Akarosszéria rendben van! egy nagyon apró rozsdafolt van rajta de egyébként semmi... fellett készítve vizsgára de végül nem vizsgáztatták... én pedig autószerelő vagyok szal a motor részét átnézem... inkább tipushibák érdekelnének amikre jó odafigyelni és megnézni... köszi mégegyszer a választ:)
Egy ilyen koros autót, már alaposabban kell átnézni. Nekem '87-es orionom van. Ha egy gondos karosszériással és egy jó szerelővel átnézeted akkor képben lehetsz a kocsi állapotáról. A használtautó portálon pedig a naprakész árakat találod.
Sziasztok! Lenne pár kérdésem a Fordal kapcsolatban? egy 85-87 körüli 1,3 escortról lenne szó. milyen tipushibái vannak ezeknek az autóknak?? és egy frissen vizsgáztatott autónak mennyi az értéke? egész jó állapotban van egy polír ráférne de másbaja nem nagyon van? válaszokat előre is köszi sokat segítenétek a döntésembe h megvegyem e vagy ne! Üdv: Borys
Az iránt érdeklődnék, hogy egy 2004-es Fiestában mennyire bonyolult művelet a fűtőventillátorból a beszívott leveleket, stb-ket kitisztítani? Hol található? Off-ban csináltam már ilyet.
Egy 2008-as focust vennék, én nem értek az autókhoz, szeretném ha valaki hozzáértő átnézné mielőtt megveszem, természetesen nem ingyen, ideális esetben szombat délelőtt is ráérne. Tudtok ajánlani valakit?
Megbízható és nem aranyárban dolgozó kasztnist/fényező kombinációt keresek Budapest 18. kerület és/vagy környékén. Lehet Gyál, Vecsés és egyéb környzető területek is.
Az alany egy 1997-es fiesta 2 küszöb + hátsó doblemezívek cseréje/javítása.
Szerintetek ez mennyiből jönne ki illetve tudtok-e szakit?
helló sziasztok, olyan kérdésem lenne hogy van egy 1.3-as ford escort cl-em ésolyan probléma lépett fel nála hogy akad a kuplungja, de van hogy bent ragad. Mi lehet a bánata és hogyan lehet orvosolni. A segítségeteket előre is köszönöm.
Ha egy adott fordulaton nem ér el egy adott nyomást, arra következtet, hogy a turbó rossz, vagy a rendszer hibás, így a turbó kenésére szolgáló (a turbó logása szétkopása esetén) olaj bejuthat a szívórendszerbe, és akkor elszabadul a pokol. Na ennek elkerülés végett teheti magát vészüzemmódba!
Kis segítséget szeretnék kérnié. Apukám ford focus-a van (2-es focus, kombi 1.6 tdci a 90 lovas). Van 1 jelenség: hidegen, pár óra pihentetés után beülsz eilndulsz, 50km/h- ig megy rendesen az ató, majd bevillan 1 piros felkiáltó jel ami körben recés. A turbót vészprogramba teszi, tegnap ki lett takarítva az egész turbó, szívó, nyomó rész. Egymerő olaj volt ott minden, hibaolvasó 3 hibát talált: 1. Kuplung, 2. fék jeladó. 3. Izzitás elektronika. Héten a turbonyomás szabályzó ki lett cserélve, ugyan azt csinálja, visszarakva régi. Jah és a hibákat nem engedi törölni a hibaolvasó!
Mi lehet merre felé kellene kezdeni a javítást, esetleg ötlet? Talán pontos hiba? :)
Mit vártál egy ilyen kiba@ottul jó járgánytól. Megy és kész, nincs miről írogatni? Ja, hogy amúgy még az élettől is elvették az autósok kedvét, nemhogy az autózástól?