja, hogy nem autópálya az M4...,

és azt sem (írta), hogy a Karcagi módosítás felforgathatja az ütemezést.

 

részleteket ígért...hamarosan

 

Előzmény: Landsmann_ (53799)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.02.28 0 0 53801

A du. kettő azért valóban meglepő. Ha a dolog eseti, akkor valami akut dugó is lehetett valahol Budapesten, ami miatt az útvonaltervezők elnavigáltak sokakat. De ez csak találgatás.

Előzmény: NAR (53800)
NAR Creative Commons License 2021.02.28 -1 0 53800

Budakeszi felől viszont Szentendre a Rózsadombon keresztül 4 km-tel rövidebb (Dunakeszi pedig 9-tel). Szóval nem látom, hogy az a "sok kicsi" miért a hegyen-völgyön kerülne pénteken délután kettőkor... Még csak az sem indokolná, hogy a "városon kívüli" kerülőúton gyorsabban lehetne haladni, mert annyira összeérnek a települések (ideértve a 10-es út Pilisborosjenői szakaszát), hogy alig van 50+-os szakasz (70+-os még kevesebb), míg mondjuk a Szentendrei, illetve a Váci utak egy jelentős szakaszán lehet 70-nel menni...

Előzmény: ÁsítóSárkány (53797)
Landsmann_ Creative Commons License 2021.02.28 0 3 53799

Tegnap volt szerencsém az M4-en autózni. Ott jól lehetett haladni. Ahol a 4-es már csak 2x1 sávosra szűkül, ott van gond rendesen. Az út minősége hagy némi kívánni valót maga után. Ráadásul a kisújszállási elkerülőtől a karcagi benzinkútig lehetetlen volt az előzés. Elől ment egy kamion vontatmány nélkül, mögötte egy utánfutós személyautó, utánuk meg még vagy 4 autó, aztán én. Ezen a részen úgy kanyarog az út jobbra-balra, hogy a kanyarok közötti egyenest mire belátja az ember, akkor mindig jöttek szemből. Úgyhogy kénytelenek voltunk szépen liba sorban 80 körüli tempóval haladni. A kocsisor ment tovább, én beálltam tankolni, aztán onnan a 4206-on délkelet felé. Emlegettem is a karcagi felébredt gazdák szüleit, hogy vajon kibaszásból vártak az utolsó pillanatig? Nem is tudom, hogy van-e ennek a nyomorult M4-nek olyna szakasza, ami nem hányattatot sorsok közepette született meg. DE hogy ez a rész lesz a legkínnal teljesebb vajúdás, az biztos. 

dimelo Creative Commons License 2021.02.28 0 0 53798

Néhány napja volt hír az M6 kivitelezés indulása:

https://nif.hu/2021/02/elindul-az-m6-autopalya-boly-es-ivandarda-kozotti-szakaszanak-kivitelezese/?fbclid=IwAR3GeTyu8vmJpphQLNCltcIReNkkDUo2CMLSStFXer-x1OtNk5QviHp6a3I

 

Idézet a demagóg térségi képviselőtől:

"Azáltal, hogy elkészül az M6-os autópálya az országhatárig, ráviszi a világra a térséget, amely így többé nem egy „zsákutca” lesz.

Nemcsak a környező fővárosok válnak könnyebben és gyorsabban elérhetővé, hanem a trieszti kikötő is."

 

Érdekes ez, mert az eszékiek alig használják az A5 autópályát, mert "nagy" kerülő Zágráb felé...

                               Éves   Nyári átlag  Tehergk.

A5  Osijek - south   2538   3061           358
      Čepin - south    3222   3852           520
      Đakovo - south 3777   4486           667

 

Ténylegesen nem nagy kerülő (+10 km), mégsem akarnak fizetni a pályahasználatért.

Továbbá csupán 18+50 km autópályátlan...

Mindezek ellenére az észak-déli tranzitforgalom alig fejlődött az elmúlt 25 évben.

                               Összes J.egység Tehergk.

56. út          1995   2209     2820     367  
                    2005   2722     3293     331  
      54. km   2019   3547     4248     403  

 

Mindenki ismerheti az M4 történetét, ahol 2020-ra lett egy "félszívű" határkapcsolat...

 

Ettől függetlenül jelenleg is 130 km hiányzik itthon és 170 km a román oldalon.

Az összehasonlíthatóság érdekében ugyanazokban az években:

42. főút     1995      3046    3906    531 
    54. km   2005      5039    6796  1076  
                 2019       9628  13991  2762 

 

Tanulság: nem az autópálya "csinálja" a forgalmat, egyeseknek mégis ez a demagóg érvkészletük...

ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.02.27 -1 0 53797

Solymár-Budakeszi (-Törökbálint-Budaörs-Biatorbágy stb.) felől Csobánka felé nem versenyképes a dolog...

Előzmény: NAR (53796)
NAR Creative Commons License 2021.02.27 0 0 53796

De ez még csak 2 óra volt, nem is három. És lehet, hogy sok kicsi sokra megy, de azért 600 méternyi autósorhoz nagyon sok kicsi kell... Főleg, hogy Szentendre felé Csobánkán keresztül rövidebb, szóval még annak a forgalomnak sem kellene ott előfordulnia...

Előzmény: ÁsítóSárkány (53793)
dimelo Creative Commons License 2021.02.27 0 1 53795

Most olvasom, hogy a 2021-es útfelújítási program része lesz a

42. sz. Püspökladány - Biharkeresztes I. rendű főút 23+700-24+950 km. közötti szakaszon.

 

2016-ban felújították 1-8. km = 7 km

2020-ban 11,8-14,4 km          = 2,6 km

2021.       23,7-24,95              = 1,25 km

 

6 év 10,85 km...

 

Ebben a tempóban a 37 km-es Püspökladány-Berettyóújfalu szakaszon tovább romló útállapotok

felújítása közel 15 évig tartana... (26 km)

Megjegyzem: a 8-37 km között 2006-ban egy szakaszban újították fel (éppen 15 évvel ezelőtt).

 

A szakaszon évente 500-550 000 kamion fizeti meg az E-útdíjat. (1700 Ft= 850-935 millió Ft)

2014-től (2013. félévkor vezették be) eltelt 7 évben 6-7 milliárd forint folyt be az államkasszába.

Visszaforgattak legfeljebb 1,4 milliárdot...

 

Nem elég az életveszély, még ki is rabolják az áldozatokat.

 

 

Előzmény: dimelo (53789)
rm40 Creative Commons License 2021.02.26 0 0 53794
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.02.26 0 0 53793

Amikor utoljára arra jártam, kb minden nyolcadik jármű teherautó volt... ami azért már számottevő.

Persze hogy egy darab Pilisvörösvár-Göd viszonylat nem jelentős, de sok kicsi sokra megy csokorba fogva...

 

Pénteken viszonylag korábban szokott kezdődni a budapesti délutáni csúcs, ami elég kockázatos. Szóval megértem, ha pénteken akár már 3 körül inkább kerölnek az emberek.

Előzmény: NAR (53792)
NAR Creative Commons License 2021.02.26 0 0 53792

Túlnyomó többségben személyautók. Összesen 2 kamiont láttam, egyik Budakalászon a 11-es felől jött, egy meg Csillaghegyen, szintén a 11-es felől (mindkettő szabálytalannak tűnt, 12 t fölött tilos behajtani ezekbe az utcákba). Azért furcsállom a dolgot, mert csúcsidőn kívül Budapesten keresztül jóval gyorsabb még a 11-M1 "tranzit" is, az M2-ről meg pláne. A 10-11, 10-2, 10-M2 meg nem tűnik olyan hatalmasnak, szerintem egy teljes nap nem megy annyi autó mondjuk Pilisvörösvárról Gödre, mint amennyi ebben a sorban állt...

Előzmény: ÁsítóSárkány (53791)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.02.26 0 0 53791

Milyen járművek milyen arányban voltak a hosszú sorban?

Ez amúgy simán a 10-11 közti, de akár az M1-11 közti, 10-M2 közti, M1-M2 közti stb. tranzit és elővárosi forgalom együttvéve.

Előzmény: NAR (53790)
NAR Creative Commons License 2021.02.26 0 0 53790

Ebédszünetben elszaladtam kicsit biciklizni és számomra érthetetlen jelenséggel találkoztam. Budakalászon Üröm felől állt a sor a Lenfonó HÉV-megállónál lévő átjáró felől. Nem láttam a végét, de minimum 450 méter volt (az M0 felől is állt a sor, de az sokkal rövidebb volt, 100 méter körül, amit magyaráz a piros lámpa). Honnan a szöszből jön ekkora forgalom sima hétköznap napközben, egy álmos péntek koradélután? Békásmegyer felől is jöttek, de sokkal-sokkal kevesebben. Nem sokkal később Csillaghegyen szintén meglepődve láttam, hogy az Ürömi úton sor állt a Dózsa György úti lámpánál, illetve a HÉV előtt szintén egy 100 méteres sor az egyenes(!) haladó irányban (ahhoz eléggé hosszú volt a sor, hogy a jobbra kanyarodók nem tudtak mellettük elmenni). Itt a jobbra (centrum felé) kanyarodók szoktak többen lenni. Megintcsak - honnan a szöszből jön ekkora forgalom? Ennek a forgalomnak nagyon nagy része végül a 11-es úton a városból kifelé indul (közvetlenül nem tud balra kanyarodni, kerülnie kell egy háztömböt). Ahhoz már hozzászoktam, hogy a délutáni csúcsban 4-600 méteres sorok vannak a Pünkösdfürdő utcai HÉV átjáránál, de a péntek fél kettő az nem csúcs, a HÉV se jár olyan gyakran...

dimelo Creative Commons License 2021.02.26 0 1 53789

A hét elején Berettyóújfaluba mentem a 42. főúton.

A 8-12 és 14-36. km között botrányosan rossz az útminőség. Báránd belterület tavaly lett felújítva.

Fél 2 körül mentem, nagyon gyér volt a forgalom, 18 db kamion jött Újfalu felől.

Fél 4 körül indultam visszafelé, személy és kisteherkocsi kevés, de kamionból 27 db jött a 4. főútról...

 

Berettyóújfalu 42-47. körforgónál és az M4-4812. úti felüljárónál ilyen a forgalmi állapot:

Video

 

https://youtu.be/66wfTFp5rpM

 

M4 autópálya: 4 személy+ 3 kisteher + 8 kamion = 15 db gépjármű  Mértékadó óraforgalom: 162 Egységjármű   Átlagos napi forgalom: 1200 gépjármű

4812. úti felüljárón: 12 személy + 4 kisteher + 1 busz= 17 db gépjármű                           MOF: 111 Egységjármű    ÁNF:                             1400 gépjármű

42. elkerülő szakaszon 95 db gépjármű, benne 24 db kamion                                          MOF: 786 Egységjármű   ÁNF:                            7000 gépjármű

 

Az M4 - 42. út forgalmi aránya: 14 - 86 %, ez rosszabb az M4 szempontjából, mint az őszi időszakban.

A határforgalmi korlátozások és az évszakra jellemző csökkenés miatt a 2020. őszi átlagos forgalomtól -10-20 %-kal kevesebb gépjármű közlekedik.

A matricakötelezettség sem használ, de a veszélyhelyzet miatt nem pontosan látható a valós közlekedési igény.

 

Az biztosan érzékelhető, hogy a 4-42. főúton a tehertranzit növekszik...

Az önző karcagi nyomvonal-módosítás pedig akadályozza az M4 kivitelezését.

dimelo Creative Commons License 2021.02.25 0 1 53788

A térképen feltüntetett forgalmi adatokat szemlélve, több évtizedes hiányosságokat lehet találni.

 

A 6. főút (223. km) és 67. út csomópontjától 600-600 m azonos forgalmú szakaszként van feltüntetve mindkét úton, mint a külterületen mért,

pedig nyilvánvaló hogy a régi 6-os (József A. utca) vezeti át a forgalmat a városba és a 67. út felé.

A kérdőjeleknél a forgalom kisebb, mint az OKA-ban feltüntetett.

Újabb anomáliát mutat a Vasútállomás-Széchenyi u. közötti 600 m-en kiépített bevásárló övezet. (Tesco-Lidl),

amelyet nem külön szakaszként jeleznek, pedig egyértelmű gépjármű célpont - minden irányból. (helyesebb volna a szakaszt hosszabbítani a 231,8-tól 233,3-ig).

A 6. főút 233,3-245,3 km szakaszát Kisdobsza után (245) mérik, de nem ismert a Szigetvár-Molvány (236. km) szakasz forgalma.

A 6607. út forgalmi adata még Szigetvár belterületéről származik, a Kárház, a benzinkút és a lakótelep (Tüskevár u.) forgalma növeli.

 

Az jól látszik, hogy Szigetvárról Kadarkúton át Nagybajom 61. út felé itt közlekednek. Nem elsődleges a Kaposvár-Pécs kapcsolat.

 

Még kevésbé a Barcs irány, nem véletlenül a 6. út forgalma a határ felé a legkisebb.

Még a most építendő M6 Ivándárda - Pélmonostor iránynál is csekélyebb.

 

Ha az M8 Rábafüzesnél 2x1 sáv,

akkor miért akarnak M7-M60-M6 3 db 2x2 sávot Horvátország felé?

 

 

Előzmény: dimelo (53785)
Landsmann_ Creative Commons License 2021.02.23 0 0 53787

Akkor úgy látszik az ilyen sebességemelés valamennyire általános. M35 melletti gyűjtő pályaszakasz Debrecennél (a 4-es főút utáni leágazás) az eddigi 90 helyett 100 lett. 

Előzmény: hbe (53786)
hbe Creative Commons License 2021.02.23 0 0 53786

M2 M0 felől 80 helyett 100 lett Dunakeszi-Fót lehajtó ágig, onnan 110. M2 M0 felé Dunakeszi-Fót lehajtótól 80 helyett 90 lett. A két körforgalomnál is átadták a jobbra kanyarodó, körforgalmat kikerülő ágakat. A Dunakeszi oldalon a besorolási szög az új ágból amilyen rosszul nézett ki, olyan is lett. Nem sok hely volt rá mondjuk.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!